Deze manquote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Oja, even checken op brunomartinsindi.com
[..]
Wat een cultsite is het aan het worden.
Joh! Krijg nou de tering! Die Koeman zit daar een beetje op de bank voor niets mooi dik te wezen. Het is Indi die even de wissels doorgeeft, of nie dan?quote:Bruno Martins Indi offerde zich daarvoor op en liet in zijn plaats Anass Achabar invallen zodat Feyenoord met een extra spits de gele RKC muur kon slechten.
Fixed.quote:Eigenlijk is er maar één man die de doelpuntenmachine Dries Mertens een halt kan toeroepen…Stefan de Vrij!
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Schuiven het af op jaloezie en 'zie je nou wel dat we serieus genomen worden?'
Best episch.
Echt hé. Dan neem ik de kunstgekkies en occupiers uit Amsterdam nog meer serieus...quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.
Het zijn nog niet eens boeren.quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Sowieso komt Dries Mertens toch gewoon vanaf links, lijkt me dat Leerdam hem dan moet afstoppen.
Klopt.quote:
quote:Echte boeren verbouwen gras!
Echte boeren verbouwen spullen. In Eindhoven pretenderen ze al jaren boeren te zijn, maar in realiteit zijn ze dat natuurlijk alleen op papier. De Graafschap en FC Groningen, dat zijn de echte boeren van deze wereld. In Eindhoven maken ze al jaren en jaren elektronica. Maar dat staat zo raar na het scoren van een doelpunt… sinds de komst van Wijnaldum naar PSV zijn er echter een hoop extra boeren aangesteld in Eindhoven… de grastelers. Want alle swa’s die meekomen moeten natuurlijk wel voorzien worden…
Vuurwerk PSV-fan leidt naar hennepkwekerij
In Eindhoven heeft de politie bij toeval een hennepkwekerij ontdekt. De 21-jarige negroïde verdachte is opgepakt en zit vast. Agenten hielden gisteravond een man aan, die vuurwerk afstak bij een wedstrijd van PSV. Omdat het vermoeden bestond dat hij nog meer vuurwerk in zijn bezit had, besloot de politie de woning van de 30-jarige man te doorzoeken.
Op de zolder van zijn huis werd een hennepkwekerij gevonden met 200 planten.
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zondag :
Cabral - Guidetti - Cissé
Clasie- Bakkal - El Ahmadi
Nelom - Vlaar - De Vrij - Leerdam
Mulder
?
Dat denk ik ook maar voor wie zou hij dan mogen starten, voor Cisse of Cabral ?quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Schaken best goed presteren dit seizoen. Het is nog wel te wisselvallig maar over het algemeen komt hij vrij makkelijk langs zijn tegenstanders. Makkelijker dan Cabral, Cisse & Biseswar. Tegen RKC kwam hij er ook een paar keer goed langs, alleen de voorzet / afronding is dan wel vaak matig helaas.quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.
Geen idee. Denk zelf voor Cissé.quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar voor wie zou hij dan mogen starten, voor Cisse of Cabral ?
Ja, maar dat vind ik toch echt wel het belangrijkste. Je kan je man wel voorbij komen, maar als je vervolgens alleen maar ballen afgeeft waar niemand wat mee kan ben je gewoon een waardeloze winger.quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Schaken best goed presteren dit seizoen. Het is nog wel te wisselvallig maar over het algemeen komt hij vrij makkelijk langs zijn tegenstanders. Makkelijker dan Cabral, Cisse & Biseswar. Tegen RKC kwam hij er ook een paar keer goed langs, alleen de voorzet / afronding is dan wel vaak matig helaas.
Zit wat in maar de potentie is er wel. Daar moet op te trainen zijn. Geen van onze buitenspelers is effectief daarin. Die corners van Cabral gister bijv.quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef Chiich het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch echt wel het belangrijkste. Je kan je man wel voorbij komen, maar als je vervolgens alleen maar ballen afgeeft waar niemand wat mee kan ben je gewoon een waardeloze winger.
Wat een grote bek heeft die Cabral ofniet Gert ?twitter:superguidetti twitterde op maandag 28-11-2011 om 13:09:53myboy cabral want the#Feyenoord supporters to know that the finger to be quiet was for the rkc waalwijk cuz they discriminating him!#cabral reageer retweet
Myboyquote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een grote bek heeft die Cabral ofniet Gert ?twitter:superguidetti twitterde op maandag 28-11-2011 om 13:09:53myboy cabral want the#Feyenoord supporters to know that the finger to be quiet was for the rkc waalwijk cuz they discriminating him!#cabral reageer retweet
quote:Guidetti: Cabral één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien
John Guidetti was na afloop van het duel tegen RKC blij met zijn doelpunt, maar ook vooral met die van zijn vriend Cabral.
'Ik wil mijn doelpunt graag terugzien, ik hoor nu dat hij erg fraai was en dat gevoel had ik ook. Aan de andere kant, het maakt niet veel uit hoe ze er in gaan of wie ze maakt. Al was ik wel enorm blij met de winnende treffer van Jerson Cabral. Dit gun ik mijn vriend. Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien. Dat juist hij ons op 1-2 bracht, was geweldig. Voor ons, maar ook voor hem.'
Cabral moest op de bank beginnen zondag. 'Ik heb Jerson gezegd dat hij er moest staan als hij mocht invallen. Dat heeft hij gedaan.'
Ik ga denk ook twitter aanmaken, alleen zodat ik SuperGuidetti kan volgen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Welke held schrijft die stukjes?quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Oja, even checken op brunomartinsindi.com
[..]
Wat een cultsite is het aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |