Daarom beginnen met een kwart of een halve en dan meer eten als het niks doetquote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet nooit van tevoren hoeveel er in zit.
jawel, want daar doseer je zelf. Bij bijvoorbeeld spacecake doseert diegene die het gebakken heeft en je kunt niet aan de buitenkant zien hoeveel er precies in is gedaanquote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daarom beginnen met een kwart of een halve en dan meer eten als het niks doet
je weet ook nooit hoe een joint gaat vallen
of een paar biertjes
Nou laat me duidelijk stellen ze zitten niet continu aan de drugs nee.quote:Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo als het zo is, waarom mag dat dan niet gezegt worden? Als het types zijn die keer op keer blowen of andere drugs gebruiken is zijn opmerking toch terrecht?
Niks geen streek.
ik haal mijn koekjes bij de grass company daar houden ze gewoon 1 lijn aan hoorquote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
jawel, want daar doseer je zelf. Bij bijvoorbeeld spacecake doseert diegene die het gebakken heeft en je kunt niet aan de buitenkant zien hoeveel er precies in is gedaan
Maar dan blijft het nog wel moeilijk te doseren -_-quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haal mijn koekjes bij de grass company daar houden ze gewoon 1 lijn aan hoor
spacecake van vreemde zou ik nooit aan nemen
maar vrienden van mij maken het ook wel eens ja
gewoon niet meteen zo'n hele plak weg werken en doseren dan gebeurt er echt niet meteen iets heel vreemds
wat is er moeilijk aan opbouwen?quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan blijft het nog wel moeilijk te doseren -_-
Mensen hoeven het van mij niet te doen, maar ga niet haten als andere het wel doen. Dat hoor je gewoon zo vaak, mensen die nog steeds de dingen roepen die ze op de basisschool ingefluisterd werden.quote:Op zondag 27 november 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij noemt het openmind, maar waar ligt de grens dan?
Omdat het effect van een biertje en een stikkie al binnen een paar minuten merkbaar zijn en die van spacecake/spacekoekjes en dergelijke niet.quote:Op zondag 27 november 2011 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan opbouwen?
zo lastig is het niet hoor
de enige keer dat ik het hier fout heb zien gaan was toen iemand na tig bier meteen 2 spacecupcakejes nam
ja dat is gewoon niet slim
Ja maar als je daar gewoon verantwoord mee omgaat dan weet je dat en prop je er niet meteen 1 achter aanquote:Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat het effect van een biertje en een stikkie al binnen een paar minuten merkbaar zijn en die van spacecake/spacekoekjes en dergelijke niet.
Daar gaan vaak enkele uren over heen.
Daar zit een belangrijk verschil in wat in acht genomen dient te worden
Edit:Topic dood?
Dan hebben ze zichzelf een alkoholvergiftiging gezopen. Zichzelf.quote:Op zondag 27 november 2011 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als je daar gewoon verantwoord mee omgaat dan weet je dat en prop je er niet meteen 1 achter aan
doseren dus
als mensen er niet mee om kunnen gaan heeft dat niks te maken met dat je niet goed kunt inschatten hoeveel je moet nemen of zo dan heeft het er gewoon mee te maken dat het mensen zijn die stom bezig zijn
tequila valt ook laat en als mensen er dan 8 nemen en dan in eens omvallen heeft dat niks te maken met of de hoeveelheid alcohol per fles anders is of niet
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 27 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Dingen verpesten en mensen kwetsen ik ben er beter in dan ik dacht.
Mwah ik werk mensen denk ik de laatste dagen wat op hun zenuwen.quote:
En wie had je daar voor gewaarschuwd toen al? Opperbaas Supersoep.quote:Op zondag 27 november 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik werk mensen denk ik de laatste dagen wat op hun zenuwen.
Als ik me kut voel moet ik mijn gal spugen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En wie had je daar voor gewaarschuwd toen al? Opperbaas Supersoep.
ik doe niet mijn best ik ben het met je oneens. Het ging over koekjes en als je die bij de shop koopt zit er altijd ongeveer even veel in.quote:Op zondag 27 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan hebben ze zichzelf een alkoholvergiftiging gezopen. Zichzelf.
En waarom? Omdat ze, als ze zelf tellen, precies hadden kunnen weten hoeveel ze gedronken hadden.
Bij spacecake weet je niet hoe veel er in is gedaan, dat is mijn hele punt.
Ik denk dat ik maar ga stoppen, je snapt het gewoon niet. Of je wilt me gewoonweg niet geloven, terwijl ik toch echt duidelijk ben geweest.
Zo moeilijk is het ook niet om je dat voor te kunnen stellen, je doet meer je best het met me oneens te zijn.
Brief schrijven die je niet verstuurdquote:Op zondag 27 november 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik me kut voel moet ik mijn gal spugen.
Is nou eenmaal zo.
Ik ben er nu wel klaar mee.quote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Brief schrijven die je niet verstuurd
Ik ben terug nu.quote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien MoonSelene en Heathcliff nog niet terug zijn, denk ik dat we kunnen concluderen dat het goed gaat.
Hadden jullie nou een date of wat?quote:
Toen begon de film...quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was werken en zij waren kennelijk ook bezig.
Jaaaa maar ben wel lieflijk uitgezwaaid.quote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je alleen terug bent
Goed, we waren bloednerveus.quote:
Wat schattig.quote:Op zondag 27 november 2011 18:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Goed, we waren bloednerveus.
In de bus vergat ik dat ik niet op Fok was en zat hardop te praten zoals op Fok, met woorden als trio en hosselen enzo en dat had ik pas door toen ik zag dat een oude vrouw ons aan zat te staren.
Ik vergat in de bus uit te checken en toen riep die buschaufeur dat ik nog moest uitchecken.
Toen zei ik: "Oeps vergeten, ik ben heel zenuwachtig.'
Oh wat lief.quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
En in de bioscoop leken we net beginnende pubers. We deden verlegen en giechelig en deden onze handen steeds 1 millimeter dichter naar elkaar. En ik keek steeds schuin naar haar hand en durfde die niet vaste te pakken. En toen deed ze dr hand opengevouwen en toen durfde ik het wel. En toen keek ik met knalrood hoofd strak naar het scherm. En onze harten bonkten toen heel vlug.
Ik ook!quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wat lief.![]()
En wat ben ik jaloers.
Ik ook!quote:
En dit!quote:
Ja, het was heel lieflijk en echt back to jeugd. Heel raar, alles leek verleerd, alles ging vanaf stap 1 alsof we 12 waren.quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wat lief.![]()
En wat ben ik jaloers.
Ik heb er nog een hele boel hoorquote:
aah super cute toch!quote:Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, het was heel lieflijk en echt back to jeugd. Heel raar, alles leek verleerd, alles ging vanaf stap 1 alsof we 12 waren.
Heb je geroddeld over ons?quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
Oja en het voornaamste gespreksonderwerp dat waren jullie, haha.
/carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |