picsquote:Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Davy Klaassen en ben op 21 februari 1993 geboren in Hilversum.
In het seizoen 2011-2012 speel ik in de A1 van Ajax.
In januari 2010 was ik al aan de A1-selectie toegevoegd.
Mijn voetballoopbaan begon ik op 6-jarige leeftijd bij H.V.V. de Zebra’s. Daar heb ik tot mijn tiende gespeeld.
Daarna ging ik bij Wasmeer voetballen. Hier werd ik gescout door Ajax.
Vanaf augustus 2004 speel ik bij Ajax.
Vanaf 2008 speel ik respectievelijk in Jong Oranje onder 16,17 en 19.
Ik heb een broertje, Aron en een zusje, Naomi . Zij zijn een tweeling. Aron voetbalt bij S.V. Huizen en Naomi softbalt bij H.C.A.W. in Bussum.
Groetjes van Davy Klaassen
Marcel Meeuwis werd vroeger ook de nieuwe cruijff genoemd.quote:Op zondag 27 november 2011 18:15 schreef DeWaasheid het volgende:
Het zal wel net zo'n talent worden als Mokotjo van Feyenoord, Aissati en zo nog 100 andere nieuwe cruiffs/van bastens.
Begint ontzettend vermoeiend te worden dat mensen voetballers (of muzikanten, daar zie je dat ook vaak gebeuren) meteen bombarderen tot 'de nieuwe ....' nadat ze een enkel succesje hebben behaald.quote:Op zondag 27 november 2011 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Marcel Meeuwis werd vroeger ook de nieuwe cruijff genoemd.
Zijn teksten zijn ook lief. Weet niet wat hem overkomt en is gewoon oprecht trots zonder een grote mond te hebben.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn ook lief. Weet niet wat hem overkomt en is gewoon oprecht trots zonder een grote mond te hebben.
Aandoenlijk istie he ?quote:
Ja! Ik zit net zijn website te bekijken, ik ben fanquote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en meteen een doelpunt, kun je je voorstellen hoe blij hij moet zijn geweest
Och die reacties in het gastenboek, van de juf en de moeder vanquote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja! Ik zit net zijn website te bekijken, ik ben fan
Ja geweldig! Dit is echt het jongensdroomscenario met bijbehorend jochiequote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Och die reacties in het gastenboek, van de juf en de moeder van
Nooit gedaan? Heb je wat gemist. Of met je vader? Leuk toch en dan in de rust wat drinken in de kantine.quote:
Wut? Ik vond het gewoon typisch. Niet negatiefquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit gedaan? Heb je wat gemist. Of met je vader? Leuk toch en dan in de rust wat drinken in de kantine.
Laat hij je gaydar rinkelen? Zou wel opmerkelijk zijn als juist zo'n talent het taboe zou doorbreken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik zou hem echt wel doen.....
Wat een geweldig talent, veel beter dan Guidetti, echt wel.
Ja hij loopt naast zijn schoenen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef Roffamannetje het volgende:
Overschat arrogant ventje, typisch ´talent´ van jullie weer haha.
Goede toevoeging wel, staat die scheef kijkende smiley dan voor jou omtrent Ajax spelers of?quote:
Nee, staat voor het standaardfeit dat elke Ajax-debutant als de nieuwe vd Vaart of Sneijder wordt gezien. Ging bij Vertonghen zo, ging bij Anita zo, ging bij de Jong zo etc.quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede toevoeging wel, staat die scheef kijkende smiley dan voor jou omtrent Ajax spelers of?
Nee Anita werd zelfs bijna weggestuurd, maar bij gebrek aan beter toch een kans gekregen en gegrepen. Daarbij geloof ik ook niet dat iemand ooit heeft beweerd dat De Jong een nieuwe V/d Vaart/Sneijder kon worden al draaide hij wel een top seizoen met Pantelic voorzich.quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, staat voor het standaardfeit dat elke Ajax-debutant als de nieuwe vd Vaart of Sneijder wordt gezien. Ging bij Vertonghen zo, ging bij Anita zo, ging bij de Jong zo etc.
Boilesen ook.quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, staat voor het standaardfeit dat elke Ajax-debutant als de nieuwe vd Vaart of Sneijder wordt gezien. Ging bij Vertonghen zo, ging bij Anita zo, ging bij de Jong zo etc.
Waar dan? geef me 1 artikel of bericht waar er vorig jaar is beweerd dat Boilesen zich binnen geen tijd zou hebben doorontwikkeld tot een topspeler.quote:
Eriksen...die gast moet eens een keer flink op z'n donder krijgen van de Boer. Speelt met het dedain van een gearriveerde vedette. Op zijn leeftijd moet hij gefocust spelen in plaats van zich met frivoliteiten en no look passjes bezig te houden.quote:
Hij heeft wel gelijk hoor, Boilesen werd ook gigantisch gehyped. Dat gebeurt bij elke Ajax-debutant.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar dan? geef me 1 artikel of bericht waar er vorig jaar is beweerd dat Boilesen zich binnen geen tijd zou hebben doorontwikkeld tot een topspeler.
het zit je diep hequote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, Boilesen werd ook gigantisch gehyped. Dat gebeurt bij elke Ajax-debutant.
Ok bewijs mijn ongelijk dan. Boilesen heeft vorig jaar ook helemaal niet zo extreem goed gespeeld namelijk. Natuurlijk is het knap dat hij er als debutant al vrij snel stond, maar zeker in verdedigend opzicht is hij of was hij er nog lang niet.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, Boilesen werd ook gigantisch gehyped. Dat gebeurt bij elke Ajax-debutant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |