Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, man. Goed argument. Fijne TT ook, travel je zelf eigenlijk wel?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.
Ja want jij weet dat.quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
De vraag zal hooguit en kleine honderd groter zijn geweest ofzo. 1600? Nooit.
PSV kiest dan voor 1000 omdat ze anders verlies draaien op de wedstrijd. Wel logisch natuurlijk.
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
De vraag zal hooguit en kleine honderd groter zijn geweest ofzo. 1600? Nooit.
PSV kiest dan voor 1000 omdat ze anders verlies draaien op de wedstrijd. Wel logisch natuurlijk.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
niet-reizende supporter meldt.
Ga nooit naar thuis of uitwedstrijden, moet ik nu de brandstapel op ?
Doe je kleinerend danwel denigrerend over mensen die wel hun zondag opgeven voor hun club? In dat geval ben je in mijn ogen een internetsupporter, en die vind ik pas treurig.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
niet-reizende supporter meldt.
Ga nooit naar thuis of uitwedstrijden, moet ik nu de brandstapel op ?
Hoe verklaar je dat de afgelopen 10 jaar het uitvak nooit vol is geraakt dan?quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.
Ik denk da ze met vol uitvak dan 1000 bedoelen. Capaciteit van het onderste vak.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.
Dat verklaar ik niet. Ik ga in op het argument dat PSV zijn uitvakken nooit vol krijgt. Als het aan de PSVsupporter had gelegen zat het uitvakt vol op 4 December. Speculeren, daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 28 november 2011 00:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de afgelopen 10 jaar het uitvak nooit vol is geraakt dan?
Ik snap gewoon niet dat mensen zich er druk om kunnen maken dat club X meer 'reizende' supporters heeft dan club Y, en daar hun status aan proberen te ontlenen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe je kleinerend danwel denigrerend over mensen die wel hun zondag opgeven voor hun club? In dat geval ben je in mijn ogen een internetsupporter, en die vind ik pas treurig.
Nee, beide vakken. Dus die tweede ring dan, gok ik?quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk da ze met vol uitvak dan 1000 bedoelen. Capaciteit van het onderste vak.
Tja, als sommige clubs hun status moeten ontlenen aan de stand op de ranglijst, het kwaliteit in het veld of de potentie in de komende jaren dan zijn ze zo uitgepraat.quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen zich er druk om kunnen maken dat club X meer 'reizende' supporters heeft dan club Y, en daar hun status aan proberen te ontlenen.
Inderdaad, niet echt een discussie. Gewoon een feit. Boeiend ook, PSV-supporters zijn gewoon minder trouw, big deal? Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef rubbereend het volgende:
och de tt gekaapt
discussie voor de tiende keer opnieuw
tis eigenlijk niet eens een discussie
quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, als sommige clubs hun status moeten ontlenen aan de stand op de ranglijst, het kwaliteit in het veld of de potentie in de komende jaren dan zijn ze zo uitgepraat.
Feiten, pik. De vraag was groot genoeg om beide vakken van Feyenoord op 4 December vol te krijgen. De oplage was 800, toen kwamen er 100 extra en tóen begonnen er PSV'ers te bellen/mailen/faxen voor kaarten. Alles bij elkaar genoeg voor 2 volle uitvakken bij Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Maastoren het volgende:
Het is helemaal geen schande dat het je nooit lukt om 1600 man (in het geval van psv lees kinderen) mee te nemen als bezoekende club. Maar ga nou niet doen alsof het eigenlijk wel kon maar....
Dan heb je het over 1600 kaarten. En dat is PSV bijna nooit gelukt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, beide vakken. Dus die tweede ring dan, gok ik?
800 ging redelijk. Om 10.00 uur startte de verkoop voor de overige 100 kaarten, waar ik om 10:03 al naastgreep. Toen heeft men tot in de middag telefoontjes aan moeten nemen bij de supportersvereniging. Zeker dat die 1600 erdoorheen waren gegaan. Het zat hem in het vervoer en veiligheidsoverwegingen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het over 1600 kaarten. En dat is PSV bijna nooit gelukt.
Zie niet in waarom dat nu anders zou moeten zijn. Die 900 kaarten waren in een paar minuten weg
Maar vanwaar de grote belangstelling opeens? Is nergens op gebaseerd. Voorgaande jaren was die belangstelling er ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 00:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feiten, pik. De vraag was groot genoeg om beide vakken van Feyenoord op 4 December vol te krijgen. De oplage was 800, toen kwamen er 100 extra en tóen begonnen er PSV'ers te bellen/mailen/faxen voor kaarten. Alles bij elkaar genoeg voor 2 volle uitvakken bij Feyenoord.
misschien komt het nog goed met de PSV supportersquote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar vanwaar de grote belangstelling opeens? Is nergens op gebaseerd. Voorgaande jaren was die belangstelling er ook niet.
Wat kan mij dat nou vertiefen waarom er ineens 1600 mee willen? Feit blijft dat als men die 1600 kaarten had gekregen, er 1600 kaarten zouden zijn verkocht.quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar vanwaar de grote belangstelling opeens? Is nergens op gebaseerd. Voorgaande jaren was die belangstelling er ook niet.
Dat is volgens jou een feit. Dan is het ook niet meteen een feit voor iedereen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou vertiefen waarom er ineens 1600 mee willen? Feit blijft dat als men die 1600 kaarten had gekregen, er 1600 kaarten zouden zijn verkocht.
Die 800 in welk tijdsbestek dan?quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 ging redelijk. Om 10.00 uur startte de verkoop voor de overige 100 kaarten, waar ik om 10:03 al naastgreep. Toen heeft men tot in de middag telefoontjes aan moeten nemen bij de supportersvereniging. Zeker dat die 1600 erdoorheen waren gegaan. Het zat hem in het vervoer en veiligheidsoverwegingen.
Want de supportersvereniging verstuurt dat bericht om duidelijkheid te scheppen over de situatie, maar gooit er dan onwaarheden in? Godskolerequote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is volgens jou een feit. Dan is het ook niet meteen een feit voor iedereen.
Dat bericht ging dan om 1000 kaarten. Zoals ik je eerder al vertelde.quote:Op maandag 28 november 2011 00:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want de supportersvereniging verstuurt dat bericht om duidelijkheid te scheppen over de situatie, maar gooit er dan onwaarheden in? Godskolere
800 was de reguliere verkoop van een aantal weken. Het is bekend dat het bij PSV met name de laatste week erg hard gaat met de kaarten, dat maakte ik zelf mee toen ze op donderdag nog 100 extra kaarten vrijmaakte, waar ik om 10:03 al naast greep, terwijl de verkoop om 10:00 begon. 100 kaarten in 3 minuten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 800 in welk tijdsbestek dan?
Vind het maar een vaag verhaal. 1600 lukte nooit, maar nu wel omdat een of andere Angela van de klantenservice je heeft gezegd dat ze het keidruk had die dag.
Hoor je vaak. "We hadden het stadion wel 3 keer kunnen vullen."quote:Op maandag 28 november 2011 00:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want de supportersvereniging verstuurt dat bericht om duidelijkheid te scheppen over de situatie, maar gooit er dan onwaarheden in? Godskolere
1600. Twee vakken. Ik neem aan onderste ring en bovenste ring.quote:Op maandag 28 november 2011 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bericht ging dan om 1000 kaarten. Zoals ik je eerder al vertelde.
Eindelijk zeg je iets wat waar is. Er komen er inderdaad 900. Grote knul.quote:Op maandag 28 november 2011 00:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoor je vaak. "We hadden het stadion wel 3 keer kunnen vullen."
Maar wees er trots op dat er 1600 mee wilden. Het FEIT blijft dat er maar 900 komen.
Mogen jullie best trots op zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 00:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets wat waar is. Er komen er inderdaad 900. Grote knul.
Je krijgt mij niet getroll'd, hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mogen jullie best trots op zijn inderdaad.
Ik troll niet. Ik ben één en al positiviteit en liefde.quote:Op maandag 28 november 2011 00:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet getroll'd, hoor.
Ja, ik heb het een keer of tien tien tien tien moeten uitleggen, maar het kwartje lijkt gevallen.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb het een keer of tien tien tien tien moeten uitleggen, maar het kwartje lijkt gevallen.
Waarom is het een troll? Gewoon een feit toch. Vreemd verhaal dat er ineens 1600 man meewillen terwijl je al jaren amper de helft de Kuip in krijgt (zelfs bij een kampioenswedstrijd).quote:Op maandag 28 november 2011 00:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet getroll'd, hoor.
Dat neem je aan? Dat weet je dus niet zeker.quote:Op maandag 28 november 2011 00:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1600. Twee vakken. Ik neem aan onderste ring en bovenste ring.
En dus kwam er tekst en uitleg van de vereniging. "Zoveel vraag konden ze niet handelen door veiligheidsoverwegingen en het vervoer, anders zouden beide uitvakken geheel vol zitten." Jullie hebben maar 2 uitvakken. Eerste en tweede ring, toch?quote:Op maandag 28 november 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat neem je aan? Dat weet je dus niet zeker.
Er is een vooroverleg. SV PSV, gemeente/politie, ontvangende club. Maand can tevoren oid. Op dat moment maakt PSV al bekend met hoeveel mensen ze afreizen. Toen is er dus al max. 1000 aangegeven, net als de vorige 10 keer ofzo.
Dat staat vanaf dan gewoon vast. Dat kan niet een week voor de wedstrijd opeens verdubbeld worden omdat er in 3 weken tijd 'maarliefst' 900 kaarten zijn verkocht.
Ga jij nu zinnige dingen posten?quote:Op maandag 28 november 2011 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar goed, jouw mening is waarheid natuurlijk. Daar ben jij helaas nooit vanaf te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |