hasj koekjes!quote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee als ik iets vies vind is het wel roken, dus blowen zit er dan iet echt in voor mij. En vind het prima zo. Wil helemaal niet rustig worden
Hmm ik vind een man die er onverantwoord mee omgaat wel een afknapper jaquote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou, ik vind druggs een hele grote afknapper bij een man als ik eerlijk ben, en ik gebruik inderdaad geen druggs, nooit gedaan en ook niet van plan
helaas veel mensen wel en dan zie je toch vaak dat het de verkeerde kant op gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar drugs gebruik je toch om je lekker te voelen? Of begrijp ik iets nou verkeerd?
En gelijk heb je. Ik houd me er ook altijd ver van af.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon helemaal niks mee te maken hebben![]()
Mensen moeten dat zelf weten, maar ik hang irl dus ook niet rond met mensen die druggs gebruiken.
als je daarmee bedoelde dat ze richting drugs drijven is ie wel nasty jaquote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grappen vallen de laaste tijd niet zo lekker bij iedereen.
Kopen,kopen kopenquote:
Oh nee ik niet, als iemand aan de drugs zit op regelmatige basis is hetquote:Op zondag 27 november 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm ik vind een man die er onverantwoord mee omgaat wel een afknapper ja
maar als je weet wat je doet en het niet elk weekend doet zie ik geen probleem
drink je wel? en je vrienden?quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon helemaal niks mee te maken hebben![]()
Mensen moeten dat zelf weten, maar ik hang irl dus ook niet rond met mensen die druggs gebruiken.
Nou ik bedoelde er mee dat wij drietjes in de toekomst wel eens een jointje zouden kunnen opsteken.quote:Op zondag 27 november 2011 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je daarmee bedoelde dat ze richting drugs drijven is ie wel nasty ja
dat is geen grap dat is een steek
als je bedoelde dat ze vaak pilletjes doen en gul uitdelen is het wat anders
Ik heb ze niet nodig voorlopig.quote:
Hoezo als het zo is, waarom mag dat dan niet gezegt worden? Als het types zijn die keer op keer blowen of andere drugs gebruiken is zijn opmerking toch terrecht?quote:Op zondag 27 november 2011 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je daarmee bedoelde dat ze richting drugs drijven is ie wel nasty ja
dat is geen grap dat is een steek
maar wel naar gezochtquote:
Ik heb het vaak over seks, daarom komt Google denk ik met condooms op de proppen.quote:
jij noemt het openmind, maar waar ligt de grens dan?quote:Op zondag 27 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
Ik kan juist heel slecht tegen mensen die alles meteen al afkeuren, ik wil gewoon alles proberen en meemaken. Doorslaan met drugs is ook niet ok, maar een beetje openmind kan ik wel waarderen.
Mooi hè! Googlequote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vaak over seks, daarom komt Google denk ik met condooms op de proppen.
Allemachtig prachtig.quote:
Gewoon niet dat ding in een keer in je bek proppenquote:
Ik bedoelde door dat ze nu samen zijnquote:Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo als het zo is, waarom mag dat dan niet gezegt worden? Als het types zijn die keer op keer blowen of andere drugs gebruiken is zijn opmerking toch terrecht?
Niks geen streek.
Ja preciesquote:Op zondag 27 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
Ik kan juist heel slecht tegen mensen die alles meteen al afkeuren, ik wil gewoon alles proberen en meemaken. Doorslaan met drugs is ook niet ok, maar een beetje openmind kan ik wel waarderen.
Je weet nooit van tevoren hoeveel er in zit.quote:Op zondag 27 november 2011 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon niet dat ding in een keer in je bek proppen
Vind ze niet lekker dus brokkel altijd wat in een bakje vla haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |