Serieus? In reviews lees ik juist dat deze een hele sterke batterij heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
batterij wel een beetje snel leeg hoor
nee batterij is echt heel snel leeg! 1 dag is hij wel leeg of eerderquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serieus? In reviews lees ik juist dat deze een hele sterke batterij heeft.
Wordt als het goed is op den duur beter, kost altijd even tijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
batterij wel een beetje snel leeg hoor
Moeilijke keus. Ik zou het zelf niet doen, omdat ik niet zo'n gigantisch ding als primaire toestel wil hebben. Maar als het formaat geen probleem is, is dit wel een van de beste toestellen die je kunt kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Zou hiervoor mijn iphone 4 willen ruilen..die ik net gekocht heb :p
Werkgeheugen 1 Gb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opslaggeheugen van dit toestel, mijn desire heeft nu 150 mb en dat is zo snel vol met apps
Ga dan voor de Galaxy Nexus. Android 4.0 en wel handzaamquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Zou hiervoor mijn iphone 4 willen ruilen..die ik net gekocht heb :p
Maar wel slap plastic, matige accu en een ondermaatse camera. Ik zou veel liever de Note hebben dan de Nexus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ga dan voor de Galaxy Nexus. Android 4.0 en wel handzaam
beidequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Martinovibes het volgende:
Wat een monsterachtig groot ding
Is het nou een telefoon of een tablet met 3G ?
Scheelt vrij weinig met een S2 qua kosten als je het online bestelt.quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef magneetstrip het volgende:
Prachtig apparaat maar ik vind hem veel te groot en te duur![]()
Ik ga denk ik toch maar voor de S2
De note is ook gewoon van plastic?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar wel slap plastic, matige accu en een ondermaatse camera. Ik zou veel liever de Note hebben dan de Nexus.
Ja. Dus? Waarom denk je dat ik slap plastic zei? En de Note heeft een veel betere camera en batterij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is groot, 5.3"
Ja hij is snel, 1.4Ghz dualcore Exynos CPU
Ja hij is vet.
Samsung heeft tevens aangegeven voor april de Ice Cream Sandwich update naar de note te brengen (en naar de S2)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Mediamarkt heeft hem staan als testmodel, dan zal Saturn dat ook wel hebben. Belcompany en The Phone House heeft alleen dummies staan. Video's zijn erg mooi, ik keek er heel erg van op dat dit tegenwoordig zo mooi kon met telefoons. Bellen nog niet gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef WinnieWana het volgende:
Ik wil hem
Maar wil hem eerst testen en zien. Maar geen enkele winkel had hem vorige week als testmodel.
Voor degene die hem al heeft.
Hoe is het bellen?
Maakt hij mooie video's?
Ik heb nu een bb:
Vond hem bij Wehkamp dik 100 eurie goedkoper dan bij The Phonehouse, kreeg nog extra 15 EU korting via de telefoon. Deze prijs is incl. verzendkosten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef MetBas het volgende:
Niet? Hij is wel erg colbertzakvriendelijk. Hoe zo goedkoop trouwens?
Ik zie hem staan voor ¤594, of was het een actie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Vond hem bij Wehkamp dik 100 eurie goedkoper dan bij The Phonehouse, kreeg nog extra 15 EU korting via de telefoon. Deze prijs is incl. verzendkosten.
Ik ben geen hiphopper. Moet dat ding breken of zo ?quote:Op zondag 25 december 2011 12:26 schreef Catch22- het volgende:
heb je rare broekzakken, als de s2 er al niet in past
ja en ? wat zie jij dan voor 594 ? ik zie echt geen verschil.quote:
Uhh... de ene is recht en hoekig en groot en de andere is dat ook ? Heb ik gelijk ?quote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef MetBas het volgende:
Galaxy Note & Galaxy S2. Zie je het verschil?
S2 is kleiner en heeft een wat minder goede processor. En oh dat onderste knopje is kleiner en de note is in NL niet verkrijgbaar in wit ;pquote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef MetBas het volgende:
Galaxy Note & Galaxy S2. Zie je het verschil?
S2 heeft exact de zelfde processor/gpu als de Note.quote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
S2 is kleiner en heeft een wat minder goede processor. En oh dat onderste knopje is kleiner en de note is in NL niet verkrijgbaar in wit ;p
En dit is het Note topic. Sticker voor jou!quote:Op zondag 25 december 2011 18:29 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Uhh... de ene is recht en hoekig en groot en de andere is dat ook ? Heb ik gelijk ?
net effe een fotootje gemaakt van mijn SII![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Dan zijn de enige meerwaardes vn de Note dus het pennetje en het grotere scherm?quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef WH141 het volgende:
[..]
S2 heeft exact de zelfde processor/gpu als de Note.![]()
Exynos 4210 + Mali 400
Alleen is die in de note standaard op 1.4ghz geclockt en de S2 op 1.2ghz.
Grotere scherm, resolutie scherm, s-pen, accu en processor zijn beter.quote:Op zondag 25 december 2011 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Serieus? Dan zijn de enige meerwaardes vn de Note dus het pennetje en het grotere scherm?
Resolutie is toch aan te passen dmv een update, tenzij Samsung daar geen zin in heeft?quote:Op zondag 25 december 2011 22:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Grotere scherm, resolutie scherm, s-pen, accu en processor zijn beter.
???quote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Resolutie is toch aan te passen dmv een update, tenzij Samsung daar geen zin in heeft?
quote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Resolutie is toch aan te passen dmv een update, tenzij Samsung daar geen zin in heeft?
Ga door, ga door!quote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 14:38 schreef MetBas het volgende:
Ik las dat de S2 bij ICS een minibar kreeg.
Dat is waar, die dingen zijn niet zomaar aan de S2 aan te passenquote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Note is sneller, heeft een betere batterij, en heeft een veel beter scherm. Het is een bizar grote smartphone, maar voor mensen die zich niet aan het formaat storen, is het wel een veel beter toestel dan de Galaxy S2.
Hij is alleen sneller door de hogere kloksnelheid die ook meer batterij zuigt.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Note is sneller, heeft een betere batterij, en heeft een veel beter scherm. Het is een bizar grote smartphone, maar voor mensen die zich niet aan het formaat storen, is het wel een veel beter toestel dan de Galaxy S2.
Je weet dat schermgrootte batterijverbruik ook beinvloed? Ook dat amoled veel meer batterij slurpt bij het weergeven van wit dan wanneer zwart weergeven wordt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Catch22- het volgende:
de batterij is ook de helft groter en redt t makkelijk een dag.
de klok horen maar niet weten waar de klepel hangt
dat weet ik, maar de note heeft een 2500mAh accu. denk dat de nettoaccutijd niet veel verschilt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je weet dat schermgrootte batterijverbruik ook beinvloed? Ook dat amoled veel meer batterij slurpt bij het weergeven van wit dan wanneer zwart weergeven wordt?
http://www.google.com/url(...)tdC4ZSoplBlTfKP22eDw
Tevens is er voor S2 bijvoorbeeld een officiele 2000mah kit van Samsung beschikbaar. (Bijna 25% groter dan normaal) en voor Note niets soortgelijks.
Ik vind de S2 al groot.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb hem vandaag bij de Vodafone shop getest, hij is zó mooiMaar toch iets te groot voor mn handen om goed mee te kunnen bellen waar een telefoon uiteindelijk voor bedoeld is, jammer! Dan maar de wat kleinere en goedkopere S2 waar ik ook tevreden mee zal zijn
Ik zou voor bellen gewoon standard headsetje meenemen, 't is toch geen zicht om met zo'n ding aan je oor te staan.quote:
bij mijn apps staat: systeemopslag 313mb gebruikt en 1,7gb vrijquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opslaggeheugen van dit toestel, mijn desire heeft nu 150 mb en dat is zo snel vol met apps
ik heb ook een n900 gehad en ben nu overgestapt naar de note maar ik vind het een fijne telefoon, snel en mooi beeld ook erg overzichtelijk, batterij vind ik ook niet slecht zeker voor zo'n groot scherm.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Yvesss het volgende:
Beetje stil topic. Ik heb hem net binnen. Maar sjeezus, wat een dikke foon is het. Niet dik in de broekzak trouwens. De 720P weergave is ongekend. Je hebt gewoon een kleine LED-tv bij je. Browsen is ook compleet anders dan op mijn oude n900, meer zoals je van de pc gewend bent. Ik zit nu op de eerste batterycharge die ik middels streaming video en brightness 100% probeer te drainen, maar dat lukt vooralsnog niet. Voor al de mensen die zeiken over battery-capacity.
ik heb hier voor geen android gehad dus het bellen was ff wennen maar het werkt goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef WinnieWana het volgende:
Ik wil hem
Maar wil hem eerst testen en zien. Maar geen enkele winkel had hem vorige week als testmodel.
Voor degene die hem al heeft.
Hoe is het bellen?
Maakt hij mooie video's?
Ik heb nu een bb:
Moet je ook al mooi zijn als je aan het bellen bentquote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik zou voor bellen gewoon standard headsetje meenemen, 't is toch geen zicht om met zo'n ding aan je oor te staan.
Ik kan mooi m'n hoofd er achter verbergenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je ook al mooi zijn als je aan het bellen bent?
Zo wordt verstoppertje spelen wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan mooi m'n hoofd er achter verbergen
ja dat mis ik ook, mijn nokia n900 ging ook blauw knipperen als ik een bericht of gesprek had.quote:Eigenlijk niets negatiefs te vinden, al mis ik het lampje dat op m'n Desire zat wel een beetje.
Ik moet nu altijd even het toestel aanzetten om te zien of ik een gesprek, bericht of mailtje heb gemist.
Ik heb ook totaal geen problemen met de accu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Zo lomp ziet dat er ook weer niet uit.
Maar MaGNeT, de accu wordt ook nog beter als je hem een tijdje hebt. Ik had hem vandaag gewoon naast me liggen op mijn buro en ik had van 8 uur tot 18 uur 20% accutijd verloren, best netjes (deed ook niets, maartoch)
Ik heb in 2004 de Siemens CF62 gehad, bij dat model wist je zeker dat je een berichtje hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef jofer het volgende:
[..]
ja dat mis ik ook, mijn nokia n900 ging ook blauw knipperen als ik een bericht of gesprek had.
misschien komt hier nog wel een keer een app voor.
Je hebt ook zo'n notificatieapp dat gebruik maakt van je LED-flitser. Weet de exacte naam niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef jofer het volgende:
[..]
ja dat mis ik ook, mijn nokia n900 ging ook blauw knipperen als ik een bericht of gesprek had.
misschien komt hier nog wel een keer een app voor.
ja gevonden maar helaas niet voor de notequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef MetBas het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n notificatieapp dat gebruik maakt van je LED-flitser. Weet de exacte naam niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |