abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 november 2011 @ 20:55:02 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104894974


Rock am Ring is een jaarlijks terugkerend muziekfestival op de Nürburgring nabij Adenau in de Eifel (Duitsland). Het werd in 1985 voor het eerst gehouden. De bedoeling was een eenmalig evenement te organiseren, maar door de grote opkomst (75000 toeschouwers) besloot men er een terugkerend festival van te maken. Enige uitzondering is 1989/1990: na de lage bezoekersaantallen in 1988 werd twee jaar pauze ingelast.

Sinds 1991 is het het grootste rockfestival van Duitsland. Sinds 1997 wordt tegelijkertijd het festival Rock im Park in Neurenberg georganiseerd. De meeste acts die voor Rock am Ring gecontracteerd worden, treden ook op Rock im Park op. Het festival duurt drie dagen en om het festivalterrein heen liggen verscheidene campings.

Linkjes:
Officiele website: http://www.rock-am-ring.com/
Ringrocker: http://www.ringrocker.com/
Kaarten: http://www.eventim.nl/tic(...)begriff=rock+am+ring

Bevestigde acts:
Die Toten Hosen
Metallica

Geruchten:
Beginner
DevilDriver
Dick Brave & the Backbeats
Dropkick Murphys
Evanescence
Gossip
Guano Apes
Justice
Kasabian
Linkin Park
Machine Head
Marilyn Manson
Mumford & Sons
Nickelback
Slayer
Snow Patrol
Soundgarden
The Offspring
The Prodigy
The Subways

Eerdere topics:
Rock am Ring 2004
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel III)
Rock am Ring 2011: System of a Down, Kings of Leon, Coldplay, e.v.a!!

Wie gaan er dit jaar weer mee??? *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 november 2011 @ 10:17:55 #2
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104913691
Hoopte al dat iemand deze zou openen. Maar wij hebben weer tickets gekocht. Vlak voordat de prijs omhoog ging. Verwachte al Metallica, erg blij dat het is uitgekomen.

Voor de rest verwacht ik heel veel leuke bands, maybe wel de beste line-up van de afgelopen jaren. FF afwachten wanneer er nieuwe namen worden gedropt.

Machine Head en Prodigy zou geweldig zijn :)
  maandag 28 november 2011 @ 10:18:12 #3
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104913696
Komakie, ga jij weer met je vriendin?
  maandag 28 november 2011 @ 14:09:02 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104920924
Normaal gesproken wel. Ik moet nog even de financiën voor elkaar krijgen, maar dat komt vast wel goed :P

ik ben wel benieuwd naar de Line up. Ik hoop op wat meer stevige muziek dan vorig jaar toen ik het toch echt allemaal wat te soft vond voor een rock festival. Op een aantal dingen na natuurlijk.
Maar goed, mindere jaren heb je er altijd tussen zitten. De jaren ervoor waren top :)

Er staan wel weer een aantal dingen bij de geruchten die ik echt niet zie gebeuren. The Offspring zijn bijvoorbeeld net klaar met een tour in Europa. Ik gok dat ze dan niet in het voorjaar/begin zomer gelijk weer naar Europa komen.

Ach ja het is sowieso een beetje afwachten zoals altijd :)
Hoewel vorig jaar wel meer bands bekend waren rond deze tijd dan dit jaar....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 november 2011 @ 15:10:25 #5
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104923114
Heb je nog geen kaartje gekocht, of wel?
je had het vorig jaar ook al over finance, maar volgens mij ga je elk jaar heen :P

Trivium heeft zich net bevestigd. Ik vind die wel aardig. Live klinken ze beter dan op een album

Afgelopen keer had je echt een slechte/softe dag, de vrijdag. De andere dagen vielen toch wel mee.

Maar er zit nog zat stevigs aan te komen hoor, Machine Head, Lamb of God, Slayer en dus Metallica
  maandag 28 november 2011 @ 16:10:12 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104925444
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef AgeEll het volgende:
Heb je nog geen kaartje gekocht, of wel?
je had het vorig jaar ook al over finance, maar volgens mij ga je elk jaar heen :P

Trivium heeft zich net bevestigd. Ik vind die wel aardig. Live klinken ze beter dan op een album

Afgelopen keer had je echt een slechte/softe dag, de vrijdag. De andere dagen vielen toch wel mee.

Maar er zit nog zat stevigs aan te komen hoor, Machine Head, Lamb of God, Slayer en dus Metallica
Vrijdag vond ik echt slecht. Alleen Club Stage had nog wat leuke dingetjes.
Zaterdag was de alterna leuk. jammer van de regen.
Zondag was op de Main Stage wel aardig, maar toen viel mijn dag een beetje in het water omdat we overal net te laat waren en daardoor het allemaal net niet echt goed konden zien.

Elke jaar is de financiën een beetje een probleem. Vorig jaar had ik rond die tijd geen geld, dus toen moesten we heel rustig aan doen. Op zich niet erg natuurlijk, maar misschien ben ik gewoon te verwend :P
Dit jaar is het wederom niet echt een vetpot (ondanks dat ik werk heb) maar we moeten wel wat geld apart kunnen zetten ;)

Ik ben benieuwd wat er allemaal komt :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 december 2011 @ 13:26:04 #7
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105768501
Neue Namen >

As I Lay Dying
Billy Talent
Deichkind
Dick Brave & the Backbeats
Die Toten Hosen
Donots
Enter Shikari
Gossip
Guano Apes
Kasabian
Killswitch Engage
Lamb Of God
Lexy & K-Paul
Linkin Park
Machine Head
Marilyn Manson
Metallica
MIA.
Motörhead
Opeth
Skrillex
Soundgarden
Tenacious D
The Koletzkis
The Offspring
The Subways
Trivium
u.v.m.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 13:33:41 #8
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105768751
Ik wilde al reageren maar had een ban :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 19 december 2011 @ 13:35:29 #9
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105768825
LOL :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 13:36:43 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105768868
Hoe dan ook, aantal zullen wel mee gaan met Metallica over de diverse festivals. Ben ook op Werchter Boutique dus ben benieuwd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 19 december 2011 @ 14:45:06 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105771208
Billy Talent
Die Toten Hosen
Guano Apes
Linkin Park
Marilyn Manson
Metallica
Tenacious D
The Offspring

Wtf man. Dit is nu al wat ik wil zien. Waarbij Motorhead en Machine Head nog wel een optie zijn als er niets anders is.

Nu maar hopen dat Offspring en Tenacious D niet op het hoofdpodium spelen maar op de Alterna Stage. Zou relaxt zijn :)
Zal in het geval van Offspring misschien niet zo zijn, maar als ze maar niet voor Metallica staan zoals de vorige keer. Dat heeft echt het optreden verpest omdat ik niet meer in de buurt kon komen ondanks dat ik 2 optredens voor Offspring al in het voorste vak probeerde te komen. Alleen maar Metallica fans. Hoewel toen de zij ingangen nog niet bestonden en dat het nu wel makkelijker maakt denk ik :)

Ik ben ook wel benieuwd of Linkin Park nog te bekoren is na dat laatste bagger album van ze.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 december 2011 @ 14:59:08 #12
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105771673
Wil jij Die Toten Hosen zien.
Het lukt me nooit zo die Duitse headliners interessant te vinden, (op Rammstein na dan)

tis altijd eerst afwachten wat er komt, en daarna op welke dag en tijd. En tegenover wat staat.

Maar de eerste namen zijn erg veelbeloven. En ze zitten pas op 1/3.

Vraag me echt elk jaar af waarom men naar Pinkpop gaat met zo'n festival dat even duur is, en maar 2 uur verder rijden.
  maandag 19 december 2011 @ 16:54:16 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105776830
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:59 schreef AgeEll het volgende:
Wil jij Die Toten Hosen zien.
Het lukt me nooit zo die Duitse headliners interessant te vinden, (op Rammstein na dan)
Mijn vriendin en ik hebben een paar winters in Oostenrijk gewoond en dan is het allemaal wat bekender. Best veel vrienden vinden DTH best cool dus ik ken redelijk wat muziek van ze.

Deze vind ik echt geniaal :D
http://www.dailymotion.co(...)sgekuhlter-bom_music

quote:
tis altijd eerst afwachten wat er komt, en daarna op welke dag en tijd. En tegenover wat staat.

Maar de eerste namen zijn erg veelbeloven. En ze zitten pas op 1/3.

Vraag me echt elk jaar af waarom men naar Pinkpop gaat met zo'n festival dat even duur is, en maar 2 uur verder rijden.
- Om te beginnen is het in Duitsland. Veel nederlanders hebben toch een stiekeme afkeer tegen duitsers.
- Daarnaast weten ze niet hoe ze kaartjes moeten bestellen.
- Pinkpop is lekker veilig. (Buiten is toch een beetje eng)
- Pinkpop vinden ze gezelliger en je kunt zeggen dat je er geweest bent.
- Pinkpop heeft wat nederlandse (bagger)bandjes.
- Pinkpop heeft meer algemene muziek. RaR is toch iets meer Rock
- De duitse mentaliteit past niet bij iedereen.

Dat zijn altijd een beetje mijn ideeën erover. Het is toch een beetje "grote boze buitenwereld". Terwijl het maar een klein stukje verder is.
Ik vraag het mij ook af. Vooral omdat ik RaR echt gewoon leuker en gezelliger vind dan Pinkpop. De laatste keer dat ik op Pinkpop was viel me dat echt op. Net als Lowlands overigens.

Zo te zien wordt RaR wel weer echt een rock festival itt vorig jaar :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 december 2011 @ 21:17:27 #14
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105790466
Ik snap dat Limburgers heen gaan. Maar als je die timetable ziet. Steeds een uur niets, de bands staan geschakeld (doen meer festivals). En dan om 21uur de laatste band (headliner) van de dag.

Dit jaar om 1uur snachts naar Deadmau5 en KoRn kijken! Dat was echt vet.
  maandag 19 december 2011 @ 22:04:26 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105794011
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef AgeEll het volgende:
Ik snap dat Limburgers heen gaan. Maar als je die timetable ziet. Steeds een uur niets, de bands staan geschakeld (doen meer festivals). En dan om 21uur de laatste band (headliner) van de dag.

Dit jaar om 1uur snachts naar Deadmau5 en KoRn kijken! Dat was echt vet.
Die late optredens hebben altijd wel wat ja :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 december 2011 @ 23:15:02 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105798515
Mijn kaarten zijn besteld *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_105804834
Tenacious D :) hoe vet, alleen heb ik vorige week kaartjes gekocht voor Rock Werchter, vind het eigenlijk beetje dubbel op om ook naar Rock am Ring te gaan, alhoewel Tenacious D voor mij rede genoeg is.

Ik hoop stiekem dat Tenacious D ook op Werchter komt :)
<hr>
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:58:13 #18
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105808871
Werchter zou ze kunnen boeken. Maar voor de rest hebben ze niet elk jaar heel veel overlap volgens mij. Zit toch meer Duitse muziek en het hardere rockwerk bij RaR. Bij Werchter wat meer britpop en dance gebeuren. Ik vind Werchter persoonlijk veels te duur. Ook op het terrein zelf, en maar 2 podia. Ben ook benieuwd wat de prijs gaat doen als ze meer podia gaan neerzetten.

@ Komakie, je durfde niet de vroegboekkorting te pakken dit jaar. Ik heb toen nog gauw mijn tickets voor 140euro gekocht. Vertrouw dit festival als enige voor vette namen. Hoewel dit jaar echt een minder jaar was. Wel veel meer leuke vrouwen. Maar daar heb zowel jij als ik niet veel aan met onze vriendin naast ons :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:29:49 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105819286
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:58 schreef AgeEll het volgende:
Werchter zou ze kunnen boeken. Maar voor de rest hebben ze niet elk jaar heel veel overlap volgens mij. Zit toch meer Duitse muziek en het hardere rockwerk bij RaR. Bij Werchter wat meer britpop en dance gebeuren. Ik vind Werchter persoonlijk veels te duur. Ook op het terrein zelf, en maar 2 podia. Ben ook benieuwd wat de prijs gaat doen als ze meer podia gaan neerzetten.
RaR is natuurlijk niet ook niet bepaald goedkoop natuurlijk, maar naar welk festival je ook gaat, het kost altijd een hoop geld. Moet je gewoon mee rekening houden.
Op zich vind ik de aanwezigheid van duitse muziek nooit zo storend. Het valt me in ieder geval nooit echt op. De britpop en dance die je op Werchter (en Pinkpop) ziet/hoort irriteert me dan wel weer. Een van de redenen waarom ik het afgelopen jaar RaR toch minder vond dan de andere jaren omdat het daar toch in meerdere mate dan vorige jaren aanwezig was.

Het ziet er nu in ieder geval weer naar uit dat het een echt Rock Festival geworden is. Waarschijnlijk dat er toch redelijk wat commentaar is geweest van trouwe RaR gangers die het er niet eens mee waren.

Met Metallica, Die Toten Hosen en Linkin Park zijn trouwens ook wel gelijk de 3 headliners bekend. Meestal introduceren ze die wat meer apart toch of ligt het aan mij :?

quote:
@ Komakie, je durfde niet de vroegboekkorting te pakken dit jaar. Ik heb toen nog gauw mijn tickets voor 140euro gekocht. Vertrouw dit festival als enige voor vette namen. Hoewel dit jaar echt een minder jaar was. Wel veel meer leuke vrouwen. Maar daar heb zowel jij als ik niet veel aan met onze vriendin naast ons :P
Ik twijfelde eigenlijk een beetje na de line up van vorig jaar. Ik was echt een beetje teleurgesteld. We waren waarschijnlijk toch wel gegaan, maar ik wilde toch nog even wachten.
Daarnaast zit ik met wat financiele dingetjes waardoor ik niet echt breed zat. Inmiddels de einde jaars uitkering gekregen dus geld genoeg om kaartjes te halen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 20-12-2011 14:47:15 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:11:07 #20
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105823512
Headliners zijn altijd nu wel bekend hoor. En dan komt er volgens mij per een bulkje namen. Het heerlijkde dit keer is dat hier al namen bij zaten waar ik op hoopte. Nu dus rustig wachten wat het gaat brengen.

Vind het altijd heerlijk bands in te luisteren die ik niet zo goed ken om te kijken of ik het wat vind.

Rock am Ring zit echt precies in mijn interessehoek. Graspop is toch te veel metal. En PP en Werchter te weinig echte rock/metal. RaR heeft de perfecte mix.

oh ja, nog over de kosten. Ik heb nu voor 140 euro een ticket, en zou daar ook mee op de camping (of wildernis :P) kunnen staan. Bij werchter is het 188 euro. Plus geld voor de camping. Het is wel een extra dag, maar zoals gezegd maar 2 podia. Maar het blijft een eeuwige discussie wat je favoriete festival is. Bij Werchter was 2 jaar terug het eten ook schrikbarend duur. 12euro voor broodje Kebab! RaR is niet supergoedkoop ofzo, maar wel betaalbaar.

Vind bijvoorbeeld op RaR naast de muziek niet zoveel voorzieningen. Dit jaar op Graspop geweest. Daar staat dan een tent om te eten met zitgelegendheid. Dat mis ik wel is op RaR, vooral als het regent.

Nog 163 dagen!! _O_
pi_105825052
Dit moet wel rocke !
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:07:05 #22
363587 Fixxxxer
Three x's for the stone
pi_105828420
Vraagje voor jelui,

Als ik tickets wil bestellen via de site ( http://www.tickets-per-post.de/content/info/4422/ ) waar ik bij de officiële site van RaR heen wordt gestuurd, stuit ik op een probleem.

Ik kan op die site namelijk niet een volledige Nederlandse postcode invoeren!

Op het formulier krijg ik bij het kopje PLZ (de Duitse versie van postcode) maar 5 tekens, dit terwijl ik natuurlijk iets moet invullen in de trant van 1111 XX (Nederlandse postcode).

Kan één van jullie me wellicht uit de brand helpen? Hoe hebben jullie je kaarten besteld?

Bvd.
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:11:59 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105831266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef Fixxxxer het volgende:
Vraagje voor jelui,

Als ik tickets wil bestellen via de site ( http://www.tickets-per-post.de/content/info/4422/ ) waar ik bij de officiële site van RaR heen wordt gestuurd, stuit ik op een probleem.

Ik kan op die site namelijk niet een volledige Nederlandse postcode invoeren!

Op het formulier krijg ik bij het kopje PLZ (de Duitse versie van postcode) maar 5 tekens, dit terwijl ik natuurlijk iets moet invullen in de trant van 1111 XX (Nederlandse postcode).

Kan één van jullie me wellicht uit de brand helpen? Hoe hebben jullie je kaarten besteld?

Bvd.
Via www.eventim.nl kun je ook kaarten bestellen. Gewoon in het nederlands.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:19:22 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105831565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef AgeEll het volgende:
Headliners zijn altijd nu wel bekend hoor. En dan komt er volgens mij per een bulkje namen. Het heerlijkde dit keer is dat hier al namen bij zaten waar ik op hoopte. Nu dus rustig wachten wat het gaat brengen.

Vind het altijd heerlijk bands in te luisteren die ik niet zo goed ken om te kijken of ik het wat vind.

Rock am Ring zit echt precies in mijn interessehoek. Graspop is toch te veel metal. En PP en Werchter te weinig echte rock/metal. RaR heeft de perfecte mix.
Buiten afgelopen editie heb ik dat ook altijd gehad bij RaR. Ik vind metal best leuk, maar punk en andere soorten rockmuziek vind ik ook leuk en die zie je op dat soort festivals weer niet. Dan is Pinkpop weer te algemeen.

quote:
oh ja, nog over de kosten. Ik heb nu voor 140 euro een ticket, en zou daar ook mee op de camping (of wildernis :P) kunnen staan. Bij werchter is het 188 euro. Plus geld voor de camping. Het is wel een extra dag, maar zoals gezegd maar 2 podia. Maar het blijft een eeuwige discussie wat je favoriete festival is. Bij Werchter was 2 jaar terug het eten ook schrikbarend duur. 12euro voor broodje Kebab! RaR is niet supergoedkoop ofzo, maar wel betaalbaar.

Vind bijvoorbeeld op RaR naast de muziek niet zoveel voorzieningen. Dit jaar op Graspop geweest. Daar staat dan een tent om te eten met zitgelegendheid. Dat mis ik wel is op RaR, vooral als het regent.

Nog 163 dagen!! _O_
Daar zit wel veel verschil tussen inderdaad. Voor 50 euro kun je gewoon een dag op RaR goed leven :)
2 podia is dan ook wat karig en 12 euro voor een broodje kebab is helemaal bizar.

Voorzieningen zijn inderdaad wel minimaal. Ik was dit jaar nog even op Lowlands en de voorzieningen zijn daar wel heel erg goed. Schone wc's, douches, regelmatig plekken om te zitten, etc.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer 1 van de charmes van RaR. Een beetje minimale voorzieningen. Alleen mijn vriendin vind het wat minder omdat ze een hekel heeft aan Dixies. :P

Vroeger had je trouwens op het terrein wel een grote tent waar je in kon gaan staan en je had natuurlijk die tent een paar edities. Dan kon je nog een beetje droog blijven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:34:59 #25
363587 Fixxxxer
Three x's for the stone
pi_105838829
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Via www.eventim.nl kun je ook kaarten bestellen. Gewoon in het nederlands.
Dit heb je zelf ook gedaan, neem ik aan? Goede ervaringen?
  woensdag 21 december 2011 @ 00:51:45 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105849585
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Fixxxxer het volgende:

[..]

Dit heb je zelf ook gedaan, neem ik aan? Goede ervaringen?
Is volgens mij het enige nederlandse verkooppunt. Daarnaast is eventim ook een duitse organisator.
Ik bestel mijn kaarten altijd daar voor duitse concerten/festivals. Werkt prima. Kan zelfs met Ideal betalen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2011 @ 09:31:36 #27
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105856852
Een vriend van me heeft ze dit jaar besteld. Maar eventim is idd goed te vertrouwen, heb daar ook kaarten gekocht voor andere concerten. Ging altijd goed.

Het enige waar je op kan letten is dat je mooie hardtickets kan krijgen. Dan heb je wel te maken met de verzendkosten, die zjin 1 (hoog) bedrag. 16 euro ofzo. Dus voordeliger als je meerdere in 1x koopt.

Maar wil hier geen verwarring veroorzaken want volgens mij is dat niet via Eventim en wij bestellen met een CC.

Dus voor het gemak via Eventim.
  woensdag 21 december 2011 @ 09:32:51 #28
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105856877
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Komakie het volgende:

Vroeger had je trouwens op het terrein wel een grote tent waar je in kon gaan staan en je had natuurlijk die tent een paar edities. Dan kon je nog een beetje droog blijven.
Ja een paar jaar terug had je op het middenterrein een tent staan. Daar draaide ze gewoon muziek, kon je zitten en aan de bar deelde ze toen shotjes tequila uit. Was toen wel gezellig :)
  woensdag 21 december 2011 @ 10:01:21 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105857444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef AgeEll het volgende:
Een vriend van me heeft ze dit jaar besteld. Maar eventim is idd goed te vertrouwen, heb daar ook kaarten gekocht voor andere concerten. Ging altijd goed.

Het enige waar je op kan letten is dat je mooie hardtickets kan krijgen. Dan heb je wel te maken met de verzendkosten, die zjin 1 (hoog) bedrag. 16 euro ofzo. Dus voordeliger als je meerdere in 1x koopt.

Maar wil hier geen verwarring veroorzaken want volgens mij is dat niet via Eventim en wij bestellen met een CC.

Dus voor het gemak via Eventim.
Bij Inventim krijgen we volgens mij gewoon hard tickets..... Ik weet het niet zeker omdat mijn vriendin ze besteld heeft, maar ik dacht niet dat ze een keuze had.

Haar nichtje met haar vriendin en nog een nichtje zagen de line-up en willen gelijk mee. Zou betekenen dat ik als enige man met 3 vrouwen op stap ga. Kan niet goed gaan :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2011 @ 12:42:09 #30
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105862243
Hahaha, wel gezellig iig. En wat minder afhankelijk van je vriendin als ze moe is en weg wilt.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:47:34 #31
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105862427
Je gaat toch met 4 vrouwen. 2 nichtjes, vriendin en je eigen vriendin.

Wat zagen hun trouwens op de line-up dat ze meteen mee willen. Zijn niet echt vrouwen bands zoals dit jaar. (kooks/coldplay enz)
  woensdag 21 december 2011 @ 13:57:03 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105865141
Oh ja 4 :X

Billy Talent
Enter Shikari
Gossip
Guano Apes
Linkin Park
Marilyn Manson
Metallica
MIA.
Opeth
Skrillex
Tenacious D
The Offspring

Dat waren een beetje de namen die de meeste ooohhhh's en aaahhh's gaven :P
Die dames zijn nogal alternatief georienteerd. Van dingen als Kooks en Coldplay worden ze misselijk :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 december 2011 @ 16:04:03 #33
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105870325
Dat klinken wel als leuke dames - iig qua muzieksmaak
  woensdag 21 december 2011 @ 16:05:27 #34
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105870369
MIA. ?!, saaie band man.
Billy Talent echt slecht live.

Voor de rest helemaal eens met de lijst, + Machine Head en Lamb of God :)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:24:00 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105871133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgeEll het volgende:
MIA. ?!, saaie band man.
Billy Talent echt slecht live.

Voor de rest helemaal eens met de lijst, + Machine Head en Lamb of God :)
MIA is volgens hun dat rapvrouwtje, maar ik zie nu dat het een electro bandje is :')
Billy Talent hebben ze al een paar keer gezien (en ik ook) en zij vinden het wel leuk. Ik heb er niet zo veel mee.

Ze hebben we een ok muzieksmaak idd. We hebben tijdens Lowlands dit jaar nog vooraan staan springen bij Offspring. :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 december 2011 @ 09:40:54 #36
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105907075
Ik maakte die MIA fout een paar jaar geleden ook al. Dat was een tegenvaller.
  donderdag 22 december 2011 @ 16:39:45 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_105921499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Ik maakte die MIA fout een paar jaar geleden ook al. Dat was een tegenvaller.
Hmmm gelukkig net op tijd te weten gekomen dat het dus een fout is :P (tenminste, ik dan)

Ik ben trouwens wel blij dat de headliners bekend zijn. Nu krijgen we in ieder geval niet Bruce Springsteen. Daar zat ik echt niet op te wachten en hij staat wel op Pinkpop.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 december 2011 @ 21:41:35 #38
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105936110
Ja, twee van de drie headliners echt leuk vinden is echt heerlijk. IPV dit jaar, alleen SOAD vond ik vet. De andere 2 saai. Coldplay geeneens gezien.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:13:42 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106573735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef AgeEll het volgende:
Ja, twee van de drie headliners echt leuk vinden is echt heerlijk. IPV dit jaar, alleen SOAD vond ik vet. De andere 2 saai. Coldplay geeneens gezien.
Daarnaast is het weer echt Rock wat er staat :) Dan ook nog eens echt serieuze headliners :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 januari 2012 @ 09:44:52 #40
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106593193
Begin feb weer wat neue namen?!

Geruchtekuche:

Beginner
Dropkick Murphys
Evanescence (zelf al bevestigd)
Mumford & Sons (verschrikkelijk)
Refused
Slayer (leuk)
Snow Patrol (beetje leuk)
The Prodigy (Gruwelijk, voorspelbaar maar wel een feestje)
  maandag 9 januari 2012 @ 22:03:14 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106620954
Evanescence is dus ook al zeker. Leuk, die heb ik gezien toen ze er de eerste keer stonden, Uit nood op het centre Stage geplaatst omdat er een plek open viel. 2003 :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 januari 2012 @ 22:05:31 #42
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106621065
Ga je al sinds 2003! - mooi jaar met metallica?!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:17:20 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106659305
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef AgeEll het volgende:
Ga je al sinds 2003! - mooi jaar met metallica?!
Niet elk jaar.
Ben toen geweest en daarna pas weer in 2007 :P
Was niet een geweldig jaar aangezien Linkin Park, Limp Bizkit en Sum41 afzegden.... Die ik toen alle 3 wilde zien :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:29:06 #44
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106732618
Lol dat jaar hadden wij een kaartje voor Pinkpop gekocht waar ze ook afzeiden :') maar daar waren dan geen andere headliners, op Moby na. toen nog heel hip.

Maar goed kinders, ik wilde dit jaar toch maar weer eens gaan. alleen als ik tickets ga bestellen, kan ik nergens E-tickets vinden?
en bij Tickets per Post zijn de verzendkosten 25 euro en bij Eventim 35 euro?! Dit kan toch niet waar zijn?
pi_106763543
Hoi, ik heb zojuist een kaartje gekocht voor mijn eerste keer Rock am Ring!

Hebben jullie ervaren RaR gangers nog bepaalde do's en dont's en/of tips mbt. het festival?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:00:48 #46
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106764797
@Sum - is er geen e-ticket?
ik bestel ze nooit zelf, maar een vriend van me had vorig jaar iig geen mooie hardticket. Weet niet of dat een e-ticket was, of zo'n eventim ticket.

@ Cpt. Pfff, wat wil je precies weten?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:01:28 #47
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106764814
Oh ja, maandag is een prijsverhoging en het is bijna uitverkocht!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:10:58 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106769687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef -Sum- het volgende:
Lol dat jaar hadden wij een kaartje voor Pinkpop gekocht waar ze ook afzeiden :') maar daar waren dan geen andere headliners, op Moby na. toen nog heel hip.

Maar goed kinders, ik wilde dit jaar toch maar weer eens gaan. alleen als ik tickets ga bestellen, kan ik nergens E-tickets vinden?
en bij Tickets per Post zijn de verzendkosten 25 euro en bij Eventim 35 euro?! Dit kan toch niet waar zijn?
Die 3 bands zegden af en toen hadden we als nog Iron Maiden en Metallica als Headliners. Samen met nog wat toppers :P

Kun je wel e-tickets krijgen? Ik heb tot nu toe altijd een hardticket gehad...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:13:32 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106769776
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:23 schreef Cpt. het volgende:
Hoi, ik heb zojuist een kaartje gekocht voor mijn eerste keer Rock am Ring!

Hebben jullie ervaren RaR gangers nog bepaalde do's en dont's en/of tips mbt. het festival?
Vergeet je tandenborstel niet?

Laat je in ieder geval niet remmen door de camping. Je mag alles gewoon meenemen dus je hoeft niet bang te zijn dat drank of eten wordt ingenomen zoals in Nederland. Barbeknoeien mag ook gewoon.
En neem oordopjes mee voor als je gaat slapen. Was bij ons tenminste een uitkomst toen we langs een paar gasten stonden die boxen van een meter hoog bij zich hadden die dag en nacht stond te blazen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_106769987
Mag je glas meenemen op de camping? Andere festivals waar ik geweest ben mocht dat niet namelijk.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:32:56 #51
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106775689
Ja andere jaren ook wel, maar nu kan ik het gewoon niet vinden. maar hebben jullie echt zoveel aan verzendkosten betaald????

alles mag op de camping behalve vuurwerk en steekwapens. dus ook glas.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:21:26 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106785615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:32 schreef -Sum- het volgende:
Ja andere jaren ook wel, maar nu kan ik het gewoon niet vinden. maar hebben jullie echt zoveel aan verzendkosten betaald????

alles mag op de camping behalve vuurwerk en steekwapens. dus ook glas.
Volgens mij hebben wij niet zo veel betaald. Mijn vriendin heeft besteld dus ik weet het niet precies, maar ik heb haar er niet over gehoord dus zal wel niet :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:51:19 #53
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106803193
E tickets zal wel kunnen dan,

maar de verzendkosten zijn per order. Dus als je meerdere tickets in 1x besteld, zoals wij, dan betaal je evengoed maar iets van 4 euro pp. (Net zoals in NL)
Ben je alleen, dan wordt t wel prijzig :P
  zondag 15 januari 2012 @ 14:21:09 #54
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106831665
ja vroeger was het 16 euro, dat weet ik heel zeker. nu dus 25 of 35. voor 1 fucking enveloppe.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:25:31 #55
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106831809
aaah alleen bij Tickets Per Post is het duurder geworden. Bij Eventim heb je nog wel Benelux verzending voor 16 euro maar daar zijn de kaarten 5 euro duurder :') voor 2 kaarten ben je hoe dan ook 345 kwijt :P
  zondag 15 januari 2012 @ 14:32:39 #56
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106831989
lol, Je kan idd ook bij de Nederlandse Eventim bestellen :') voor gewone verzendkosten. Ik zat nog ouderwets bij de Duitse te kijken :D
  maandag 16 januari 2012 @ 09:52:54 #57
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106862118
Die Nederlandse Eventim had ik ook niet bedacht, klikken volgens mij altijd op de site > Hardtickets hier.

Zal deze week wel uitverkopen, en dan nieuwe namen?!
  maandag 16 januari 2012 @ 13:08:49 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106867218
Gaat wel mega snel op deze manier. Gelukkig heb ik al kaarten :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_106870369
Nooit gedacht dat ik hier zou posten :) maar jawel, ik heb kaartjes! Leuk.

Ik hoop echt echt echt echt dat ik KoRn, Foo Fighters en Editors kan zien.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:55:19 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106870420
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou posten :) maar jawel, ik heb kaartjes! Leuk.

Ik hoop echt echt echt echt dat ik KoRn, Foo Fighters en Editors kan zien.
Komen die dan :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 januari 2012 @ 15:10:35 #61
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106871019
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou posten :) maar jawel, ik heb kaartjes! Leuk.

Ik hoop echt echt echt echt dat ik KoRn, Foo Fighters en Editors kan zien.
Trol, ga maar terug naar het Graspop topic om daar te trollen
  maandag 16 januari 2012 @ 15:14:42 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106871187
Flauw....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 januari 2012 @ 15:15:08 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106871216
Nog 2000 kaarten voor RaR...

http://www.festivalinfo.n(...)arten_in_de_verkoop/

Bizar :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_106875705
Wat de fuck? Wie is nou hier de troll? Ik HOOP dat ik die drie op Rock am Ring zie, dat kan toch?
Bekijk anders mijn last.fm account :')
  maandag 16 januari 2012 @ 17:18:47 #65
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106876110
Ow sorry, je bent vaak wat trollerig bezig op GMM. En door je avatar schatte ik je niet in als fan van de Editors.

Foo Fighters komen denk niet. Alle headliners zijn al bekend.
KoRn is vrijwel zeker.
Gaan de Editors wel touren, die zanger is toch solo bezig. Of iig in een side project.
  maandag 16 januari 2012 @ 19:16:29 #66
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106880622
AUSVERKAUFT *O*
  maandag 16 januari 2012 @ 19:18:16 #67
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_106880724
http://www.ringrocker.com/lineup.php?op=showrumour Grote namen die misschien nog komen.

dus als je echt echt echt op die 3 namen hoopt had je echt echt echt een ander kaartje moeten kopen :)
  maandag 16 januari 2012 @ 21:05:03 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106886786
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef AgeEll het volgende:
Ow sorry, je bent vaak wat trollerig bezig op GMM. En door je avatar schatte ik je niet in als fan van de Editors.

Foo Fighters komen denk niet. Alle headliners zijn al bekend.
KoRn is vrijwel zeker.
Gaan de Editors wel touren, die zanger is toch solo bezig. Of iig in een side project.
Is KoRn vrijwel zeker :?
Die stonden er vorig jaar al en er staat niets bij de geruchten :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_106892374
Pfieuw _O- toen ik zag dat er nog 500 kaarten waren als een malle aan het bestellen geslagen, 2 weten te bemachtigen, en binnen 10 minuten was 't uitverkocht :D
  maandag 16 januari 2012 @ 23:14:34 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106894475
Mazzelaar :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:52:55 #71
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106902660
KoRn noemt zichzelf de huisband van RaR. Ze hebben een nieuwe cd. Sinds ik ga, 2007, zijn ze er geweest in: 2007 - 2008 Jonathan solo - 2009 - 2011. Dus dan kan het dit jaar toch weer. Dat ze niet in de geruchtkuche staan is wel vreemd. Kan niet terugvinden dat ze zeker niet komen in de fora op ringrocker.
Ik durf mijn geld er wel op in te zetten.

Op Download is Ugly Kid Joe bevestigd, hoe vet zou dat zijn!!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:53:30 #72
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106902672
quote:
11s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Pfieuw _O- toen ik zag dat er nog 500 kaarten waren als een malle aan het bestellen geslagen, 2 weten te bemachtigen, en binnen 10 minuten was 't uitverkocht :D
En hopelijk komt Slash ook nog!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:22:46 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106903453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:52 schreef AgeEll het volgende:
KoRn noemt zichzelf de huisband van RaR. Ze hebben een nieuwe cd. Sinds ik ga, 2007, zijn ze er geweest in: 2007 - 2008 Jonathan solo - 2009 - 2011. Dus dan kan het dit jaar toch weer. Dat ze niet in de geruchtkuche staan is wel vreemd. Kan niet terugvinden dat ze zeker niet komen in de fora op ringrocker.
Ik durf mijn geld er wel op in te zetten.

Op Download is Ugly Kid Joe bevestigd, hoe vet zou dat zijn!!
Dat is wel zo ja.
Sowieso, dat optreden van vorig jaar was wel vet :)
Gewoon old school met een simpel doek er achter met groot Korn erop en alleen maar grote hits :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:25:43 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106903538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef AgeEll het volgende:

[..]

En hopelijk komt Slash ook nog!
Zou wel leuk zijn. Niet echt een top act voor mij, maar ik vind zijn album zeker wel vet :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:43:00 #75
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_106907340
Hmm Marilyn Manson en Metallica wel heel vet natuurlijk maar de rest van de line-up doet me niet zoveel :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:54:40 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106914376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:43 schreef Quisho het volgende:
Hmm Marilyn Manson en Metallica wel heel vet natuurlijk maar de rest van de line-up doet me niet zoveel :P
MM vond ik de vorige keer echt heel erg tegen vallen.
Metallica heb ik nog nooit van heel dichtbij gezien. Is nu een beetje mijn doel, maar ik ben tot nu toe nooit zo van ze onder de indruk geweest als hun status zou vermoeden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:13:27 #77
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106915169
Dan moet je maar is in het voorste vak komen te staan. Metallica is echt vet!

Manson is idd hopelijk beter dan de vorige keer. Wat ongeïnspireerd was die toen zeg :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:43 schreef Quisho het volgende:
Hmm Marilyn Manson en Metallica wel heel vet natuurlijk maar de rest van de line-up doet me niet zoveel :P
Machine Head niet?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:55:51 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106916905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef AgeEll het volgende:
Dan moet je maar is in het voorste vak komen te staan. Metallica is echt vet!

Manson is idd hopelijk beter dan de vorige keer. Wat ongeïnspireerd was die toen zeg :(

[..]

Machine Head niet?
Ik vind de band gewoon overdreven opgehemeld.
Ik ga wel proberen om in 1 van de voorste vakken te komen. Ik wil het toch een keer van echt dichtbij mee maken, maar ik vind met alles gewoon de ophef van Metallica iets te.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:09:27 #79
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_106917404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind de band gewoon overdreven opgehemeld.
Ik ga wel proberen om in 1 van de voorste vakken te komen. Ik wil het toch een keer van echt dichtbij mee maken, maar ik vind met alles gewoon de ophef van Metallica iets te.
Dat zeg je tegen de verkeerde, ik vind Metallica de beste band allertijden.
Beste album - Master of Puppets
Beste nummer - One.

Wij gaan denk proberen vooraan te staan, in 2008 ook heel vet.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:37:31 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106923050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Dat zeg je tegen de verkeerde, ik vind Metallica de beste band allertijden.
Beste album - Master of Puppets
Beste nummer - One.

Wij gaan denk proberen vooraan te staan, in 2008 ook heel vet.
Zoveel mensen zoveel meningen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107490873
Guns N' Roses touren, en hebben de data van RaR/RiP nog vrij, nog geen Duitse show aangekondigd... Wellicht weer een late night special of iets in de trant?

Lijkt me gaaf _O_ Ook al is het niet de oude bezetting, toch leuk om eens te zien, en zo heel slecht was het in 2006 (volgens mij) op Graspop niet.

Tour tot nu toe:

Guns N' Roses
Friday, 10 February 2012 New York NY
Roseland Ballroom, United States

Guns N' Roses
Sunday, 12 February 2012 New York NY
Terminal 5, United States

Guns N' Roses
Wednesday, 15 February 2012 New York NY
Webster Hall, United States

Guns N' Roses
Sunday, 19 February 2012 Chicago IL
House Of Blues, United States

Guns N' Roses
Thursday, 23 February 2012 Silver Spring MD
The Fillmore, United States

Guns N' Roses
Friday, 24 February 2012 Atlantic City NJ
House of Blues, United States

Guns N' Roses
Thursday, 17 May 2012 Dublin
The O2, Ireland

Guns N' Roses
Tuesday, 05 June 2012 Paris
POPB / Palais Omnisports de Paris-Bercy, France

Guns N' Roses
Sunday, 10 June 2012 Lyon
Halle Tony Garnier, France

Guns N' Roses
Monday, 11 June 2012 Strasbourg
Zénith Europe, France

Guns N' Roses
Thursday, 14 June 2012 Toulouse
Zénith, France

Guns N' Roses
Monday, 18 June 2012 Montpellier
Park&Suites Arena, France

Guns N' Roses
Tuesday, 19 June 2012 Toulon
Zénith Omega, France

Guns N' Roses
Friday, 22 June 2012 Milan
Arena Fiera Milano, Italy

Guns N' Roses
Saturday, 30 June 2012 Rybnik
Stadion Miejski w Rybniku, Poland

Guns N' Roses
Saturday, 07 July 2012 Sofia
Bulgarian Army Stadium, Bulgaria

En dus 4 juni Rotterdam:
http://www.livenation.nl/event/282647/guns-n-roses-tickets
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:11:49 #82
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_107492117
NOFX staat ook 4 juni in de melkweg.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:43:23 #83
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107493802
GnR zou zo vet zijn, helemaal als LNS ofzo!!. Maar ik had al Prodigy of Machine Head in mijn hoofd. Als deze 2 bands er bij komen (MH is al bevestigd) + Slash. Dan ben ik wel klaar hoor :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:55:32 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107508204
GnR hoeft voor mij niet.
Vergane glorie.

Ik heb ze een paar keer op tv gezien de laatste paar jaar en ik vond het niets.
Jammer maar helaas....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:33:20 #85
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107510890
Het is voor mij zo'n jeugdsentiment, maar ik kan me er ook niet toezetten om bv nu naar Ahoy te gaan. Het lijkt idd meer op een coverband. Maar op een festival lijkt t me wel vet. Gewoon omdat ik alle nummers kan dromen en die dan een x live heb gezien.
Toen Slash vorige x in Paradiso Civil War deed, en natuurlijk Paradise City en Sweet Child o Mine, ging ik bijna gestrekt. Zo vet was dat!!

Nieuwe namen van Novarock.

Billy Talent, Nightwish, Marilyn Manson, Kasabian, The BossHoss, Refused, As I Lay Dying, Puddle Of Mudd, Devin Townsend Project, Gojira en Cancer Bats

De namen die niet op RAR staan kunnen dus in de geruchtekuche. Puddle of Mudd en Black Label lijken me wel vet.
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:26:30 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107512468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef AgeEll het volgende:
Het is voor mij zo'n jeugdsentiment, maar ik kan me er ook niet toezetten om bv nu naar Ahoy te gaan. Het lijkt idd meer op een coverband. Maar op een festival lijkt t me wel vet. Gewoon omdat ik alle nummers kan dromen en die dan een x live heb gezien.
Toen Slash vorige x in Paradiso Civil War deed, en natuurlijk Paradise City en Sweet Child o Mine, ging ik bijna gestrekt. Zo vet was dat!!

Nieuwe namen van Novarock.

Billy Talent, Nightwish, Marilyn Manson, Kasabian, The BossHoss, Refused, As I Lay Dying, Puddle Of Mudd, Devin Townsend Project, Gojira en Cancer Bats

De namen die niet op RAR staan kunnen dus in de geruchtekuche. Puddle of Mudd en Black Label lijken me wel vet.
Dat had ik vorig jaar met Slash op RaR ook wel. Maar die zanger vond ik veel beter dan Axel Rose :P

Puddle of Mudd lijkt mij ook wel gruwelijk. Het is niet meer zo bekend als vroeger, maar ik luister nog steeds de albums nog wel eens. ook de nieuwe en ik vind het nog steeds lekkere muziek :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:08:17 #87
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107513681
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat had ik vorig jaar met Slash op RaR ook wel. Maar die zanger vond ik veel beter dan Axel Rose :P

Puddle of Mudd lijkt mij ook wel gruwelijk. Het is niet meer zo bekend als vroeger, maar ik luister nog steeds de albums nog wel eens. ook de nieuwe en ik vind het nog steeds lekkere muziek :)
Staan ook in de melkweg.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:49:20 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107515103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Staan ook in de melkweg.
ok cool. Misschien dat ik dan ook nog wel even kijk.
Is volgens mij lang geleden dat ze in Europa gestaan hebben :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 februari 2012 @ 13:53:19 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_107515235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

ok cool. Misschien dat ik dan ook nog wel even kijk.
Is volgens mij lang geleden dat ze in Europa gestaan hebben :)
Samen met Ugly Kid *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_107531196
Ugly Kid Joe is ook wel gerucht voor RaR
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:21:19 #91
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107547026
Ik verwacht zeker Puddle of Mudd en Ugly. Leuke namen om een x te zien.

As I Lay Dying heeft zijn tour gecanceld. Dus ook geen rar.
Mij boeit dat niet zoveel. Saaie band.
pi_107568985
G n' R gaat 't ook niet worden, staan exclusief (enige Duitsland concert) in Mönchengladbach:

http://www.mlk.com/guns_n_roses/1472-live_2012

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 20:12:11 ]
  zondag 5 februari 2012 @ 14:55:16 #93
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107629999
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
G n' R gaat 't ook niet worden, staan exclusief (enige Duitsland concert) in Mönchengladbach:

http://www.mlk.com/guns_n_roses/1472-live_2012
Schade ;(
  zondag 5 februari 2012 @ 20:12:48 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107644266
Zou axel rose sowieso wel komen als hij weet dat hij geen headliner is? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 6 februari 2012 @ 09:24:29 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107663410
Daarom hoopte ik als LNS, waren ze ook in 2006. Hij komt toch altijd te laat, dus dan zeg je dat ie headliner is, en is ie stiekem LNS :P

neue namen deze week please....
  maandag 6 februari 2012 @ 12:39:35 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107669152
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:24 schreef AgeEll het volgende:
Daarom hoopte ik als LNS, waren ze ook in 2006. Hij komt toch altijd te laat, dus dan zeg je dat ie headliner is, en is ie stiekem LNS :P

neue namen deze week please....
Vorig jaar hadden we geen Late Night Special of wel?
Ik ben niet zo'n LNS fan.

Trouwens, Axel Rose die te laat komt voor de LNS. Straks beginnen ze pas te spelen om 3:30 ofzo :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 6 februari 2012 @ 13:08:49 #97
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107670007
Rob Zombie was de LNS, na KoRn kwam hij. Alleen toen was 80% al weggespoeld.
pi_107732393
Ik ben wel erg benieuwd welke kant het op gaat met de rest van de lineup, er zijn toch best nog wat redelijke namen die evt een plaatsje kunnen krijgen als co-head of op dat tweede podium als head of co-head. Maar goed, wat ook al terecht wordt opgemerkt op het ringrocker.com forum; met bands als G n' R snijdt de organisator (MLK) zich alleen in de vingers als hij die op RaR zet.

Er is daar al 80.000 man aan 'doelgroep' die toch al een kaartje hebben, en als je ze ergens in een stadion zet verkoop je zo nog 50.000 kaarten NAAST RaR. Vrees dat het ook wel beetje geldt voor bands in de Geruchtekuche zoals Motley Crue, en op kleinere schaal voor bv. Slash enzo. RiP zal waarschijnlijk ook wel uitverkopen. Bij het laatste bericht leek die ticketverkoop ook al goed te gaan, dat zal er niet minder op geworden zijn nu RaR is uitverkocht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2012 @ 22:41:11 #99
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_107733461
gister interviews gedaan met Shinedown en Halestorm, en die claimen dit jaar ook op Rock Am Ring/Rock Im Park te staan...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:47:01 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107733741
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd welke kant het op gaat met de rest van de lineup, er zijn toch best nog wat redelijke namen die evt een plaatsje kunnen krijgen als co-head of op dat tweede podium als head of co-head. Maar goed, wat ook al terecht wordt opgemerkt op het ringrocker.com forum; met bands als G n' R snijdt de organisator (MLK) zich alleen in de vingers als hij die op RaR zet.

Er is daar al 80.000 man aan 'doelgroep' die toch al een kaartje hebben, en als je ze ergens in een stadion zet verkoop je zo nog 50.000 kaarten NAAST RaR. Vrees dat het ook wel beetje geldt voor bands in de Geruchtekuche zoals Motley Crue, en op kleinere schaal voor bv. Slash enzo. RiP zal waarschijnlijk ook wel uitverkopen. Bij het laatste bericht leek die ticketverkoop ook al goed te gaan, dat zal er niet minder op geworden zijn nu RaR is uitverkocht.
Je hebt natuurlijk al een bepaalde doelgroep die sowieso komt inderdaad, maar het is onmogelijk om een festival met grote namen neer te zetten voor maar 1 doelgroep.
Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog best redelijk divers is ondanks dat het allemaal de rock kant op gaat.

Slash zal op zich waarschijnlijk geen heel groot stadion uitverkopen dus die kan er nog best bij komen, maar een band als Motley Crue zal inderdaad niet meer komen denk ik. Ik zit er eerlijk gezegd zelf ook niet op te wachten, maar dat is wat anders :P

Is het trouwens niet zo dat ze de line-up al voor 90% volledig hebben, maar het gewoon nog niet allemaal hebben vrij gegeven? Al die bands hebben hun tours al gepland alleen nog niet bekend gemaakt volgens mij.
Ik weet niet hoe lang ze dat van te voren plannen, maar lijkt me niet dat dit 2 maanden van te voren gedaan wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:51:21 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107733948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Tokus het volgende:
gister interviews gedaan met Shinedown en Halestorm, en die claimen dit jaar ook op Rock Am Ring/Rock Im Park te staan...
Shinedown heb ik een keer als voorprogramma gezien van Disturbed en toen vond ik ze best ok. Paar keer album geluisterd en klonk wel aardig. Toen zag ik ze eerst op tv op Pinkpop en toen klonk het niet best en een week later op RaR vond ik het ook niets meer.

Halestorm klinkt op cd wel aardig (nog niet live gezien) maar het is wel heel erg gelikt... Ik ben wel benieuwd wat er dan van over blijft als je het live laat horen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107734067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk al een bepaalde doelgroep die sowieso komt inderdaad, maar het is onmogelijk om een festival met grote namen neer te zetten voor maar 1 doelgroep.
Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog best redelijk divers is ondanks dat het allemaal de rock kant op gaat.

Slash zal op zich waarschijnlijk geen heel groot stadion uitverkopen dus die kan er nog best bij komen, maar een band als Motley Crue zal inderdaad niet meer komen denk ik. Ik zit er eerlijk gezegd zelf ook niet op te wachten, maar dat is wat anders :P

Is het trouwens niet zo dat ze de line-up al voor 90% volledig hebben, maar het gewoon nog niet allemaal hebben vrij gegeven? Al die bands hebben hun tours al gepland alleen nog niet bekend gemaakt volgens mij.
Ik weet niet hoe lang ze dat van te voren plannen, maar lijkt me niet dat dit 2 maanden van te voren gedaan wordt.
Nou ja het overlapt qua doelgroepen zeker wel, maar het was meer zo van; je kan wel een band die prima qua doelgroep bij RaR past daar neerzetten en geen ticket extra verkopen, of je zet ze in een arena en verkoopt 50.000 x 70 euro. Omdat de doelgroep toch dusdanig breed is dat ze dat wel uitverkopen. Voor bands al Slash, Mumford & Sons etc. geldt dat minder.

Ik weet niet hoe het precies zit, ik denk dat je altijd wel wat last minute dingen houdt, volgens mij was het van G n' R ook niet echt bekend/verwacht dat die ineens gingen touren? Maar veel zal wel al vast liggen, maar misschien inderdaad onder voorbehoud, of embargo ofzo.

Ik vind het alleen altijd een beetje het 'gevaar' van als een festival zo snel / altijd uitverkoopt, er is niet echt een trigger om net ff die extra grote naam te halen, het is economisch dan voor de organisator beter die een aparte show te laten doen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2012 @ 22:55:21 #103
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_107734167
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Shinedown heb ik een keer als voorprogramma gezien van Disturbed en toen vond ik ze best ok. Paar keer album geluisterd en klonk wel aardig. Toen zag ik ze eerst op tv op Pinkpop en toen klonk het niet best en een week later op RaR vond ik het ook niets meer.

nou, gister speelden ze de zaal helemaal plat. Echt geweldig, en ik ben niet eens fan.

quote:
Halestorm klinkt op cd wel aardig (nog niet live gezien) maar het is wel heel erg gelikt... Ik ben wel benieuwd wat er dan van over blijft als je het live laat horen.
die 1e cd van Halestorm klinkt wat tam, maar live is het een stuk beter. de nieuwe cd (komt eind april) is een stukje harder, en echt niet zo gelikt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:44:33 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107736407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

nou, gister speelden ze de zaal helemaal plat. Echt geweldig, en ik ben niet eens fan.

[..]

die 1e cd van Halestorm klinkt wat tam, maar live is het een stuk beter. de nieuwe cd (komt eind april) is een stukje harder, en echt niet zo gelikt.
Ok de laatste keer dat ik ze gezien heb was in 2008 volgens mij dus kan zijn dat ze gegroeid zijn natuurlijk. Daarnaast vond ik het in de HMH best ok klinken, maar op die festivals was het niet echt geweldig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:26:54 #105
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107741641
Shinedown had ik toen ook in het voorprogramma gezien van Disturbed. Vond ze toen wel vet. Op RaR ook gezien, dat werkte toen niet echt. Overdag en kregen het publiek niet echt mee.
Mijn broertje heeft ze toen nog gezien in de Melkweg. Dat was erg tam.

Albums vind ik wat saai en daarom maar maandag ook niet gegaan. Maar ik las dat het nieuwe album wat steviger wordt. Dus ik vind het wel vet als ze op RaR staan.

Halestorm 1x gezien op RaR, dat was wel grappig. Maakte er echt een showtje van. Maar het album vond ik wat aan de zachte kant. Dat coveralbum vond ik ook helemaal niks. Maar de band heeft wel potentie.

2 Leuke namen dus weer.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:30:53 #106
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107741710
En over de line-up gesproken. Die is al zo vet dat komt voor de rest ook wel goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu denken, 'oh het is uitverkocht, we gaan lekker kleine Duitse bandjes boeken'.
Misschien is het wel andersom. Als de vvk slecht gaat, boeken ze geen dure namen er bij want dan komt er ook minder binnen.

GnR had echt fantastisch geweest. Maar dat is eigenlijk een headliner dus niet realistisch.

Ik hoop nog op KoRn, Prodigy en Slash. Moet ook niet teveel leuks komen, anders is er te veel overlap. En de laatste jaren wordt het steeds moeilijker om tussen Alterna en Mainstage heen en weer te gaan. Dat kan wel, maar dan sta je vrij ver weg.

Nog 114 tage :)
pi_107742135
Prodigy zou leuk zijn, maar zou ik niet heel erg missen.

Slash hoop ik wel vurig op, en Motley Crue lijkt me ook gaaf, maar weet niet hoe realistisch dat is, aangezien alle headliner plekken al vergeven zijn.

Verder zouden nog wat kleine dingen als The Used, Paramore, Lostprophets leuk zijn
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:42:24 #108
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107743622
Paramore en Lostprophets zijn leuke festivalacts idd.

Verder reken ik ook op Puddle of Mudd en Ugly Kid Joe. Ook 2 leuke namen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:28:45 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107746456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:30 schreef AgeEll het volgende:
En over de line-up gesproken. Die is al zo vet dat komt voor de rest ook wel goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu denken, 'oh het is uitverkocht, we gaan lekker kleine Duitse bandjes boeken'.
Misschien is het wel andersom. Als de vvk slecht gaat, boeken ze geen dure namen er bij want dan komt er ook minder binnen.

GnR had echt fantastisch geweest. Maar dat is eigenlijk een headliner dus niet realistisch.

Ik hoop nog op KoRn, Prodigy en Slash. Moet ook niet teveel leuks komen, anders is er te veel overlap. En de laatste jaren wordt het steeds moeilijker om tussen Alterna en Mainstage heen en weer te gaan. Dat kan wel, maar dan sta je vrij ver weg.

Nog 114 tage :)
Te veel overlap. Buiten vorig jaar en het jaar ervoor altijd de hel van Rar :D

Paramore lijkt me ook wel aardig. Ik heb ze nog nooit live gezien, maar hebben wel aardige makkelijk te behappen muziek :)
Papa Roach vind ik ook altijd heerlijk om er bij te hebben, maar die touren dan niet volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107854925
Is de Centerstage en Alterna zo ver lopen ja? Niet echt binnen half uurtje heen en weer te doen?

Ik hoop toch wel snel op namen, vrijwel alle andere grote festivals hebben alweer wat naampjes gedropped, al dan niet self-confirmed door bands, of door dingen als radiostations (3FM met name over Lowlands/Pinkpop).

Geloof ook niet dat ze het volboeken met Duitse bandjes ineens, maar kan me ergens toch wel voorstellen dat de druk om grote / middelgrote acts te boeken een beetje weg is. Als je die een arena of clubtour kan laten doen...

Maar ik vertrouw er op dat het goedkomt, RaR heeft ieder jaar een geweldige lineup, en ze willen ook niet de geschiedenisboeken in dat in het jaar dat beide festivals uitverkopen (denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat RiP ook uitverkoopt?) de lineup juist minder was.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:45:09 #111
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107871477
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Is de Centerstage en Alterna zo ver lopen ja? Niet echt binnen half uurtje heen en weer te doen?

Ik hoop toch wel snel op namen, vrijwel alle andere grote festivals hebben alweer wat naampjes gedropped, al dan niet self-confirmed door bands, of door dingen als radiostations (3FM met name over Lowlands/Pinkpop).

Geloof ook niet dat ze het volboeken met Duitse bandjes ineens, maar kan me ergens toch wel voorstellen dat de druk om grote / middelgrote acts te boeken een beetje weg is. Als je die een arena of clubtour kan laten doen...

Maar ik vertrouw er op dat het goedkomt, RaR heeft ieder jaar een geweldige lineup, en ze willen ook niet de geschiedenisboeken in dat in het jaar dat beide festivals uitverkopen (denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat RiP ook uitverkoopt?) de lineup juist minder was.
Je loopt als je wilt in 10 min van center naar alterna. Ligt er ook aan of je in 1 van de voorste vakken van center staat. Maar ik sta het liefst in 1 van de voorste vakken, daar wordt wat meer gespringt/wild gedaan. Maar vooral het voorste vak lijkt elk jaar eerder op de dag vol te blijven voor de rest van de dag. Paar jaar terug kon je tussen de laatste acts nog wel in het voorste vak geraken. Nu moet je er bijna al voor 17uur gaan staan om er zeker van te zijn dat je er tijdens de headliner staat.

Maar ik wacht ook erg op nieuwe namen.
  zondag 12 februari 2012 @ 02:21:47 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107882388
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Is de Centerstage en Alterna zo ver lopen ja? Niet echt binnen half uurtje heen en weer te doen?

Ik hoop toch wel snel op namen, vrijwel alle andere grote festivals hebben alweer wat naampjes gedropped, al dan niet self-confirmed door bands, of door dingen als radiostations (3FM met name over Lowlands/Pinkpop).

Geloof ook niet dat ze het volboeken met Duitse bandjes ineens, maar kan me ergens toch wel voorstellen dat de druk om grote / middelgrote acts te boeken een beetje weg is. Als je die een arena of clubtour kan laten doen...

Maar ik vertrouw er op dat het goedkomt, RaR heeft ieder jaar een geweldige lineup, en ze willen ook niet de geschiedenisboeken in dat in het jaar dat beide festivals uitverkopen (denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat RiP ook uitverkoopt?) de lineup juist minder was.
Maak je niet zo druk. Alle namen zijn al lang geboekt en daar zitten vast nog wel wat leuke dingen tussen. Dat is altijd zo. Duitse bandjes komen er vast wel een paar, maar ik heb nog nooit een RaR meegemaakt waar er echt veel waren.

Daarnaast bepalen bands zelf (of de platenmaatschappij) ook wat voor tour ze doen. Veel shows worden anders samen gesteld op het moment dat er veel grote festivals gespeeld worden dan wanneer er alleen maar in zaaltjes gespeeld wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 12 februari 2012 @ 02:23:51 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107882419
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Je loopt als je wilt in 10 min van center naar alterna. Ligt er ook aan of je in 1 van de voorste vakken van center staat. Maar ik sta het liefst in 1 van de voorste vakken, daar wordt wat meer gespringt/wild gedaan. Maar vooral het voorste vak lijkt elk jaar eerder op de dag vol te blijven voor de rest van de dag. Paar jaar terug kon je tussen de laatste acts nog wel in het voorste vak geraken. Nu moet je er bijna al voor 17uur gaan staan om er zeker van te zijn dat je er tijdens de headliner staat.

Maar ik wacht ook erg op nieuwe namen.
Op zich heb ik daar nog geen last van gehad. De laatste paar jaar is het me altijd nog gelukt om in 1 van de voorste vakken te komen als ik dat wilde. Zeker nu je de (inmiddelsn iet meer zo) nieuwe toegang hebt is dat echt heel erg verbeterd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:11:12 #114
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107958987
Nou eindelijk de nieuwe namen:

The Hives, Anthrax, A$AP Rocky, Azealia Banks, Beginner, Boyce Avenue, Crystal Castles, Cancer Bats, Caligola, Cro, Dropkick Murphys, Evanescence, Fiva & Das Phantom Orchester, Gojira, FM Belfast, Ghost, Graveyard, Halestorm, Hoffmaestro, Lower Than Atlantis, Maximo Park, Rise To Remain, Refused, Periphery, Steel Panther, The Maccabees, The Rifles, The Ting Tings, Tinie Tempah, While She Sleeps en Example, DevilDriver.

Eerlijk gezegd geen echte knaller voor mij. Maar ook niet heel veel verschrikkelijke namen. Vind The Hives en Dropkick Murphys, Evanescence echt saai. Maar ook wat bands die ik alleen qua naam ken en dus maybe wel leuk zijn zoals Steel Panther, Ghost, Rise to Remain en Gojira.

Blijf hopen op Slash, Prodigy, Ugly Kid Joe. Shinedown vind ik vrij zeker omdat ze met Halestorm touren.
pi_107959460
Ik ben wel benieuwd naar hoe Evanescence live is, Loveless ook hopelijk, dus we gaan wel kijken :)
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:56:23 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107962866
Dropkick Murphys vind ik toch wel lachen :)
Evanescence ben ik ook wel benieuwd naar live. Ik heb ze in 2003 op RaR gezien en toen was het wel ok. Hoewel ik wel het idee heb dat ze veel ingeboet hebben aan kwaliteit sinds die gitarist weg is...

Verder niet veel boeiends inderdaad. Tenminste, niet voor mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107979934
Volgens mij weleens Evanscence op Pinkpop gezien? Toen was het niet veel soeps, maar ik weet t niet zeker of hun het waren of zo'n ander gothic bandje...

Verder is de Ting Ting's wel een leuk festivalbandje denk ik, verder boeien deze namen mij ook niet veel en sluit ik me bij AgeEll aan wat betreft Slash en The Prodigy, en hoop ik nog op Motley Crue :7
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:50:57 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107983051
Prodigy hoeft voor mij niet. Als ik dance muziek wil horen ga ik naar een dancefeest. Maar goed, ik ben dan ook helemaal niet van de dance ;)

Slash mag van mij zeker :)
Montley Crue, geen idee. Ik ken ongetwijfeld muziek van ze, maar ben er eigenlijk niet zo bekend mee. :@
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:18:03 #119
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_107987974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:50 schreef Komakie het volgende:
Prodigy hoeft voor mij niet. Als ik dance muziek wil horen ga ik naar een dancefeest. Maar goed, ik ben dan ook helemaal niet van de dance ;)

Slash mag van mij zeker :)
Montley Crue, geen idee. Ik ken ongetwijfeld muziek van ze, maar ben er eigenlijk niet zo bekend mee. :@
Motley Crue wil je niet live zien , goede muzikanten , maar Vince Neil is zo een slechte zanger en het is er met jaren niet beter op geworden.

Ik hoop dat Steel Panther nog naar Nederland komt voor een eigen show , maar dat zal wel niet ;(
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 19 februari 2012 @ 11:15:28 #120
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108142671
Damn heb dit topic helemaal gemist. Dit jaar ook weer kaartje voor RaR. De line-up is tot dusver wel tof, niet super maar gewoon goed naar mijn mening. Zin om eens The Offspring te zien al weet ik eigenlijk al dat die gaat tegenvallen. Als ik de Youtube filmpjes mag geloven zijn het voort een stel zoutzakken die teren op de bekendheid van de nummers.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_108142988
The Prodigy schijnt ook 'elders' in Duitsland exclusieve show te hebben. Hoop dat Slash dus nog komt, maar zie ondertussen de wat grotere namen rap verdwijnen uit de geruchtekuche;

quote:
Chase And Status
Cypress Hill
Peter Doherty
Shinedown
Slash
  maandag 20 februari 2012 @ 19:54:16 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108199266
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Damn heb dit topic helemaal gemist. Dit jaar ook weer kaartje voor RaR. De line-up is tot dusver wel tof, niet super maar gewoon goed naar mijn mening. Zin om eens The Offspring te zien al weet ik eigenlijk al dat die gaat tegenvallen. Als ik de Youtube filmpjes mag geloven zijn het voort een stel zoutzakken die teren op de bekendheid van de nummers.
Geen super line-up? Ik vind hem echt 1 van de beste van de afgelopen 5 jaar. Zeker in vergelijking tot vorige jaren.

The offspring... Misschien dat ze op oude nummers teren, maar toch vind ik het nieuwere werk ook heerlijk, maar ik ben dan ook een fan. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108200825
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen super line-up? Ik vind hem echt 1 van de beste van de afgelopen 5 jaar. Zeker in vergelijking tot vorige jaren.

The offspring... Misschien dat ze op oude nummers teren, maar toch vind ik het nieuwere werk ook heerlijk, maar ik ben dan ook een fan. :)
Mwah, het is niet slecht, maar er zijn de afgelopen jaren echt wel betere geweest vind ik, zeker als je naar de echt grotere namen + co-head's kijkt denk ik.
pi_108201268
The Used is in April in de UK, past wel in vele opzichten bij RaR: http://on.fb.me/TheUsedTour
  dinsdag 21 februari 2012 @ 00:01:01 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108212134
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, het is niet slecht, maar er zijn de afgelopen jaren echt wel betere geweest vind ik, zeker als je naar de echt grotere namen + co-head's kijkt denk ik.
2007 was dik. Daarna heb ik geen line-up meer gezien die daar enigzins bij in de buurt kwam.
Komend jaar dan nog het meest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:30:08 #126
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108217557
Ik mis nog 2 of 3 echte knallers om het de beste van de afgelopen jaren te maken. Maar ik vond de afgelopen 2 jaar niet heel denderend. Er is altijd 1 mindere dag, maar vooral afgelopen jaar was die wel heel schraal.
Maar evengoed lol maken natuurlijk.
En dit jaar iig 2 vette headliners.

Ik had wel op een paar namen gerekend (of iig gehoopt) die niet komen. (ugly kid joe, prodigy, korn)

Heb de laatste namen ff doorgenomen op youtube. Toch wel wat leuke dingen ontdekt.
Maar nieuwe cd van Anthrax klinkt goed.
Gojira kon ik alleen qua naam, en is vooral instrumentaal erg leuk.
Steel Panther lijkt me wel leuk. Aparte gimmick is dat zeg.

Er zitten dit jaar ook veel rappers tussen, dat is wel een nieuwe ontwikkeling volgens mij. Ook wat Duitse rappers. Dat is niet echt mijn ding.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:51:35 #127
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108233433
Heb niet zoveel met Linkin Park en hoewel de Toten Hösen altijd een feest is, is het niet mijn band. Metallica is wel erg gaaf maar inmiddels wel de zoveelste keer dat ik ze zie. Maar goed, betere line up dan vorig jaar iig en toen hadden we ook genoeg lol.

De eerste RaR was voor mij 2006 en toen was de line up ook gruwelijk!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:16:44 #128
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108253636
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Heb niet zoveel met Linkin Park en hoewel de Toten Hösen altijd een feest is, is het niet mijn band. Metallica is wel erg gaaf maar inmiddels wel de zoveelste keer dat ik ze zie. Maar goed, betere line up dan vorig jaar iig en toen hadden we ook genoeg lol.

De eerste RaR was voor mij 2006 en toen was de line up ook gruwelijk!
Ik zag 2006 op MTV en dacht toen inderdaad. Daar moet ik bij zijn volgend jaar. En vanaf 2007 elk jaar van de partij.
Je krijgt dan wel dat je steeds meer bands al een x gezien hebt. Gelukkig dit jaar wat bands die me leuk lijken en nog niet gezien heb. Of langere tijd niet, zoals bv. Linkin Park.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:02:56 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108311933
Toen ik in 2003 ging vond ik het een fantastische line-up. Zeker toen ik de kaarten kocht. Op dat moment waren Linkin Park, Limp Bizkit en Sum41 ook nog geboekt, maar die hebben uiteindelijk afgezegd.
Ondanks dat bleven er nog aardig wat vette bands over :)

Daarna elk jaar wel de line-up blijven volgen, maar nooit meer zo goed gevonden als toen. Er was eigenlijk ook nooit iemand die mee wilde dus zelfs als het al een vette line-up was kon ik toch niet gaan.

Toen leerde ik mijn huidige vriendin kennen. In 2007 zag ik de line-up en die vonden we allebei geweldig dus hebben we kaarten gehaald. Was ook gelijk ons eerste weekendje weg samen dus buiten de muziek om is het ook nog eens een traditie die we sinds het begin in stand houden :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2012 @ 09:25:12 #130
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108335700
-verkeerde-

[ Bericht 96% gewijzigd door Tokus op 24-02-2012 09:55:32 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108379153
Er komen ook niet 1, niet 2, maar 3 bands uit een of andere band contest, dus 3 amateurbandjes om de lineup wat te vullen
  maandag 5 maart 2012 @ 19:45:34 #132
362731 Mormor
000503030154221
pi_108753450
Ik wil hier toch eigenlijk best wel graag heen. Ga misschien kaartjes kopen via Ebay of Marktplaats. Hoe zien die dingen eruit, zijn het gewoon van die ticketservice kaarten? Ik ben nog nooit geweest dus heb geen idee..
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:19:30 #133
362731 Mormor
000503030154221
pi_108771013
Niemand? ;(
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
pi_108771151
Ik kan vanavond wel ff een fototje maken van mijn kaartje. Geen probleem.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:41:37 #135
362731 Mormor
000503030154221
pi_108771181
Cool! Bedankt :D
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:16:33 #136
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108775234
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Mormor het volgende:
Ik wil hier toch eigenlijk best wel graag heen. Ga misschien kaartjes kopen via Ebay of Marktplaats. Hoe zien die dingen eruit, zijn het gewoon van die ticketservice kaarten? Ik ben nog nooit geweest dus heb geen idee..
waarom ga je niet naar Rock im Park?

Wij hebben onze kaartjes nog niet binnen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:47:46 #137
362731 Mormor
000503030154221
pi_108788873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef AgeEll het volgende:

[..]

waarom ga je niet naar Rock im Park?

Wij hebben onze kaartjes nog niet binnen.
Dat is 3 uur verder rijden, dat zien mijn mede-festivalgangers niet zitten :{ .
Is er verder nog verschil tussen de beide festivals? En waar kan ik ze mee vergelijken? Beetje als Pinkpop?
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:29:20 #138
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108792248
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.

Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans :P
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:46:01 #139
362731 Mormor
000503030154221
pi_108793140
Ik zal eens overleggen :p.
De line-up is het iig wel waard om een stukje te rijden.
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
pi_108793328
Pete Doherty heeft zichzelf bevestigd
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:50:29 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108799915
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.

Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans :P
En dat laatste is waar we voor komen. Anders gingen we wel naar Pinkpop ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:29:04 #142
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108812411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef Mormor het volgende:
Ik zal eens overleggen :p.
De line-up is het iig wel waard om een stukje te rijden.
Ik zou wel opschieten, nog maar iets van 1000 kaarten over.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:30:25 #143
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108812448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
3 Uur verder rijden is toch geen probleem? Lachen man, mooi avontuurtje door Duitsland! Wij hebben het 2 jaar geleden ook gedaan en het is vet om weer eens ergens anders aan te leggen.

Het festival is qua opzet te vergelijken met Pinkpop maar een stuk ruwer als ik het zo mag omschrijven. Veel meer en grotere camping. Weinig tot geen regels op de campings. Grote pits en crowedsurfing (al wordt dat laatste steeds minder) en meer gitaren die bespeeld worden door mannen met baarden in plaats van jongetjes in skinny jeans :P
Goed uitgelegd. :), vooral idd dat laatste.

Nieuwe namen laten nog wel ff op zich wachten denk.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:15:37 #144
362731 Mormor
000503030154221
pi_108828232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Goed uitgelegd. :), vooral idd dat laatste.

Nieuwe namen laten nog wel ff op zich wachten denk.
Nog meer namen *O* ?!
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
pi_108874236
Rock im Park ook ausverkauft...

En ja, er komen nog wel wat namen, denk niks 'groots' meer, al zou een beloning voor de snelste uitverkoop in hun historie natuurlijk welkom zijn :7
pi_108877978
Ik vroeg me af, hoe is het weer daar?
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:08:07 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108887057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe is het weer daar?
Dat verschilt per jaar :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108891727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat verschilt per jaar :P
Wat heb je vaak meegemaakt zelf?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:33:22 #149
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108893426
Het is er volgens mij over het algemeen wat droger/warmer en één massive voordeel: 's nachts blijft het een prima temperatuur!

Op de heuvels van RaR kan het 's nachts nog wel eens verschrikkelijk afkoelen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:39:04 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108899031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 01:36 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat heb je vaak meegemaakt zelf?
Waar bedoel je trouwens met "daar"?
Rock im Park of Rock am Ring :?

Rock am Ring kan soms s'nachts goed koud zijn. Ik heb wel eens gehad dat het maar 6 graden was s'nachts. Het kan er ook redelijk spoken. Regen die zo maar ineens eraan komt zetten. Zonder dat je het verwacht.
We hebben het ook wel eens overdag redelijk warm gehad. Iets van tussen de 25 en 30 graden. Vorig jaar was het volgens mij een dag ook onwijs warm. Alleen s'avonds is het wel verstandig om je een beetje fatsoenlijk aan te kleden omdat het best kan afkoelen.

Rock im Park ligt wat lager dus zal ook wat minder wisselvallig weer hebben gok ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:50:28 #151
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108905850
idd in de heuvels van Rock am Ring kan het weer zeer afwisselend zijn. Van zware regens tot tropisch warm.
Vorig jaar bij KoRn was best extreem qua regen. :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:50:51 #152
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108905861
Dagindeling + paar nieuwe namen er bij.

  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:53:27 #153
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108905953
De vrijdag wordt voor mij keuzes maken. Ik gok dan op een metaldag op alterna en die andere grote bands op mainstage. En daar wil ik er ook een paar van zien. Mijn nachtmerrie is als Linkin Park en Machine Head tegenover elkaar staan.

Zaterdag afwachten wat er voor Metallica wordt geprogrammeerd.

Zondag wordt de minste dag. Oofspring is leuk. En veel hip hop namen.

Zoasls elk jaar een topdag en een minder dag. Vind het niet erg dat die mindere op zondag is. Dan ben je toch aardig brak.

Leuke toevoegingen vind ik Shinedown en Triggerfinger.

Nog maar 84 dagen!!!
pi_108908248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar bedoel je trouwens met "daar"?
Rock im Park of Rock am Ring :?

Rock am Ring kan soms s'nachts goed koud zijn. Ik heb wel eens gehad dat het maar 6 graden was s'nachts. Het kan er ook redelijk spoken. Regen die zo maar ineens eraan komt zetten. Zonder dat je het verwacht.
We hebben het ook wel eens overdag redelijk warm gehad. Iets van tussen de 25 en 30 graden. Vorig jaar was het volgens mij een dag ook onwijs warm. Alleen s'avonds is het wel verstandig om je een beetje fatsoenlijk aan te kleden omdat het best kan afkoelen.

Rock im Park ligt wat lager dus zal ook wat minder wisselvallig weer hebben gok ik.
Wat is de naam van de topic? am Ring. Juist.

Maar bedankt. :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:06:06 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108932989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:03 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat is de naam van de topic? am Ring. Juist.

Maar bedankt. :)
Het ging toen net ook een beetje over Rock im Park dus het had gekund dat je het van RaR wel weet en dat je het van RiP wilde weten... Anyway, RaR dus ;)

Enne.... alsjeblieft ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:15:10 #156
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_108933097
Nice, Cypress Hill en Triggerfiner erbij! Ik zie wel een mooie dagindeling. Elke dag wel een paar bandjes die ik wil zien en genoeg tijd om te chillen. Het begint alweer een beetje te kriebelen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:50:36 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108933540
Dit jaar is het echt top ingericht denk ik.

Op vrijdag vind ik Linkin Park, Marylin Manson (hij krijgt een herkansing na 2008), Evanescence en Guano Apes vooral erg vet.
Zaterdag hebben we Metallica, Tenacious D, Shinedown en eventueel BIlly Talent (maar niet zo super boeiend en al 2 of 3 keer gezien)
Zondag hebben we dan The Offspring en Dropkick Murphys en Die Toten Hosen.

Ik weet alleen nu al dat ik maandag geen vrij heb van mijn werk. Lekker k*t geregeld :(

Leuk topic trouwens op Ringrocker.com:
http://www.ringrocker.com(...)pic=21404&start=1325

Iedereen is al helemaal bezig met de Line-up.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:58:52 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108933657
foutje...

[ Bericht 96% gewijzigd door Komakie op 10-03-2012 18:35:44 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108933848
Je probeert een bestand van je harde schijf te tonen hier, dat werkt niet.

Ff uploaden by tinypic ofzo :Y

Wat ik me nou afvraag, en nergens kan vinden; is de line-up nu compleet of komen er nog een handjevol artiesten bij?

Ik hoop nl. nog steeds op Slash, zou dat wel echt een gemis vinden, zeker aangezien hij dan én in Europa is, én een gat in z'n tourschema heeft op de data van RaR. En het lijkt mij ook een typische RaR act :Y
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:35:15 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108945378
Goed bezig :')



Zo is het beter :)

Alleen Evanescence en Machine Head kloppen niet. Die moeten omgedraaid. Gewoon omdat het op de flyer ook zo staat.

Dat zou dan zo zijn:
Motorhead
Marylin Manson
Evanescence
Machine Head
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:38:18 #161
362731 Mormor
000503030154221
pi_108945451
Godverdomme ik moet echt kaarten vinden! Mocht iemand hier onverhoopt beide benen breken dan houd ik me bij deze aanbevolen..
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
pi_108945517
Slecht dit.

Ik tel nu al simpel 4 conflicten.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:34:53 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108946927
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef RoW_0 het volgende:
Slecht dit.

Ik tel nu al simpel 4 conflicten.
Wat dan?

Dit is natuurlijk niets officieels he.
Alleen gemaakt door een bezoeker van Ringrocker.com.
Maar op zich komen veel dingen wel redelijk voor de hand liggend over. Zoals een metalstage op Alterna op vrijdag. Als je ziet welke bands er dan geboekt zijn vind ik dat redelijk logisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108946975
Het is ff afwachten tot de officiële. Best apart dat ze roepen dat die al snel komt, terwijl ik volgens dit schema nog 16 lege plekken tel, en de lineup dus nog totaal niet compleet is.

Doe maar Slash op zondag voor The Offspring, en en dan Dropkick Murphy's en Dick Brave (wie?) een slot eerder.
pi_108947061
En een gave late night special zondag ver na Die Toten Hosen is ook best welkom, als dank voor de snelle uitverkoop :7

Dat is op (op The Offspring, Dropkick Murphy's en Triggerfinger na) toch wel veruit de minste dag.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:31:40 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108950721
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
En een gave late night special zondag ver na Die Toten Hosen is ook best welkom, als dank voor de snelle uitverkoop :7

Dat is op (op The Offspring, Dropkick Murphy's en Triggerfinger na) toch wel veruit de minste dag.
Ik denk dat je een Late Night Special op zondag uit je hoofd kunt zetten. Tot nu toe is die altijd op vrijdag of zaterdag geweest en ik denk dat op zondag ook niet logisch is aangezien er toch al redelijk wat mensen s'avonds naar huis gaan en moe zijn.

Slash op zondag zou best leuk zijn :)

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat een aantal bands van podium gaan wisselen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108963419
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat je een Late Night Special op zondag uit je hoofd kunt zetten.
Dat denk ik ook :Y maar een man mag hopen toch :P Ik kende Die Toten Hosen niet, nu wel wat van geluisterd en is zeker wel leuke band, maar denk dat het voor de niet Duitsers niet direct de gedroomde afsluiter is, vandaar :7
quote:
Slash op zondag zou best leuk zijn :)

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat een aantal bands van podium gaan wisselen.
Ik zou werkelijk geen reden bedenken waarom hij er NIET zou staan, ruimte in tour schema, staat ook op Download, etc.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:26:24 #168
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108966231
Slash is logisch, maar staat al met Motly Crue (hoe je het ook schrijft) een paar dagen in Duitsland. Dus maybe niet extra bij RaR.
Ik hoop er wel heel erg op. En dan het liefst op de zondag, zwaar de mindere dag.

Dat schema ziet er leuk uit. Ik heb ook al een beetje een schema gemaakt. Maar tijden zijn heel moeilijk te bedenken. Er wordt wel is geschoven met de aanvangstijd op de stages. En hoeveel er bands precies staan elk jaar is ook anders. Dus daardoor kan je net wel of juist niet een band zien.
De vrijdag blijft voor mij een moeilijke dag. De bands zoals ze nu staan ingedeeld, dat geloof ik ook wel. En die dag spreken zowel wat centerstage namen, als metalnamen me aan. Dat kan precies goed of helemaal fout uitpakken. En nog afwachten op welk podium iedereen staat.

Blijft elk jaar spannend.
En als er een late night special komt, is dat voor zaterdag. Omdat de zaterdag op RaR, de vrijdag op Park is.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:30:55 #169
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_108966421
Ik zit is beter naar dat zelfgemaakte schema te kijken. Dat slaat echt nergens op. Vooral de headliners. Die staan veels te laat ingedeeld. En Metallica speelt altijd ruim 2 uur. Niet 1.5 uur. En er staan veels te veel bands 1uur en 10 minuten.
Dus met korreltje zout nemen. Scheelt ook al nu wat stress :P
pi_108971534
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Ik zit is beter naar dat zelfgemaakte schema te kijken. Dat slaat echt nergens op. Vooral de headliners. Die staan veels te laat ingedeeld. En Metallica speelt altijd ruim 2 uur. Niet 1.5 uur. En er staan veels te veel bands 1uur en 10 minuten.
Dus met korreltje zout nemen. Scheelt ook al nu wat stress :P
Dat is waar, zeker Metallica zal langer spelen. Weet niet hoe laat het op RaR meestal qua optredens (late night specials uitgezonderd) afgelopen is? Niet sneu a la Pinkpop om 23u klaar, dat je naar een geweldige lichtshow zit te kijken terwijl het gewoon nog licht is buiten :')
  zondag 11 maart 2012 @ 22:25:48 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108991374
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :Y maar een man mag hopen toch :P Ik kende Die Toten Hosen niet, nu wel wat van geluisterd en is zeker wel leuke band, maar denk dat het voor de niet Duitsers niet direct de gedroomde afsluiter is, vandaar :7
Uiteraard mag je hopen :P
DTH is inderdaad niet de meest geweldige afsluiter voor niet-Duitsers, maar dat is wel vaker zo. Ik heb al vaker DTH gehad en ook een keer Rammstein en een keer Die Artze.
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n ramp.

Zolang ze deze maar spelen:

_O_

quote:
[..]

Ik zou werkelijk geen reden bedenken waarom hij er NIET zou staan, ruimte in tour schema, staat ook op Download, etc.
We zullen zien. Ik zou het niet erg vinden :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 11 maart 2012 @ 22:28:26 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108991619
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is waar, zeker Metallica zal langer spelen. Weet niet hoe laat het op RaR meestal qua optredens (late night specials uitgezonderd) afgelopen is? Niet sneu a la Pinkpop om 23u klaar, dat je naar een geweldige lichtshow zit te kijken terwijl het gewoon nog licht is buiten :')
Op vrijdag en zaterdag gaan ze vaak wel tot een uur of 3 door. Zeker bij de Club Stage.
Op zondag is het rond 1:00 volgens mij wel afgelopen.

Maar beter dan Pinkpop inderdaad. 2 jaar geleden was ik nog bij Greenday op Pinkpop en de helft van het optreden kwam niet fantastisch uit de verf wat effecten betreft omdat het nog licht was. Terwijl het juist een optreden was met veel vuurwerk enzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 11 maart 2012 @ 22:35:11 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108992086
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Ik zit is beter naar dat zelfgemaakte schema te kijken. Dat slaat echt nergens op. Vooral de headliners. Die staan veels te laat ingedeeld. En Metallica speelt altijd ruim 2 uur. Niet 1.5 uur. En er staan veels te veel bands 1uur en 10 minuten.
Dus met korreltje zout nemen. Scheelt ook al nu wat stress :P
Het hele scherma heeft de tijden van vorig jaar. Vorig jaar stonden de headliners op die tijd geprogrammeerd. Ik weet nog wel dat ik vond dat Kings of Leon zo laat was vorig jaar.

Verder klopt het natuurlijk niet helemaal. Dat weet ik ook wel, maar bijna altijd zitten de tijden wel ongeveer in dezelfde richting. Een headliner mag een keer een half uurtje later of eerder beginnen, maar het is bijna altijd wel een beetje rond 22:30.

Op deze manier heb je nog geen daadwerkelijk programma, maar je kunt wel een beetje een beeld maken denk ik.

En we moeten het tijdens het wachten toch ergens over hebben? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 11 maart 2012 @ 22:40:39 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108992414
The Offspring op Alterna zou voor mij trouwens helemaal fantastisch zijn, maar dat zal niet gebeuren denk ik. Zeker niet als ze voor Die Toten Hosen spelen. Ligt toch een beetje in hetzelfde straatje.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 maart 2012 @ 09:41:39 #175
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109002020
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het hele scherma heeft de tijden van vorig jaar. Vorig jaar stonden de headliners op die tijd geprogrammeerd. Ik weet nog wel dat ik vond dat Kings of Leon zo laat was vorig jaar.

Verder klopt het natuurlijk niet helemaal. Dat weet ik ook wel, maar bijna altijd zitten de tijden wel ongeveer in dezelfde richting. Een headliner mag een keer een half uurtje later of eerder beginnen, maar het is bijna altijd wel een beetje rond 22:30.

Op deze manier heb je nog geen daadwerkelijk programma, maar je kunt wel een beetje een beeld maken denk ik.

En we moeten het tijdens het wachten toch ergens over hebben? :P
Je hebt gelijk met die tijden van vorig jaar. Mijn tijdsgevoel klopt wel vaker niet. Dan denk je dat je een band om 22:00 savonds hebt gezien. En dan blijkt het 01:00 snachts te zijn geweest. Komt denk een beetje omdat het pas om 22:00 savonds donker wordt.
Dat vind ik juist zo heerlijk aan RaR. Alterna en Club gaan lekker door tot 1a 2 uur snachts.
Daarom vind ik het wel lekker dat de zondag minder is. Dan ben ik aardig brak.

ik ben wel blij dat ik niet maandag hoef te werken Komakie :P
  maandag 12 maart 2012 @ 11:27:42 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109004538
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:41 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Je hebt gelijk met die tijden van vorig jaar. Mijn tijdsgevoel klopt wel vaker niet. Dan denk je dat je een band om 22:00 savonds hebt gezien. En dan blijkt het 01:00 snachts te zijn geweest. Komt denk een beetje omdat het pas om 22:00 savonds donker wordt.
Dat vind ik juist zo heerlijk aan RaR. Alterna en Club gaan lekker door tot 1a 2 uur snachts.
Daarom vind ik het wel lekker dat de zondag minder is. Dan ben ik aardig brak.
Klopt. Dat is ook wel leuk. Alleen soms wel jammer dat ik dan al wel vrij brak ben en dus echt late optredens nog wel eens mis. Alleen als ik dan echt iets wil zien blijf ik dan tot het einde staan.

quote:
ik ben wel blij dat ik niet maandag hoef te werken Komakie :P
Ik ben niet blij :P
3 uur terug rijden s'nachts en de volgende dag gewoon weer om 8:30 op je werk zijn. Altijd fijn :')
Ik heb het wel vaker gedaan bij concerten in Belgie en Duitsland, maar dat is 1 avondje en niet een heel weekend wat er aan vooraf gaat :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109078541
Epische line-up I can die happy :D:'(!!11

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_109082799
Slash is geen optie meer voor RaR aldus Ringrocker. Hij staat wel 10/06 in de HMH.

Geruchtekuche is geslonken tot alleen Five Finger Death Punch
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:47:56 #179
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109083417
Was ik al bang voor omdat hij al met Motley Crue in Duitsland staat.
Gelukkig wel naar de HMH.

Die andere geruchten deden me niet zoveel. Er is al genoeg te zien. Zo meteen moet ik nog kiezen tussen leuke bands :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:53:54 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109083648
Jammer. Vorig jaar vond ik het best een leuk optreden :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:17:46 #181
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109084492
2 jaar terug
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:56:27 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109085687
Dat zeg ik :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109099280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:47 schreef AgeEll het volgende:
Was ik al bang voor omdat hij al met Motley Crue in Duitsland staat.
Gelukkig wel naar de HMH.
Kan ik ook vrede mee hebben inderdaad :Y

quote:
Die andere geruchten deden me niet zoveel. Er is al genoeg te zien. Zo meteen moet ik nog kiezen tussen leuke bands :P
Och, wat leuke naampjes nog voor de laatste dag zou ik niet verkeerd vinden :+

Hoe gaan de meesten van jullie er heen? auto? en zo ja, hoe is het met parkeren? Wat ik op Ringrocker lees moet je eigenlijk toch wel uiterlijk donderdag daar aankomen wil je een goed plekje nog qua parkeren/kamperen hebben, maar liever nog woensdag.
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:51:05 #184
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109101539
Donderdag kun je nog goed parkeren maar loop je wel het risico dat je op aanzienlijke afstand van je camping komt te staan. Donderdagnacht/vrijdag dan ben je soms gedwongen te parkeren aan de rand van de weg. Iets wat ik never niet ga doen met al die mensen die er dagelijks langs lopen. Bovendien heb ik er al teveel met 1 of 2 wielen in de sloot zien staan :).

Oh er parkeer niet met 2 wielen links van de witte lijn want dan ben je de auto kwijt voor het einde van het weekend ;).
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:54:20 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109105247
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan ik ook vrede mee hebben inderdaad :Y

[..]

Och, wat leuke naampjes nog voor de laatste dag zou ik niet verkeerd vinden :+

Hoe gaan de meesten van jullie er heen? auto? en zo ja, hoe is het met parkeren? Wat ik op Ringrocker lees moet je eigenlijk toch wel uiterlijk donderdag daar aankomen wil je een goed plekje nog qua parkeren/kamperen hebben, maar liever nog woensdag.
Wij gaan met de auto en slapen ook in de auto, maar dan hebben we wel een bus :P
Wij gaan altijd vrijdagochtend heel vroeg weg en gaan dan regelrecht naar de caravan camping. Daar is altijd nog wel een plekje te vinden.
Parkeerruimte voor tenten weet ik niet hoe het zit, maar het is niet normaal hoeveel auto's er langs de weg staan :o

Maar wat is "een goed plekje"? Als je ergens je tent/caravan kunt neerplempen is het al wel redelijk OK. Ik sta persoonlijk wel graag een beetje aan de rand van een bos ofzo. Hoef je niet zo ver te lopen als je moet pissen :P en meestal is het dan net iets rustiger terwijl er nog genoeg om je heen gebeurt :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:57:11 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109105409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
Donderdag kun je nog goed parkeren maar loop je wel het risico dat je op aanzienlijke afstand van je camping komt te staan. Donderdagnacht/vrijdag dan ben je soms gedwongen te parkeren aan de rand van de weg. Iets wat ik never niet ga doen met al die mensen die er dagelijks langs lopen. Bovendien heb ik er al teveel met 1 of 2 wielen in de sloot zien staan :).

Oh er parkeer niet met 2 wielen links van de witte lijn want dan ben je de auto kwijt voor het einde van het weekend ;).
Ik heb ook al meer dan eens gezien dat ze gekanteld in de sloot lagen. Vorig jaar nog vlak bij onze bus. Een uur zitten kijken hoe die gasten stonden te kijken wat er met hun auto gebeurd was :')
Toen ze hem weer recht probeerden te duwen uiteraard wel geholpen, maar het was wel even heel erg grappig ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109105443
Nou ik hoef niet op de alle drukste party camping te staan, maar begreep ook dat er wel campings waren die >1 uur lopen zijn van het festivalterrein, daar zit ik ook niet op te wachten. Beetje gulden middenweg zeg maar, auto redelijk kwijt kunnen, en rond half uurtje lopen ofzo.
pi_109121088
Waar de auto staat maakt niet zoveel uit toch? Auto-camping loop je als het goed is maar 2 keer. Afstand camping-festivalterrein lijkt mij belangrijker.
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:52:39 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109126921
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik hoef niet op de alle drukste party camping te staan, maar begreep ook dat er wel campings waren die >1 uur lopen zijn van het festivalterrein, daar zit ik ook niet op te wachten. Beetje gulden middenweg zeg maar, auto redelijk kwijt kunnen, en rond half uurtje lopen ofzo.
Er zijn een hoop campings die redelijk ver lopen zijn. De afstanden die je op de kaartjes ziet vind ik altijd een stuk groter dan ze lijken.
Het is natuurlijk allemaal wel te lopen en de meeste campings sowieso binnen een half uur. Alleen geel (voor caravans ed.) en de verste groene campings zijn echt wel een aardig stukje lopen.

Dat zijn trouwens ook de meest rustige en beboste campings. Ik vind het altijd wel fijn om daar te staan. Je hebt ook campings die 1 groot stenen veld zijn, maar sta dan liever op een beetje mooi grasveld met wat groen er omheen.
Nadeel van de caravancamping kan trouwens wel zijn dat het over het algemeen wat drukker is dan op de tenten camping omdat je alles mag meenemen. Er komen dus uit sommige caravans speakers van een meter hoog zetten die dag en nacht kneiterhard muziek blazen :D

De busdienst vind ik trouwens ook altijd wel erg goed geregeld en is vaak nog gezellig ook. Duitsers gaan dan altijd zitten zingen. Vaak heel irritant, maar op RaR vind ik het echt geweldig :D

Na 2 jaar ergens buiten de camping gebivakeerd te hebben gaan we dit jaar weer eens voor een camping. Hopelijk kunnen we nog wat vinden op de caravan camping.Gelukkig hebben we bijna geen ruimte nodig met onze bus :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:54:01 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109126965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Waar de auto staat maakt niet zoveel uit toch? Auto-camping loop je als het goed is maar 2 keer. Afstand camping-festivalterrein lijkt mij belangrijker.
Vaak is de afstand auto-camping trouwens ook niet zo groot. Mits je hem op een parkeerterrein kwijt kunt. Veel minder ver in ieder geval dan bijvoorbeeld bij Lowlands in sommige gevallen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109128568
Hebben ze daar iets van kluisjes op het festivalterrein? Dat scheelt weer een retourtje tent om een jas of trui 's avonds te halen.

En is er eigenlijk iets als je van de camping naar het terrein loopt? Op sommige festivals heb je dan een gewone weg met wat posters, dan lijkt de reis toch wat langer dan wanneer er allerlei tentjes staan met bier en eten.
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:12:15 #192
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109129455
Dan wordt het een lange reis. Amper tentjes. En volgens mij ook geen kluisjes. Heb het volgens mij nooit gezien, maar ook nooit gezocht.

Novarock weer namen bekendgemaakt.
Is voor 80% procent hetzelfde als RaR. Echter wel met Rise Against, Limp Bizkit, Hatebreed, Corey Taylor, Puddle Of Mudd.
Zijn toch leuke namen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:27:35 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109130030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:12 schreef AgeEll het volgende:
Dan wordt het een lange reis. Amper tentjes. En volgens mij ook geen kluisjes. Heb het volgens mij nooit gezien, maar ook nooit gezocht.

Novarock weer namen bekendgemaakt.
Is voor 80% procent hetzelfde als RaR. Echter wel met Rise Against, Limp Bizkit, Hatebreed, Corey Taylor, Puddle Of Mudd.
Zijn toch leuke namen.
Damn :{

Ik dacht dat de line-up van RaR vet was, maar deze is nog vetter.
Op Hatebreed na allemaal bands die ik leuk vindt :{
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:33:37 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109130224
Ik hoop dat Corey Taylor naar Nederland komt voor een gewoon concert. Dan sta ik vooraan :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:45 #195
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109130553
Hatebreed is echt heerlijke herrie. Wel beetje eentonig.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:33 schreef Komakie het volgende:
Ik hoop dat Corey Taylor naar Nederland komt voor een gewoon concert. Dan sta ik vooraan :)
Dan sta je naast mij. Hoop daar ook al een tijdje op. Denk zomaar dat ie niet naar RaR komt. Ik hou er iig geen rekening mee.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:00:42 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109131020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef AgeEll het volgende:
Hatebreed is echt heerlijke herrie. Wel beetje eentonig.

[..]

Dan sta je naast mij. Hoop daar ook al een tijdje op. Denk zomaar dat ie niet naar RaR komt. Ik hou er iig geen rekening mee.
Ik denk het ook niet.
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet verwachten. Ik heb wat filmpjes op internet gezien dat hij een beetje praat en wat liedjes met alleen een gitaar zingt (Spit it out op gitaar is geweldig :D)
Op het hoofdpodium van RaR werkt dat niet lijkt me :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:26:21 #197
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109139838
Een uur lopen is wel overdreven, voor die campings rijden er ook bussen heb ik begrepen. Camping B5 is overigens wel een mooie camping maar vergis je niet in de afstand, die is namelijk vanaf de camping up hill! En ja onderweg is er altijd zat te beleven maar geen tentjes zoals die bekende straat bij Rock Werchter.

Wij staan overigens al enkele jaren vooraan op zo'n stenen veld samen met een hele groep Duitsers. Mega irritant om de tent op te zetten want je krijgt geen haring de grond in maar mega gezellig en super wat betreft de afstand tot het terrein en de tent. Maar zoals bij alle levendige campings moet je wel tegen herrie kunnen 's morgens en 's avonds want er is altijd wel een groepje die het nodig vindt om die decibellen over de camping heen te jagen. Gelukkig ben ik meestal wasted genoeg om daar lekker doorheen te slapen ;).

Mocht je overigens eens zin hebben om een leuk wandelingetje te maken over het hele gebied, vergeet dan niet de "echte" camping! Er is namelijk een echte camping daar die je apart moet bespreken. Maar die lui hebben echt alles bij en het is er soms groot feest met kampvuren waarbij ze het halve bos in fik steken. Lachen om te zien.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_109149546
Ik zal eens kijken, er staat op ringrocker wel een plattegrond (via Google Maps geloof ik) :Y

Qua parkeren maakt het inderdaad niet heel erg uit, maar als het niet a la Werchter is qua levendigheid rondom het festival dan is het wel leuk als je niet iedere dag >30 minuten moet lopen.

En geen kluisjes op het festivalterrein is wel zonde, juist ideaal voor wat regenkleding, of een extra trui of vest, zeker als je wat verder qua camping staat
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:23:39 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109159386
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal eens kijken, er staat op ringrocker wel een plattegrond (via Google Maps geloof ik) :Y

Qua parkeren maakt het inderdaad niet heel erg uit, maar als het niet a la Werchter is qua levendigheid rondom het festival dan is het wel leuk als je niet iedere dag >30 minuten moet lopen.

En geen kluisjes op het festivalterrein is wel zonde, juist ideaal voor wat regenkleding, of een extra trui of vest, zeker als je wat verder qua camping staat
Hoe bedoel je qua levendigheid?

Kluisjes zouden handig zijn, maar met 80.000 wordt dat misschien wat lastig :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109160120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kluisjes zouden handig zijn, maar met 80.000 wordt dat misschien wat lastig :P
Dat is toch op elk festival? Ok, 60.000 mensen misschien, maar lang niet iedereen wil zo een kluisje hebben.
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:38:58 #201
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109161151
T zou op dit festival wel heel handig zijn vanwege het weer dat alle kanten op gaat gedurende een dag. Vind dat toch een nadeel van RaR. Geen relaxgedeelte met banken waar je wat kan eten. Is wel is wat geweest op dat middenterrein. En dus ook geen kluisjes.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:24:37 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109162423
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Dat is toch op elk festival? Ok, 60.000 mensen misschien, maar lang niet iedereen wil zo een kluisje hebben.
Zou best kunnen. Om eerlijk te zijn heb ik er bij andere festivals nooit zo op gelet. Er staat me iets van bij dat ik het misschien een keer op Lowlands gezien heb, maar dat weet ik niet meer zeker.

Op zich zou het natuurlijk wel handig zijn, maar ik heb er niet echt problemen mee om mijn spullen bij me te houden. Ik heb eigenlijk altijd gewoon een jas bij me, maar die bind ik om mijn middel en verder heb ik gewoon een lange broek en een trui/t-shirt aan.
Voor mijn vriendin zou het wel handig zijn, want die heeft het s'avonds altijd bizar koud. Kan ze overdag gewoon met haar normale kleren lopen en s'avonds een trui extra aan trekken :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:53:29 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109163412
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef AgeEll het volgende:
T zou op dit festival wel heel handig zijn vanwege het weer dat alle kanten op gaat gedurende een dag. Vind dat toch een nadeel van RaR. Geen relaxgedeelte met banken waar je wat kan eten. Is wel is wat geweest op dat middenterrein. En dus ook geen kluisjes.
Dat vind ik ook wel een groot nadeel aan RaR. Vooral als het geregend heeft ga je toch minder makkelijk even op de grond zitten en het is ook niet het meest schone festival dus de kans is best aanwezig dat je in de etensresten zit :P
Ik moet wel zeggen dat je dat ook niet echt op Pinkpop hebt. Alleen bij Lowlands vind ik dat echt goed geregeld.
Vroeger had je een grote eettent waar je altijd wel kon zitten. Op het middenterrein precies tegenover het hoofdpodium. Dan kon je nog een beetje de muziek daar horen en toch gewoon zitten.

Je kunt trouwens links van het hoofdpodium wel op de tribune van het circuit zitten. Dan kun je ook muziek luisteren. Nadeel is wel dat je bijna niets kunt zien. Je kunt nog net 1 van de schermen naast het podium zien, maar dat is ook alles.
Het is wel een lekker plekje waar je even "rustig" kunt zitten als je die grote groep mensen zat bent.

De eerste keer dat we naar RaR gingen hebben we daar nog een pakje sjek gevonden met een lekkere grote bol wiet eraan :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:11:01 #204
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109164010
Die zijtribune vergeet ik wel is, dat zou overdag in het zonnetje wel is een relax plekkie kennen wezen idd.haahaha, das wel relaxed.
Ik neem geen drugs in het buitenland, en in Duitsland zijn ze ook niet zo tolerant daarin.

Op andere festivals, zoals Graspop, Paaspop, Pukkelpop heb ik wel van die eettenten gezien.
Mysteryland gaat zich nu ook wat meer badweatherproof maken. RaR zou dat ook wel is mogen overwegen.

We gaan RaR trouwens niet bashen he, blijft een gruwelijk festival!! :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:12:04 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109172006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef AgeEll het volgende:
Die zijtribune vergeet ik wel is, dat zou overdag in het zonnetje wel is een relax plekkie kennen wezen idd.haahaha, das wel relaxed.
Ik neem geen drugs in het buitenland, en in Duitsland zijn ze ook niet zo tolerant daarin.

Op andere festivals, zoals Graspop, Paaspop, Pukkelpop heb ik wel van die eettenten gezien.
Mysteryland gaat zich nu ook wat meer badweatherproof maken. RaR zou dat ook wel is mogen overwegen.

We gaan RaR trouwens niet bashen he, blijft een gruwelijk festival!! :P
Absoluut, maar er zijn altijd wel dingen die er te verbeteren zijn. Dat is altijd wel zo :)
Die tribune is inderdaad wel relaxt. Het zou mij wel vet lijken als ze bijvoorbeeld een brug zouden bouwen over de achtbaan heen en dat je op die tribune kunt gaan zitten. Als je een beetje bovenin zit zou je dan volgens mij echt een gruwelijk uitzicht hebben over het terrein :)
Ik snap wel dat ze het niet doen, want alles wat ze open gooien moeten ze natuurlijk ook schoonmaken en festivalgangers zijn niet de meest schone mensen, maar het zou wel vet zijn en het "probleem" dat je nergens kan zitten zou ook gelijk opgelost zijn. Ik vind het niet erg om even een hamburgertje te halen dan lekker op de tribune te gaan zitten :)

Btw, ik ben normaal gesproken uberhaupt niet zo van de drugs, maar het was wel een mooie situatie :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:04:38 #206
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109185669
Die achtbaan mag wel is aan, zit daar al jaren naar te kijken!!

And drugs are bad, mmmkay!! :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:48:51 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109190157
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef AgeEll het volgende:
Die achtbaan mag wel is aan, zit daar al jaren naar te kijken!!

And drugs are bad, mmmkay!! :P
Was daar niet iets mee waardoor hij nog niet aan mocht?
Lijkt me wel vet als hij aan gaat. Al is het maar voor het aanzicht :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:27:26 #208
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109362948
Hard tickets vandaag binnen gekregen! Erg mooie tickets moet ik zeggen, een stuk chiquer dan de standaard tickets van Eventim. Het kan beginnen!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:55:51 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109370207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hard tickets vandaag binnen gekregen! Erg mooie tickets moet ik zeggen, een stuk chiquer dan de standaard tickets van Eventim. Het kan beginnen!
Wel vaag. Ik heb gewoon standaard tickets gekregen. Wel van Eventim trouwens.
Op zich wel jammer want de rar tickets hebben altijd een eigen design en dat maakt het leuk om te bewaren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:23:38 #210
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109397897
Eventim geeft altijd de witte tickets uit. Ik heb ze nu via hard tickets by post. Dat was het goedkoopste wegens de dure verzendkosten van Eventim. Scheelde niet veel maar vond het wel eens leuk om de "echte" tickets te kopen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:23:45 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109430652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Eventim geeft altijd de witte tickets uit. Ik heb ze nu via hard tickets by post. Dat was het goedkoopste wegens de dure verzendkosten van Eventim. Scheelde niet veel maar vond het wel eens leuk om de "echte" tickets te kopen.
Ik heb ook wel eens bij Ticket per Post gedaan. Ik denk dat het die dan is geweest. Mijn vriendin heeft besteld dit jaar dus zal daar wel aan liggen. Ach op zich maakt het me niet zo veel uit. Het gaat om het festival dus hoe het kaartje eruit ziet is niet zo heel boeiend :)

Btw, wij gaan misschien moet de tent ivm met de bus :( De vader van mijn vriendin krijgt precies rond die tijd een nieuwe dus dan kunnen/mogen we hem niet meenemen.
Op zich is met de tent natuurlijk niet zo erg, alleen hoop ik dan dat het niet echt uitgebreid gaat regenen enzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:25:06 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109430699
Misschien nog een tip voor de mensen die voor het eerst gaan en een tent meenemen.
Je staat wel op berg gebied dus een beetje sterke haringen zijn wel aan te bevelen, anders kom je op sommige plekken de grond echt niet in.

Ik spreek uit ervaring :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:47:25 #213
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109431582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens bij Ticket per Post gedaan. Ik denk dat het die dan is geweest. Mijn vriendin heeft besteld dit jaar dus zal daar wel aan liggen. Ach op zich maakt het me niet zo veel uit. Het gaat om het festival dus hoe het kaartje eruit ziet is niet zo heel boeiend :)

Btw, wij gaan misschien moet de tent ivm met de bus :( De vader van mijn vriendin krijgt precies rond die tijd een nieuwe dus dan kunnen/mogen we hem niet meenemen.
Op zich is met de tent natuurlijk niet zo erg, alleen hoop ik dan dat het niet echt uitgebreid gaat regenen enzo.
haha, kan ook niet bouwen op je schoonouders he :P

En t regent altijd wel 1 dagje. Hoop het dan niet voor je :D
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:05:33 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109432229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef AgeEll het volgende:

[..]

haha, kan ook niet bouwen op je schoonouders he :P

En t regent altijd wel 1 dagje. Hoop het dan niet voor je :D
Tja, ik kan er ook weinig aan doen. Het valt een beetje ongelukkig samen.

Een beetje regen is niet zo erg, maar een gigantische plensbui heb ik liever niet in een tent :P
Misschien bouwen we onze auto wel om als crib ofzo.
Iemand die nog ideeën heeft voor het ombouwen van een Renault Twingo of een Seat Ibiza (allebei de nieuwste types) :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109458516
Twingo zou ik niet aan beginnen, die is bijna hoger dan dattie lang is, dus hoe je daar ooit enigszins gestrekt in wil gaan _O-

Ibiza zou wellicht kunnen, als je stoelen ver naar achter kunnen, of de achterbank helemaal plat en dan achterbank + benen inde kofferbak 8-)

Maar tentje is toch niet zo'n ramp? Zelfs vorig jaar na het noodweer op Pukkelpop stond onze tent nog en was hij binnen droog, en wij zijn echt geen pro-kampeerders en zetten t gewoon vast met simpele haringen van de Perry ofzo :D

Maar goed, wel wat rotsharingen en een hamer inslaan dus? Goeie tip :Y

Verder hier ook gewoon de 'simpele' Eventim kaartjes.

En de bandwedstrijd gaat zijn laatste fase in;

quote:
Het Duitse Rock am Ring komt met een internationale bandwedstrijd. Bands konden zich t/m zondag 18 maart inschrijven om een plaats te winnen op het podium tijdens de 27e editie.

.damaged, 2Sides, A Young Man's Journey, Adam Tan, ADOLAR, AMIE, Angel at my table, Astairre, Attack!Attack!, Aufbau West, Between Even, Black Blitz, Bourbon Seas, Come Crashing Down, CRAYFISH, DESONA, Destination Anywhere, Dirty Sound Magnet, Dustin Dooley & Band, Eleonore, Empty Veins, Encypher, ETECC, Evil Cavies, F.I., Fire In Fairyland, Five Days And Farewell, Fox Named King, Gravity Lost, HOGAN, Jolly Roger, Kings Tonic, LEYAN, lost.minds, Mechanical Waves, Minerva, MyFlint, NOFACEZ, NORTH AND ABOUT, Oakfield, Porn Queen, Prison Mind, Red Bricks, Repulse, Sea Wolf Jeremy, Selectamood, Suddenly Human, SUSHI DRIVE IN, Team Stereo, Tex Louis, The Bandgeek Mafia, The Prosecution, Tide Riders, Traeos, Urma Sellinger en WHIZZKIT zijn geselecteerd.

Liefhebbers kunnen t/m zondag 15 april stemmen op de ingezonden video's. Het publiek heeft dan één band gekozen; een jury zal een tweede en derde band selecteren op te komen optreden tijdens Rock am Ring.
Gaat 3 bands opleveren die nog een plekje mogen vullen dus. Als je het mij vraagt best wel veel, maar goed, weet ook niet of ze er gewoon een extra plekje voor vrij maken of het wel echt in de plaats komt van een plek die anders door een andere act was gevuld. Zullen sowieso wel de openingsslots zijn, dus er zal niet een onwijs bekende band voor zijn laten schieten :+

Oh, en bij SEAT zijn er nog kaartjes te winnen kopen;

http://www.seat.de/conten(...)rock-engagement.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 12:11:33 ]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:12:17 #216
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109465381
Een festival doe je in een tentje! En als je de tent goed opzet is regen echt geen probleem. Tenminste, zolang het geen 3 dagen achter elkaar regent.

Ik heb dan ook niet veel eisen tijdens een festival maar ik zorg er wel altijd voor dat de tent GOED staat. Dat scheelt een hoop ergernis en ellende!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:36:13 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109466008
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een festival doe je in een tentje! En als je de tent goed opzet is regen echt geen probleem. Tenminste, zolang het geen 3 dagen achter elkaar regent.

Ik heb dan ook niet veel eisen tijdens een festival maar ik zorg er wel altijd voor dat de tent GOED staat. Dat scheelt een hoop ergernis en ellende!
Ach ik heb al 3 jaar Lowlands gedaan in een tent en dat ging prima. Daar gaat het verder niet om. Het is nietalsof het een wereldramp is, maar wij hebben het 5 jaar achter elkaari n die bus gedaan en het isdus op die manier ook een beetje onze traditite geworden :)

Ik vind op zich dat je niet per se een tent moet zitten als je op een festival bent. Ik vind sowieso de manieren waarop sommige mensen daar slapen wel grappig. Die hebben echt hun auto gewoon omgebouwd tot slaapplek. Best wel minimaal :D

Daarnaast was het gewoon super chill in de bus.
Als je s'middags een beetje wilde relaxen ging ik op de achterbank liggen lezen of tukken met alle ramen open voor een lekker briesje enzo. ( ik ben niet zo van in de zon zitten) dat zijn gewoon van die goede herinneringen die je nu gaat missen zeg maar.
Aan de andere kant is het nog niet zeker en hebben we zelf een super goede tent dus dat is geen probleem.

Btw zijn er campings waar de auto een beetje redelijk in de buurt van de tenten kan staan? Ik laat altijd waardevolle spullen liever in de auto liggen en om nou elke keer een klere eind te gaan lopen heb ik niet zo'n zin in :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:39:42 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109466105
Of sowieso ideeen een fijne camping?
Eentje met een beetje bebossing enzo. Die in buurt van het terrein met dat grind (of wat is het?) vind ik niets.
Wat verder weg is niet erg, maar bij voorkeur de bus redelijk in de buurt of het terrein natuurlijk, maar de bus is altijd super gezellig :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Komakie op 24-03-2012 17:55:43 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 25 maart 2012 @ 00:34:42 #219
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_109479422
B5 :P gras, bebossing, en als je een beetje op tijd bent (woensdag) ben je binnen 5 minuten bij de auto.
  zondag 25 maart 2012 @ 09:33:39 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109482944
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef -Sum- het volgende:
B5 :P gras, bebossing, en als je een beetje op tijd bent (woensdag) ben je binnen 5 minuten bij de auto.
Ik kan er pas vrijdag in de ochtend zijn. Werken is a bitch...
B5 heb ik volgens mij al wel een keer eerder gestaan. Wel een eind weg trouwens en geen bus of wel?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 25 maart 2012 @ 12:44:40 #221
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_109487421
mwoa wij staan altijd aan het begin van B5 en dan is het een kwartiertje lopen naar de entree, alleen wel een heel steil stuk. Je gaat nooit ff op en neer om vestje te halen ofzo :+ de reden dat er geen bus is, is ook dat de bus naar campings gaat die een uur of langer lopen zijn ;p
  zondag 25 maart 2012 @ 22:10:41 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109510505
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef -Sum- het volgende:
mwoa wij staan altijd aan het begin van B5 en dan is het een kwartiertje lopen naar de entree, alleen wel een heel steil stuk. Je gaat nooit ff op en neer om vestje te halen ofzo :+ de reden dat er geen bus is, is ook dat de bus naar campings gaat die een uur of langer lopen zijn ;p
C6 staan we anders meestal en daar komt de bus wel. Op het kaartje lijkt het even ver als B5, maar misschien dat het een beetje gezichtsbedrog is. C6 is best een eindje lopen.

Ik zou het liefste weer daar in de buurt staan. Mede ook omdat je bij de kleine dorpje zit. Daar zit een leuk eettentje waar je prima kunt eten voor hele goede prijzen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 25 maart 2012 @ 22:13:04 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109510661
Ik weet trouwens nog een keer dat we met de bus gingen en dat hij allemaal muziek van het festival ging draaien. Prachtig om te zien hoe de hele bus los ging op Metallica :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 maart 2012 @ 00:22:46 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109593677
Ik vraag me trouwens iets al jaren af.
Je hebt mensen die een hotel pakken ergens in de buurt, maar hoe komen ze dan bij het terrein?
Als ze met de auto gaan, waar moeten ze dan parkeren, want ik neem aan dat e niet netjes een parkeerplaatsje daar voor vrij houden ofzo?

Ik had het er over met een collega die anti camping is. Hij zei dat hij dan wel in een hotel ging zitten, maar ik vroeg me toen af hoe je dan in vredesnaam een beetje fatsoenlijk bij het terrein komt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:08:43 #225
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109596883
Nou zal ik je daar antwoord op geven. Ik houd me altijd op de vlakte als het over de campings gaat, want wij zitten al jaren in een soort bed & breakfast en niet op de camping. Op 5 min rijden met de auto. Lopen is echt te ver. Wat een schande he :P

Het eerste jaar wilde we een taxi pakken, dat was een hel. Dat doen we dus nooit meer. Sindsdien met de auto op en neer.
En het parkeren is wel is lastig. Elk jaar staan er net weer ergens anders mannetjes. Bij het begin konden we nog wel in het dorpje naast het circuit staan. Vlak bij de hoofdingang. Dat lukt niet meer. Nu weten we een grote parkeerplaats, dan moet je een stukje heuvelop door het bos. Dat parkeerterrein staat bomvol en is afgesloten. Dan zetten wij hem naast de slagboom. Dat werkt behoorlijk goed. Maar tis soms idd ff zoeken, maar t lukt eigenlijk altijd wel om een plekje te vinden die niet TE ver is.

Paar jaar terug stonden we daardoor wel in de nachtelijke file van campinggangers die naar huis gingen. Wij wilde naar het huisje.

Ik snap dat festival ook op een camping 'hoort'.
Maar ik hoef niet tussen de Duitsers zonder regeles. Dus mensen die 24uur per dag door gaan, en de transformatoren die overal staan te zoemen.
Wij zitten met een groepje in dat huisje. Bij een hele lieve Duitse vrouw waar we al 4 jaar komen. Zij maakt sochtends een ontbijtje. En een heerlijke nachtrust die ik elk jaar harder nodig heb.
Zou het niet anders willen doen. :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:26 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109600748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef AgeEll het volgende:
Nou zal ik je daar antwoord op geven. Ik houd me altijd op de vlakte als het over de campings gaat, want wij zitten al jaren in een soort bed & breakfast en niet op de camping. Op 5 min rijden met de auto. Lopen is echt te ver. Wat een schande he :P

Het eerste jaar wilde we een taxi pakken, dat was een hel. Dat doen we dus nooit meer. Sindsdien met de auto op en neer.
En het parkeren is wel is lastig. Elk jaar staan er net weer ergens anders mannetjes. Bij het begin konden we nog wel in het dorpje naast het circuit staan. Vlak bij de hoofdingang. Dat lukt niet meer. Nu weten we een grote parkeerplaats, dan moet je een stukje heuvelop door het bos. Dat parkeerterrein staat bomvol en is afgesloten. Dan zetten wij hem naast de slagboom. Dat werkt behoorlijk goed. Maar tis soms idd ff zoeken, maar t lukt eigenlijk altijd wel om een plekje te vinden die niet TE ver is.

Paar jaar terug stonden we daardoor wel in de nachtelijke file van campinggangers die naar huis gingen. Wij wilde naar het huisje.

Ik snap dat festival ook op een camping 'hoort'.
Maar ik hoef niet tussen de Duitsers zonder regeles. Dus mensen die 24uur per dag door gaan, en de transformatoren die overal staan te zoemen.
Wij zitten met een groepje in dat huisje. Bij een hele lieve Duitse vrouw waar we al 4 jaar komen. Zij maakt sochtends een ontbijtje. En een heerlijke nachtrust die ik elk jaar harder nodig heb.
Zou het niet anders willen doen. :)
Ik kan me er best iets bij voorstellen. Ik heb gisteravond al stiekem een beetje gekeken aangezien we met de tent moeten, maar wat ik kan vinden is vrij prijzig....
Voordeel is inderdaad wel dat je heerlijk rustig in een bed kunt slapen en s'avonds even kunt douchen als je terug komt enzo. Ik word ook een dagje ouder ;)

Ik weet wel een plek waar je bijna altijd kunt parkeren volgens mij. er is een klein dorpje bij C6 waarbij je dan daar redelijk dicht bij de bus kunt parkeren en doe je het laatste stukje met de pendelbus :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Komakie op 28-03-2012 11:41:03 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109601167
Waar kan ik het plattegrond vinden?
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:46:27 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109601454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Waar kan ik het plattegrond vinden?
Waar wil je een plattegrond van? Het terrein of ook de campings?

Hele omgeving:
http://imageshack.us/f/338/eventareaur0.jpg/ (copy/paste deze link)

Google is je vriend.
Daarnaast heeft www.ringrocker.com een heleboel info.

[ Bericht 28% gewijzigd door Komakie op 28-03-2012 11:52:10 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109603523
Ik bedoelde de campings, bedankt voor de link. De afbeelding die je nu laat zien stond trouwens niet op de eerste pagina van mijn Google image resultaten (wel plattegronden van Pinkpop of kaartjes van Rock am Ring, maar niet de goede combinatie dus...)
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:25:38 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109604639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik bedoelde de campings, bedankt voor de link. De afbeelding die je nu laat zien stond trouwens niet op de eerste pagina van mijn Google image resultaten (wel plattegronden van Pinkpop of kaartjes van Rock am Ring, maar niet de goede combinatie dus...)
Hmmm "rock am ring camping" deed het bij mij, maar goed dat maakt ook niet uit.
Het plaatje is in ieder geval te voorschijn gekomen uiteindelijk :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:18:39 #231
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109606976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik kan me er best iets bij voorstellen. Ik heb gisteravond al stiekem een beetje gekeken aangezien we met de tent moeten, maar wat ik kan vinden is vrij prijzig....
Voordeel is inderdaad wel dat je heerlijk rustig in een bed kunt slapen en s'avonds even kunt douchen als je terug komt enzo. Ik word ook een dagje ouder ;)

Ik weet wel een plek waar je bijna altijd kunt parkeren volgens mij. er is een klein dorpje bij C6 waarbij je dan daar redelijk dicht bij de bus kunt parkeren en doe je het laatste stukje met de pendelbus :)
Nu ik er over nadenk is het niet zo goedkoop nee. 25 euro pp per nacht. Wij gaan van donderdag tm maandag. Dus 4 nachten. Dus 100 euro extra ipv een gratis camping. Tis wat je er voor over hebt. Tis zo gegroeid, en als ik het zo opschrijf is t best veel geld.
Alleen als ik er al aan denk hoeveel gemak het is. Ook met die regendagen. Dat vind ik wel wat waard. Ook zitten wij met 3 'rugpatienten'.
Wij komen aan, tas op het bed smijten en biertje in de tuin.
Maar ik weet, tentje opzetten heeft ook zijn charmes.

Wat wel grappig is daar, de deur van het huis zit gewoon los. Het zijn zulke kleine dorpjes. Daar komt echt geen hond. Dan hebben wij wel de slaapkamer op slot hoor. Maar die mensen slapen boven in hun slaapkamer, en volgens mij is dat niet op slot.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:20:07 #232
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109607027
Wel leuk die plaatjes van de campings, maar iedereen staat wild te kamperen in de bossen er om heen :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:36:39 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109612380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk is het niet zo goedkoop nee. 25 euro pp per nacht. Wij gaan van donderdag tm maandag. Dus 4 nachten. Dus 100 euro extra ipv een gratis camping. Tis wat je er voor over hebt. Tis zo gegroeid, en als ik het zo opschrijf is t best veel geld.
Alleen als ik er al aan denk hoeveel gemak het is. Ook met die regendagen. Dat vind ik wel wat waard. Ook zitten wij met 3 'rugpatienten'.
Wij komen aan, tas op het bed smijten en biertje in de tuin.
Maar ik weet, tentje opzetten heeft ook zijn charmes.

Wat wel grappig is daar, de deur van het huis zit gewoon los. Het zijn zulke kleine dorpjes. Daar komt echt geen hond. Dan hebben wij wel de slaapkamer op slot hoor. Maar die mensen slapen boven in hun slaapkamer, en volgens mij is dat niet op slot.
Dit was al 200 euro voor 3 nachten. 33 euro per nacht, per persoon. Op zich nog niet mega duur, maar ook niet echt goedkoop. Zit trouwens nog geen ontbijt bij want daar moet je nog 8 euro per persoon per nacht voor bijbetalen.
De camping heeft voor mij niet super veel meerwaarde, maar het is voor mij wel zo dat ik een beperkt budget heb en zo maar even 200 euro extra uitgeven is niet echt heel makkelijk.

Voordeeltje is wel dat ik dit jaar met de lease auto gaat wat me geen benzine gaat kosten. Scheelt toch weer 70 euro aan diesel geld :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109636631
Tentje/kamperen hoort er wel een beetje bij vind ik, en in alle jaren nooit écht het zo meegemaakt dat de 'buren' zo extreem waren dat er niet geslapen kon worden ofzo. Maar goed, een huisje heeft ook wel wat ja, tis net ff wat makkelijker. Maar ik persoonlijk zou het die 100 euro extra (en het gedoe met op en neer naar het terrein iedere dag, iemand die de bob moet zijn, etc.) zeker niet waard vinden :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:49:55 #235
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109642143
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tentje/kamperen hoort er wel een beetje bij vind ik, en in alle jaren nooit écht het zo meegemaakt dat de 'buren' zo extreem waren dat er niet geslapen kon worden ofzo. Maar goed, een huisje heeft ook wel wat ja, tis net ff wat makkelijker. Maar ik persoonlijk zou het die 100 euro extra (en het gedoe met op en neer naar het terrein iedere dag, iemand die de bob moet zijn, etc.) zeker niet waard vinden :)
Dat bob zijn vinden we niet zo erg, elke dag kan dat iemand anders zijn, en wij zuipen toch nooit zo. Dat reizen met de auto is altijd juist wel ff gezellig. De omgeving is ook zo mooi daar. En ik denk dat ik wel makkelijk in een tentje kan, maar andere in de groep zijn wat moeilijkere slapers :P
pi_109643997
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Dat bob zijn vinden we niet zo erg, elke dag kan dat iemand anders zijn, en wij zuipen toch nooit zo. Dat reizen met de auto is altijd juist wel ff gezellig. De omgeving is ook zo mooi daar. En ik denk dat ik wel makkelijk in een tentje kan, maar andere in de groep zijn wat moeilijkere slapers :P
Ok, als je toch een bob hebt, is het wel prima. Maar we zijn met zijn 2en en we drinken graag bier, zeker op een festival :) Dus dat zou gewoon niet werken :P
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:59:07 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109648951
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tentje/kamperen hoort er wel een beetje bij vind ik, en in alle jaren nooit écht het zo meegemaakt dat de 'buren' zo extreem waren dat er niet geslapen kon worden ofzo. Maar goed, een huisje heeft ook wel wat ja, tis net ff wat makkelijker. Maar ik persoonlijk zou het die 100 euro extra (en het gedoe met op en neer naar het terrein iedere dag, iemand die de bob moet zijn, etc.) zeker niet waard vinden :)
Ligt er een beetje aan. Volgens mij is het bij de caravans wat rumouriger dan bij de tenten, omdat die lui ook meer spullen kunnen meenemen, maar het blijft een festival met dronken duitsers die nog rumouriger zijn dan nederlanders :P

Het is inderdaad wat gemakkelijker en je zit vooral met regen wat droger. Zeker als je op de eerste of 2de dag al een flinke regenbui krijgt zoals vorig jaar. Dan is het toch wat frisser als je kunt douchen.

Maar goed, wij zitten ook gewoon in een tentje en het heeft wel zijn charmes :P
Of er moet echt een heel goedkope optie vrij komen, dan doen we misschien wel iets anders. Ik ben nòg ouder dan AgeEll (een jaartje :') ) dus dan trek ik het ook minder.

Mijn vriendin drinkt trouwens helemaal niet en ik niet veel dus dat is voor ons niet zo'n probleem :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:15:43 #238
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109649649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Volgens mij is het bij de caravans wat rumouriger dan bij de tenten, omdat die lui ook meer spullen kunnen meenemen, maar het blijft een festival met dronken duitsers die nog rumouriger zijn dan nederlanders :P

Het is inderdaad wat gemakkelijker en je zit vooral met regen wat droger. Zeker als je op de eerste of 2de dag al een flinke regenbui krijgt zoals vorig jaar. Dan is het toch wat frisser als je kunt douchen.

Maar goed, wij zitten ook gewoon in een tentje en het heeft wel zijn charmes :P
Of er moet echt een heel goedkope optie vrij komen, dan doen we misschien wel iets anders. Ik ben nòg ouder dan AgeEll (een jaartje :') ) dus dan trek ik het ook minder.

Mijn vriendin drinkt trouwens helemaal niet en ik niet veel dus dat is voor ons niet zo'n probleem :)
Je bent een half jaartje ouder, dus dat valt wel mee :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:46:52 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109658963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Je bent een half jaartje ouder, dus dat valt wel mee :)
Nou, dat is een wereld van verschil op onze leeftijd :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:51:37 #240
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_109730597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef AgeEll het volgende:
Nou zal ik je daar antwoord op geven. Ik houd me altijd op de vlakte als het over de campings gaat, want wij zitten al jaren in een soort bed & breakfast en niet op de camping. Op 5 min rijden met de auto. Lopen is echt te ver. Wat een schande he :P

Het eerste jaar wilde we een taxi pakken, dat was een hel. Dat doen we dus nooit meer. Sindsdien met de auto op en neer.
En het parkeren is wel is lastig. Elk jaar staan er net weer ergens anders mannetjes. Bij het begin konden we nog wel in het dorpje naast het circuit staan. Vlak bij de hoofdingang. Dat lukt niet meer. Nu weten we een grote parkeerplaats, dan moet je een stukje heuvelop door het bos. Dat parkeerterrein staat bomvol en is afgesloten. Dan zetten wij hem naast de slagboom. Dat werkt behoorlijk goed. Maar tis soms idd ff zoeken, maar t lukt eigenlijk altijd wel om een plekje te vinden die niet TE ver is.

Paar jaar terug stonden we daardoor wel in de nachtelijke file van campinggangers die naar huis gingen. Wij wilde naar het huisje.

Ik snap dat festival ook op een camping 'hoort'.
Maar ik hoef niet tussen de Duitsers zonder regeles. Dus mensen die 24uur per dag door gaan, en de transformatoren die overal staan te zoemen.
Wij zitten met een groepje in dat huisje. Bij een hele lieve Duitse vrouw waar we al 4 jaar komen. Zij maakt sochtends een ontbijtje. En een heerlijke nachtrust die ik elk jaar harder nodig heb.
Zou het niet anders willen doen. :)
Heb je ooit wél op de camping van rock am ring gestaan voor de afgelopen 4 jaar?
Behalve de betere plekken, ga ik ook al zo vroeg omdat ik die 2 dagen camping voor het festival zo leuk vind. Bovendien (tegenwoordig) is het ticket duur zat. dan vind ik het zonde om ook nog geld uit te geven voor een alternatieve verblijfplaats. Verder klinkt het alsof jullie dan evengoed nog een flink stuk moeten lopen EN er moet iedere dag 1 iemand de BOB zijn :?

geen camping, geen alcohol, lijkt al bijna niet meer op een festival :P
pi_109734037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef -Sum- het volgende:
geen camping, geen alcohol, lijkt al bijna niet meer op een festival :P
eens :+

Maar goed, iedereen beleeft het weer anders. Ik zuip me ook niet iedere festivaldag kapot, maar een paar pilsjes is toch wel lekker, en dan mag je al snel niet meer rijden. Voor mij persoonlijk zou het dus de 'ervaring' wel wat bederven als ik zelfs die paar pilsjes niet meer kan doen. En ik vind t ook nogal prijzig om apart zo'n huisje te boeken, alhoewel je wellicht dan wel weer op dingen als eten en drinken bespaart omdat je daar een ontbijtje of hapje eten kan maken, misschien een fatsoenlijke koelkast hebt, etc. :Y

Maar ik heb nooit echt een slechte ervaring gehad met welke camping dan ook, dus ik verblijf met plezier op de camping ^O^
pi_109740323
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

eens :+

Maar goed, iedereen beleeft het weer anders. Ik zuip me ook niet iedere festivaldag kapot, maar een paar pilsjes is toch wel lekker, en dan mag je al snel niet meer rijden. Voor mij persoonlijk zou het dus de 'ervaring' wel wat bederven als ik zelfs die paar pilsjes niet meer kan doen. En ik vind t ook nogal prijzig om apart zo'n huisje te boeken, alhoewel je wellicht dan wel weer op dingen als eten en drinken bespaart omdat je daar een ontbijtje of hapje eten kan maken, misschien een fatsoenlijke koelkast hebt, etc. :Y

Maar ik heb nooit echt een slechte ervaring gehad met welke camping dan ook, dus ik verblijf met plezier op de camping ^O^
Idem :) Maar ontbijt kan je ook op de camping regelen, gewoon een blikje knakworstjes ofzo :)
Klussen deel 1 en 2
  zondag 1 april 2012 @ 11:59:15 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109757644
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef -Sum- het volgende:

[..]

Heb je ooit wél op de camping van rock am ring gestaan voor de afgelopen 4 jaar?
Behalve de betere plekken, ga ik ook al zo vroeg omdat ik die 2 dagen camping voor het festival zo leuk vind. Bovendien (tegenwoordig) is het ticket duur zat. dan vind ik het zonde om ook nog geld uit te geven voor een alternatieve verblijfplaats. Verder klinkt het alsof jullie dan evengoed nog een flink stuk moeten lopen EN er moet iedere dag 1 iemand de BOB zijn :?

geen camping, geen alcohol, lijkt al bijna niet meer op een festival :P
Voor hem (of zijn groep) heeft het natuurlijk ook lichamelijke voordelen. Als je mensen hebt die nogal eens last van hun rug hebben met het slapen in een tent, dan kan ik me best voorstellen dat je daar niet voor kiest.

Hij is ook met een groep en dan hoef je hooguit 1 keer de BOB te spelen. Of dat nou zo erg is?
Misschien zit er trouwens wel iemand bij die sowieso niet drinkt. Dan is het probleem al opgelost.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 1 april 2012 @ 12:28:32 #244
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109758522
Om deze reden heb ik t nooit verteld, veel mensen vinden kamperen er echt bij horen. Maar, nee wij hebben bij RaR nooit op de camping gestaan. Hoewel ik niet. Er zijn mensen uit de groep die in 2003 en 2005 er ook al waren, en die hebben toen wel op de camping gestaan. Sinds 2007 niet.

Wij drinken ons sowieso niet klem. Dat doet niemand van ons, dus maybe verdienen we zo wat terug wat jullie uitgeven op het terrein. :P Al zal er veel zuipen op het camping terrein gebeuren :P.
En ik kom bij RaR ook echt voor de muziek. Ik hoef daar ook niet veel te zuipen. Dat dagje bobben maakt me niet uit. En vaak staan we 1 dag, de hele dag in het voorste vak. Komend jaar waarschijnlijk vooraan bij Metallica. Dan wil ik geeneens veel drinken, dan moet je de hele tijd naar de wc. En als ik de bob ben, dan drink ik gedurende die da heus wel een paar biertjes. Loopt van 15 smiddags tot 1uur snachts daar rond.

Hoofdreden is toch wel dat een paar de camping echt niet zouden trekken qua rug. We hebben nu ook onze vaste dingen. Gaan op donderdag weg. Dan gaan we savonds bij een tentje in de buurt een schnitzel eten en dan wel zuipen.
En wij vinden het heerlijk sochtends in het huisje wakker worden en ff rustig opstarten.

En dat lopen valt wel mee hoor naar het de ingang. Heb nog nooit zo'n bus moeten pakken ofzo.

En als laatste ben ik helemaal niet zo sociaal. Ik hoef niet zo contact met Jan en Alleman. Groepje is prima voor mij.
Maar ik snap en weet dat t voor veel festivallers er echt bij hoort. En wij doen t ook wel bij andere festivals. (Vorig jaar Pukkelpop was ook erg goed bevallen :'( )

We lijken nu wel zo'n EO familie ofzo. :P, of meer een TROS familie.

Anyhoe > We hebben het elk jaar echt naar ons zin, heel veel lol en de beste bands waar geen festival aan kan tippen.
En kijken er al maanden naar uit. Net zoals dit jaar met de beste line-up sinds ik ga denk ik.
  zondag 1 april 2012 @ 20:35:18 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109777946
Ik wist al dat jij dat een tijdje doet. Ik heb het al eens eerder gehoord.
Ik vind dat iedereen het op zijn eigen manier moet beleven en hoe dat is vind ik dan niet echt uitmaken.

Camping kan gezellig zijn, maar ik zou hem ook niet erg missen eerlijk gezegd. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn :)

Ik ga ook absoluut voor de muziek. Op het terrein vind ik het wel leuk dat ik het gezellig heb, mar ik kom voor de muziek.

Het is zelfs zo erg dat ik met lowlands gewoon thuis ga slapen. Mits ik ga. Vorig jaar was ik er toevallig gratis en ik heb gewoon thuis geslapen, maar ik woon dan ook 10 minuten rijden er vandaan :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109788083
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef AgeEll het volgende:
Om deze reden heb ik t nooit verteld, veel mensen vinden kamperen er echt bij horen. Maar, nee wij hebben bij RaR nooit op de camping gestaan. Hoewel ik niet. Er zijn mensen uit de groep die in 2003 en 2005 er ook al waren, en die hebben toen wel op de camping gestaan. Sinds 2007 niet.

Wij drinken ons sowieso niet klem. Dat doet niemand van ons, dus maybe verdienen we zo wat terug wat jullie uitgeven op het terrein. :P Al zal er veel zuipen op het camping terrein gebeuren :P.
En ik kom bij RaR ook echt voor de muziek. Ik hoef daar ook niet veel te zuipen. Dat dagje bobben maakt me niet uit. En vaak staan we 1 dag, de hele dag in het voorste vak. Komend jaar waarschijnlijk vooraan bij Metallica. Dan wil ik geeneens veel drinken, dan moet je de hele tijd naar de wc. En als ik de bob ben, dan drink ik gedurende die da heus wel een paar biertjes. Loopt van 15 smiddags tot 1uur snachts daar rond.

Hoofdreden is toch wel dat een paar de camping echt niet zouden trekken qua rug. We hebben nu ook onze vaste dingen. Gaan op donderdag weg. Dan gaan we savonds bij een tentje in de buurt een schnitzel eten en dan wel zuipen.
En wij vinden het heerlijk sochtends in het huisje wakker worden en ff rustig opstarten.

En dat lopen valt wel mee hoor naar het de ingang. Heb nog nooit zo'n bus moeten pakken ofzo.

En als laatste ben ik helemaal niet zo sociaal. Ik hoef niet zo contact met Jan en Alleman. Groepje is prima voor mij.
Maar ik snap en weet dat t voor veel festivallers er echt bij hoort. En wij doen t ook wel bij andere festivals. (Vorig jaar Pukkelpop was ook erg goed bevallen :'( )

We lijken nu wel zo'n EO familie ofzo. :P, of meer een TROS familie.

Anyhoe > We hebben het elk jaar echt naar ons zin, heel veel lol en de beste bands waar geen festival aan kan tippen.
En kijken er al maanden naar uit. Net zoals dit jaar met de beste line-up sinds ik ga denk ik.
Klinkt prima toch :Y iedereen moet het doen zoals hij/zij het het fijnste vindt. Zeker als je met wat lichamelijke ongemakken kampt lijkt zo'n huisje me fijn ja.

Verder ben ik ook niet heel sociaal op een festival, en in t dagelijks leven wel gesteld op wat luxe, maar op een festival heeft t wel zn charme, paar nachtjes kamperen.
  maandag 2 april 2012 @ 08:25:04 #247
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109793211
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef Komakie het volgende:
Ik wist al dat jij dat een tijdje doet. Ik heb het al eens eerder gehoord.
Ik vind dat iedereen het op zijn eigen manier moet beleven en hoe dat is vind ik dan niet echt uitmaken.

Camping kan gezellig zijn, maar ik zou hem ook niet erg missen eerlijk gezegd. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn :)

Ik ga ook absoluut voor de muziek. Op het terrein vind ik het wel leuk dat ik het gezellig heb, mar ik kom voor de muziek.

Het is zelfs zo erg dat ik met lowlands gewoon thuis ga slapen. Mits ik ga. Vorig jaar was ik er toevallig gratis en ik heb gewoon thuis geslapen, maar ik woon dan ook 10 minuten rijden er vandaan :P
Ik zou dat idd maar niet zeggen in het lowlands forum. Want volgens mij mis je dan de 'beste en meest liefdevolle' camping. De sfeer daar gaat het om bij Lowlands, maakt niet uit wat er staat, en dan slaap jij thuis :P

Nog ruime 8 weken \O/
  maandag 2 april 2012 @ 11:10:30 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109796754
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:25 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik zou dat idd maar niet zeggen in het lowlands forum. Want volgens mij mis je dan de 'beste en meest liefdevolle' camping. De sfeer daar gaat het om bij Lowlands, maakt niet uit wat er staat, en dan slaap jij thuis :P

Nog ruime 8 weken \O/
Ik vind dat zo'n onzin, maar dat zijn veel van de mensen die naar Lowlands gaan ook. Als ik liefdevol wil, dan ga ik wel naar een hippiemeeting ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109799261
Dat is toch gewoon hoe Lowlands is geworden, ook met die idiote achterlijke uitverkoop. tis haast zo'n sekte, je moet alles leuk vinden, en hip, en blij... Het draait meer om het kunnen zeggen dat je er was, dan om de muziek.

Maar goed, das offtopic hier :+

8 weekjes nog *O*

Ik vind t wel tijd voor het schedule en nog wat laatste bevestigen :+
  maandag 2 april 2012 @ 12:57:42 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109800739
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is toch gewoon hoe Lowlands is geworden, ook met die idiote achterlijke uitverkoop. tis haast zo'n sekte, je moet alles leuk vinden, en hip, en blij... Het draait meer om het kunnen zeggen dat je er was, dan om de muziek.

Maar goed, das offtopic hier :+

8 weekjes nog *O*

Ik vind t wel tijd voor het schedule en nog wat laatste bevestigen :+
Klopt, een beetje jammer, want toen ik 10 jaar geleden ging vond ik het echt het leukste festival van Nederland.
Maar goed, tot zo ver een ander festival.

Ik las ergens dat rond deze tijd vorig jaar het schema bekend werd gemaakt, dus het zal niet lang meer duren denk ik :)
De laatste bevestigingen vind ik niet zo boeiend denk ik. Kan nooit veel meer zijn behalve die winnaars van de band wedstrijd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 2 april 2012 @ 13:32:38 #251
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109801918
Bij die laatste bevestigingen verwacht ik ook niks. Het schema is ook aardig vol.

Het naar vorig jaar kijken is niet altijd een goede leidraad. Het is iig geen regel en kan zo maar weer een paar weken duren. Maar elk stapje is altijd fijn. Eerst de podiumindeling, en dan hopen op een goede tijdindeling. Ik vrees nog steeds de vrijdagplanning.
  maandag 2 april 2012 @ 14:02:26 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109802997
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:32 schreef AgeEll het volgende:
Bij die laatste bevestigingen verwacht ik ook niks. Het schema is ook aardig vol.

Het naar vorig jaar kijken is niet altijd een goede leidraad. Het is iig geen regel en kan zo maar weer een paar weken duren. Maar elk stapje is altijd fijn. Eerst de podiumindeling, en dan hopen op een goede tijdindeling. Ik vrees nog steeds de vrijdagplanning.
Ach dat weet ik ook wel, maar we mogen toch wel een beetje hopen enzo :P
Als we gaan wachten totdat het begint bloed het topic ook een beetje dood ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 april 2012 @ 10:20:09 #253
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_109930269
Zo, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock am Ring, mede aangestoken door mijn zwager (heeft voor de kaarten gezorgd) en zijn 2 maten (alle 3 duitsers), en mijn zoon (20 jaar) gaat ook mee.
Zijn we nu met z'n vijven, wordt best leuk, zolang het maar niet over voetbal gaat (EK begint pas na RaR).
We gaan op de caravancamping staan, zwager heeft "alles" koelkast, generator, geluidsinstallatie, zal wel heftig worden.
We gaan van donderdag t/m maandag en ontwijken zo de allergrootste drukte en hebben geen problemen met de BOB.
Programma spreekt mij zeer aan, lekker stevig, moeilijke keuze ook wel.
Ik ben ook wel bekend met een aantal duitse bands en DTH vind ik zelfs erg goed.
Alles geregeld, alleen nog goed weer, komt goed.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  donderdag 5 april 2012 @ 10:34:24 #254
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109930718
Slapen jullie met zijn 5en in die caravan?

Het is juist leuk tijdens een voetbaltoernooi. Zenden ze dat uit op mainstage.

Je zwager is Duits, dan spreek jij ook wel een aardig woordje Duits denk ik. Dat is toch wel fijn hoor. Ik sta altijd maar te hakkelen. En op zondag komt er meestal helemaal niks meer uit. Ben ik een beetje vermoeid.

Wij doen ook donderdag tm maandag. Heerlijk relaxed :).

Over 8 weken precies zitten we in de auto!!
  donderdag 5 april 2012 @ 12:43:16 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109935314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef sorcees het volgende:
Zo, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock am Ring, mede aangestoken door mijn zwager (heeft voor de kaarten gezorgd) en zijn 2 maten (alle 3 duitsers), en mijn zoon (20 jaar) gaat ook mee.
Zijn we nu met z'n vijven, wordt best leuk, zolang het maar niet over voetbal gaat (EK begint pas na RaR).
We gaan op de caravancamping staan, zwager heeft "alles" koelkast, generator, geluidsinstallatie, zal wel heftig worden.
We gaan van donderdag t/m maandag en ontwijken zo de allergrootste drukte en hebben geen problemen met de BOB.
Programma spreekt mij zeer aan, lekker stevig, moeilijke keuze ook wel.
Ik ben ook wel bekend met een aantal duitse bands en DTH vind ik zelfs erg goed.
Alles geregeld, alleen nog goed weer, komt goed.
Welkom :)

Wij hebben ook op de caravan camping gestaan. Altijd wel gezellig :)
Je zult in ieder geval niet de enige zijn met een geluidsinstallatie dus berg je maar vast :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 april 2012 @ 12:48:10 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109935496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef AgeEll het volgende:
Slapen jullie met zijn 5en in die caravan?

Het is juist leuk tijdens een voetbaltoernooi. Zenden ze dat uit op mainstage.

Je zwager is Duits, dan spreek jij ook wel een aardig woordje Duits denk ik. Dat is toch wel fijn hoor. Ik sta altijd maar te hakkelen. En op zondag komt er meestal helemaal niks meer uit. Ben ik een beetje vermoeid.

Wij doen ook donderdag tm maandag. Heerlijk relaxed :).

Over 8 weken precies zitten we in de auto!!
Van mij hoeft dat voetbal nooit zo. Ik vind voetbal best leuk, maar het hoeft voor mij niet op een festival.
Vorige keer zonden ze alleen Duitsland uit trouwens en ik hoi niet zo van dat chauvinistische gedoe.

Bij mij en mijn vriendin is duits geen probleem. We geven allebei al jaren in de winter ski/snowboard les in oostenrijk dus dat is wil aardig ontwikkelt. Een van de redenen dat we het altijd goed met de duitsers kunnen vinden :D

Ik heb er echt al gruwelijk veel zijn an :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 april 2012 @ 16:01:14 #257
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_109943272
Ik ben ook al aan het aftellen, ook al aan het inluisteren wat betreft de onbekende bands, elke dag een ander.
Ik ben wel van plan veel meer bands te bezoeken dan mijn zwager, die schijnt toch veel en lang op de camping te zitten met de BBQ en een kratje per man per dag.
(Wij zijn wel al rond de 50) maar ook aan de conditie wordt gewerkt.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  donderdag 5 april 2012 @ 16:43:36 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109945004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:
Ik ben ook al aan het aftellen, ook al aan het inluisteren wat betreft de onbekende bands, elke dag een ander.
Ik ben wel van plan veel meer bands te bezoeken dan mijn zwager, die schijnt toch veel en lang op de camping te zitten met de BBQ en een kratje per man per dag.
(Wij zijn wel al rond de 50) maar ook aan de conditie wordt gewerkt.
Haha een echte duitser :D

Ik heb gewoon een aantal bands die ik wil zien en verder struinen we gewoon een beetje het terrein af en zien we wel waar we uit komen. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 april 2012 @ 16:54:38 #259
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_109945518
Nee ik check alle bands minimaal 1x op youtube. Als dat me bevalt zoek ik hun succesvolste album op en ga dat inluisteren, mocht ik iets echt te gek vinden volgen alle albums.
De kans dat je dan op het festival iets ontdekt is wat kleiner, maar ik vind het irritant als ik een band vet vind, en er achter kom dat die vorig jaar op RaR stond ofzo.

Straks ook nog wat nieuwe albums beluisteren die nog moeten uitkomen van oa Tenacious D, Marilyn Manson, Halestorm en Chase & Status.

Nieuwe album van Shinedown viel tegen.
pi_109952002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Haha een echte duitser :D

Ik heb gewoon een aantal bands die ik wil zien en verder struinen we gewoon een beetje het terrein af en zien we wel waar we uit komen. :)
Same here. Vroeger probeerde ik wel zo'n beetje de hele lineup van zo'n festival te luisteren, of t nou leuk was of niet :') Nu inderdaad ook een beetje orientatie via Spotify etc. Is er iets leuks dan het populairste/laatste album eens luisteren :Y
pi_109953043
Dit jaar een Groene Camping, die overigens meer als bejaardencamping klinkt;

quote:
Dit jaar is er voor het eerst een Groene Camping Area bij Rock am Ring. De Groene Camping Area zal zich in vak D6 en D7 bevinden. Deze plek geeft bezoekers de mogelijkheid om in een rustigere en schonere omgeving te verblijven. Koelkasten, grote geluidsinstallaties en generators zijn hier namelijk verboden. Ook zal het van 01.00 uur tot 07.00 uur stil zijn.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:14:55 #262
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109953678
Lol aan de opa's is ook gedacht inderdaad :+. Nouja iedereen zijn ding zullen we maar zeggen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:56:44 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109967519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef AgeEll het volgende:
Nee ik check alle bands minimaal 1x op youtube. Als dat me bevalt zoek ik hun succesvolste album op en ga dat inluisteren, mocht ik iets echt te gek vinden volgen alle albums.
De kans dat je dan op het festival iets ontdekt is wat kleiner, maar ik vind het irritant als ik een band vet vind, en er achter kom dat die vorig jaar op RaR stond ofzo.

Straks ook nog wat nieuwe albums beluisteren die nog moeten uitkomen van oa Tenacious D, Marilyn Manson, Halestorm en Chase & Status.

Nieuwe album van Shinedown viel tegen.
Hmmm ok dat is ook een manier.
Inderdaad wel irritantie als je dan een band hoort die je vet vindt en dan realiseert dat je die live had kunnen zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:58:05 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109967554
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Dit jaar een Groene Camping, die overigens meer als bejaardencamping klinkt;

[..]

Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:27:50 #265
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_109971177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.
Precies, jij blij dat er niemand met een lang gezicht naast je woont en hun blij dat ze kunnen slapen.
Zelf slaap ik echt goed en altijd overal doorheen, een van mijn weinige betere eigenschappen.
(ik snurk wel daarintegen).
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_110018711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.
Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.

Overigens heeft Duitsland sinds kort ook Spotify en is er dus een officiele Rock am Ring spotify lijst;

http://open.spotify.com/u(...)IXCyZGWlo4f5tFxYX2bR

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 12:20:16 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:05:58 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110020136
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.

Overigens heeft Duitsland sinds kort ook Spotify en is er dus een officiele Rock am Ring spotify lijst;

http://open.spotify.com/u(...)IXCyZGWlo4f5tFxYX2bR
Dat is dan wel weer zo :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110100259
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.

Overigens heeft Duitsland sinds kort ook Spotify en is er dus een officiele Rock am Ring spotify lijst;

http://open.spotify.com/u(...)IXCyZGWlo4f5tFxYX2bR
Je moet bij het inschrijven verklaren dat je niks achterlaat, alle tenten e.d. weer mee naar huis neemt, en je troep zelf opruimt. Daarnaast geen benzine arregaten etc. scheelt ook al veel voor het 'groen'

Ik ga het dit jaar eens proberen na in 2009 naast een disco tent gezeten te hebben en vorig jaar op camping B5 extra extra (kortom een heel eind lopen)
Ik vermaak me wel met lawaai op t terrein, een beetje nachtrust vind ik wel lekker :)

Oh en hallo allemaal, dit is ongeveer mijn eerste post hierzo, maar ik volg het topic al wel een tijdje :)
pi_110100332
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Tenrash1 het volgende:

[..]

Je moet bij het inschrijven verklaren dat je niks achterlaat, alle tenten e.d. weer mee naar huis neemt, en je troep zelf opruimt. Daarnaast geen benzine arregaten etc. scheelt ook al veel voor het 'groen'

Ik ga het dit jaar eens proberen na in 2009 naast een disco tent gezeten te hebben en vorig jaar op camping B5 extra extra (kortom een heel eind lopen)
Ik vermaak me wel met lawaai op t terrein, een beetje nachtrust vind ik wel lekker :)

Oh en hallo allemaal, dit is ongeveer mijn eerste post hierzo, maar ik volg het topic al wel een tijdje :)
Wat is camping b5 'extra extra'?

Wij zijn er nog niet uit qua camping. Wellicht is dat groene ook wel wat, alhoewel we op andere festivals nooit echt last hebben gehad van het rumoer of de drukte. Zijn de Duitsers dan echt zoveel erger? :7
pi_110100796
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat is camping b5 'extra extra'?

Wij zijn er nog niet uit qua camping. Wellicht is dat groene ook wel wat, alhoewel we op andere festivals nooit echt last hebben gehad van het rumoer of de drukte. Zijn de Duitsers dan echt zoveel erger? :7
Hangt er vanaf wat je gewend bent, in vergelijking met, lowlands pinkpop, etc is het een explosie van lawaai en drukte denk ik.. Graspop is al wat meer in de richting, maar rock am ring is nog wel veel meer.
Rock am Ring camping mag eigenlijk ALLES. Dus ze komen met complete discotheek tenten, belachelijk grote geluidssystemen, heb zelfs hier en daar mensen met sateliet tv gezien.
Het is allemaal wel heel leuk en gezellig, maar je wil niet naast zo'n tent liggen want dan ga je niet slapen dat weekend!

Camping B5, helemaal onderaan, over de weg was nog een stukje extra gras als backup ingezet omdat B5 vol zat.
Als ik kijk naar de map dit jaar is dat: B5c, en dan het onderste stukje
http://assets.rock-am-rin(...)_online_20120327.pdf

Was wel gezellig maar toch min of meer rustig. Zoals ik zei, ik hou van mijn nachtrust, zeker aangezien ik waarschijnlijk de hele dag op t terrein ben, en niet zoveel op de camping.
pi_110101047
Die Green Camping ligt wel idioot dichtbij ingang B trouwens, wat dat betreft zou t ideaal zijn
pi_110102287
quote:
11s.gif Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Die Green Camping ligt wel idioot dichtbij ingang B trouwens, wat dat betreft zou t ideaal zijn
ja precies, kruipend naar het terrein!
  maandag 9 april 2012 @ 21:40:57 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110112147
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Tenrash1 het volgende:

[..]

ja precies, kruipend naar het terrein!
Dat is niet groen, dat is kruipen over het groen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110204271
Hm, wat lees ik nu? Bier is niet toegestaan? Alleen tetra-pakken van 1L? (om mee te nemen). Of is dat alleen voor de festivalterrein.

Ofterwel, mag ik trayen bier meenemen in de campinplaats?

[ Bericht 24% gewijzigd door RoW_0 op 11-04-2012 22:04:00 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:36:47 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110208647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef RoW_0 het volgende:
Hm, wat lees ik nu? Bier is niet toegestaan? Alleen tetra-pakken van 1L? (om mee te nemen). Of is dat alleen voor de festivalterrein.

Ofterwel, mag ik trayen bier meenemen in de campinplaats?
Je mag net zo veel bier en eten mee nemen als je zelf wil. Alleen op het festival terrein mag je alleen van die tetra pakken meenemen. Dat is trouwens al meer dan dat je op de nederlandse festivals (iig Pinkpop/Lowlands) mag meenemen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook weer vullen met water oid. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110208830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je mag net zo veel bier en eten mee nemen als je zelf wil. Alleen op het festival terrein mag je alleen van die tetra pakken meenemen. Dat is trouwens al meer dan dat je op de nederlandse festivals (iig Pinkpop/Lowlands) mag meenemen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook weer vullen met water oid. :)
Dat is wel nice ja, handig ook.
Ik neem dan wel aan dat het blikken bier moet zijn, en hoe zit het met sterke drank? (glas dus)

Wanneer vertrekken jullie eigenlijk? Woensdagavond of donderdag? :)
  woensdag 11 april 2012 @ 23:15:42 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110210835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat is wel nice ja, handig ook.
Ik neem dan wel aan dat het blikken bier moet zijn, en hoe zit het met sterke drank? (glas dus)

Wanneer vertrekken jullie eigenlijk? Woensdagavond of donderdag? :)
Alles mag. Het is allemaal eigen verantwoording.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110223406
Kasabian komt niet, hebben pinkpop afgezegd en ook RaR is uit het tourschema verdwenen. Hoop op een leuke vervanger, niet weer het zoveelste Duitse hiphop bandje...
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:32:06 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110282407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kasabian komt niet, hebben pinkpop afgezegd en ook RaR is uit het tourschema verdwenen. Hoop op een leuke vervanger, niet weer het zoveelste Duitse hiphop bandje...
Ik denk niet dat het heel veel boeiends wordt. Meestal zijn de vervangende bands niet zo veelzeggend. Af en toe zit er wel eens 1 tussen waar je wat mee kunt, maar vervangers moeten er maar net zijn en dan zijn duitse bands net iets makkelijker te boeken dan een buitenlandse.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 april 2012 @ 09:39:20 #280
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_110385747
Kasabian boeit me niet zo, sta dan toch bij Alterna :)
  maandag 23 april 2012 @ 15:48:22 #281
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_110677531
Vrijdag timetable? Afgelopen 2 jaar kwam de timetable eind april op vrijdag.
Jaar daarvoor ook op vrijdag, echter pas in mei.

ja ik heb niks te doen :P
pi_110685740
Tis ook redelijk stil ja, dus er mag idd wel weer wat bekend worden (laatste naampjes ofzo), of een timetable :Y

Overigens ook vanuit RaR nog geen officiele berichtgeving omtrent het cancellen van Kasabian, terwijl RaR wel al uit hun tourschema is verdwenen. Dus neem aan dat ze meteen een vervanger willen presenteren of het bundelen met anders nieuws, anders zouden ze er wel een apart berichtje aan wijden lijkt me

ja, ik heb ook weinig te doen op festivalgebied :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:08:27 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110703522
Die timetable wil ik ook zo langzamerhand wel...
Die afzegging van Kasabian boeit me totaal niet en er zal ongetwijfeld ook niets boeiends voor terug komen.

Lijkt me wel gruwelijk om dan ineens bijvoorbeeld de Heideroosjes er zien staan. Hebben op zich ook nog wel wat met duitsland. Dan ga ik echt los. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111045771
Kasabian staat ineens toch nog wel (of wéér) op RaR, timetables zijn online;

http://www.rock-am-ring.com/spielplan

Kom maar op met de conflicten. Wat me meteen opvalt is de 2 late night specials, waarvan Skrillex dus wel te verwachten was, maar ook Manson van 01:40 - 03:00 op vrijdag.
Hier tenminste wél een behoorlijke show voor Linkin Park (23:20 - 01:00), en niet de 5 kwartiertjes zoals op Pinkpop :+

Er zijn wat afzeggers en vervangers:

quote:
Crystal Castles, Azealia Banks und A$AP Rocky haben ihre Teilnahme an den Zwillingsfestivals absagen müssen. Neu bestätigt haben u.a. Gallows, The Stranglers, Morning Parade und Axe Wound.
Daarnaast ook 'nieuw':

HYRAX (alleen Rock im Park)
Jahcoustix
King Charles
Kobra and the Lotus
Monoshoque (alleen Rock am Ring)
Stellar Revival
Tom Beck
Twin Atlantic

En er staan nog wat (voornamelijk kleine) TBA slotjes:

Vrijdag 21:05 - 21:45 Clubstage
Vrijdag 16:45 - 18:55 Clubstage (3 slots)
Zondag 14:45 - 15:15 Alterna

Bovenste dus de 'grootste'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 01:09:10 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:31:59 #285
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_111051873
Ah op vrijdag naar Linkin Park en net genoeg tijd om nog even Ace of Spades mee te pakken bij Mötorhead :P



Lol. kom ik 5 min later dan ik dit gepost heb tegen...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  FOK!fotograaf woensdag 2 mei 2012 @ 19:55:13 #286
159915 -Menn0-
MNO
pi_111052974
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef Loveless85 het volgende:

Hier tenminste wél een behoorlijke show voor Linkin Park (23:40 - 01:00), en niet de 5 kwartiertjes zoals op Pinkpop :+

Uh? 1 uur 20 vs 1 uur 15? :?
,,/
pi_111070380
Typo, ze beginnen 2320 :+
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:20:53 #288
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111074049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah op vrijdag naar Linkin Park en net genoeg tijd om nog even Ace of Spades mee te pakken bij Mötorhead :P

[ afbeelding ]

Lol. kom ik 5 min later dan ik dit gepost heb tegen...
My thoughts exactly ^O^ ^O^
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:26:16 #289
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111074162
Ben zeker blij met de time-table.
Was bang dat Machine Head tegenover Linkin Park ging staan. Dat is gelukkig niet zo.
Vrijdag wordt voornamelijk alterna, dan na Machine Head richting main voor stukje Soundgarden/Linkin Park. Dan stukje Motorhead en Marilyn Manson

Zaterdag hele dag main. Mijn verwachting voor die dag is helemaal uitgekomen en daar ben ik blij mee. Alleen Refused vind ik niks, en Billy Talent maar een paar nummertjes. Maar Gojira, Enter Shikari, Shinedown en vooral Tenacious D is toch fantastisch. En daarna natuurlijk 'Tallica.

Zondag wat heen weer tussen club en alterna. Staan wat namen die ik nog niet live heb gezien maar die ik wel aardig vind klinken zoals Periphery, Chase&Status, Example.
Afsluiten met Deichkind, denk dat het wat te lang is, maar ze hebben 1 leuk nummer.


Over 4 weken gaan we nu weg *O* *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:55:39 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111083189
Ik ben helemaal niet zo blij met de timetable :(

Vrijdag:
Belachelijk dat Evanescence tegenover Linkin Park staat (gedeeltelijk) 2 bands waarvan de oude muziek zeker op elkaar lijkt en die ook rond dezelfde tijd populair zijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat veel Linkin Park fans ook wel van Evanescence houden en andersom. Toch een beetje een faal van de organisatie naar mijn mening. Sowieso ook jammer dat ik de vorige keer Evanescence al gemist heb en de kans nu best groot is dat het weer gaat gebeuren.
Verder een dag met veel leuke dingen. Cypress Hill, Guano Apes, Linkin Park en Evanescence.

zaterdag:
Tenacious D staat gedeeltelijk tegenover Halestorm. Dat vind ik ook wel jammer. Ik wil ze allebei wel zien, maar dat gaat niet lukken. Ienemienemutte denk ik maar.
Verder vind ik Billy Talent niet echt goed werken als "voorprogramma" van Metallica, maar ik ben al lang blij dat het niet Offspring is (4 jaar geleden heeft dat echt het optreden van Offspring verpest)
Maar goed, Metallica wil ik nu wel eens goed zien, dus dat wordt vroeg naar de Main Stage.

Zondag:
Wordt een mooie dag met Dropkick Murphy's, The Offspring en Die Toten Hosen achter elkaar ^O^
Dan is mijn dag gelijk compleet :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:56:33 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111083227
Iemand trouwens al een blokkenschema gevonden? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:23:27 #292
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111084401
Blokkenschema staat toch gewoon op de website, kan je ook printen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:57:03 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111088585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef AgeEll het volgende:
Blokkenschema staat toch gewoon op de website, kan je ook printen.
Nu je het zegt...
Uiteindelijk ben ik er via via gekomen, maar ik vind het niet echt duidelijk te vinden.
Ik vind www.rock-am-ring.com sowieso een matige website.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111096060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nu je het zegt...
Uiteindelijk ben ik er via via gekomen, maar ik vind het niet echt duidelijk te vinden.
Ik vind www.rock-am-ring.com sowieso een matige website.
Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.

En blokkenschema onder 'spielplan/bands' vind ik nou ook niet echt heel opmerkelijk ofzo :+
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:14:03 #295
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111100221
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.

En blokkenschema onder 'spielplan/bands' vind ik nou ook niet echt heel opmerkelijk ofzo :+
Nee, vind t ook vrij makkelijk te vinden :P

En Komakie spreekt toch vloeiend Duits als skileraar?! :o
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:30:06 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111108284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Nee, vind t ook vrij makkelijk te vinden :P

En Komakie spreekt toch vloeiend Duits als skileraar?! :o
Wtf? Nu is de site ineens anders.

Eerst stond er bovenin alleen maar "Hauptseite" en nu staat er ineens van alles bij. Nu is het niet moeilijk te vinden nee :P

Maar ehm, ik ben geen skileraar, maar snowboardleraar. Watch your language! ;)
Duits gaat in ieder geval prima, maar om de 1 of andere manier was de site bij mij anders. Ik keek elke keer op mijn werk, misschien dat daar het verschil in zit. Nu kijk ik thuis.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:02:08 #297
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_111118128
Excuus, snowboardleraar!!

Mijn werk doet ook moeilijk met sommige sites. Kan best is waar zijn.
Ga je nog naar Offspring in Melkweg?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:38:46 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111122429
Even voor de volledigheid:
Ik ben niet gek. Thuis doet hij het prima, maar op mijn werk doet hij het in mijn browser in ieder geval niet goed :P

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:39:40 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111122467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef AgeEll het volgende:
Excuus, snowboardleraar!!
;)

quote:
Mijn werk doet ook moeilijk met sommige sites. Kan best is waar zijn.
Ga je nog naar Offspring in Melkweg?
Jep, vanmorgen kaarten besteld ^O^
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:48:54 #300
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_111162286
Hmm lees net dat de camping die ik wil al op dinsdag om 12 uur open gaat :{

dan toch maar dinsdagavond rijden!

Auch 2012 werden aufgrund behördlicher und polizeilicher Anordnung die ausgewählten Park- und Zeltbereiche B5 sowie D1 – D8 bereits ab Dienstag, 29.05.2012, 12:00 mittags geöffnet.

http://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/allgemeine-infos

Maar dan moet je wel 30 euro per auto bij betalen? Ik ben vorig jaar voor het eerst niet geweest dus ik heb hier nog niets van mee gekregen..
pi_111170078
Ik zit nog te twijfelen over die Green Camping, het is qua afstand van het terrein ideaal volgens mij, en we zijn maar samen, dus ik hoef niet perse op een dikke partycamping te staan, je kan de drukte altijd wel opzoeken, maar tis wel relaxt dat je nog een beetje kan slapen en niet naast Heinrich met z'n mobiele powerplant en boombox staat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')