Volgens mij is het veel meer mijn gezeur dat het topic bijkans het loodje doet leggen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben Wauw, ik kill topics. Als een baas.
Precies gewoon niet zulke hoge eisen stellen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?
Ach zeur maar aan over het niet hebben van dates. Tel je zegeningen, je kunt ook niets verpesten dan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel meer mijn gezeur dat het topic bijkans het loodje doet leggen.
Maar het moet even
quote:OP: Ga niet achter vriendinnen aan, het zijn niet voor niets vriendinnen. Ga ook niet hier jankzakken als uiteindelijk blijkt dat het niets wordt.
Al zo'n 10 reeksenquote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
Sinds wanneer is de OP eigenlijk zo ingrijpend veranderd? Wortels?
Ja zeg probeer ik wat is het weer niet goed.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
En heloef:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat mijn eisen voor een eerste zoen nou zo geweldig hoog zijn, hoor, maar dan nog...quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies gewoon niet zulke hoge eisen stellen.
QFT.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
En heloef:
[..]
Mijn tip: de eerste die het netjes vraagtquote:Op zondag 27 november 2011 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat mijn eisen voor een eerste zoen nou zo geweldig hoog zijn, hoor, maar dan nog...
Wauwelaar wss.quote:Op zondag 27 november 2011 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik lees de OP uiteraard ook niet elke keer![]()
Wie heeft dat gedaan en waarom?
Ja dus.quote:
Je hebt gelijk, hij zit steeds stukjes te veranderen. Dat ding van die zwerver slaat trouwens nergens opquote:
nee. stom is dat.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed zo; degene die het wel gedaan heeft verdient klappies, haten op heloef is niet leuk
Terecht wel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed zo; degene die het wel gedaan heeft verdient klappies, haten op heloef is niet leuk
Ik ben niet iemand waaraan vrouwen gaan vragen of ze me mogen zoenenquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn tip: de eerste die het netjes vraagt
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand waaraan vrouwen gaan vragen of ze me mogen zoenen
Hoe verliep de date?quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ook minder geniaal dan ik normaal ben.
Vraag me af of er een tweede date inzit
Ik wel dan?quote:Op zondag 27 november 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand waaraan vrouwen gaan vragen of ze me mogen zoenen
quote:And let me meet a girl one day
That wants to spread some love this way
we can let our souls run free
And she can open some happiness with me
nah ik drink ook bijna nooit en vooral niet tijdens uitgaan maar ik heb toch lol hoorquote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Uitgaan vind ik totaal niks. Voor een geheelonthouder valt daar geen lol aan te beleven en afgezien daarvan is het al niet mijn ding.
En dates moet je maar net kunnen krijgen.
de meeste mensen valt het niet op johquote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe dat dan per DM maar ga niet een topicreeks lopen verzieken
Fijn voor jou. Lees maar eens nog een keerquote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de meeste mensen valt het niet op joh
niemand leest die op
verzieken vind ik nogal een groot woord
Ik wou er even mee bewijzen dat je daar niet knap voor hoeft te zijn.quote:
Ik heb geen idee hoe Capstan er uit ziet, kan daar moeilijk een mening over geven (al wist ik wel hoe hij er uit zagquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou er even mee bewijzen dat je daar niet knap voor hoeft te zijn.
Allicht knapper dan ik. En je hebt wel je leeftijd mee. Ik kan me geen vrouw bedenken die geheel uit eigen beweging mij nog voor zou stellen om me te leren zoenenquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou er even mee bewijzen dat je daar niet knap voor hoeft te zijn.
Er zijn zat FOK!sters die dat wel doenquote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Allicht knapper dan ik. En je hebt wel je leeftijd mee. Ik kan me geen vrouw bedenken die geheel uit eigen beweging mij nog voor zou stellen om me te leren zoenen
Ik tot vorige week vrijdag ook niet hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Allicht knapper dan ik. En je hebt wel je leeftijd mee. Ik kan me geen vrouw bedenken die geheel uit eigen beweging mij nog voor zou stellen om me te leren zoenen
Doe daar iets aan dan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen "misschien komt dat nog wel", want je weet het niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toch niet jonger toveren? Geen enkele vrouw gaat vrijwillig zoenen met een man van bijna 30 die dat voor het eerst doet.quote:
Jij hebt ook een kroeg.quote:
Dankjequote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Daniel1976 het volgende:
kweet niet precies wat er mis was, maar even de OP van het vorige deel hier neergezet
Ook die versie is niet helemaal lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Daniel1976 het volgende:
kweet niet precies wat er mis was, maar even de OP van het vorige deel hier neergezet
Dat maakt dan niet meer uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |