Gewoon heel dom is dat!quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef YazooW het volgende:
Wow triest. Die trein was al lang weg...
Dit is wel weer een beetje overdreven jaquote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef YazooW het volgende:
Voor het geval er 2 treinen achter elkaar rijdenquote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef YazooW het volgende:
als dat zo is blijft dat ding gewoon naar beneden en gaat pas weer omhoog als de laatste voorbij is.quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor het geval er 2 treinen achter elkaar rijden
±-
En dat was nr 10!quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
Bij mij in de buurt aantal jaar terug ook, slagbomen gingen omhoog, gastje op brommer rijdt aan.. bomen gingen naar beneden (kwam er 1 van de andere kant), splatsjjjjjjjj spaghetti
omdat ze dom zijnquote:
als ze buitengewoon opsporingsambtenaar zijn welquote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef YazooW het volgende:
mag iemand van prorail je een boete geven?
90% is doorgereden, die 10% die wel stopte zit in dit programmaquote:
Ja.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef YazooW het volgende:
ja want BOAquote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef YazooW het volgende:
Doe ik ook, die ene minuut kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik heb het zelf ook eens gehad: bomen gingen omhoog, bleven rinkelen, en gingen weer naar beneden. En rats daar vloog een trein de andere kant op.
Dus ik blijf inderdaad wachten tot alles gedoofd is.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef WcPot het volgende:
Stiekem zou ik het best wel eens willen zien dat iemand aangereden word door een trein
iedereen BOA worden, probleem opgelostquote:
Ze hebben die poten er niet goed opgezetquote:
Ja maar je moet ook wel je ogen gebruiken die heb je niet voor niets.. je moet niet kijken oh hij gaat omhoog en al trappen/gas geven..quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik heb het zelf ook eens gehad: bomen gingen omhoog, bleven rinkelen, en gingen weer naar beneden. En rats daar vloog een trein de andere kant op.
Dus ik blijf inderdaad wachten tot alles gedoofd is.
Geweldig!quote:
en dat heeft zich nu dus gewoon voortgeplantquote:
Buitensporig ambtenaarquote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef missU het volgende:
[..]
als ze buitengewoon opsporingsambtenaar zijn wel
geen ideequote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Travel. het volgende:
Maar er staat dus een politiebusje daar?
Hedde de buurvrouw liggen neuken? 'Ja tien' .. huh?quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
en dat heeft zich nu dus gewoon voortgeplant
Camouflage.quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
Boa zijn verdekt opgesteld en de bus staat gewoon op het fietspad
Mensen/plaatjes/koperdieven/treinboekje alles heeft het gedaanquote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
oh is dat het excuse van de NS/Prorail?
Dan faal je best welquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef missU het volgende:
Hij krijgt zn eigen functie niet eens uit z'n strot![]()
![]()
zei ik 50 posts geleden ook alquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn vast wel wat mensen doorgefiets maar dat zenden ze niet uit
quote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Albertoooo het volgende:
een pontje die om de 6 maanden gaat.....
Ja dit is nog 10x triester dan bike teamquote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef YazooW het volgende:
Helemaal trots op zijn eigen trieste actie...
Hahahaha inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
ja hij zei daar staan kk wouten, blijve nstaan of je kan 60 euro lappe
nee, vrijheid van sprekenquote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
krijgt die pizzaman nu een boete wegens het waarschuwen van anderen...
120quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
ja hij zei daar staan kk wouten, blijve nstaan of je kan 60 euro lappe
Het is nederland zou zo maar kunnenquote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
krijgt die pizzaman nu een boete wegens het waarschuwen van anderen...
Te laat helaas!quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
Alphen a/d Rijn, hebben ze daar niks beters te doen? Bijvoorbeeld een winkelcentrum beveiligen tegen schutters
Waarschijnlijk krijg je dan een corrigerend duwtje en word je geschept door de ICE richting Duitslandquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
Alphen a/d Rijn, hebben ze daar niks beters te doen? Bijvoorbeeld een winkelcentrum beveiligen tegen schutters
idd ik dacht al waar ken ik die fiets vanquote:
die man is geweldigquote:
opzich wel slim al zijn boetes verdwijnen in de klikoquote:
nee helaas nietquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef Palomar het volgende:
Vrijwillige politie, krijg je dan ook een gun?
Neequote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef Palomar het volgende:
Vrijwillige politie, krijg je dan ook een gun?
ik ga hem luisterenquote:
Is toch falsquote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef gers het volgende:
waarom wordt zijn paspoort niet geblurred
YES SINTERKLEAS I KAN SPEAK ENGLISCH!quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan niemand hier engels!!
dey spiek english or kent you hear it?quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan niemand hier engels!!
Geen juiste vertaling van "Blazenblazenblazenblazenblazen"quote:
Nee, blow blow blowquote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen juiste vertaling van "Blazenblazenblazenblazenblazen"
wat kan ie eigenlijk wel?quote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
Deze gast is niet alleen slecht in Engels, Nederlands kan hij ook niet.
das toch een groot verschilquote:
dubbel zo slechtquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
Deze gast is niet alleen slecht in Engels, Nederlands kan hij ook niet.
Hij maakt een verschil!quote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij voelt zich heel wat, die vrijwilliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |