En dit uiteraard.quote:
Niemand toch?quote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben echt gewoon niet zo goed in maandagen.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:18 schreef Ezechielk het volgende:
http://niggermania.com/raptorman/howtobe/howtobe.htm
Wtf.![]()
![]()
![]()
Op zich ben ik een ochtendmens maar ook ik heb het moeilijk met de maandagenquote:
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ben ik een ochtendmens maar ook ik heb het moeilijk met de maandagen
Ik ben elke dag rond uur of 7 wakker, uit mezelf. Nooit fluitend!quote:Op maandag 28 november 2011 09:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.
Gelijk je bed uit gaan wanneer je wekker gaat. Vervolgens de koffie aanzetten, en aan het ochtendritueel beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, dus wat dat betreft maakt het niet uit dan. Maar echt, die mensen die elke dag, zelfs op maandag en in het weekend, zo ongeveer fluitend opstaan, om 6 of 7 uur, hoe doen ze datttt. Ik wil dat ook kunnen.
Het zijn aanstellersquote:Op maandag 28 november 2011 09:10 schreef Rezania het volgende:
Beterschap voor de mensen die ziek zijn.
En toch is het behoorlijk fris buitenquote:
ja, wat een land ook hequote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch is het behoorlijk fris buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |