Haha maar wel vet dat het hiphop fast isquote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Goh verassing dat ze hiphop krijgen. Tsjonge, dat had ik nooit verwacht.
Klassiek ballet was nou ook niet verrassendquote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Goh verassing dat ze hiphop krijgen. Tsjonge, dat had ik nooit verwacht.
Ook dat.quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je vertaalcomputer, mocht je in een kanswijk terechtkomen.
Toen ik voor die workshop er was heb ik wel vijf keer nieuwe sokken aan moeten doen. Echt vijf keer van mijn sokken gereden.quote:Op zondag 27 november 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook dat.Maar even serieus, die kamikaze-fietsers daar. Damn.
Als je er cola bij doet.quote:
Vooralsnog is het stom.quote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef roos85 het volgende:
Muziek:
Anthony & Meysam - The Black Eyes Peas - Pump It
Ongelofelijk he? Ik moet er morgen met de auto naartoe maar no way dat ik in de stad ga parkeren. P+R Arena, dichterbij kom ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik voor die workshop er was heb ik wel vijf keer nieuwe sokken aan moeten doen. Echt vijf keer van mijn sokken gereden.
Hmm, daar heb je een punt. Nou ja, ik vind Nina ook een mooiere danseres om naar te kijken en de jongens spreken mij ook meer aan dan Anna.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Want niemand doet natuurlijk nog vervolgopleidingen nadat ze een baan hebben?
Hendig ja, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongelofelijk he? Ik moet er morgen met de auto naartoe maar no way dat ik in de stad ga parkeren. P+R Arena, dichterbij kom ik niet.
De stagiair slikt zeker antipsychotica die hun werk nog niet goed doen. (Lees: bijwerkingsfase)quote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Misstique het volgende:
Ah, het is weer tijd voor de epileptische regisseur.
Eensch.quote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
De hiphop van Floris en Lorenzo is memorabel. Dit niet.
Dat dacht is dus ook!quote:Op zondag 27 november 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
De hiphop van Floris en Lorenzo is memorabel. Dit niet.
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 21:06:15Grappige choreo, maar de twee dames steken er toch met kop en schouders boven uit.. #sytycd Vind het te flauw voor een finale choreo.. reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef WillemijnB het volgende:
Kunnen jullie wel wat van de dans zien? Ik word teveel verblind door de 'fantastische lichtshow'.
Rinusquote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 27-11-2011 om 21:06:15Grappige choreo, maar de twee dames steken er toch met kop en schouders boven uit.. #sytycd Vind het te flauw voor een finale choreo.. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |