nee, dat vind ik niksquote:
t wordt ook gebruikt in t nederlands.quote:
bent u nou een vette hint aan t geven of weet u de rest niet?quote:
ach vooruit, u krijgt het punt. fait accompli.quote:
dacht dat dat UB40 was, maar dat matcht niet echt met je verhaalquote:
ja, maar ik kan niets anders verzinnen met PFquote:Op maandag 28 november 2011 01:17 schreef plagvreugd het volgende:
ja dat wilde ik ook zeggen, maar das toch een band, geen persoon?
idem hierquote:Op maandag 28 november 2011 01:18 schreef plagvreugd het volgende:
ik ook niet. opgezocht, nog nooit van de beste man gehoord. sry.
Stand 2497:quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef plagvreugd het volgende:
is dat mark knopfler?
Ook al van voor mijn tijd.
Titel + artiestquote:It's getting late
I'm making my way over to my favourite place
I gotta get my body moving
Shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate, yeah
quote:Who knew
That you'd be up in here looking like you do
You're making staying over here, impossible
Baby, I must say your aura is incredible
If you don't have to go, don't
Do you know what you started?
I just came here to party
But now we're rocking on the dance floor, actin' naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand, chest to chest and now we're face to face
Yeps.quote:
SPOILER: Neem gerust een kijkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, raad erop los, en als je het echt niet meer weet, mag je deze video's van hem kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand 2497:quote:Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Peter Frampton de man met de stofzuigerslang ?
Shaking Stevens de man met de losse heupen ?
quote:
Dacht wel dat jij het zou wetenquote:
Wat mij betreft mogen ze ook een numerus fixus instellen voor communicatiewetenschappen. Een student per jaar lijkt mij zat.quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef Bart het volgende:
Serieus? Waarom gaan zoveel mensen dat doen.
Ik ben eerder voor een Genus Fixus in plaats van een Numerus Fixus...quote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze ook een numerus fixus instellen voor communicatiewetenschappen. Een student per jaar lijkt mij zat.
gekke richard voor vriendenquote:
quote:
quote:
Stand 2497:quote:
Die kan ik niet vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
The Big Unknown
The Man Who Had No Clue
Die wel.quote:
Dr. Jackyll en Mr. Hyde?quote:Op maandag 28 november 2011 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Neen. Bijvoorbeeld nog een boek over een man met een gespleten persoonlijkheid.
D'ohquote:
The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde.quote:
quote:
Nope. Is genoemd naar een zee-dier.quote:
Uiteraard.quote:
Over welk land gaat dit?quote:Er zijn meer dan 250 verschillende etnische groepen, waarvan de Haussa en Fulani in het noorden (29%), de Igbo (fonetisch: Ibo) in het zuiden (18%), de Yoruba in het westen (21%) en de Ijaw (10%) de belangrijkste zijn. Ook de Tiv (5%), de Kanuri (4%), en de Ibibio (3,5%) vormen stammen van respectabele grootte.
Zeker de belangrijkste stammen zijn in een voortdurende strijd om de macht verwikkeld, wat van tijd tot tijd tot geweldsuitbarstingen leidt. Daarbij komen spanningen vanwege religieuze verschillen: de Haussa bijvoorbeeld zijn overwegend moslim, terwijl de Igbo overwegend christen zijn.
Nope.quote:
quote:Op 2 april 1972 werd het rechts rijden ingevoerd. Daarvoor werd er links gereden.
quote:Het is een dichtbevolkt land, met 149.229.090 (2009) inwoners, ook al verschillen de aantallen nogal per bron. Het is tevens het volkrijkste land van Afrika met een erg sterke bevolkingsgroei.
Stand 2497:quote:Op maandag 28 november 2011 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Het komt me zo bekend voor he
Nigeria?
GMTAquote:
dashond in het Nederlandsquote:
quote:
Is eigenlijk nog wel een betere ja, met hun internationale wolhandelquote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat de Tempeliers de eerste multinational hadden, dat had ik ook goed gerekend
Stand 2497:quote:Op maandag 28 november 2011 13:46 schreef Bart het volgende:
Geen ziekte dan? Besmetting gaat dacht ik via inademing.
Wat isquote:In Nederland trad een zeer grote legionella-uitbraak op in maart 1999 onder bezoekers van de.
Westfriese Flora in Bovenkarspel.quote:
Doe eens gek, dan doe je gewoon genoegquote:Op maandag 28 november 2011 14:37 schreef plagvreugd het volgende:
geen idee. doe maar verrassend Nederland.
Zag er nog uit als nieuw!quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef ß het volgende:
Die heb ik wel eens in het echt gezien, wist niet dat dat de oudste ter wereld was.
Wat isquote:Een(of Vrouwenring) (letterlijk (uit het Grieks:
= ronde steen): rond, ringvormig voorwerp) is een door vrouwen te gebruiken voorwerp dat in de schede wordt geplaatst als anticonceptie-middel of ter verlichting van klachten van verzakking of incontinentie. Deze laatste toepassing is heel gebruikelijk; voor anticonceptie worden ze in Nederland vrijwel niet meer gebruikt.
Alias edward douwes dekker.quote:
Niet boos worden, gewoon het puntje pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 15:33 schreef plagvreugd het volgende:
hmz dit kan gewoon vanalles zijn
counties?
Nee, want de 5 counties van New York hebben één sheriffquote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef Bart het volgende:
Dan is Sheriff ook goed, die worden per county gekozen...
Vooruit dan maarquote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, want de 5 counties van New York hebben één sheriff
Haha, nee, al lijkt hij er wel een beetje op.quote:
quote:G. R. (July 4, 1943) is an American attorney, journalist, author, reporter, and former talk show host. He hosts the newsmagazine program G. at Large and appears regularly on Fox News Channel.
In 1987, R. began producing and hosting the daytime talk show G., which ran for 11 years. The show featured controversial guests and theatricality, which led to the characterization of his show as "Trash TV" by Newsweek and two United States senators. One of the early shows was titled "Men in Lace Panties and the Women Who Love Them". His nose was broken in a well-publicized brawl during a 1988 show, involving white supremacists, anti-racist skinheads, black activists, and Jewish activists.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk lied?quote:Oh, say can you see by the dawn's early light
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight,
O'er the ramparts we watched were so gallantly streaming?
And the rocket's red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Jaquote:
Jaquote:
Ja!quote:
stand 2497:quote:
stand 2497:quote:
Goed, zij ontwikkelden de Wii versie. Dit is het hele lijstje:quote:
Stand #2497:quote:
Dit bedoel ikquote:
Over welke koning gaat dit, of welke term is op dit verhaal gebaseerd?quote:Twee vrouwen die samen in een huis woonden hadden ongeveer gelijktijdig een zoon gekregen. Het ene kind was gestorven. Beide vrouwen eisten het levende kind op. Ze vroegen koningom hulp. Er was geen mogelijkheid om aan te tonen wie de waarheid sprak.
stelde voor het levende kind in tweeën te hakken en de helften eerlijk te verdelen. De ene vrouw vond dat een uitstekend idee, de andere maakte bezwaar en zei dat ze het kind liever levend in handen van de andere vrouw zag.
concludeerde dat de tweede vrouw de echte moeder was en gaf haar het levende kind.
quote:
Natuurlijkquote:
Mensen niet zo veel, onderdelen dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef outtayourleague het volgende:
Mag ik een wielrenvraag stellen, of zitten hier geen kenners?
Al stel je een vraag over onderwaterhockey, so what.quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef outtayourleague het volgende:
Mag ik een wielrenvraag stellen, of zitten hier geen kenners?
nou dat viel dus wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |