Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, man. Goed argument. Fijne TT ook, travel je zelf eigenlijk wel?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n debiel zonder opleiding die altijd bij wedstrijden van Feyenoord staat te schuimbekken.Zowel thuis als uit.
Ja want jij weet dat.quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
De vraag zal hooguit en kleine honderd groter zijn geweest ofzo. 1600? Nooit.
PSV kiest dan voor 1000 omdat ze anders verlies draaien op de wedstrijd. Wel logisch natuurlijk.
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
De vraag zal hooguit en kleine honderd groter zijn geweest ofzo. 1600? Nooit.
PSV kiest dan voor 1000 omdat ze anders verlies draaien op de wedstrijd. Wel logisch natuurlijk.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
niet-reizende supporter meldt.
Ga nooit naar thuis of uitwedstrijden, moet ik nu de brandstapel op ?
Doe je kleinerend danwel denigrerend over mensen die wel hun zondag opgeven voor hun club? In dat geval ben je in mijn ogen een internetsupporter, en die vind ik pas treurig.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
niet-reizende supporter meldt.
Ga nooit naar thuis of uitwedstrijden, moet ik nu de brandstapel op ?
Hoe verklaar je dat de afgelopen 10 jaar het uitvak nooit vol is geraakt dan?quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.
Ik denk da ze met vol uitvak dan 1000 bedoelen. Capaciteit van het onderste vak.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 vrijgegeven, 100 erbij, en tóen kwam de extra vraag. Volgens de supportersvereniging dus groot genoeg voor een vol uitvak. We kunnen deze discussie nog tien jaar voortzetten, maar ik geloof in de reden die mij is gegeven dat ik niet mee kan naar Rotterdam.
Dat verklaar ik niet. Ik ga in op het argument dat PSV zijn uitvakken nooit vol krijgt. Als het aan de PSVsupporter had gelegen zat het uitvakt vol op 4 December. Speculeren, daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 28 november 2011 00:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de afgelopen 10 jaar het uitvak nooit vol is geraakt dan?
Ik snap gewoon niet dat mensen zich er druk om kunnen maken dat club X meer 'reizende' supporters heeft dan club Y, en daar hun status aan proberen te ontlenen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe je kleinerend danwel denigrerend over mensen die wel hun zondag opgeven voor hun club? In dat geval ben je in mijn ogen een internetsupporter, en die vind ik pas treurig.
Nee, beide vakken. Dus die tweede ring dan, gok ik?quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk da ze met vol uitvak dan 1000 bedoelen. Capaciteit van het onderste vak.
Tja, als sommige clubs hun status moeten ontlenen aan de stand op de ranglijst, het kwaliteit in het veld of de potentie in de komende jaren dan zijn ze zo uitgepraat.quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen zich er druk om kunnen maken dat club X meer 'reizende' supporters heeft dan club Y, en daar hun status aan proberen te ontlenen.
Inderdaad, niet echt een discussie. Gewoon een feit. Boeiend ook, PSV-supporters zijn gewoon minder trouw, big deal? Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef rubbereend het volgende:
och de tt gekaapt
discussie voor de tiende keer opnieuw
tis eigenlijk niet eens een discussie
quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, als sommige clubs hun status moeten ontlenen aan de stand op de ranglijst, het kwaliteit in het veld of de potentie in de komende jaren dan zijn ze zo uitgepraat.
Feiten, pik. De vraag was groot genoeg om beide vakken van Feyenoord op 4 December vol te krijgen. De oplage was 800, toen kwamen er 100 extra en tóen begonnen er PSV'ers te bellen/mailen/faxen voor kaarten. Alles bij elkaar genoeg voor 2 volle uitvakken bij Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Maastoren het volgende:
Het is helemaal geen schande dat het je nooit lukt om 1600 man (in het geval van psv lees kinderen) mee te nemen als bezoekende club. Maar ga nou niet doen alsof het eigenlijk wel kon maar....
Dan heb je het over 1600 kaarten. En dat is PSV bijna nooit gelukt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, beide vakken. Dus die tweede ring dan, gok ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |