Boerrigterquote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Kutzooi, ga ik wat te drinken halen staat het alweer 0-1. Wie scoorde er?
Drinken is voor de zwakke.quote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Sulejmani; gigantisch afstandschotquote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Jij moet eens iets nieuws bedenken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
Vraag me af op welke plaats Ajax zou staan zonder hun wekelijkse portie geluk
quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Sulejmani; gigantisch afstandschot
wereldgoal van mickey iddquote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
dan is sulejmani zijn geld meer dan waard geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
In de onderste regionen der liga.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef eight het volgende:
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graagquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
Egocilio heeft ook echt het inzicht van een tentharing he...
Bahahahaquote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graag
ben jij een tentharing dan?quote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
beetje meer respect voor de gemiddelde tentharing graag
quote:Römer is directeur van de NTR en moest tijdens een Sinterklaasfeestje voor de medewerkers op het podium komen. De commissaris had enkele vragen. "Waarom krijg ik elke keer de Zwarte Piet in mijn schoen?", vroeg Römer. En: "Als u straks terug gaat naar Spanje, kunt u dan die man meenemen op de boot en via Barcelona varen?"
bron AT5
Leuk, heb je al 20 keer gepost.quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Paul Romer de pietenband heeft meegenomen
[..]
Het heeft altijd iets treurigs als he het getrommel harder hoort dan het gezang.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef Bastiefcg het volgende:
dat is geen trommel meer in het uitvak, dat is een heipaal
quote:Op zondag 27 november 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft altijd iets treurigs als he het getrommel harder hoort dan het gezang.
Sowieso, trommels!
Tyf eens op met dat berichtquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Paul Romer de pietenband heeft meegenomen
[..]
Zekers.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh, dat was dan even schrikken ofniet dan?
En die heet...?quote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
In de kelder van Aissati staat een schaap
Wat is dan ajax waardig?quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht zeg, ongelofelijk, de helft van de spelers in het veld zijn Ajax onwaardig.
Ze spelen nog best redelijk na een CL-duel.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht zeg, ongelofelijk, de helft van de spelers in het veld zijn Ajax onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |