Interessant.quote:Op maandag 28 november 2011 01:15 schreef Zweetteef het volgende:
small business en retail management
Hoeveel?quote:Op maandag 28 november 2011 01:18 schreef Zweetteef het volgende:
mwah gaat wel moet toch iets doen! en ik wil later veel geld verdienen dus![]()
Okay, mooi doel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik moet voor mijn 30ste miljoeneer zijn anders heb ik gefaald
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confuciusquote:Op maandag 28 november 2011 01:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
alleen gaat het niet lukken denk ik
quote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confucius
maar ik had banquote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Paul het volgende:
Zweetteef, wat ben je hyper aan het chatten man, doe es rustig het is nacht
Wrm had je ban?quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ik had banen ik ben morgen vrij
quote:
bans worden niet besproken maar mijn postgeschiedenis ff kijken en je weet het denk ikquote:
heilig boontjequote:Op maandag 28 november 2011 01:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
[..]
bans worden niet besproken maar mijn postgeschiedenis ff kijken en je weet het denk ik
Shoot for the moon, even if you miss it you'll land among the starsquote:Op maandag 28 november 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
If you shoot for the stars and hit the moon, it's OK. But you've got to shoot for something. A lot of people don't even shoot. - Confucius
quote:
quote:
Beterschapquote:
Moet je doen als ik bij je ben!quote:
XDquote:Op maandag 28 november 2011 07:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jelly
ik moet wel naar school
dankjequote:
En jij ook bedankt!quote:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen zijn klein beetje ziekjes en meteen ziekmelden