Zou je niet zeggen met zijn postuurquote:
Bazenscheids.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu hoor ik niemand over de scheids?
Dat is geen goed argument.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een grote lappenmand kneusje
Sinds wanneer ben jij weer vrij?quote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Aissati heeft best wel een verantwoordelijke rol nu. Want zijn optreden, mits goed dan wel uitmuntend zo ook perfect, kan leiden tot een samensmelting van de Boer en El Hamdaoui.
Ik hoop het.²
Wordt op een verkeerde manier getraind dus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een grote lappenmand kneusje
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.quote:
Zit weer een Marokkaan bij de selectie en BansheeBoy is er weer.quote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Aissati heeft best wel een verantwoordelijke rol nu. Want zijn optreden, mits goed dan wel uitmuntend zo ook perfect, kan leiden tot een samensmelting van de Boer en El Hamdaoui.
Ik hoop het.²
Okequote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop het.²
okequote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.
jammer joh van die kut medische stafquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Boerrigter er weer is, de Jong, Sigthorsson, Bulykin, Boilesen etc. Dan gaan we echt weer een goede tijd te gemoet.
Als telt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is dat al te laatquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jongquote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar die Boerrigter, hoe functioneel hij ook mag wezen, hij kan me niet bekoren,quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer vrij?
Klopt. Vooral Boerrigter kan ajax goed gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |