Ik heb het ook hoorquote:
Je hebt gewoon een wingman nodig.quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
Dat ik dus de enige ben die er niet over mee kan praten steekt me nog het meest
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodigquote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een wingman nodig.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodig
Op een wingman die me aanspoort met een willekeurige dame te gaan zoenen zit ik ook niet te wachten
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodig
Op een wingman die me aanspoort met een willekeurige dame te gaan zoenen zit ik ook niet te wachten
Dat dus.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?
Ik ben zelf nooit dronken, dus dat lijkt me een beetje lastig wordenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]gewoon een willekeurige dronken dame zoenen
Groot wil ik het niet per se maken, maar ik verkeer nooit in een situatie waarin EN een leuke vrouw aanwezig is EN er een mogelijkheid bestaat die te zoenen. Zie ook hierbovenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?
Ben je anti-alcohol?quote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit dronken, dus dat lijkt me een beetje lastig worden
[..]
Groot wil ik het niet per se maken, maar ik verkeer nooit in een situatie waarin EN een leuke vrouw aanwezig is EN er een mogelijkheid bestaat die te zoenen. Zie ook hierboven
Het word wel makkelijker danquote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Dronken is ook echt geen voorwaarde
ga er dan meer op uit? Ga op dates etc
Anti-alcohol als in hekel aan dronken mensen?quote:
Uitgaan vind ik totaal niks. Voor een geheelonthouder valt daar geen lol aan te beleven en afgezien daarvan is het al niet mijn ding.quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Dronken is ook echt geen voorwaarde
ga er dan meer op uit? Ga op dates etc
Ik kan het zelfs...quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Capstan het volgende:
En dates moet je maar net kunnen krijgen.
Een gruwelijke hekel aan dronken mensen, ja.quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Anti-alcohol als in hekel aan dronken mensen?
Een glaasje voor de lekker keur je ook af?
Ik was vanmiddag ook minder geniaal dan ik normaal ben.quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dan eindelijk een date heb, weet ik dat ook weer te verprutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |