Nee dat niet, sowieso niet logeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Heb je m al eens uit logeren gestuurd naar een plek zonder huisdieren?
Nee maar bij veel mensen thuis denk ik niet. Het ging me meer om de katten in dit geval. Dan is dat alvast uitgesloten (of nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat je huisstofmijt niet direct vermijdt in een vakantiepark
mijn ergste aanvallen waren zelfs juist in vakantieparken. Boh.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat je huisstofmijt niet direct vermijdt in een vakantiepark
Ja eigk wel, of nou ja ik weet niet, toch wat mij betreft eenquote:
SPOILER: pusalertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 dag jonger dan mijn oudstequote:
viel mee geloof ik! althans, ik weet niet meer wanneer kers uitgerekend was, maar ik was zelf precies 41 weken dus ik mocht ook welquote:
ik ben toch wel heel nieuwsgierig hoe de huisarts lactose en smaakversterker E621 heeft weten te testen ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij izjn vandaag bij de huisarts geweest voor het eerste deel van de voedselallergie test voor Dana.
Ze is in elk geval allergisch voor Lactose, pinda's, ei en smaakversterker E621. Al gaf de huisarts aan dat voor dat laatste veel mensen tenminste overgevoelig zijn.
Volgende keer gaan we voornamelijk fruit testen en kijken of ze alleen allergisch is voor eigeel of ook voor eiwit.
Pinda's vondt ik verassend omdat ik daar nog nooit een reactie op heb gezien.
Tot dusver in elk geval dezelfde allergieen als ik. Dus ik ga er van uit dat ze ook allergisch is voor citrusvruchten en suikervervangers buiten de reeds genoemde punten
Ik weet het niet Evenstar. Ik weet gewoon niet waar ik het moet zoeken. Ze is nog steeds intolerant voor melk, maar lang niet zo heftig meer als vroeger. En ze zal vast nog wel op andere dingen reageren, maar dit was wel een sterke exceem-reactie en ik kon alleen die snoepjes bedenken als verandering in d'r eetpatroon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Is her niet eerder sporen van iets anders?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5812quote:Ook gedroogde zaden (maanzaad, sesam, zonnebloem) kunnen soms allergische reacties uitlokken bij mensen die allergisch zijn voor pinda’s.
Allergenen die op het etiket moetenquote:Op zondag 15 januari 2012 09:15 schreef snoopy het volgende:
Stop de tijd! Ik bedoelde sesamzaad.
Maar dat zou dat effect kunnen hebben zie ik. Dank je voor je linkje mignonne.
Ik heb de hele verpakking uitgeplozen (koekjes van de HEMA) maar er stond geen enkele allergieinfo op. Is dat niet verplicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |