Interessant.quote:Op maandag 28 november 2011 01:15 schreef Zweetteef het volgende:
small business en retail management
Hoeveel?quote:Op maandag 28 november 2011 01:18 schreef Zweetteef het volgende:
mwah gaat wel moet toch iets doen! en ik wil later veel geld verdienen dus![]()
Okay, mooi doel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik moet voor mijn 30ste miljoeneer zijn anders heb ik gefaald
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confuciusquote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
alleen gaat het niet lukken denk ik
quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confucius
maar ik had banquote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Paul het volgende:
Zweetteef, wat ben je hyper aan het chatten man, doe es rustig het is nacht
Wrm had je ban?quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ik had banen ik ben morgen vrij
quote:
bans worden niet besproken maar mijn postgeschiedenis ff kijken en je weet het denk ikquote:
heilig boontjequote:Op maandag 28 november 2011 01:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
[..]
bans worden niet besproken maar mijn postgeschiedenis ff kijken en je weet het denk ik
Shoot for the moon, even if you miss it you'll land among the starsquote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confucius
quote:
quote:
Beterschapquote:
Moet je doen als ik bij je ben!quote:
XDquote:Op maandag 28 november 2011 07:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jelly
ik moet wel naar school
dankjequote:
En jij ook bedankt!quote:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen zijn klein beetje ziekjes en meteen ziekmelden
quote:Op maandag 28 november 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je doen als ik bij je ben!
Kan je meteen een tik op je bolle ogen verwachten
Jij bent het wel eng vaak met mij eens opeensquote:
Made you smilequote:
En een dag met je tijger alleen in het DC missenquote:Op maandag 28 november 2011 07:57 schreef Ezechielk het volgende:
Goede wel. Ik ga mij ook zo ziekmelden.
Was ik maar een klein beetje ziekjes.quote:Op maandag 28 november 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen zijn klein beetje ziekjes en meteen ziekmelden
Aangezien jij nu ook normaal tegen mij doet heb ik geen reden om achterbaks te zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent het wel eng vaak met mij eens opeens![]()
Wat is het addertje?
Wat heb je dan?quote:Op maandag 28 november 2011 07:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was ik maar een klein beetje ziekjes.
Deed ik alquote:Op maandag 28 november 2011 07:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangezien jij nu ook normaal tegen mij doet heb ik geen reden om achterbaks te zijn.
Kan gebeuren toch.quote:Op maandag 28 november 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een dag met je tijger alleen in het DC missen
1) dan ben je ECHT ziekquote:
Teveel gezopen van het weekend?quote:Op maandag 28 november 2011 08:02 schreef Ezechielk het volgende:
Neuh, niet ziek. Gewoon het fucking brakke gevoel wat ik gister had moeten hebben.
En nee, geen foto's.
Griep is dus een beetje ziek!!quote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Griep, loop de hele tijd te kuchen, heb koppijn en heb vrijwel geen stem meer over.
Dit al griep noemen.quote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Griep, loop de hele tijd te kuchen, heb koppijn en heb vrijwel geen stem meer over.
Valt mee. Maar het voelt een beetje als de dag na oud en nieuw, dat je niet meer weet wat voor, achter, links of rechts is.quote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel gezopen van het weekend?![]()
Hmm dan begin ik wel een sc op je FB
Stel je aan, je bent nog niet eens 30!!quote:Op maandag 28 november 2011 08:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit al griep noemen.
[..]
Valt mee. Maar het voelt een beetje als de dag na oud en nieuw, dat je niet meer weet wat voor, achter, links of rechts is.
I'm getting too old for this shit.
Epic feestje.quote:Op maandag 28 november 2011 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, je bent nog niet eens 30!!
Was wel een leuk feestje dus?
Mooi toch!!quote:Op maandag 28 november 2011 08:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Epic feestje.
Nog een uurtje plaatjes staan draaien.
Mensen kregen genoeg van hardstyle, dus ging ik dubstep en hardcore voor ze draaien. Nog nooit zoveel mensen gehad dieen
deden.
Beterschap svquote:Op maandag 28 november 2011 08:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maargoed, ik duik m'n bed weer in
En dit uiteraard.quote:
Niemand toch?quote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben echt gewoon niet zo goed in maandagen.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:18 schreef Ezechielk het volgende:
http://niggermania.com/raptorman/howtobe/howtobe.htm
Wtf.![]()
![]()
![]()
Op zich ben ik een ochtendmens maar ook ik heb het moeilijk met de maandagenquote:
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ben ik een ochtendmens maar ook ik heb het moeilijk met de maandagen
Ik ben elke dag rond uur of 7 wakker, uit mezelf. Nooit fluitend!quote:Op maandag 28 november 2011 09:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.
Gelijk je bed uit gaan wanneer je wekker gaat. Vervolgens de koffie aanzetten, en aan het ochtendritueel beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.
Het zijn aanstellersquote:Op maandag 28 november 2011 09:10 schreef Rezania het volgende:
Beterschap voor de mensen die ziek zijn.
En toch is het behoorlijk fris buitenquote:
ja, wat een land ook hequote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch is het behoorlijk fris buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |