SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is groot, 5.3"
Ja hij is snel, 1.4Ghz dualcore Exynos CPU
Ja hij is vet.
Samsung heeft tevens aangegeven voor april de Ice Cream Sandwich update naar de note te brengen (en naar de S2)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Mediamarkt heeft hem staan als testmodel, dan zal Saturn dat ook wel hebben. Belcompany en The Phone House heeft alleen dummies staan. Video's zijn erg mooi, ik keek er heel erg van op dat dit tegenwoordig zo mooi kon met telefoons. Bellen nog niet gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef WinnieWana het volgende:
Ik wil hem
Maar wil hem eerst testen en zien. Maar geen enkele winkel had hem vorige week als testmodel.
Voor degene die hem al heeft.
Hoe is het bellen?
Maakt hij mooie video's?
Ik heb nu een bb:
Vond hem bij Wehkamp dik 100 eurie goedkoper dan bij The Phonehouse, kreeg nog extra 15 EU korting via de telefoon. Deze prijs is incl. verzendkosten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef MetBas het volgende:
Niet? Hij is wel erg colbertzakvriendelijk. Hoe zo goedkoop trouwens?
Ik zie hem staan voor ¤594, of was het een actie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Vond hem bij Wehkamp dik 100 eurie goedkoper dan bij The Phonehouse, kreeg nog extra 15 EU korting via de telefoon. Deze prijs is incl. verzendkosten.
Ik ben geen hiphopper. Moet dat ding breken of zo ?quote:Op zondag 25 december 2011 12:26 schreef Catch22- het volgende:
heb je rare broekzakken, als de s2 er al niet in past
ja en ? wat zie jij dan voor 594 ? ik zie echt geen verschil.quote:
Uhh... de ene is recht en hoekig en groot en de andere is dat ook ? Heb ik gelijk ?quote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef MetBas het volgende:
Galaxy Note & Galaxy S2. Zie je het verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |