Klinkt superspannend.quote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
En toen hielden we de hele film elkaars hand vast en onze handen trilden en zweetten helemaal en we zaten strak naar dat scherm te staren. En ik wilde toen mijn hoofd op dr schouder doen en zij wilde zoenen, maar we durfden dat niet omdat we niet wisten wie er achter ons zaten. En ik had ook als reden dat ik niet wist hoe ik me goed kon draaien in die stoel.
oeh! Dmmetje! Ik wil ook alle dirt!quote:
Ik heb laatst met succes gewingmand.quote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
Ik voel me wel trots.
Omdat we er misschien toch iets bijgebracht hebben
Ik voel me dan ook elke keer weer een schooljongetjequote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
En dat verlegen worden met zoenen. Heb ik int begin met elke vrouw nog wel gehad hoor
Kweet niet waarom.quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook elke keer weer een schooljongetje
Hmm, neequote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kweet niet waarom.
Maar als zelfs de ouwe garde datzelfde heeft.
Dan heeft iedereen dat wel
Alleen mannen dan.quote:
Ik heb het niet altijd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kweet niet waarom.
Maar als zelfs de ouwe garde datzelfde heeft.
Dan heeft iedereen dat wel
Ja oké, Bij een ONS heb ik dat ook nooit gehad. Maar daar kwam ook de nodige drank bij kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet altijd.
Maar wel als ik iemand echt leuk vind
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef Capstan het volgende:
Ik besef me trouwens net dat ik nu wel in een unieke positie verkeer in dit topic
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef Capstan het volgende:
Ik besef me trouwens net dat ik nu wel in een unieke positie verkeer in dit topic
Oh ja sorry he.quote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu de enige van onze "vaste klanten" die nog niet eens ooit gezoend heeft
Heloef ook, maar hij heeft wel 'gezoend'.quote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu de enige van onze "vaste klanten" die nog niet eens ooit gezoend heeft
Dat is het leuke aan daten en zo'n eerste kusquote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
En dat verlegen worden met zoenen. Heb ik int begin met elke vrouw nog wel gehad hoor
Ja, ik kan gewoon niet geloven dat het opeens zo snel is gegaan, ik ben nog maar zo kort actief in dit topic. Jullie hebben me hier serieus bij geholpen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
Ik voel me wel trots.
Omdat we er misschien toch iets bijgebracht hebben
Ik hecht er niet meer zoveel waarde aan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan daten en zo'n eerste kus
Dat van mij telt gewoon mee hoor, ik word al vaak genoeg buitengesloten verdomme!quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heloef ook, maar hij heeft wel 'gezoend'.
Nouja, ze verkrachte je mond. En je zwaaide met je armen alsof je hulp nodig had.quote:Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat van mij telt gewoon mee hoor, ik word al vaak genoeg buitengesloten verdomme!
Ik ben superblij voor julliequote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon niet geloven dat het opeens zo snel is gegaan, ik ben nog maar zo kort actief in dit topic. Jullie hebben me hier serieus bij geholpen.
Hoho ze vroeg het eerst netjes heur.quote:Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja, ze verkrachte je mond. En je zwaaide met je armen alsof je hulp nodig had.
Dus....
Ik heb het ook hoorquote:
Je hebt gewoon een wingman nodig.quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
Dat ik dus de enige ben die er niet over mee kan praten steekt me nog het meest
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodigquote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een wingman nodig.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodig
Op een wingman die me aanspoort met een willekeurige dame te gaan zoenen zit ik ook niet te wachten
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een begripvolle vrouw nodig
Op een wingman die me aanspoort met een willekeurige dame te gaan zoenen zit ik ook niet te wachten
Dat dus.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?
Ik ben zelf nooit dronken, dus dat lijkt me een beetje lastig wordenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]gewoon een willekeurige dronken dame zoenen
Groot wil ik het niet per se maken, maar ik verkeer nooit in een situatie waarin EN een leuke vrouw aanwezig is EN er een mogelijkheid bestaat die te zoenen. Zie ook hierbovenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet toch ooit voor het eerst zoenen? Je moet het niet te groot maken. Als een vrouw een beetje leuk is kun je daar toch best mee zoenen?
Ben je anti-alcohol?quote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit dronken, dus dat lijkt me een beetje lastig worden
[..]
Groot wil ik het niet per se maken, maar ik verkeer nooit in een situatie waarin EN een leuke vrouw aanwezig is EN er een mogelijkheid bestaat die te zoenen. Zie ook hierboven
Het word wel makkelijker danquote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Dronken is ook echt geen voorwaarde
ga er dan meer op uit? Ga op dates etc
Anti-alcohol als in hekel aan dronken mensen?quote:
Uitgaan vind ik totaal niks. Voor een geheelonthouder valt daar geen lol aan te beleven en afgezien daarvan is het al niet mijn ding.quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Dronken is ook echt geen voorwaarde
ga er dan meer op uit? Ga op dates etc
Ik kan het zelfs...quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Capstan het volgende:
En dates moet je maar net kunnen krijgen.
Een gruwelijke hekel aan dronken mensen, ja.quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Anti-alcohol als in hekel aan dronken mensen?
Een glaasje voor de lekker keur je ook af?
Ik was vanmiddag ook minder geniaal dan ik normaal ben.quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dan eindelijk een date heb, weet ik dat ook weer te verprutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |