Ik zag 2006 op MTV en dacht toen inderdaad. Daar moet ik bij zijn volgend jaar. En vanaf 2007 elk jaar van de partij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Heb niet zoveel met Linkin Park en hoewel de Toten Hösen altijd een feest is, is het niet mijn band. Metallica is wel erg gaaf maar inmiddels wel de zoveelste keer dat ik ze zie. Maar goed, betere line up dan vorig jaar iig en toen hadden we ook genoeg lol.
De eerste RaR was voor mij 2006 en toen was de line up ook gruwelijk!
waarom ga je niet naar Rock im Park?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Mormor het volgende:
Ik wil hier toch eigenlijk best wel graag heen. Ga misschien kaartjes kopen via Ebay of Marktplaats. Hoe zien die dingen eruit, zijn het gewoon van die ticketservice kaarten? Ik ben nog nooit geweest dus heb geen idee..
Dat is 3 uur verder rijden, dat zien mijn mede-festivalgangers niet zittenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef AgeEll het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar Rock im Park?
Wij hebben onze kaartjes nog niet binnen.
En dat laatste is waar we voor komen. Anders gingen we wel naar Pinkpopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.
Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans
Ik zou wel opschieten, nog maar iets van 1000 kaarten over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef Mormor het volgende:
Ik zal eens overleggen :p.
De line-up is het iig wel waard om een stukje te rijden.
Goed uitgelegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.
Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans
Nog meer namenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Goed uitgelegd., vooral idd dat laatste.
Nieuwe namen laten nog wel ff op zich wachten denk.
Dat verschilt per jaarquote:
Waar bedoel je trouwens met "daar"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |