abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2011 @ 01:00:28 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106151850
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef WH141 het volgende:

[..]

Je weet dat schermgrootte batterijverbruik ook beinvloed? Ook dat amoled veel meer batterij slurpt bij het weergeven van wit dan wanneer zwart weergeven wordt?

http://www.google.com/url(...)tdC4ZSoplBlTfKP22eDw

Tevens is er voor S2 bijvoorbeeld een officiele 2000mah kit van Samsung beschikbaar. (Bijna 25% groter dan normaal) en voor Note niets soortgelijks.
dat weet ik, maar de note heeft een 2500mAh accu. denk dat de nettoaccutijd niet veel verschilt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106152063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb hem vandaag bij de Vodafone shop getest, hij is zó mooi :'( Maar toch iets te groot voor mn handen om goed mee te kunnen bellen waar een telefoon uiteindelijk voor bedoeld is, jammer! Dan maar de wat kleinere en goedkopere S2 waar ik ook tevreden mee zal zijn :P
Ik vind de S2 al groot. :')
  donderdag 29 december 2011 @ 02:32:19 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106154213
het went heel snel. ik had na drie dagen mijn sgs vast en dacht echt: hoe heb ik daar mee gewerkt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106165176

8-)
  donderdag 29 december 2011 @ 17:12:07 #80
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106171803
thema?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106172601
Ja, ICS thema voor Go Launcher. Ook LPP en ADW geprobeerd maar die laggen allebei op de Note, Go launcher is perfect.
pi_106174034
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik vind de S2 al groot. :')
Ik zou voor bellen gewoon standard headsetje meenemen, 't is toch geen zicht om met zo'n ding aan je oor te staan.
pi_106368280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opslaggeheugen van dit toestel, mijn desire heeft nu 150 mb en dat is zo snel vol met apps :X
bij mijn apps staat: systeemopslag 313mb gebruikt en 1,7gb vrij
pi_106368469
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Yvesss het volgende:
Beetje stil topic. Ik heb hem net binnen. Maar sjeezus, wat een dikke foon is het. Niet dik in de broekzak trouwens. De 720P weergave is ongekend. Je hebt gewoon een kleine LED-tv bij je. Browsen is ook compleet anders dan op mijn oude n900, meer zoals je van de pc gewend bent. Ik zit nu op de eerste batterycharge die ik middels streaming video en brightness 100% probeer te drainen, maar dat lukt vooralsnog niet. Voor al de mensen die zeiken over battery-capacity.
ik heb ook een n900 gehad en ben nu overgestapt naar de note maar ik vind het een fijne telefoon, snel en mooi beeld ook erg overzichtelijk, batterij vind ik ook niet slecht zeker voor zo'n groot scherm.
ik wil hem wel gaan rooten wat in tegenstelling tot de n900 staan er op de note een hoop dingen waar ik niet om gevraagd heb en die dus alleen maar plek in beslag nemen.
pi_106368504
_O_

pi_106369974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef WinnieWana het volgende:
Ik wil hem

Maar wil hem eerst testen en zien. Maar geen enkele winkel had hem vorige week als testmodel.

Voor degene die hem al heeft.
Hoe is het bellen?
Maakt hij mooie video's?

Ik heb nu een bb :r :
ik heb hier voor geen android gehad dus het bellen was ff wennen maar het werkt goed.
de muziekspeler en camera werken allebei goed.
ik heb met de jaarwisseling een video gemaakt maar ik weet niet hoe ik die moet uploaden naar fok
pi_106370380
Zoals te zien: sinds vrijdag heb ik ook een Galaxy Note.
Los gehaald in de winkel, had al een goedkoop onbeperkt abo.

Accu-duur is een stuk beter dan van de HTC Desire. Ik kan er met gemak een dag op spelen en in het begin gebruik je zo'n telefoon sowieso vaker dan wanneer je 'm al een tijdje hebt.
's Nachts gaat hij sowieso aan de lader dus na hoeveel uren gebruik hij leeg is weet ik nog niet.

Hij past prima in de broekzak (had eerder vorige week al een exemplaar in karton uitgeknipt om te zien of het past :') )

Het scherm is echt fantastisch! Mooie kleuren, helder, scherp.
Pen al getest, werkt prima. Kan ingesteld worden op linkshandig, dus ideaal voor mij.

Eigenlijk niets negatiefs te vinden, al mis ik het lampje dat op m'n Desire zat wel een beetje.
Ik moet nu altijd even het toestel aanzetten om te zien of ik een gesprek, bericht of mailtje heb gemist.

De camera is prima; veel beter dan die van de Desire. Filmkwaliteit is goed te noemen al heb je wel wat dat bekende "rolling shutter effect". Als je de camera goed stilhoudt en rustig beweegt merk je daar weinig van.
De flitser is iets feller dan die in de Desire wat de fotokwaliteit bij nacht ten goede komt.
Verwacht geen Canon 7D maar vergeleken met compactcamera's rond de 80 - 100 Euro kan hij goed meekomen.

Ik heb grote handen, dus voor mij prima handelbaar.
Internetten gaat heerlijk!
Vergeleken met de iPhone 4S is hij huge... Ik kan bijna een iPhone 4S realsize op m'n scherm weergeven :D

Heb nog wel een iPhone overwogen en uitgeprobeerd maar die dingen hebben naar mijn smaak een te klein scherm om lekker op te surfen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:48:25 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106370494
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik zou voor bellen gewoon standard headsetje meenemen, 't is toch geen zicht om met zo'n ding aan je oor te staan.
Moet je ook al mooi zijn als je aan het bellen bent :') ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_106370521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Moet je ook al mooi zijn als je aan het bellen bent :') ?
Ik kan mooi m'n hoofd er achter verbergen :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:00:48 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106371112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan mooi m'n hoofd er achter verbergen :P
Zo wordt verstoppertje spelen wel heel makkelijk. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:17:11 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106371959
Zo lomp ziet dat er ook weer niet uit.

Maar MaGNeT, de accu wordt ook nog beter als je hem een tijdje hebt. Ik had hem vandaag gewoon naast me liggen op mijn buro en ik had van 8 uur tot 18 uur 20% accutijd verloren, best netjes (deed ook niets, maartoch)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106372072
quote:
Eigenlijk niets negatiefs te vinden, al mis ik het lampje dat op m'n Desire zat wel een beetje.
Ik moet nu altijd even het toestel aanzetten om te zien of ik een gesprek, bericht of mailtje heb gemist.
ja dat mis ik ook, mijn nokia n900 ging ook blauw knipperen als ik een bericht of gesprek had.
misschien komt hier nog wel een keer een app voor.
pi_106372133
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Zo lomp ziet dat er ook weer niet uit.

Maar MaGNeT, de accu wordt ook nog beter als je hem een tijdje hebt. Ik had hem vandaag gewoon naast me liggen op mijn buro en ik had van 8 uur tot 18 uur 20% accutijd verloren, best netjes (deed ook niets, maartoch)
Ik heb ook totaal geen problemen met de accu.
Hij is met z'n 2500mAh echt prima berekend op z'n taak.

Ik had verwacht dat de telefoon er zwaar door zou worden maar hij is echt belachelijk licht en dun voor z'n grootte.
pi_106372269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef jofer het volgende:

[..]

ja dat mis ik ook, mijn nokia n900 ging ook blauw knipperen als ik een bericht of gesprek had.
Ik heb in 2004 de Siemens CF62 gehad, bij dat model wist je zeker dat je een berichtje had :P

pi_106372409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef jofer het volgende:

[..]

Je hebt ook zo'n notificatieapp dat gebruik maakt van je LED-flitser. Weet de exacte naam niet meer.
pi_106372748
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef MetBas het volgende:

[..]

Je hebt ook zo'n notificatieapp dat gebruik maakt van je LED-flitser. Weet de exacte naam niet meer.
ja gevonden maar helaas niet voor de note
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:49:33 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106373564
of je root hem en fixt BLN. Dan gaan je softkeys oplichten.

Ik vind het ook jammer hoor. Vind de Samsung modellen echt tof en TW is ook prima, maar een notificatieledje was wel tof geweest.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106495576
Ik heb zitten twijfelen tussen de iphone en de note, ik heb uiteindelijk voor de note gekozen omdat ik het scherm van de iphone te klein vind.
I.m.o zijn beide telefoons goed het is alleen een kwestie van smaak.
Ik ben erg tevreden over de note alleen jammer dat die Google en Samsungzooi je opgedrongen word en die kan je niet verwijderen
pi_106499520
Met root wel.
pi_106502771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef MetBas het volgende:
Met root wel.
Ja daar heb ik al aan zitten denken maar wacht eerst de update naar android 4.0 af
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:03:40 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106504065
welke samsungzooi wordt je opgedrongen? Er staan een paar apps op, maar die doen verder niets als jij er niets mee doet. TouchWiz is wel prima imo, maar daar kan je wel makkelijk omheen door een andere launcher te installeren (LauncherPro, ADW Launcher etc)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106508457
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Catch22- het volgende:
welke samsungzooi wordt je opgedrongen? Er staan een paar apps op, maar die doen verder niets als jij er niets mee doet. TouchWiz is wel prima imo, maar daar kan je wel makkelijk omheen door een andere launcher te installeren (LauncherPro, ADW Launcher etc)
Socialhub, musichub, readershub, bol.com, Samsung mmm en gmail.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:50:39 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106519926
heb je geen last van toch?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106520436
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Socialhub, musichub, readershub, bol.com, Samsung mmm en gmail.
Staat er inderdaad op, nog niet echt iets van gemerkt.
De Gmail-client gebruik ik overigens omdat hij me veruit het beste bevalt.
pi_106520533
De telefoon bevalt me nog steeds top :)

De accu is echt indrukwekkend, de beste die ik tot nu toe in een smartphone heb gehad.

Gisterochtend 7 uur van de oplader gehaald, vannacht vergeten op te laden en nu nog rond de 50% terwijl ik er gister toch flink mee gespeeld heb.
En dan heb ik de energiebesparende functie niet eens aan staan.
pi_106523281
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:50 schreef Catch22- het volgende:
heb je geen last van toch?
geen last van maar hoe minder onnodige apps hoe meer ruimte en ik heb het idee dat hij zonder die overbodige dingen ook nog wel wat sneller is.
Mijn laptop van Toshiba stond ook vol met zooi toen ik hem kocht allemaal sponsors natuurlijk net zoals bij Samsung maar ik heb hem gelijk geformateerd, weg met die zooi, op mijn telefoon en laptop alleen dingen die ik gebruik en geen overbodige zooi, zo hou je het ook een beetje overzichtelijk
pi_106523365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Staat er inderdaad op, nog niet echt iets van gemerkt.
De Gmail-client gebruik ik overigens omdat hij me veruit het beste bevalt.
Ik had niet eens een gmail account ik heb er 1 aangemaakt speciaal voor deze telefoon maar ik vind hotmail toch makkelijker in gebruik.
Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.
pi_106523417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
De telefoon bevalt me nog steeds top :)

De accu is echt indrukwekkend, de beste die ik tot nu toe in een smartphone heb gehad.

Gisterochtend 7 uur van de oplader gehaald, vannacht vergeten op te laden en nu nog rond de 50% terwijl ik er gister toch flink mee gespeeld heb.
En dan heb ik de energiebesparende functie niet eens aan staan.
Sinds ik de note heb word mijn laptop haast niet meer gebruikt :)
pi_106528408
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Sinds ik de note heb word mijn laptop haast niet meer gebruikt :)
hier hetzelfde, ik ben echt blij dat ik voor de note heb gekozen, geweldig ding sommige mensen zullen hem wel te groot vinden maar voor mij is tie perfect, ook mijn 1e telefoon met android en ook android bevalt me goed.
pi_106534959
Iemand die een iphone 4 heeft of heeft gehad en is overgestapt naar Samsung Note? Ik zit te twijfelen of ik de overstap moet maken van iphone naar note. Ik wil heel graag een tablet omdat ik op mijn iphone vaak zit te internetten maar ik wil aan de andere kant ook niet de hele dag met twee apparaten rondlopen.. Dus iemand die mij kan vertellen iphone 4 > samsung note of samsung note > iphone 4? :D
pi_106535833
Lumia 800 (900) of een Note :(

Wie helpt mij de keuze te maken?
pi_106536424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Iemand die een iphone 4 heeft of heeft gehad en is overgestapt naar Samsung Note? Ik zit te twijfelen of ik de overstap moet maken van iphone naar note. Ik wil heel graag een tablet omdat ik op mijn iphone vaak zit te internetten maar ik wil aan de andere kant ook niet de hele dag met twee apparaten rondlopen.. Dus iemand die mij kan vertellen iphone 4 > samsung note of samsung note > iphone 4? :D
Als je graag Apple heb kan je misschien beter wachten tot de iphone 5 komt, die heeft waarschijnlijk wel een groter scherm, als je niet perse een Apple wel kan ik je de note aanraden
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:48:21 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106536802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Kandijfijn het volgende:

note. Want HD, want DualCore 1.4ghz ipv 1ghz single, want groot scherm, want vet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106538300
quote:

Android versus Windows OS: Android.
Note versus Lumia in hardware: Note.

Lijkt me duidelijk.
pi_106549037
quote:

Ik heb met de Lumia 800 gespeeld en het is absoluut een mooi toestel. Ook zit de nieuwe Windows Mobile heel goed en strak inelkaar. Toch ben ik voor de Note gegaan om:

- integratie met Google
- vet veel software, ook veel gratis of gratis met ads
- met de Note op z'n kant haal ik met 2 duimen met gemak >120 aanslagen per minuut vanwege het grote onscreen toetsenbord
- grafisch geweldig! 1280x800 is perfect voor internet
- fotocamera is dik in orde en HD filmen
- 2500mAh accu
- geweldig voor internet
- het is een tablet op zakformaat, ik gebruik hem veel voor internet

Deze reactie heb ik overigens vanuit bed gepost met m'n Note :)
  Milf dinsdag 10 januari 2012 @ 10:39:50 #116
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106633886
Ik ga zo direct overstappen van Hi naar Vodafone.
Ik zit enorm te twijfelen tussen de Note en de Galaxy SII

Ik bel niet zo heel veel. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internetten in de trein, foto's, filmpjes en als navigatiesysteem. Op dit moment heb ik een Sony Ericsson Satio die alweer twee jaar is).

Ik zou graag de Note willen, maar vind hem te groot voor aan het oor, het voelt niet lekker. Zijn hiervoor headsets te krijgen? Ook belangrijk, zijn dit ook in-ear sets?

De Galaxy SII ken ik. Mijn ouders hebben deze en ik vind hem fantastisch, de Note is vergelijkbaar en vooral het grote scherm trekt mij. Hoe makkelijk is internetten hierop? Is het ook wat om thuis te gebruiken via Wifi ipv een 'echt' tablet?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106634003
ik heb hem eens in de hand gehad. denk zelf dat hij net te groot voor je broekzak is. met de kans dat als je gaat zitten.... krak?
dat gevoel heb ik er een beetje bij.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:48:08 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106634085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef nikky het volgende:

Ik bel niet zo heel veel. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internetten in de trein, foto's, filmpjes en als navigatiesysteem. Op dit moment heb ik een Sony Ericsson Satio die alweer twee jaar is).

Ik zou graag de Note willen, maar vind hem te groot voor aan het oor, het voelt niet lekker. Zijn hiervoor headsets te krijgen? Ook belangrijk, zijn dit ook in-ear sets?

De Galaxy SII ken ik. Mijn ouders hebben deze en ik vind hem fantastisch, de Note is vergelijkbaar en vooral het grote scherm trekt mij. Hoe makkelijk is internetten hierop? Is het ook wat om thuis te gebruiken via Wifi ipv een 'echt' tablet?
Hey schatje :)

De Note is prima om mee te bellen hoor. Je kan uiteraard gewoon elke bluetooth of bedraadde headset gebruiken als je dat wil.

Ik overwoog een nieuwe tablet, maar ik merk dat ik eigenlijk alles op mijn Note doe. Ik heb ook een iPad liggen, maar die pak ik nooit meer (hij is ook meestal bezet door vriendinlief, maar toch).

Ik doe hem gewoon in mijn broek, maar dan moet je geen hele strakke broek aanhebben. Hij zal echt niet breken als je gaat zitten.

Het grote scherm is gewoon ECHT heel goed. Foto's en filmpjes bekijken is super en als navigatiesysteem is het ook top.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Milf dinsdag 10 januari 2012 @ 11:24:48 #119
16000 nikky
pi_106635050
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hey schatje :)

De Note is prima om mee te bellen hoor. Je kan uiteraard gewoon elke bluetooth of bedraadde headset gebruiken als je dat wil.

Ik overwoog een nieuwe tablet, maar ik merk dat ik eigenlijk alles op mijn Note doe. Ik heb ook een iPad liggen, maar die pak ik nooit meer (hij is ook meestal bezet door vriendinlief, maar toch).

Ik doe hem gewoon in mijn broek, maar dan moet je geen hele strakke broek aanhebben. Hij zal echt niet breken als je gaat zitten.

Het grote scherm is gewoon ECHT heel goed. Foto's en filmpjes bekijken is super en als navigatiesysteem is het ook top.
Telefoons heb ik niet in mijn broek. Vrouw he ;) In de tas ermee.
Ik denk dat ik toch voor de Note ga. Moet er op het scherm een folie komen of is het een krasbestendig scherm?

Damn moeilijk hoor. Vooral ook omdat je dan weer twee jaar aan een abonnement vastzit.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:26:24 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106635087
Het is Gorilla Glass dus het is niet per sé nodig. Echter, als je hem ooit wil doorverkopen en/of sleutels/wimpertangen e.d. in je tas hebt slingeren is het misschien wel handig. Ikzelf heb een flipcover om die reden (heb ook een tas ;), maar zonder wimpertangen uiteraard, heb volume van mezelf ;) )
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106635192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef nikky het volgende:

Toen ik mijn note kreeg zat er in de doos en head-set en een extra hoesje voor de achterkant met een zachte bescherming voor de voorkant eraan, je kan de note alsware dicht klappen om krassen te voorkomen als je hem in je zak doe
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:31:09 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106635225
Die flipcover ("extra hoesje") zit er niet altijd bij, ik heb hem los moeten kopen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106635585
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:31 schreef Catch22- het volgende:
Die flipcover ("extra hoesje") zit er niet altijd bij, ik heb hem los moeten kopen.
En de head-set?
Daar komt trouwens een goed geluid uit.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:42:30 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106635610
Die wel uiteraard. Heb hem niet geprobeerd verder.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:28 #125
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106636032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef nikky het volgende:

[..]

Telefoons heb ik niet in mijn broek. Vrouw he ;) In de tas ermee.
Ik heb 'm anders heel vaak in m'n broek. :o
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:58:25 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106636114
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

En de head-set?
Daar komt trouwens een goed geluid uit.
Ik snap nooit waarom die in-ears erbij zitten, die dingen blijven echt niet in mijn oren zitten. :{ Wat is er mis met gewone dopjes erbij doen. :{
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:00:10 #127
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_106636161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom die in-ears erbij zitten, die dingen blijven echt niet in mijn oren zitten. :{ Wat is er mis met gewone dopjes erbij doen. :{
In-ears zijn in bijna elk opzicht beter dan gewone oordopjes.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:50:45 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106637670
quote:

[..]

heb je wel de goede dopjes erop gedaan?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Milf dinsdag 10 januari 2012 @ 12:53:43 #129
16000 nikky
pi_106637790
quote:

[..]

Die rubbertjes zijn in verschillende formaten. Drie als ik mij niet vergis. Misschien ander formaat testen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb 'm anders heel vaak in m'n broek. :o
Wanneer ik een pantalon aanheb, vind ik het niet zo mooi. Net zoals bij een strakke heupbroek ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:15:01 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106640930
---

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 11-01-2012 19:06:15 ]
  Milf dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:22 #131
16000 nikky
pi_106641031
Ik heb hem besteld *O*
pi_106692357
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef nikky het volgende:
Ik heb hem besteld *O*
is tie al binnen??
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 19:03:47 #133
16000 nikky
pi_106692454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef jofer het volgende:

[..]

is tie al binnen??
Nee, wat ik begrepen heb van mijn ouders (die hem via dezelfde website besteld hebben) wordt hij pas opgestuurd als alles geregeld is. ( Abonnement en dergelijke ) Ik heb alles gefaxt, dus het is afwachten.
pi_106692522
Faxen -O-
Ik ben terug.
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 19:07:24 #135
16000 nikky
pi_106692644
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Zweetteef het volgende:
Faxen -O-
:?

Heb geen scanner op het werk. Contracten binnen via e-mail, printen, invullen, faxen en hierna bevestiging per e-maildat alles binnen is en in de molen zit. Dit alles binnen tien minuten. Zie het probleem niet?
pi_106692727
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Zweetteef het volgende:
Faxen -O-
niks mis met faxen toch?
pi_106692775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef jofer het volgende:

[..]

niks mis met faxen toch?
ik wist niet dat dat nog bestond!
Ik ben terug.
pi_106692814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef nikky het volgende:

[..]

:?

Heb geen scanner op het werk. Contracten binnen via e-mail, printen, invullen, faxen en hierna bevestiging per e-maildat alles binnen is en in de molen zit. Dit alles binnen tien minuten. Zie het probleem niet?
okay ik had gewoon via internet gedaan
Ik ben terug.
pi_106692831
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

ik wist niet dat dat nog bestond!
jawel en postduiven zijn ook nog niet uitgestorven
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 19:11:50 #140
16000 nikky
pi_106692850
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

okay ik had gewoon via internet gedaan
Ze accepteren een digitale handtekening?
pi_106692899
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Ze accepteren een digitale handtekening?
als ze hem komen brengen aan de deur gewoon 1 cent pinnen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zweetteef op 11-01-2012 19:18:58 ]
Ik ben terug.
pi_106692936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef D_Bosman het volgende:
ik heb hem eens in de hand gehad. denk zelf dat hij net te groot voor je broekzak is. met de kans dat als je gaat zitten.... krak?
dat gevoel heb ik er een beetje bij.
Gebeurt niets mee, heb 'm altijd in m'n rechter broekzak en kan nog alles doen zonder er last van te ondervinden.
Ik ben computermonteur / systeembeheerder dus zit vaak onder bureaus, op knieën, in meterkasten, achter serverracks, etc.
Je merkt zelfs niet dat je 'm bij je hebt, zo plat is hij.
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 19:20:00 #143
16000 nikky
pi_106693261
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

als ze hem komen brengen aan de deur gewoon 1 cent pinnen!
Er moet toch een contract ondertekend worden? Wat heeft dat met 1 cent pinnen te maken?
Ik begrijp je niet. Sorry :)
pi_106693416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Er moet toch een contract ondertekend worden? Wat heeft dat met 1 cent pinnen te maken?
Ik begrijp je niet. Sorry :)
ik snap jou ook niet echt!? Als je telefoon besteld vul je toch gewoon alles in op internet, dan komen ze het afleveren pin je 1 cent om te kijken of jij het bent en klaar toch?

Ik heb al verschillende telefoon contracten gehad maar nooit iets hoefen onderteken en terugsturen ?
Ik ben terug.
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 19:33:04 #145
16000 nikky
pi_106693918
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

ik snap jou ook niet echt!? Als je telefoon besteld vul je toch gewoon alles in op internet, dan komen ze het afleveren pin je 1 cent om te kijken of jij het bent en klaar toch?

Ik heb al verschillende telefoon contracten gehad maar nooit iets hoefen onderteken en terugsturen ?
Kan het mij niet voorstellen dat je nooit heb moeten tekenen. De provider heeft anders nooit een poot om op te staan omdat zij niet kunnen aantonen dat jij akkoord bent gegaan met de voorwaarden.

Bij elke providerswitch heb ik een contract moeten ondertekenen.
Daarnaast hebben ze allang een pintransactie van mij. Ik heb namelijk betaald met Ideal. Dat was zelfs de allereerste handeling na het opgeven van mijn persoonlijke gegevens. ( Verzendkosten + kosten telefoon omdat ik niet een abbo heb waarbij ik de tel gratis kreeg)
pi_106694075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef nikky het volgende:

[..]

Kan het mij niet voorstellen dat je nooit heb moeten tekenen. De provider heeft anders nooit een poot om op te staan omdat zij niet kunnen aantonen dat jij akkoord bent gegaan met de voorwaarden.

Bij elke providerswitch heb ik een contract moeten ondertekenen.
Daarnaast hebben ze allang een pintransactie van mij. Ik heb namelijk betaald met Ideal. Dat was zelfs de allereerste handeling na het opgeven van mijn persoonlijke gegevens. ( Verzendkosten + kosten telefoon omdat ik niet een abbo heb waarbij ik de tel gratis kreeg)
ik moest ook nog voor tel. betalen, maar mischien heb ik wel getekend bij aflevering dan. maar sowiezo niet voor dat ik hem had getekend.
Ik ben terug.
pi_106696820
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

ik moest ook nog voor tel. betalen, maar mischien heb ik wel getekend bij aflevering dan. maar sowiezo niet voor dat ik hem had getekend.
Verschilt per provider misschien?
pi_106785382
Ik weet nog dat ik super tevreden was met m'n HTC Desire toen ik hem net had.
19 maanden heb ik hem gebruikt en nooit een probleem mee gehad, lekker snel, mooi scherm, etc.

Maar nu heb ik 2 weken die Note en pakte ik de Desire er nog eens bij... Het lijkt wel een prehistorisch ding als ik 'm nu bekijk :D Superklein scherm (al is het nog altijd groter dan die van de iPhone), best wel traag en weinig opslagruimte en dan niet te vergeten dat het 20 maand geleden nog ongeveer het topmodel was dat je kon krijgen...

Heb al een hele berg apps geïnstalleerd op de note maar het lijkt alsof hij niet vol kan :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:19:13 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106785487
ik dacht dat ik tripte toen ik na drie dagen mijn note te hebben gebruikt mijn SGS weer pakte... Ik dacht werkelijk waar dat hij gekrompen was.

:')
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106785606
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef Catch22- het volgende:
ik dacht dat ik tripte toen ik na drie dagen mijn note te hebben gebruikt mijn SGS weer pakte... Ik dacht werkelijk waar dat hij gekrompen was.

[ afbeelding ]
:')
Whehe, ja, precies... En ik vind die Note helemaal zo groot niet meer... Past prima in de broekzak, lekker snel typen met 2 duimen, etc.
Ook gebruik ik die stylus af en toe al om even een schema uit te tekenen bij een klant en vrijwel alle reacties zijn ongeveer "is dat een iPad voor in de broekzak?".
Vooral als ze proberen om een iPad aan het oor uit te beelden, is het wel grappig :P

Samsung heeft er goed over nagedacht, dat is duidelijk. Door z'n gigantische accu is hij gewoon écht praktisch bruikbaar. Zelfs na een flinke dag gebruik en een avond Wordfeud spelen is hij nog op 45%. M'n Desire lag na een dag werk al aan het infuus, en dat was ook al toen de accu nieuw was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')