't is Rene Wormhoudtquote:Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze hoeven maar 1 keer te strekken en hop gelijk spier gescheurd.
onder lindeman was dat niet zoquote:Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze hoeven maar 1 keer te strekken en hop gelijk spier gescheurd.
Swart.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Haha dat spandoek: jacco zit alleen maar bij NEC omdat ie zwart is
Swart staat er volgens mij?quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Hij heet Jacco Swartquote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Haha dat spandoek: jacco zit alleen maar bij NEC omdat ie zswart is
Weet je wel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet Klaassen eigenlijk met zijn voornaam?
Davy toch?quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davyquote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Er staat Swart.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Sinter.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lolque?quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davyquote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lyon is niet van het kaliber NECquote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoogstaand niveau weer van Ajax.
Aissati 2e helft knallen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoogstaand niveau weer van Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eredivisie onwaardigquote:
iedereenquote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax rolt iedereen op in de CL maar in de eredivisie zijn ze niet beter dan middenmoot
quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax rolt iedereen op in de CL maar in de eredivisie zijn ze niet beter dan middenmoot
iedereenquote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef dieselnoi het volgende:
Mooi shirt.quote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou die ook zo'n wit t-shirt met allemaal kleurtjes hebben?
Ah, de domste opmerking van de dag hebben we alweer te pakken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef dieselnoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
El Hamdaoui.quote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is Frank de Boer eigenlijk ook een ei. gewoon 4-3-3 spelen, met een spits van 1.30. en maar el h blijven negeren
Ik had 5 euro op de 34e minuut gezetquote:
Hij zou idd het hele systeem moeten omgooien...quote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is Frank de Boer eigenlijk ook een ei. gewoon 4-3-3 spelen, met een spits van 1.30. en maar el h blijven negeren
leo driessenquote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef Gwunnik het volgende:
Wat een fucking zeiksnor die commentator![]()
Irritant figuur... wie is het?
Leoquote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef Gwunnik het volgende:
Wat een fucking zeiksnor die commentator![]()
Irritant figuur... wie is het?
Als hij zo blijft rennen niet...quote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat Ligeon het 90 minuten volhouden?
2equote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat een knakenpot. Nec en Ajax zijn qua niveau gewoon gelijkwaardig. Na vanmiddag weet Ajax wel waar het staat
Ajax heeft gewoon een grote lappenmand kneusjequote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat een knakenpot. Nec en Ajax zijn qua niveau gewoon gelijkwaardig. Na vanmiddag weet Ajax wel waar het staat
Zou je niet zeggen met zijn postuurquote:
Bazenscheids.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu hoor ik niemand over de scheids?
Dat is geen goed argument.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een grote lappenmand kneusje
Sinds wanneer ben jij weer vrij?quote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Aissati heeft best wel een verantwoordelijke rol nu. Want zijn optreden, mits goed dan wel uitmuntend zo ook perfect, kan leiden tot een samensmelting van de Boer en El Hamdaoui.
Ik hoop het.²
Wordt op een verkeerde manier getraind dus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een grote lappenmand kneusje
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.quote:
Zit weer een Marokkaan bij de selectie en BansheeBoy is er weer.quote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Aissati heeft best wel een verantwoordelijke rol nu. Want zijn optreden, mits goed dan wel uitmuntend zo ook perfect, kan leiden tot een samensmelting van de Boer en El Hamdaoui.
Ik hoop het.²
Okequote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop het.²
okequote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.
jammer joh van die kut medische stafquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.
Als telt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is dat al te laatquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jongquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar die Boerrigter, hoe functioneel hij ook mag wezen, hij kan me niet bekoren,quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer vrij?
Klopt. Vooral Boerrigter kan ajax goed gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
Wat we worden we weer verwend deze zondag middagwat een triest niveau
quote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gelukkig heeft Feyenoord de scheidsrechter omgekocht. Anders was het wel erg triest geweest vandaag.
quote:Op zondag 27 november 2011 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Twente - Bony voor de neutralist een mooie wedstrijd kan worden.
Hij haalt tenminste rendement.quote:Op zondag 27 november 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Boerrigter speelt een soort van claustrofobisch voetbal, hij rendeert alleen maar in een kleine vierkant links van het veld. Elders raakt hij het overzicht kwijt.²
Beetje het Babel syndroom. Duurt niet lang voordat elke verdediger weet wat hij gaat doen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Boerrigter speelt een soort van claustrofobisch voetbal, hij rendeert alleen maar in een kleine vierkant links van het veld. Elders raakt hij het overzicht kwijt.²
quote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef Geo3kant het volgende:
WIJ ZIJN AJAX EN WIJ HEBBEN MOEITE MET UTRECHT, FEYENOORD, NEC.
Die eerste was nooit geel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:26 schreef S0nic het volgende:
Die scheids is ook echt lekker consequent. Was gewoon rood.
Ja, nu is hij nog ietwat verrassend. Maar hij is erg voorspelbaar in zijn "acties". Ik vind die andere négerboy veel leuker.quote:
Wij zijn Ajax wij kunnen niet verdedigenquote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef Geo3kant het volgende:
WIJ ZIJN AJAX EN WIJ HEBBEN MOEITE MET UTRECHT, FEYENOORD, NEC.
Mwah. Ik zou Babs niet geven hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - Vitesse
Dat wordt een mooie pot.
Het is ook gewoon rood, als de speler zou blijven staan was het been gebroken alles.quote:
toptenniser.quote:
Subtiel, maar je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent, dat wordt tegenwoordig geaccepteerd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Alleen in der kont en denken aan Frits!
NEC.quote:Op zondag 27 november 2011 15:37 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, was ik weer, wie is er beterder Ajax of NEC
hoho, alleen de ontvanger is homo he.quote:Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Subtiel, maar je mag ook gewoon zeggen dat je homo bent, dat wordt tegenwoordig geaccepteerd.
Boerrigterquote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Kutzooi, ga ik wat te drinken halen staat het alweer 0-1. Wie scoorde er?
Drinken is voor de zwakke.quote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Sulejmani; gigantisch afstandschotquote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Jij moet eens iets nieuws bedenken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
Vraag me af op welke plaats Ajax zou staan zonder hun wekelijkse portie geluk
quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Sulejmani; gigantisch afstandschot
wereldgoal van mickey iddquote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
dan is sulejmani zijn geld meer dan waard geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
In de onderste regionen der liga.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graagquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
Egocilio heeft ook echt het inzicht van een tentharing he...
Bahahahaquote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graag
ben jij een tentharing dan?quote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graag
quote:Römer is directeur van de NTR en moest tijdens een Sinterklaasfeestje voor de medewerkers op het podium komen. De commissaris had enkele vragen. "Waarom krijg ik elke keer de Zwarte Piet in mijn schoen?", vroeg Römer. En: "Als u straks terug gaat naar Spanje, kunt u dan die man meenemen op de boot en via Barcelona varen?"
bron AT5
Leuk, heb je al 20 keer gepost.quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Paul Romer de pietenband heeft meegenomen
[..]
Het heeft altijd iets treurigs als he het getrommel harder hoort dan het gezang.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef Bastiefcg het volgende:
dat is geen trommel meer in het uitvak, dat is een heipaal
quote:Op zondag 27 november 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft altijd iets treurigs als he het getrommel harder hoort dan het gezang.
Sowieso, trommels!
Tyf eens op met dat berichtquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Paul Romer de pietenband heeft meegenomen
[..]
Zekers.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh, dat was dan even schrikken ofniet dan?
En die heet...?quote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
In de kelder van Aissati staat een schaap
Wat is dan ajax waardig?quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht zeg, ongelofelijk, de helft van de spelers in het veld zijn Ajax onwaardig.
Ze spelen nog best redelijk na een CL-duel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht zeg, ongelofelijk, de helft van de spelers in het veld zijn Ajax onwaardig.
jaquote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want Cillessen is zoveel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |