Ik snap nooit waarom die in-ears erbij zitten, die dingen blijven echt niet in mijn oren zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
En de head-set?
Daar komt trouwens een goed geluid uit.
In-ears zijn in bijna elk opzicht beter dan gewone oordopjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom die in-ears erbij zitten, die dingen blijven echt niet in mijn oren zitten.Wat is er mis met gewone dopjes erbij doen.
heb je wel de goede dopjes erop gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom die in-ears erbij zitten, die dingen blijven echt niet in mijn oren zitten.Wat is er mis met gewone dopjes erbij doen.
Die rubbertjes zijn in verschillende formaten. Drie als ik mij niet vergis. Misschien ander formaat testen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer ik een pantalon aanheb, vind ik het niet zo mooi. Net zoals bij een strakke heupbroekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders heel vaak in m'n broek.
Nee, wat ik begrepen heb van mijn ouders (die hem via dezelfde website besteld hebben) wordt hij pas opgestuurd als alles geregeld is. ( Abonnement en dergelijke ) Ik heb alles gefaxt, dus het is afwachten.quote:
quote:
okay ik had gewoon via internet gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb geen scanner op het werk. Contracten binnen via e-mail, printen, invullen, faxen en hierna bevestiging per e-maildat alles binnen is en in de molen zit. Dit alles binnen tien minuten. Zie het probleem niet?
jawel en postduiven zijn ook nog niet uitgestorvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat nog bestond!
Ze accepteren een digitale handtekening?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
okay ik had gewoon via internet gedaan
als ze hem komen brengen aan de deur gewoon 1 cent pinnen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze accepteren een digitale handtekening?
Gebeurt niets mee, heb 'm altijd in m'n rechter broekzak en kan nog alles doen zonder er last van te ondervinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef D_Bosman het volgende:
ik heb hem eens in de hand gehad. denk zelf dat hij net te groot voor je broekzak is. met de kans dat als je gaat zitten.... krak?
dat gevoel heb ik er een beetje bij.
Er moet toch een contract ondertekend worden? Wat heeft dat met 1 cent pinnen te maken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als ze hem komen brengen aan de deur gewoon 1 cent pinnen!
ik snap jou ook niet echt!? Als je telefoon besteld vul je toch gewoon alles in op internet, dan komen ze het afleveren pin je 1 cent om te kijken of jij het bent en klaar toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Er moet toch een contract ondertekend worden? Wat heeft dat met 1 cent pinnen te maken?
Ik begrijp je niet. Sorry
Kan het mij niet voorstellen dat je nooit heb moeten tekenen. De provider heeft anders nooit een poot om op te staan omdat zij niet kunnen aantonen dat jij akkoord bent gegaan met de voorwaarden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik snap jou ook niet echt!? Als je telefoon besteld vul je toch gewoon alles in op internet, dan komen ze het afleveren pin je 1 cent om te kijken of jij het bent en klaar toch?
Ik heb al verschillende telefoon contracten gehad maar nooit iets hoefen onderteken en terugsturen ?
ik moest ook nog voor tel. betalen, maar mischien heb ik wel getekend bij aflevering dan. maar sowiezo niet voor dat ik hem had getekend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen dat je nooit heb moeten tekenen. De provider heeft anders nooit een poot om op te staan omdat zij niet kunnen aantonen dat jij akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
Bij elke providerswitch heb ik een contract moeten ondertekenen.
Daarnaast hebben ze allang een pintransactie van mij. Ik heb namelijk betaald met Ideal. Dat was zelfs de allereerste handeling na het opgeven van mijn persoonlijke gegevens. ( Verzendkosten + kosten telefoon omdat ik niet een abbo heb waarbij ik de tel gratis kreeg)
Verschilt per provider misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik moest ook nog voor tel. betalen, maar mischien heb ik wel getekend bij aflevering dan. maar sowiezo niet voor dat ik hem had getekend.
Whehe, ja, precies... En ik vind die Note helemaal zo groot niet meer... Past prima in de broekzak, lekker snel typen met 2 duimen, etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef Catch22- het volgende:
ik dacht dat ik tripte toen ik na drie dagen mijn note te hebben gebruikt mijn SGS weer pakte... Ik dacht werkelijk waar dat hij gekrompen was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |