Deze manquote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Oja, even checken op brunomartinsindi.com
[..]
Wat een cultsite is het aan het worden.
Joh! Krijg nou de tering! Die Koeman zit daar een beetje op de bank voor niets mooi dik te wezen. Het is Indi die even de wissels doorgeeft, of nie dan?quote:Bruno Martins Indi offerde zich daarvoor op en liet in zijn plaats Anass Achabar invallen zodat Feyenoord met een extra spits de gele RKC muur kon slechten.
Fixed.quote:Eigenlijk is er maar één man die de doelpuntenmachine Dries Mertens een halt kan toeroepen…Stefan de Vrij!
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Schuiven het af op jaloezie en 'zie je nou wel dat we serieus genomen worden?'
Best episch.
Echt hé. Dan neem ik de kunstgekkies en occupiers uit Amsterdam nog meer serieus...quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.
Het zijn nog niet eens boeren.quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zal PSV'ers nooit serieus nemen. Ik houd niet van boeren omdat zij de hele dag in de stront lopen.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Sowieso komt Dries Mertens toch gewoon vanaf links, lijkt me dat Leerdam hem dan moet afstoppen.
Klopt.quote:
quote:Echte boeren verbouwen gras!
Echte boeren verbouwen spullen. In Eindhoven pretenderen ze al jaren boeren te zijn, maar in realiteit zijn ze dat natuurlijk alleen op papier. De Graafschap en FC Groningen, dat zijn de echte boeren van deze wereld. In Eindhoven maken ze al jaren en jaren elektronica. Maar dat staat zo raar na het scoren van een doelpunt… sinds de komst van Wijnaldum naar PSV zijn er echter een hoop extra boeren aangesteld in Eindhoven… de grastelers. Want alle swa’s die meekomen moeten natuurlijk wel voorzien worden…
Vuurwerk PSV-fan leidt naar hennepkwekerij
In Eindhoven heeft de politie bij toeval een hennepkwekerij ontdekt. De 21-jarige negroïde verdachte is opgepakt en zit vast. Agenten hielden gisteravond een man aan, die vuurwerk afstak bij een wedstrijd van PSV. Omdat het vermoeden bestond dat hij nog meer vuurwerk in zijn bezit had, besloot de politie de woning van de 30-jarige man te doorzoeken.
Op de zolder van zijn huis werd een hennepkwekerij gevonden met 200 planten.
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zondag :
Cabral - Guidetti - Cissé
Clasie- Bakkal - El Ahmadi
Nelom - Vlaar - De Vrij - Leerdam
Mulder
?
Dat denk ik ook maar voor wie zou hij dan mogen starten, voor Cisse of Cabral ?quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Schaken best goed presteren dit seizoen. Het is nog wel te wisselvallig maar over het algemeen komt hij vrij makkelijk langs zijn tegenstanders. Makkelijker dan Cabral, Cisse & Biseswar. Tegen RKC kwam hij er ook een paar keer goed langs, alleen de voorzet / afronding is dan wel vaak matig helaas.quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar Koeman zal wel met zijn oogappeltje Schaken beginnen.
Geen idee. Denk zelf voor Cissé.quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar voor wie zou hij dan mogen starten, voor Cisse of Cabral ?
Ja, maar dat vind ik toch echt wel het belangrijkste. Je kan je man wel voorbij komen, maar als je vervolgens alleen maar ballen afgeeft waar niemand wat mee kan ben je gewoon een waardeloze winger.quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Schaken best goed presteren dit seizoen. Het is nog wel te wisselvallig maar over het algemeen komt hij vrij makkelijk langs zijn tegenstanders. Makkelijker dan Cabral, Cisse & Biseswar. Tegen RKC kwam hij er ook een paar keer goed langs, alleen de voorzet / afronding is dan wel vaak matig helaas.
Zit wat in maar de potentie is er wel. Daar moet op te trainen zijn. Geen van onze buitenspelers is effectief daarin. Die corners van Cabral gister bijv.quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef Chiich het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch echt wel het belangrijkste. Je kan je man wel voorbij komen, maar als je vervolgens alleen maar ballen afgeeft waar niemand wat mee kan ben je gewoon een waardeloze winger.
Wat een grote bek heeft die Cabral ofniet Gert ?twitter:superguidetti twitterde op maandag 28-11-2011 om 13:09:53myboy cabral want the#Feyenoord supporters to know that the finger to be quiet was for the rkc waalwijk cuz they discriminating him!#cabral reageer retweet
Myboyquote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een grote bek heeft die Cabral ofniet Gert ?twitter:superguidetti twitterde op maandag 28-11-2011 om 13:09:53myboy cabral want the#Feyenoord supporters to know that the finger to be quiet was for the rkc waalwijk cuz they discriminating him!#cabral reageer retweet
quote:Guidetti: Cabral één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien
John Guidetti was na afloop van het duel tegen RKC blij met zijn doelpunt, maar ook vooral met die van zijn vriend Cabral.
'Ik wil mijn doelpunt graag terugzien, ik hoor nu dat hij erg fraai was en dat gevoel had ik ook. Aan de andere kant, het maakt niet veel uit hoe ze er in gaan of wie ze maakt. Al was ik wel enorm blij met de winnende treffer van Jerson Cabral. Dit gun ik mijn vriend. Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien. Dat juist hij ons op 1-2 bracht, was geweldig. Voor ons, maar ook voor hem.'
Cabral moest op de bank beginnen zondag. 'Ik heb Jerson gezegd dat hij er moest staan als hij mocht invallen. Dat heeft hij gedaan.'
Ik ga denk ook twitter aanmaken, alleen zodat ik SuperGuidetti kan volgen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Welke held schrijft die stukjes?quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Oja, even checken op brunomartinsindi.com
[..]
Wat een cultsite is het aan het worden.
quote:Bakkal: Natuurlijk krijgt Rutten een hand
WAALWIJK – Feyenoord-middenvelder Otman Bakkal (26) won zondag in aanloop naar de topper tegen zijn oude club PSV met zijn nieuwe club de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk (1-2).
Tevreden?
“Wel met het resultaat, ja.”
Niet over het spel?
“Mwah. Het was niet heel goed, maar we waren wél de bovenliggende partij. Alleen: net nadat we in de eerste helft wat mogelijkheden hadden gekregen om te scoren, maakten zij de 1-0. Toen moesten we ons zien terug te knokken van een achterstand.''
''De winst van deze wedstrijd is dat ons dat eindelijk weer eens is gelukt. Dat we constant zijn blijven proberen om de wedstrijd om te draaien, met een zege tot gevolg."
Jullie kwamen pas terug nadat Robert Braber van RKC rood had gekregen na een overtreding op jou. Was die kaart terecht?
“Nou ja, hij raakte me in ieder geval vol op m’n enkel… Dan is het aan de scheidsrechter om te beoordelen of het rood is.”
Denk je dat jullie ook tegen elf RKC’ers hadden gewonnen?
“Dat zijn van die vragen… ‘Wat als…?’ We hebben de winst op Vitesse een goed vervolg gegeven, dat is het belangrijkste.”
Is de wisselvalligheid er nu eindelijk uit bij jullie?
“Ik denk niet dat je die conclusie zo snel kunt trekken. Maar ik geloof wel dat we op de goede weg zijn.”
Volgende week wacht PSV-thuis. Dat wordt weer een heel andere wedstrijd.
“Klopt. Maar wij spelen thuis en in De Kuip hoeven wij van niemand te verliezen. Zelfs niet van PSV.”
Je hebt vijftien jaar bij die club rondgelopen. Wat voor wedstrijd wordt het zondag voor jou persoonlijk?
“Ik praat liever over de afgelopen wedstrijd dan over de komende.”
Er zullen vast wat revanchegevoelens bij je leven…
“Volgens mij heb jij nu al een aardig stuk, toch?”
Je wilt helemaal niks over PSV zeggen?
“Alleen dat ik er heel erg naar uitkijk om tegen die club te spelen. Het is een mooi affiche. Zeker voor mij, omdat ik zolang bij PSV heb rondgelopen. Ik heb er heel veel zin in. Het is mooi om een aantal mensen van de club weer te zien.”
Krijgt Fred Rutten een hand van je?
“Tuurlijk, waarom niet?”
Hij geeft mensen toch geen hand meer?
“Dat zijn jouw woorden.”
Begrijpelijk, constant die journalisten die graag een gepeperde mening uit je mond willen horen.quote:
Wil je die held niet bij zo'n beroerd stukje betrekken a.u.b.quote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, lekker Sierd de Vos interview!
Dit dus Gert. Toen hij vroeg 'hoe had Wijnaldem dan moeten reageren' aan mij, nadat ik wees op Wijnaldems' gekwijl over de club.quote:Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
Kijk Wijnaldum. Zo kan je dus ook reageren
Zolang het een discussie is vind ik het prima maar als het over en weer getroll wordt kunnen ze idd beter wegblijven.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens blijf toch gewoon weg uit dat PSV-topic zo meteen gaan ze ook nog echt denken dat er mensen zijn die hun haten.
Je hebt gelijk. Die gasten zijn ook zo snel op hun piemeltje getrapt, ongelofelijk. Het valt me vooral op dat ze, zodra de discussie inhoudelijk wordt, al snel terugvallen op 'jalozie', 'jullie zouden willen dat de gemeente je dat geld zou lenen' en 'janken'.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens blijf toch gewoon weg uit dat PSV-topic zo meteen gaan ze ook nog echt denken dat er mensen zijn die hun haten.
Ah, daar hebben we de dieskriemienaasie-kaart weer.quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zoveel doet hij toch niet verkeerd ? Ja hij draait en kapt af en toe teveel, loopt af en toe teveel met de bal en schiet af en toe kansloos op goal maar hij zit zich altijd in en ik heb hem nooit misbaar o.i.d. zien maken tegen supporters of staf.quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de dieskriemienaasie-kaart weer.
Ik denk dat het prima was voor Cabral om een keer op de bank te beginnen.
Als-ie nou vooral z'n voéten laat spreken om te bewijzen dat ie in de basis hoort:
De transfer van Bakkal is nauwelijks te vergelijken met die van Wijnaldum. Bovendien maakt het geen ruk uit hoe Wijnaldum reageert. Z'n moeder is toch wel een hoer en die aanstekers krijgt-ie toch wel naar z'n harses.quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus Gert. Toen hij vroeg 'hoe had Wijnaldem dan moeten reageren' aan mij, nadat ik wees op Wijnaldems' gekwijl over de club.
Zo had het dus gekund.
fixedquote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
De transfer van Bakkal is nauwelijks te vergelijken met die van Wijnaldum. Bovendien maakt het geen ruk uit hoe Wijnaldum reageert. Z'n moeder oma is toch wel een hoer en die aanstekers krijgt-ie toch wel naar z'n harses.
Heeft ook iets met woorden en daden te maken. Je kunt niet linksom iemands portemonnee stelen en dan rechtsom een beetje een arm om zijn schouder slaan en hem troosten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
De transfer van Bakkal is nauwelijks te vergelijken met die van Wijnaldum. Bovendien maakt het geen ruk uit hoe Wijnaldum reageert. Z'n moeder is toch wel een hoer en die aanstekers krijgt-ie toch wel naar z'n harses.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:18:52Mitchell Te Vrede brengt de stand bij Jong ajax - Jong #Feyenoord/#Excelsior op 1-1 na 54 minuten spelen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:21:47Diego Biseswar zet Jong #Feyenoord/#Excelsior op een 1-2 voorsprong! reageer retweet
Ik heb bij Cabral het idee dat hij zichzelf wel érg goed vindt en dat dit ten koste gaat van zijn effectiviteit.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoveel doet hij toch niet verkeerd ? Ja hij draait en kapt af en toe teveel, loopt af en toe teveel met de bal en schiet af en toe kansloos op goal maar hij zit zich altijd in en ik heb hem nooit misbaar o.i.d. zien maken tegen supporters of staf.
O ja. Een ouwehoer dus... klinkt toch wat milder.quote:
Waarom kan Biseswar het daar welquote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef Happel het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord is op het moment bezig.
Staat 1-2.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:18:52Mitchell Te Vrede brengt de stand bij Jong ajax - Jong #Feyenoord/#Excelsior op 1-1 na 54 minuten spelen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:21:47Diego Biseswar zet Jong #Feyenoord/#Excelsior op een 1-2 voorsprong! reageer retweet
Echte Feyenoorder die Diego.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef Happel het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord is op het moment bezig.
Staat 1-2.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:18:52Mitchell Te Vrede brengt de stand bij Jong ajax - Jong #Feyenoord/#Excelsior op 1-1 na 54 minuten spelen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 28-11-2011 om 14:31:45Darren Maatsen brengt Jong #Feyenoord / #Excelsior op 1-3 op bezoek bij ajax! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |