wiequote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hij stond in het MTV-gebouw op Times Square een interview te houden dus vriendin en ik hebben hem een tijd aan staan gapen en gefilmd. En toen keek hij uit het raam en zwaaide m'n vriendin en toen zwaaide hij terug.
Want niemand doet natuurlijk nog vervolgopleidingen nadat ze een baan hebben?quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef WillemijnB het volgende:
Ik gun het eigenlijk alleen Anna niet. Maar dat is meer omdat ik niet zie wat een professioneel danseres nog met een opleiding moet.
Je cursus zelfverdediging gedaan en je taser bij je?quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag er morgen weer naartoe, ik knijp 'm nu al.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef HalloLobbes het volgende:
Asjemenou, een flyer bij de portie Babi Pangang. Hiel, een lekkele poltie Nasi extla, als je maal op Meysam gaat stemmen..
Toch leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hij stond in het MTV-gebouw op Times Square een interview te houden dus vriendin en ik hebben hem een tijd aan staan gapen en gefilmd. En toen keek hij uit het raam en zwaaide m'n vriendin en toen zwaaide hij terug.
annaquote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Ik heb het gemist, wie stond er onderaan in de tussen-stem-stand?
Anna.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Virgilquote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Ik wil je handje wel vasthouden hoorquote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag er morgen weer naartoe, ik knijp 'm nu al.
Nog even snel een paar verzekeringen afsluiten.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je cursus zelfverdediging gedaan en je taser bij je?
quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
Als je verdient om te winnen omdat je veel hebt meegemaakt dan was Issuebelle de eerstkomende 95 seizoenen de winnaar?
wowquote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jude Law, bij de les blijven, sausert.
Virgil.quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Die heeft niks meegemaakt, die maakt van niks als een drama.quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
Als je verdient om te winnen omdat je veel hebt meegemaakt dan was Issuebelle de eerstkomende 95 seizoenen de winnaar?
En je vertaalcomputer, mocht je in een kanswijk terechtkomen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog even snel een paar verzekeringen afsluiten.
Neenee, het is ey fawaka!quote:
ibenny jij gaat ook naar amsterdam?quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil je handje wel vasthouden hoor
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |