abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:51:21 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107733948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Tokus het volgende:
gister interviews gedaan met Shinedown en Halestorm, en die claimen dit jaar ook op Rock Am Ring/Rock Im Park te staan...
Shinedown heb ik een keer als voorprogramma gezien van Disturbed en toen vond ik ze best ok. Paar keer album geluisterd en klonk wel aardig. Toen zag ik ze eerst op tv op Pinkpop en toen klonk het niet best en een week later op RaR vond ik het ook niets meer.

Halestorm klinkt op cd wel aardig (nog niet live gezien) maar het is wel heel erg gelikt... Ik ben wel benieuwd wat er dan van over blijft als je het live laat horen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107734067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk al een bepaalde doelgroep die sowieso komt inderdaad, maar het is onmogelijk om een festival met grote namen neer te zetten voor maar 1 doelgroep.
Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog best redelijk divers is ondanks dat het allemaal de rock kant op gaat.

Slash zal op zich waarschijnlijk geen heel groot stadion uitverkopen dus die kan er nog best bij komen, maar een band als Motley Crue zal inderdaad niet meer komen denk ik. Ik zit er eerlijk gezegd zelf ook niet op te wachten, maar dat is wat anders :P

Is het trouwens niet zo dat ze de line-up al voor 90% volledig hebben, maar het gewoon nog niet allemaal hebben vrij gegeven? Al die bands hebben hun tours al gepland alleen nog niet bekend gemaakt volgens mij.
Ik weet niet hoe lang ze dat van te voren plannen, maar lijkt me niet dat dit 2 maanden van te voren gedaan wordt.
Nou ja het overlapt qua doelgroepen zeker wel, maar het was meer zo van; je kan wel een band die prima qua doelgroep bij RaR past daar neerzetten en geen ticket extra verkopen, of je zet ze in een arena en verkoopt 50.000 x 70 euro. Omdat de doelgroep toch dusdanig breed is dat ze dat wel uitverkopen. Voor bands al Slash, Mumford & Sons etc. geldt dat minder.

Ik weet niet hoe het precies zit, ik denk dat je altijd wel wat last minute dingen houdt, volgens mij was het van G n' R ook niet echt bekend/verwacht dat die ineens gingen touren? Maar veel zal wel al vast liggen, maar misschien inderdaad onder voorbehoud, of embargo ofzo.

Ik vind het alleen altijd een beetje het 'gevaar' van als een festival zo snel / altijd uitverkoopt, er is niet echt een trigger om net ff die extra grote naam te halen, het is economisch dan voor de organisator beter die een aparte show te laten doen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2012 @ 22:55:21 #103
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_107734167
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Shinedown heb ik een keer als voorprogramma gezien van Disturbed en toen vond ik ze best ok. Paar keer album geluisterd en klonk wel aardig. Toen zag ik ze eerst op tv op Pinkpop en toen klonk het niet best en een week later op RaR vond ik het ook niets meer.

nou, gister speelden ze de zaal helemaal plat. Echt geweldig, en ik ben niet eens fan.

quote:
Halestorm klinkt op cd wel aardig (nog niet live gezien) maar het is wel heel erg gelikt... Ik ben wel benieuwd wat er dan van over blijft als je het live laat horen.
die 1e cd van Halestorm klinkt wat tam, maar live is het een stuk beter. de nieuwe cd (komt eind april) is een stukje harder, en echt niet zo gelikt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:44:33 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107736407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

nou, gister speelden ze de zaal helemaal plat. Echt geweldig, en ik ben niet eens fan.

[..]

die 1e cd van Halestorm klinkt wat tam, maar live is het een stuk beter. de nieuwe cd (komt eind april) is een stukje harder, en echt niet zo gelikt.
Ok de laatste keer dat ik ze gezien heb was in 2008 volgens mij dus kan zijn dat ze gegroeid zijn natuurlijk. Daarnaast vond ik het in de HMH best ok klinken, maar op die festivals was het niet echt geweldig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:26:54 #105
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107741641
Shinedown had ik toen ook in het voorprogramma gezien van Disturbed. Vond ze toen wel vet. Op RaR ook gezien, dat werkte toen niet echt. Overdag en kregen het publiek niet echt mee.
Mijn broertje heeft ze toen nog gezien in de Melkweg. Dat was erg tam.

Albums vind ik wat saai en daarom maar maandag ook niet gegaan. Maar ik las dat het nieuwe album wat steviger wordt. Dus ik vind het wel vet als ze op RaR staan.

Halestorm 1x gezien op RaR, dat was wel grappig. Maakte er echt een showtje van. Maar het album vond ik wat aan de zachte kant. Dat coveralbum vond ik ook helemaal niks. Maar de band heeft wel potentie.

2 Leuke namen dus weer.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:30:53 #106
10863 AgeEll
pi_107741710
En over de line-up gesproken. Die is al zo vet dat komt voor de rest ook wel goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu denken, 'oh het is uitverkocht, we gaan lekker kleine Duitse bandjes boeken'.
Misschien is het wel andersom. Als de vvk slecht gaat, boeken ze geen dure namen er bij want dan komt er ook minder binnen.

GnR had echt fantastisch geweest. Maar dat is eigenlijk een headliner dus niet realistisch.

Ik hoop nog op KoRn, Prodigy en Slash. Moet ook niet teveel leuks komen, anders is er te veel overlap. En de laatste jaren wordt het steeds moeilijker om tussen Alterna en Mainstage heen en weer te gaan. Dat kan wel, maar dan sta je vrij ver weg.

Nog 114 tage :)
pi_107742135
Prodigy zou leuk zijn, maar zou ik niet heel erg missen.

Slash hoop ik wel vurig op, en Motley Crue lijkt me ook gaaf, maar weet niet hoe realistisch dat is, aangezien alle headliner plekken al vergeven zijn.

Verder zouden nog wat kleine dingen als The Used, Paramore, Lostprophets leuk zijn
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:42:24 #108
10863 AgeEll
pi_107743622
Paramore en Lostprophets zijn leuke festivalacts idd.

Verder reken ik ook op Puddle of Mudd en Ugly Kid Joe. Ook 2 leuke namen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:28:45 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107746456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:30 schreef AgeEll het volgende:
En over de line-up gesproken. Die is al zo vet dat komt voor de rest ook wel goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu denken, 'oh het is uitverkocht, we gaan lekker kleine Duitse bandjes boeken'.
Misschien is het wel andersom. Als de vvk slecht gaat, boeken ze geen dure namen er bij want dan komt er ook minder binnen.

GnR had echt fantastisch geweest. Maar dat is eigenlijk een headliner dus niet realistisch.

Ik hoop nog op KoRn, Prodigy en Slash. Moet ook niet teveel leuks komen, anders is er te veel overlap. En de laatste jaren wordt het steeds moeilijker om tussen Alterna en Mainstage heen en weer te gaan. Dat kan wel, maar dan sta je vrij ver weg.

Nog 114 tage :)
Te veel overlap. Buiten vorig jaar en het jaar ervoor altijd de hel van Rar :D

Paramore lijkt me ook wel aardig. Ik heb ze nog nooit live gezien, maar hebben wel aardige makkelijk te behappen muziek :)
Papa Roach vind ik ook altijd heerlijk om er bij te hebben, maar die touren dan niet volgens mij.
pi_107854925
Is de Centerstage en Alterna zo ver lopen ja? Niet echt binnen half uurtje heen en weer te doen?

Ik hoop toch wel snel op namen, vrijwel alle andere grote festivals hebben alweer wat naampjes gedropped, al dan niet self-confirmed door bands, of door dingen als radiostations (3FM met name over Lowlands/Pinkpop).

Geloof ook niet dat ze het volboeken met Duitse bandjes ineens, maar kan me ergens toch wel voorstellen dat de druk om grote / middelgrote acts te boeken een beetje weg is. Als je die een arena of clubtour kan laten doen...

Maar ik vertrouw er op dat het goedkomt, RaR heeft ieder jaar een geweldige lineup, en ze willen ook niet de geschiedenisboeken in dat in het jaar dat beide festivals uitverkopen (denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat RiP ook uitverkoopt?) de lineup juist minder was.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:45:09 #111
10863 AgeEll
pi_107871477
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Is de Centerstage en Alterna zo ver lopen ja? Niet echt binnen half uurtje heen en weer te doen?

Ik hoop toch wel snel op namen, vrijwel alle andere grote festivals hebben alweer wat naampjes gedropped, al dan niet self-confirmed door bands, of door dingen als radiostations (3FM met name over Lowlands/Pinkpop).

Geloof ook niet dat ze het volboeken met Duitse bandjes ineens, maar kan me ergens toch wel voorstellen dat de druk om grote / middelgrote acts te boeken een beetje weg is. Als je die een arena of clubtour kan laten doen...

Maar ik vertrouw er op dat het goedkomt, RaR heeft ieder jaar een geweldige lineup, en ze willen ook niet de geschiedenisboeken in dat in het jaar dat beide festivals uitverkopen (denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat RiP ook uitverkoopt?) de lineup juist minder was.
Je loopt als je wilt in 10 min van center naar alterna. Ligt er ook aan of je in 1 van de voorste vakken van center staat. Maar ik sta het liefst in 1 van de voorste vakken, daar wordt wat meer gespringt/wild gedaan. Maar vooral het voorste vak lijkt elk jaar eerder op de dag vol te blijven voor de rest van de dag. Paar jaar terug kon je tussen de laatste acts nog wel in het voorste vak geraken. Nu moet je er bijna al voor 17uur gaan staan om er zeker van te zijn dat je er tijdens de headliner staat.

Maar ik wacht ook erg op nieuwe namen.
  zondag 12 februari 2012 @ 02:21:47 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107882388
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:02 schreef Loveless85 het volgende:

Maak je niet zo druk. Alle namen zijn al lang geboekt en daar zitten vast nog wel wat leuke dingen tussen. Dat is altijd zo. Duitse bandjes komen er vast wel een paar, maar ik heb nog nooit een RaR meegemaakt waar er echt veel waren.

Daarnaast bepalen bands zelf (of de platenmaatschappij) ook wat voor tour ze doen. Veel shows worden anders samen gesteld op het moment dat er veel grote festivals gespeeld worden dan wanneer er alleen maar in zaaltjes gespeeld wordt.
  zondag 12 februari 2012 @ 02:23:51 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107882419
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Je loopt als je wilt in 10 min van center naar alterna. Ligt er ook aan of je in 1 van de voorste vakken van center staat. Maar ik sta het liefst in 1 van de voorste vakken, daar wordt wat meer gespringt/wild gedaan. Maar vooral het voorste vak lijkt elk jaar eerder op de dag vol te blijven voor de rest van de dag. Paar jaar terug kon je tussen de laatste acts nog wel in het voorste vak geraken. Nu moet je er bijna al voor 17uur gaan staan om er zeker van te zijn dat je er tijdens de headliner staat.

Maar ik wacht ook erg op nieuwe namen.
Op zich heb ik daar nog geen last van gehad. De laatste paar jaar is het me altijd nog gelukt om in 1 van de voorste vakken te komen als ik dat wilde. Zeker nu je de (inmiddelsn iet meer zo) nieuwe toegang hebt is dat echt heel erg verbeterd :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:11:12 #114
10863 AgeEll
pi_107958987
Nou eindelijk de nieuwe namen:

The Hives, Anthrax, A$AP Rocky, Azealia Banks, Beginner, Boyce Avenue, Crystal Castles, Cancer Bats, Caligola, Cro, Dropkick Murphys, Evanescence, Fiva & Das Phantom Orchester, Gojira, FM Belfast, Ghost, Graveyard, Halestorm, Hoffmaestro, Lower Than Atlantis, Maximo Park, Rise To Remain, Refused, Periphery, Steel Panther, The Maccabees, The Rifles, The Ting Tings, Tinie Tempah, While She Sleeps en Example, DevilDriver.

Eerlijk gezegd geen echte knaller voor mij. Maar ook niet heel veel verschrikkelijke namen. Vind The Hives en Dropkick Murphys, Evanescence echt saai. Maar ook wat bands die ik alleen qua naam ken en dus maybe wel leuk zijn zoals Steel Panther, Ghost, Rise to Remain en Gojira.

Blijf hopen op Slash, Prodigy, Ugly Kid Joe. Shinedown vind ik vrij zeker omdat ze met Halestorm touren.
pi_107959460
Ik ben wel benieuwd naar hoe Evanescence live is, Loveless ook hopelijk, dus we gaan wel kijken :)
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:56:23 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107962866
Dropkick Murphys vind ik toch wel lachen :)
Evanescence ben ik ook wel benieuwd naar live. Ik heb ze in 2003 op RaR gezien en toen was het wel ok. Hoewel ik wel het idee heb dat ze veel ingeboet hebben aan kwaliteit sinds die gitarist weg is...

Verder niet veel boeiends inderdaad. Tenminste, niet voor mij.
pi_107979934
Volgens mij weleens Evanscence op Pinkpop gezien? Toen was het niet veel soeps, maar ik weet t niet zeker of hun het waren of zo'n ander gothic bandje...

Verder is de Ting Ting's wel een leuk festivalbandje denk ik, verder boeien deze namen mij ook niet veel en sluit ik me bij AgeEll aan wat betreft Slash en The Prodigy, en hoop ik nog op Motley Crue :7
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:50:57 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107983051
Prodigy hoeft voor mij niet. Als ik dance muziek wil horen ga ik naar een dancefeest. Maar goed, ik ben dan ook helemaal niet van de dance ;)

Slash mag van mij zeker :)
Montley Crue, geen idee. Ik ken ongetwijfeld muziek van ze, maar ben er eigenlijk niet zo bekend mee. :@
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:18:03 #119
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_107987974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:50 schreef Komakie het volgende:
Prodigy hoeft voor mij niet. Als ik dance muziek wil horen ga ik naar een dancefeest. Maar goed, ik ben dan ook helemaal niet van de dance ;)

Slash mag van mij zeker :)
Montley Crue, geen idee. Ik ken ongetwijfeld muziek van ze, maar ben er eigenlijk niet zo bekend mee. :@
Motley Crue wil je niet live zien , goede muzikanten , maar Vince Neil is zo een slechte zanger en het is er met jaren niet beter op geworden.

Ik hoop dat Steel Panther nog naar Nederland komt voor een eigen show , maar dat zal wel niet ;(
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 19 februari 2012 @ 11:15:28 #120
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108142671
Damn heb dit topic helemaal gemist. Dit jaar ook weer kaartje voor RaR. De line-up is tot dusver wel tof, niet super maar gewoon goed naar mijn mening. Zin om eens The Offspring te zien al weet ik eigenlijk al dat die gaat tegenvallen. Als ik de Youtube filmpjes mag geloven zijn het voort een stel zoutzakken die teren op de bekendheid van de nummers.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_108142988
The Prodigy schijnt ook 'elders' in Duitsland exclusieve show te hebben. Hoop dat Slash dus nog komt, maar zie ondertussen de wat grotere namen rap verdwijnen uit de geruchtekuche;

quote:
Chase And Status
Cypress Hill
Peter Doherty
Shinedown
Slash
  maandag 20 februari 2012 @ 19:54:16 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108199266
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Damn heb dit topic helemaal gemist. Dit jaar ook weer kaartje voor RaR. De line-up is tot dusver wel tof, niet super maar gewoon goed naar mijn mening. Zin om eens The Offspring te zien al weet ik eigenlijk al dat die gaat tegenvallen. Als ik de Youtube filmpjes mag geloven zijn het voort een stel zoutzakken die teren op de bekendheid van de nummers.
Geen super line-up? Ik vind hem echt 1 van de beste van de afgelopen 5 jaar. Zeker in vergelijking tot vorige jaren.

The offspring... Misschien dat ze op oude nummers teren, maar toch vind ik het nieuwere werk ook heerlijk, maar ik ben dan ook een fan. :)
pi_108200825
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen super line-up? Ik vind hem echt 1 van de beste van de afgelopen 5 jaar. Zeker in vergelijking tot vorige jaren.

The offspring... Misschien dat ze op oude nummers teren, maar toch vind ik het nieuwere werk ook heerlijk, maar ik ben dan ook een fan. :)
Mwah, het is niet slecht, maar er zijn de afgelopen jaren echt wel betere geweest vind ik, zeker als je naar de echt grotere namen + co-head's kijkt denk ik.
pi_108201268
The Used is in April in de UK, past wel in vele opzichten bij RaR: http://on.fb.me/TheUsedTour
  dinsdag 21 februari 2012 @ 00:01:01 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108212134
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, het is niet slecht, maar er zijn de afgelopen jaren echt wel betere geweest vind ik, zeker als je naar de echt grotere namen + co-head's kijkt denk ik.
2007 was dik. Daarna heb ik geen line-up meer gezien die daar enigzins bij in de buurt kwam.
Komend jaar dan nog het meest.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:30:08 #126
10863 AgeEll
pi_108217557
Ik mis nog 2 of 3 echte knallers om het de beste van de afgelopen jaren te maken. Maar ik vond de afgelopen 2 jaar niet heel denderend. Er is altijd 1 mindere dag, maar vooral afgelopen jaar was die wel heel schraal.
Maar evengoed lol maken natuurlijk.
En dit jaar iig 2 vette headliners.

Ik had wel op een paar namen gerekend (of iig gehoopt) die niet komen. (ugly kid joe, prodigy, korn)

Heb de laatste namen ff doorgenomen op youtube. Toch wel wat leuke dingen ontdekt.
Maar nieuwe cd van Anthrax klinkt goed.
Gojira kon ik alleen qua naam, en is vooral instrumentaal erg leuk.
Steel Panther lijkt me wel leuk. Aparte gimmick is dat zeg.

Er zitten dit jaar ook veel rappers tussen, dat is wel een nieuwe ontwikkeling volgens mij. Ook wat Duitse rappers. Dat is niet echt mijn ding.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:51:35 #127
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108233433
Heb niet zoveel met Linkin Park en hoewel de Toten Hösen altijd een feest is, is het niet mijn band. Metallica is wel erg gaaf maar inmiddels wel de zoveelste keer dat ik ze zie. Maar goed, betere line up dan vorig jaar iig en toen hadden we ook genoeg lol.

De eerste RaR was voor mij 2006 en toen was de line up ook gruwelijk!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:16:44 #128
10863 AgeEll
pi_108253636
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Heb niet zoveel met Linkin Park en hoewel de Toten Hösen altijd een feest is, is het niet mijn band. Metallica is wel erg gaaf maar inmiddels wel de zoveelste keer dat ik ze zie. Maar goed, betere line up dan vorig jaar iig en toen hadden we ook genoeg lol.

De eerste RaR was voor mij 2006 en toen was de line up ook gruwelijk!
Ik zag 2006 op MTV en dacht toen inderdaad. Daar moet ik bij zijn volgend jaar. En vanaf 2007 elk jaar van de partij.
Je krijgt dan wel dat je steeds meer bands al een x gezien hebt. Gelukkig dit jaar wat bands die me leuk lijken en nog niet gezien heb. Of langere tijd niet, zoals bv. Linkin Park.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:02:56 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108311933
Toen ik in 2003 ging vond ik het een fantastische line-up. Zeker toen ik de kaarten kocht. Op dat moment waren Linkin Park, Limp Bizkit en Sum41 ook nog geboekt, maar die hebben uiteindelijk afgezegd.
Ondanks dat bleven er nog aardig wat vette bands over :)

Daarna elk jaar wel de line-up blijven volgen, maar nooit meer zo goed gevonden als toen. Er was eigenlijk ook nooit iemand die mee wilde dus zelfs als het al een vette line-up was kon ik toch niet gaan.

Toen leerde ik mijn huidige vriendin kennen. In 2007 zag ik de line-up en die vonden we allebei geweldig dus hebben we kaarten gehaald. Was ook gelijk ons eerste weekendje weg samen dus buiten de muziek om is het ook nog eens een traditie die we sinds het begin in stand houden :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2012 @ 09:25:12 #130
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108335700
-verkeerde-

[ Bericht 96% gewijzigd door Tokus op 24-02-2012 09:55:32 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108379153
Er komen ook niet 1, niet 2, maar 3 bands uit een of andere band contest, dus 3 amateurbandjes om de lineup wat te vullen
  maandag 5 maart 2012 @ 19:45:34 #132
362731 Mormor
000503030154221
pi_108753450
Ik wil hier toch eigenlijk best wel graag heen. Ga misschien kaartjes kopen via Ebay of Marktplaats. Hoe zien die dingen eruit, zijn het gewoon van die ticketservice kaarten? Ik ben nog nooit geweest dus heb geen idee..
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:19:30 #133
362731 Mormor
000503030154221
pi_108771013
Niemand? ;(
pi_108771151
Ik kan vanavond wel ff een fototje maken van mijn kaartje. Geen probleem.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:41:37 #135
362731 Mormor
000503030154221
pi_108771181
Cool! Bedankt :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:16:33 #136
10863 AgeEll
pi_108775234
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Mormor het volgende:
Ik wil hier toch eigenlijk best wel graag heen. Ga misschien kaartjes kopen via Ebay of Marktplaats. Hoe zien die dingen eruit, zijn het gewoon van die ticketservice kaarten? Ik ben nog nooit geweest dus heb geen idee..
waarom ga je niet naar Rock im Park?

Wij hebben onze kaartjes nog niet binnen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:47:46 #137
362731 Mormor
000503030154221
pi_108788873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef AgeEll het volgende:

[..]

waarom ga je niet naar Rock im Park?

Wij hebben onze kaartjes nog niet binnen.
Dat is 3 uur verder rijden, dat zien mijn mede-festivalgangers niet zitten :{ .
Is er verder nog verschil tussen de beide festivals? En waar kan ik ze mee vergelijken? Beetje als Pinkpop?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:29:20 #138
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108792248
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.

Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:46:01 #139
362731 Mormor
000503030154221
pi_108793140
Ik zal eens overleggen :p.
De line-up is het iig wel waard om een stukje te rijden.
pi_108793328
Pete Doherty heeft zichzelf bevestigd
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:50:29 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108799915
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.

Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans :P
En dat laatste is waar we voor komen. Anders gingen we wel naar Pinkpop ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:29:04 #142
10863 AgeEll
pi_108812411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef Mormor het volgende:
Ik zal eens overleggen :p.
De line-up is het iig wel waard om een stukje te rijden.
Ik zou wel opschieten, nog maar iets van 1000 kaarten over.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:30:25 #143
10863 AgeEll
pi_108812448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:

Goed uitgelegd. :), vooral idd dat laatste.

Nieuwe namen laten nog wel ff op zich wachten denk.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:15:37 #144
362731 Mormor
000503030154221
pi_108828232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Goed uitgelegd. :), vooral idd dat laatste.

Nieuwe namen laten nog wel ff op zich wachten denk.
Nog meer namen *O* ?!
pi_108874236
Rock im Park ook ausverkauft...

En ja, er komen nog wel wat namen, denk niks 'groots' meer, al zou een beloning voor de snelste uitverkoop in hun historie natuurlijk welkom zijn :7
pi_108877978
Ik vroeg me af, hoe is het weer daar?
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:08:07 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108887057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe is het weer daar?
Dat verschilt per jaar :P
pi_108891727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat verschilt per jaar :P
Wat heb je vaak meegemaakt zelf?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:33:22 #149
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108893426
Het is er volgens mij over het algemeen wat droger/warmer en één massive voordeel: 's nachts blijft het een prima temperatuur!

Op de heuvels van RaR kan het 's nachts nog wel eens verschrikkelijk afkoelen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:39:04 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108899031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 01:36 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat heb je vaak meegemaakt zelf?
Waar bedoel je trouwens met "daar"?
Rock im Park of Rock am Ring :?

Rock am Ring kan soms s'nachts goed koud zijn. Ik heb wel eens gehad dat het maar 6 graden was s'nachts. Het kan er ook redelijk spoken. Regen die zo maar ineens eraan komt zetten. Zonder dat je het verwacht.
We hebben het ook wel eens overdag redelijk warm gehad. Iets van tussen de 25 en 30 graden. Vorig jaar was het volgens mij een dag ook onwijs warm. Alleen s'avonds is het wel verstandig om je een beetje fatsoenlijk aan te kleden omdat het best kan afkoelen.

Rock im Park ligt wat lager dus zal ook wat minder wisselvallig weer hebben gok ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')