im quick!quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
D_D, dat was nog geen 3 seconden
en gelukkig maarquote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die actrice ziet er beter uit dan de originele antwannet
goeie heroine is kleurloosquote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
sinds wanneer is heroine groen :'0
quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef YazooW het volgende:
TT is net zo poep als dit plaatje:
[ afbeelding ]
quequote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
waar het hart vol van is, loopt je mond van overquote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
snel volspammen dus!quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
16 jaar hequote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
Guldens en Duitse Marken, dat is wel heel lang geleden
Vroeger had je die nogquote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
Guldens en Duitse Marken, dat is wel heel lang geleden
de florijn was toch gekoppelt aan de dmarkquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]ik reken nog steeds om naar guldens
Vice Cityquote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb ineens zin om GTA te spelen
quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]ik reken nog steeds om naar guldens
alle muziek op harde schijf opslaan en dan zelf afspelenquote:
human centepide!!!!quote:
precies!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alle muziek op harde schijf opslaan en dan zelf afspelen
quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef donald_dick het volgende:
Dat zegt dat ze een goede avond heeft gehad
Mja maar 5?quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef donald_dick het volgende:
Dat zegt dat ze een goede avond heeft gehad
nu weten we beter, aids komt alleen maar voor bij flikkers en kan genezen worden door een maagd te neukenquote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
Het was de tijd van Aids, dus iedereen deed het veilig
nou vertel, hoevaak ga jij naar de hoerenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
nu weten we beter, aids komt alleen maar voor bij flikkers en kan genezen worden door een maagd te neuken
jij leeft in afrika?quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
nu weten we beter, aids komt alleen maar voor bij flikkers en kan genezen worden door een maagd te neuken
Als mijn hoertjes minder dan 5 klanten hebben gehad krijgen ze klappen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou vertel, hoevaak ga jij naar de hoeren
is ook ongeveer 16 jaar oudquote:
Ik ben pas sinds kort over naar W7, maar XP werkte nog prima, op mijn werk hebben we dat ook nog steeds.quote:
ik mis Will Simonquote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Wat dat is toch de vrouw die kunst en kitch doet?
sowiesoquote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
is er nog iemand die Windows gebruikt?
over 1,5 krijgt het geen updates meer en dan is het zo lek als een mandjequote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds kort over naar W7, maar XP werkte nog prima, op mijn werk hebben we dat ook nog steeds.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Essent heeft geen gastenboek helaas
FUUUUquote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Essent heeft geen gastenboek helaas
inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
raar ding voor in een kerstpakket
Ze wouden er zeker vanaf. Weetje wat we doen ze wel in de kerstpakkettenquote:Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
raar ding voor in een kerstpakket
Ja precies, dan ben je wel heel dom.quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef Palomar het volgende:
Net of iemand een lijk verstopt in een tas die in zn kerstpakket zat
Lolquote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef Palomar het volgende:
Net of iemand een lijk verstopt in een tas die in zn kerstpakket zat
Dan leen je toch even een tas van een collegaquote:
Oh voor misbruikquote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom merken ze die tassen nu nog
Ik moet mijn kerstpakket op zondag ophalenquote:
nu al?quote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet mijn kerstpakket op zondag ophalen
Wat een sadisten op je werk!quote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet mijn kerstpakket op zondag ophalen
een lijk in verstoppen, aduhhhquote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb kerstpakketten in zijn geheel in de kliko gegooid. Wat moet je met een verdroogd kerstbrood en een tafelkleed als je niet eens een eettafel hebt
Dat kan niet dat zeggen ze toch net.quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan leen je toch even een tas van een collega
Kunnen ze toch ook even op een vrijdag mee geven maar ja daar ga ik niet overquote:
laat ze maar met bewijzen komenquote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan niet dat zeggen ze toch net.
na de moord heet het bedrijf e-on!quote:
een lachebekjequote:
Is dat echt zo? Zou me niets verbazen trouwens.quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
na de moord heet het bedrijf e-on!
zilveren kruis = liekendiekquote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef missU het volgende:
[..]
wat haat jij op zilverenkruis?? Haat dan meteen op heel Achmea
Ik mis datquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
toen mocht je nog roken op je werk!
Ik nietquote:
Bij ons is de rokersruimte echt helemaal geel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik nietAlhoewel die doorzichtige cubes volgepropt met rokers er ook wel zielig uitziet
Ik ga altijd naar buiten, die glazen rookhollen vind ik ook maar niets.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik nietAlhoewel die doorzichtige cubes volgepropt met rokers er ook wel zielig uitziet
Was het misschien een schipper?quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom droeg hij een schipperstrui!?
ik heb het ook altijd koud, ik loop zelden in een t-shirt, ben ik nu ook verdacht?quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was een schipperquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en de rookwolken die met ze meegaan als ze zo'n cube uitgaanquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
moet je stoppen met kotsen in de rokersruimtequote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij ons is de rokersruimte echt helemaal geel.echt ranzig.
Groot gelijk. Moet altijd mijn lach inhouden als ik koffie haal bij de klant. Het ziet er gewoon niet uit. Maak dan een aparte kamer met planten en weet ik veel wat en ventileer dat goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar buiten, die glazen rookhollen vind ik ook maar niets.
Mij zie je daar niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je stoppen met kotsen in de rokersruimte
Spreekt Peterr dan ook Duits?quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd voor een confrontatie
Gewoon, misdaadverslaggeverquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Peter's rol in dit hele verhaal nou eigenlijk
Dat wil ik wel horen eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Spreekt Peterr dan ook Duits?
Ja maar wat we tot nu toe zien was allemaal al bekendquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon, misdaadverslaggever
beetje interessant doenquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Peter's rol in dit hele verhaal nou eigenlijk
Na de reconstructie gaat hij nog wat confronterenquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar wat we tot nu toe zien was allemaal al bekend
ze heeft seks met de hond gehad ipv met heicoquote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is ze aangevreten door die hond ofzo met die haren.
een duitser met een rodelbaan:quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
ze heeft seks met de hond gehad ipv met heico
Maar ja, een hoofd friturenquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan patat en kaassoufflés
je wil niet weten wat er allemaal in frikandellen verwerkt zit. ik ben niet voor niets veganistquote:
en als je weet dat Peize in de buurt van Groningen en Roderwolde ligt dan ga je verbanden leggen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Een bijlzwaaiende man klinkt wel spannend.
Klinkt nogal debielquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Een bijlzwaaiende man klinkt wel spannend.
ff vullen met stuffing en lekker opeten!quote:
In ieder geval lekkere ingrediënten!quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je wil niet weten wat er allemaal in frikandellen verwerkt zit. ik ben niet voor niets veganist
Echt? nog nooit gezien..quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Dat orgasmemens is ook al 100x geweest.
Gewoon verstand op 0 en naar binnen schuiven.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je wil niet weten wat er allemaal in frikandellen verwerkt zit. ik ben niet voor niets veganist
Ik heb het al een keer gezien, volgens mij is het zeker al 2x herhaald.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? nog nooit gezien..
Ik ook niet!quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? nog nooit gezien..
Waarschijnlijk zit er amper vlees in een frikandel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon verstand op 0 en naar binnen schuiven.
veganisme is ook onnatuurlijk voor een mens. als je nou een cavia was, dan had ik het nog wel kunnen begrijpenquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
klinkt erg vermoeiendquote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is in voor de 300 orgasmes
ik doe hard mijn best om er 3/4 per dag te makenquote:
en vergeet niet alle zware metalen, bestrijdingsmiddelen en mest wat in je groente zitquote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
veganisme is ook onnatuurlijk voor een mens. als je nou een cavia was, dan had ik het nog wel kunnen begrijpen
Ja weet ik, maar als je bij alles nadenkt kan je niks meer eten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er amper vlees in een frikandel.
precies mijn gedachtenquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef donald_dick het volgende:
de tering, sinds joran moet er steeds interviews worden gehouden in zijn turkenBMW
Is ook zo. Doe ik dus ook maar niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als je bij alles nadenkt kan je niks meer eten.
ben blij voor je dat je zoveel tijd over hebt iedere dagquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe hard mijn best om er 3/4 per dag te maken
Je doos is een DNA databank!quote:
misschien na 2 afleveringenquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef Djokotron het volgende:
Na een uur uitzending weten we nog niets. And guess what? Na de uitzending ook niet
Ja het is gewoon een zaak laten zien... :/quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef Djokotron het volgende:
Na een uur uitzending weten we nog niets. And guess what? Na de uitzending ook niet
Gelukkig hebben we wel een alibi voor vanavondquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef Djokotron het volgende:
Kekke humorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |