Niks aan te doen, wees gewoon blij dat hij dit jaar bij ons speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah man, zo jammer dat Guidetti gehuurd is, en niet eigendom van Feyenoord is
niet overdrijven, hij was er 2x voorbij, 2x gele kaart voor RKCquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Schaken was wel heel erg slecht hoor, geen 1 keer de man voorbij en alleen maar slechte voorzetten
2 tegenstander van hem kregen geel nadat hij er voorbij was...quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Schaken was wel heel erg slecht hoor, geen 1 keer de man voorbij en alleen maar slechte voorzetten
Kom op Schaken was waardeloos, geen goede voorzet gegeven en veel de bal weer ingeleverd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
niet overdrijven, hij was er 2x voorbij, 2x gele kaart voor RKC
Nou dan was hij er toch niet voorbijquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
2 tegenstander van hem kregen geel nadat hij er voorbij was...
Niet mee eens dat hij zó enorm slecht was. Altijd aanspeelbaar, er gaat voortdurend dreiging vanuit, er vielen twee gele kaarten bij rkc omdat ze bij Schaken aan de noodrem moesten trekken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Eens.quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
Schaken had helemaal geen offday.
Dit is gewoon zijn niveau.
weer egoistisch als altijd, blind paard.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
Cabral speelde een prima wedstrijd.Dat gezeik altijd op hem..
2de helft was hij echt slecht, eerste helft was hij best gevaarlijkquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Chiich het volgende:
[..]
Nou dan was hij er toch niet voorbij
Het was wel een goal maar die bal had hij normaal gesproken nooit moeten schieten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
weer egoistisch als altijd, blind paard.
cabral is nu weer de held dankzij een van richting verandert zondagsschot.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, later ook nog een keer. Biseswar type.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Het was wel een goal maar die bal had hij normaal gesproken nooit moeten schieten.
Had hem zo door 2x kunnen doorsteken op een vrijstaande Guidetti.
quote:
Iddquote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal blij zijn als Fernandez weer mag spelen.
Ik bedoelde Schakenquote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef Chiich het volgende:
Ik vind dat jullie de lat te laag leggen, ik heb geen fatsoenlijke voorzet van zijn voeten gezien. Vond hem echt slecht vandaag
Na die lucky goal zo overdreven 'zijn gelijk halen'.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
Cabral speelde een prima wedstrijd.Dat gezeik altijd op hem..
Dat doet hij ook niet.quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.
Dat Koeman hem de beste aanvaller noemt doet mij ernstig twijfelen over zijn geestelijke gesteldheid.
je weet nooit wat er achter zit...quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Na die lucky goal zo overdreven 'zijn gelijk halen'.
Hij heeft nog niet veel geleerd van zijn plaats op de bank.
Maar het was oké verder, zoals hij inviel.
Ik bedoelde Schaken. Hoe ik over Cabral denk lijkt me duidelijk, elke minuut speeltijd die hij krijgt is er een teveel.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat erg zeg een speler die even zijn frustratie eruit gooit na een doelpunt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Hadden vandaag beter gelijk kunnen spelen. En natuurlijk Guidetti op de bank.quote:Op zondag 27 november 2011 14:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoelde Schaken. Hoe ik over Cabral denk lijkt me duidelijk, elke minuut speeltijd die hij krijgt is er een teveel.
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.
Dat Koeman hem de beste aanvaller noemt doet mij ernstig twijfelen over zijn geestelijke gesteldheid.
Omdat hij niet echt kan voetballen misschien?quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..
hij moet toch op iets hatenquote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..
Wedstrijd gezien net?quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook prima goalquote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Hadden vandaag beter gelijk kunnen spelen. En natuurlijk Guidetti op de bank.
Zieltje.
Over het paar getilde snotapen die meteen een grote muil opzeten na een lucky shot zijn ook mensen ja.quote:Op zondag 27 november 2011 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg een speler die even zijn frustratie eruit gooit na een doelpunt.
Lijken wel mensen.
Wat zei hij dan ?quote:Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Over het paar getilde snotapen die meteen een grote muil opzeten na een lucky shot zijn ook mensen ja.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien net?
Nou. Daar vandaan dus
Dat Schaken een beperkte voetballer is, ziet iedereen. Maar wat valt hem dan precies te verwijten? Hij doet wat-ie kan. Ik vind zo'n offday van sommige anderen, Bakkal voorop, kwalijker. Daar straalde wat lamlendigs vanaf terwijl hij veel beter kan. Door dat soort gasten verlies je wedstrijden. Door gasten met de spirit van Guidetti win je ze.quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien net?
Nou. Daar vandaan dus
Ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima wedstrijd van Schaken, al heeft ie het beter gedaan dit seizoen. Haalde zijn niveau niet helemaal kan een keer gebeuren, is ie echt niet de enige in bij dit Feyenoord..
quote:
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in.
Als je daadwerkelijk van mening bent dat Schaken een prima wedstrijd speelde ben je of een briljante troll of een retard.
Ja daag.quote:Op zondag 27 november 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]Weet je wat, je hebt gelijk. Helemaal begrijpelijk van Cabralletje.
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die jongen te behouden! Met afstand de beste speler dit seizoen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:50 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi die begon vrije trappen te nemen, gaf een assist en schoot op de paal. Zijn traptechniek is echt zo goed geworden.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.
2x de paalquote:Op zondag 27 november 2011 14:50 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi die begon vrije trappen te nemen, gaf een assist en schoot op de paal. Zijn traptechniek is echt zo goed geworden.
Wie speelden er wel allemaal een geweldige wedstrijd dan? Noem ze maar eens opquote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]![]()
Meen je dit serieus? Die gast speelde zwaar belabberd!
"Feyenoord verdiend gewonnen".. da's toch wat anders dan de fortuinlijke punten die het volgens het AD waren.quote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Eens een keer geen Amsterdammer achter de teletekstpagina.
Thuis 6 - 10quote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we uit meer punten behaald dan thuis?
Een iets beter uit-gemiddelde dus.quote:
ja voor 1,3 miljoen salaris.quote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die jongen te behouden! Met afstand de beste speler dit seizoen.
Ga de wedstrijd maar kijken. Spreek je daarna.quote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien.Zelf moeten voetballen. Toch mooi dat ze gewoon die 3 punten hebben gepakt, ondanks het slechte spel als ik het goed gelezen heb.
Caland als vanouds weer aan het afgeven op Schaken?
Terecht. Speelde een van zn slechtste potjes voor Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Caland als vanouds weer aan het afgeven op Schaken?
Deal.quote:Op zondag 27 november 2011 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga de wedstrijd maar kijken. Spreek je daarna.
Investeren in Cabral en Cissé door speeltijd te geven. Schaken mag hooguit een jaartje bijtekenen voor de bank en Biseswar mag weg met dat salaris van 'm.quote:Op zondag 27 november 2011 15:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
Cissé, Cabral, Schaken, Biseswar; het is lood om oud ijzer. Geen van allen kunnen ze de goede lijn doortrekken langer dan twee wedstrijden.
1e helft was hij ook gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 15:27 schreef Muto het volgende:
Vlaar: Ruben was met name in de eerste helft aan de rechterkant heel gevaarlijk
Ik vraag me toch echt steeds meer af hoe de moeder (en voor Vlaar de vriendin of zus) van Schaken eruitziet.
Nee...onmogelijk. Schaken is een kutspeler punt uit. Kan niks goed doen, maakt niet uit hoe hij speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1e helft was hij ook gewoon gevaarlijk.
Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar ben het natuurlijk wel met je eens dat het treurig is als je als buitenspeler geen voorzet hebt. Ik vind alleen dat gehaat op Schaken zo geforceerd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral treurig dat je als buitenspeler gewoon geen voorzet in de benen hebt. Sterker nog, de ballen kwamen niet eens van de grond af
Vond Cisse juist wel aardig spelen. Sterk aan de bal, vaak goed overzicht.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Schaken passeerde tenminste nog 1 of 2 man, dat zat er bij Cissé vandaag helemaal niet in.
Gelukkig begrijpt Koeman het welquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond Cisse juist wel aardig spelen. Sterk aan de bal, vaak goed overzicht.
Onbegrijpelijk dat hij eruit moest ipv Schaken.
Het hele team liet zich weer eens afbluffen door de vechtlust van RKC, zelfs toen ze moet 10 man kwamen te spelen. En volgens mij het Achahbar ook haast geen bruikbare bal gehad nadat hij erin kwam.quote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zulke potjes worden gelukkig gewonnen. Wat een drama was het. Vind ik ook niet dat we bepaalde spelers (in de aanval) eruit kunnen pikken, want ze speelde stuk voor stuk dramatisch. Guidetti speelde wel aardig maar kreeg bijna geen ballen.
Vond ik totaal niet, de duels werden net zo fel aangegaan als RKC.quote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het hele team liet zich weer eens afbluffen door de vechtlust van RKC, zelfs toen ze moet 10 man kwamen te spelen. En volgens mij het Achahbar ook haast geen bruikbare bal gehad nadat hij erin kwam.
Veel te veel onnodig balverlies door dat spelers zich van de bal lieten zetten. Slecht uitverdedigen onder de druk waardoor RKC toch nog een paar keer gevaarlijk kon worden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, de duels werden net zo fel aangegaan als RKC.
Dat was omgekeerd ook allemaal, zie bijv. de 1-2, Nelom was feller dan die van RKC.quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Veel te veel onnodig balverlies door dat spelers zich van de bal lieten zetten. Slecht uitverdedigen onder de druk waardoor RKC toch nog een paar keer gevaarlijk kon worden.
Achahbar heeft volgens mij 1x de bal gehadquote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het hele team liet zich weer eens afbluffen door de vechtlust van RKC, zelfs toen ze moet 10 man kwamen te spelen. En volgens mij het Achahbar ook haast geen bruikbare bal gehad nadat hij erin kwam.
Dan nog mag Feyenoord niet zo van de kook raken als er even iemand door jaagt. De laatste fase waar jij het over hebt, met een man meer en met Achahbar en Cabral erbij, werd Feyenoord eindelijk weer wat sterker.quote:Op zondag 27 november 2011 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was omgekeerd ook allemaal, zie bijv. de 1-2, Nelom was feller dan die van RKC.
Tuurlijk ging het allemaal niet geweldig maar omdat nu iedere keer op inzet te gooien is echt te simpel. Als het stroef draait is het niet iedere keer door een gebrek aan inzet hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dan nog mag Feyenoord niet zo van de kook raken met een man meer als er even iemand door jaagt. De laatste fase waar jij het over hebt, met een man meer en met Achahbar en Cabral erbij, werd Feyenoord eindelijk weer wat sterker.
Het is gewoon heel erg lastig om er door te komen of ze dan met 10 of 11 zijn maakt niet zo vreselijk veel verschil.quote:Op zondag 27 november 2011 16:15 schreef Chiich het volgende:
Maar hoeveel creeërde ze nou eigenlijk? Niet zoveel
Als in goede kansen, het is dat Guidetti een bevlieging had en wat geluk bij Cabral maar in die 30 minuten tijd dat ze met 10 man stonden had ik geen goede kans gezien. Ja, die afstand schot van Ahmadi misschien
Ik heb het ook niet over inzet. Maar ze lieten zich wel te makkelijk afbluffen toen RKC wat feller en opportunistischer ging spelen. Ze wilden vast wel, maar ze waren nogal aangeslagen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tuurlijk ging het allemaal niet geweldig maar omdat nu iedere keer op inzet te gooien is echt te simpel. Als het stroef draait is het niet iedere keer door een gebrek aan inzet hoor.
Vechtlust is toch hetzelfde als inzet ?quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over inzet. Maar ze lieten zich te makkelijk afbluffen doordat RKC wat feller en opportunistischer ging spelen. Ze wilden vast wel, maar ze waren nogal aangeslagen.
Ja, dat begrijp ik. Maar alsnog vond ik het maar matig maar goed wel 3 puntenquote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel erg lastig om er door te komen of ze dan met 10 of 11 zijn maakt niet zo vreselijk veel verschil.
Ja de vechtlust van RKC. Op dat moment lukte er bij Feyenoord niet veel meer omdat ze daar een periode geen antwoord op hadden, ondanks dat de inzet wel goed wasquote:Op zondag 27 november 2011 16:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vechtlust is toch hetzelfde als inzet ?
Ehm ja..quote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja de vechtlust van RKC. Op dat moment lukte er bij Feyenoord niet veel meer omdat ze daar een periode geen antwoord op hadden, ondanks dat de inzet wel goed was
Geeft niet als je het niet begrijptquote:
Het is iig niet zo dat hem het resultaat koud laat omdat hij toch eigendom van City is, want hoe hij de rest opzweepte na zijn 1-0 was wel opmerkelijkquote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef Caland het volgende:
De laatste speler die minstens 7 keer scoorde in zijn eerste negen wedstrijden voor #Feyenoord was Salomon Kalou in 2004(8 goals). #Guidetti
Je begint zelf te vertellen dat het hele team zich liet afbluffen door RKC zelfs toen wij met een man meer waren maar de inzet was wel weer goed ?quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Geeft niet als je het niet begrijptEn in ieder geval weer drie punten!
Ja inderdaad. Ze gingen er nog wel volop voor maar het lukte niet omdat RKC er zo kort opzat. Ze waren aangeslagen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je begint zelf te vertellen dat het hele team zich liet afbluffen door RKC zelfs toen wij met een man meer waren maar de inzet was wel weer goed ?
Aha, ik vond dat erg meevallen, sommige periodes was RKC wat gelukkiger in de duels en in andere periodes Feyenoord weer wat gelukkiger.quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze gingen er nog wel volop voor maar het lukte niet omdat RKC er zo kort opzat. Ze waren aangeslagen.
Hadden we maar geld. Konden we hem kopen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:25 schreef Chiich het volgende:
[..]
Het is iig niet zo dat hem het resultaat koud laat omdat hij toch eigendom van City is, want hoe hij de rest opzweepte na zijn 1-0 was wel opmerkelijk
Over de gehele wedstrijd gezien natuurlijk niet, maar dat komt ook omdat RKC de andere fases met 11 man op eigen helft speelde. Ik hoop alleen dat er langzaamaan meer rust in het spel van Feyenoord komt zodra de tegenstander opportunistischer gaat spelen, dan krijg je ook wat minder paniekballen terug op de keeper.quote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aha, ik vond dat erg meevallen, sommige periodes was RKC wat gelukkiger in de duels en in andere periodes Feyenoord weer wat gelukkiger.
Ik kan nu niet echt zeggen dat de een door de ander is afgebluft.
Inderdaad, en dan hoor je sommige wel zeggen van: 'zijn houding past niet bij Feyenoord', maar ik vind het wel weer een verfrissing een speler als hij. We hadden alleen maar van die eenheidsworsten die zelf met een 5-0 nederlaag nog met een glimlach op hun bek stondenquote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden we maar geld. Konden we hem kopen.
Wat een baas.
1 wedstrijd bij Real pas volgens mij, zonde van zo'n speler.quote:Op zondag 27 november 2011 16:43 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. Als je jaarlijks zo'n speler kan huren is het toch wel lekker. Net als Sahin toen. Die kon ballen zeg.
Geblesseerd toch?quote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
1 wedstrijd bij Real pas volgens mij, zonde van zo'n speler.
Al was Makaay erin gekomen dan nog had hij wel wat tips voor hem gehad.quote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Caland het volgende:
Precies. Is toch heerlijk om zo'n gozer erbij te hebben. Lekker de boel opnaaien, hij gaf zelfs Mokotjo nog even instructies mee toen hij gewisseld werd
Er zijn zelfs mensen die liever Fernandez zagen in de spits
Inderdaad, deze maand zijn 2e wedstrijd gespeeld.quote:
Weer een echte Castaignos goal.quote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
Castaignos scoort net zijn eerste voor Inter, en een belangrijke.
Doodzonde. Dure fout.quote:
Hoe bedoel je? Hij wilde zelf weg, zijn zaakwaarnemer zat ook op die transfer te hijgen en zijn contract was als klap op de vuurpijl ook nog eens juridisch niet houdbaar.quote:
Ja. Dat laatste is toch gewoon een fout? Of hoe noem jij dat dan...quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij wilde zelf weg, zijn zaakwaarnemer zat ook op die transfer te hijgen en zijn contract was als klap op de vuurpijl ook nog eens juridisch niet houdbaar.
Vind zijn geval niet veel anders dan bij een Wijnaldum hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 17:17 schreef Merkie het volgende:
Idd. Leuk voor hem. Ik wens hem het beste.
Ja is een fout, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het transfereren op zichzelf van Castaignos een dure fout was, maar dat was gewoon beperken van de schade.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat laatste is toch gewoon een fout? Of hoe noem jij dat dan...
Ik zeker wel.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind zijn geval niet veel anders dan bij een Wijnaldum hoor.
Ik wel.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 miljoen of 5 miljoen ook. Daarnaast kan is de keuze voor PSV net zo belachelijk als de keuze voor Inter, hoewel beide om verschillende redenen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 17:23 schreef Caland het volgende:
Inter of PSV.
Toch wel een verschilletje.
Europeese topclubquote:
Die zaakwaarnemer heeft net zo goed lopen stoken hoor. Wilde het contract nog eens 'bespreken' en 'wat puntjes rechtzetten'. In normale taal: Feyenoord moest veel meer gaan betalen of ze zouden dat ongeldige contract gebruiken om een makkelijke transfer te maken.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Europeese topclub
Misschien wel Once in a lifetime
Financieel
Heeft Feyenoord niet aan het lijntje gehouden.
Is niet naar een 'concurrent'.
Ik kan het Luc moeilijk kwalijk nemen dat hij op hol is gebracht door Inter/zaakwaarnemer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zaakwaarnemer heeft net zo goed lopen stoken hoor. Wilde het contract nog eens 'bespreken' en 'wat puntjes rechtzetten'. In normale taal: Feyenoord moest veel meer gaan betalen of ze zouden dat ongeldige contract gebruiken om een makkelijke transfer te maken.
En bij Wijnaldum wel? Beetje selectief oordelen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 17:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan het Luc moeilijk kwalijk nemen dat hij op hol is gebracht door Inter/zaakwaarnemer.
Ja. Inter is toch wel van een andere grootte dan dat kneuzenprovincieclubje.quote:
Jep en de redenen heb ik al gegeven.quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En bij Wijnaldum wel? Beetje selectief oordelen natuurlijk.
Het is bijna zover: dan kunnen de (groot)moeders van Fer en Wijnaldum een hoer genoemd worden en wie weet wordt er zelfs een aanstekertje raak gegooid. Daarna zakt de woede tegen dat smerige NSB-tuig vast wel weer wat weg.quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En bij Wijnaldum wel? Beetje selectief oordelen natuurlijk.
Dan gaat het argument dat hij het eerst bij Feyenoord maar eens moet laten zien toch al helemaal voor Castaignos. (anders hoef je niet eens aan Inter te denken) Dat werd Wijnaldum namelijk ook kwalijk genomen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Inter is toch wel van een andere grootte dan dat kneuzenprovincieclubje.
Waar gebruik ik dat argument dan?quote:Op zondag 27 november 2011 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan gaat het argument dat hij het eerst bij Feyenoord maar eens moet laten zien toch al helemaal voor Castaignos. (anders hoef je niet eens aan Inter te denken) Dat werd Wijnaldum namelijk ook kwalijk genomen.
Fer: helemaal mee eensquote:Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef Muto het volgende:
Volgens mij gaat de haat ook vooral om de lafheid die beide spelers (en vooral Fer) hebben getoond. Voor mij is het bij Fer nog een tikkeltje erger.
Alleen schijnen ze bij Feyenoord 10x dezelfde kutfouten te moeten maken voordat er iemand met een gezond verstand die dingen eens aanpakt.quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Muto het volgende:
Maar het belangrijkste is dat de clubleiding leert van deze zaken.
Dat anderen het smerig hebben gespeeld betekent toch niet direct dat het dan bij Castaignos wél zo netjes is gegaan allemaal.quote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Castaignos heeft er min of meer nooit een geheim van gemaakt dat hij graag naar Inter wilde.
Daar tegenover staan Fer en Wijnaldum die minstens een jaar Feyenoord aan het lijntje hebben gehouden om dan onvermijdelijk die transfer te maken, want zij weten ook heel goed dat zij veel waard waren voor Feyenoord, en dat ze zeker niet transfervrij konden weglopen.
Tevens is een PSV of Twente toch wel iets heel anders dan Inter.
Castaignos was duidelijk, Fer/Wijnaldum hielden Feyenoord aan het lijntje en wisten het zogenaamd nog helemaal niet, maar toen er clubs concreet werden hadden ze het ineens wel beslist. En dan gaat Wijnaldum ook nog eens naar een club waar je nota bene zelf bent vernederdquote:Op zondag 27 november 2011 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan gaat het argument dat hij het eerst bij Feyenoord maar eens moet laten zien toch al helemaal voor Castaignos. (anders hoef je niet eens aan Inter te denken) Dat werd Wijnaldum namelijk ook kwalijk genomen.
Het is gewoon selectief gelul. Ze hebben beide gewoon geprofiteerd van de situatie, maar Castaignos wordt hier opgehemeld alsof hij het allemaal chique heeft aangepakt en Wijnaldum wordt als verrader neergezet.
Je hebt gelijk. Toch zit dat verhaal met dat contract van Castaignos me nog een beetje dwars.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Castaignos was duidelijk, Fer/Wijnaldum hielden Feyenoord aan het lijntje en wisten het zogenaamd nog helemaal niet, maar toen er clubs concreet werden hadden ze het ineens wel beslist. En dan gaat Wijnaldum ook nog eens naar een club waar je nota bene zelf bent vernederd
en Fer naar een club die pas net komt kijken. Maar beide deden in goede tijden maar wat graag op het logo kloppen/kussen, en ja dat deed Luc ook maar die vertrekt tenminste niet naar een andere club in Nl maar naar de Europese top daarom neem ik het Luc midner kwalijk dan die andere 2. Niks selectief.
Tja als iemand Arie Treffers als zaakwaarnemer heeft is hij in principe al verloren.quote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Toch zit dat verhaal met dat contract van Castaignos me nog een beetje dwars.
Een grote galbak is het.quote:Op zondag 27 november 2011 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja als iemand Arie Treffers als zaakwaarnemer heeft is hij in principe al verloren.
quote:Bij John Guidetti overheerste na afloop een gevoel van opluchting. De spits voelde in het veld dat Feyenoord niet de meest gelukkige wedstrijd van het seizoen speelde. ‘Spelers die normaal geen bal verliezen, lieten nu ballen onder hun voet doorglijden’, zei hij na afloop. ‘Zulke dagen zitten er altijd tussen in het voetbal. Ik had me heel slecht gevoeld als we hier uiteindelijk met lege handen hadden gestaan, maar we zijn met z’n allen hard blijven werken en hebben de drie punten binnen gesleept.’
De gelijkmaker van Guidetti tegen RKC was voor de spits alweer zijn zevende doelpunt van het seizoen. Trainer Koeman had na afloop van de wedstrijd de complimenten over voor de spits, die een week eerder tegen Vitesse ook al twee keer trefzeker was. Volgens Koeman begint Guidetti steeds beter te renderen in het elftal.
Guidetti vertelde in de catacomben van het Mandemakers stadion dat hij zich wel kon vinden in die redenering. ‘Ik heb even tijd nodig gehad om te wennen aan het Nederlandse voetbal’, zei hij. ‘De Nederlandse en de Engelse competitie zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Bovendien heb ik in Engeland vooral bij de reserves gespeeld. Daarom duurde het even voordat bij mij eruit kwam wat erin zit. Ook omdat het samenspelen met mijn ploeggenoten steeds beter gaat.’
Guidetti keek in Waalwijk ook alvast vooruit naar de komende wedstrijd van Feyenoord, thuis tegen PSV. ‘A big game’, zei de spits. ‘Het wordt niet makkelijk voor ons, maar wij zullen alles geven. Ik hoop dat we daarbij kunnen rekenen op de steun van alle fans. Ik hoop dat ze allemaal achter ons blijven staan. Het helpt ons niet als we na vijf minuten worden uitgejouwd omdat we de bal een keer terugspelen op de keeper. We hebben de fans nodig zondag dus ik hoop dat ze allemaal achter ons staan.’
Niet allemaal...quote:Op zondag 27 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
Gewoon al onze concurrenten hebben punten verspeeld dit weekend.
Ik zie Ajax niet als concurrent.quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet allemaal...
Ik geloof dat Ajakkes wel heeft gewonnen namelijk..
Is geen concurrent. Dan is Twente nog eerder een concurrent. Ajax wordt vanaf nu alleen nog maar beter.quote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet allemaal...
Ik geloof dat Ajakkes wel heeft gewonnen namelijk..
Triest dat een speler aan zijn eigen supporters moet vragen om achter het team te staan.quote:
Me 2.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Dekatria het volgende:
Zo eens heerlijk met een pilsje Studio Sport kijken
Volgende week aanwezig in de Kuip tegen PSV. Ik ben benieuwd.
Dit seizoen zeker wel.quote:
Nah, dit seizoen steekt alleen AZ boven de rest uit.quote:Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Is geen concurrent. Dan is Twente nog eerder een concurrent. Ajax wordt vanaf nu alleen nog maar beter.
En PSV.quote:Op zondag 27 november 2011 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Me 2.
[..]
Dit seizoen zeker wel.
[..]
Nah, dit seizoen steekt alleen AZ boven de rest uit.
Hij doelt natuurlijk op de wedstrijd tegen NEC. Ik heb me daar ook enorm aan gestoord. Niet des Feyenoords.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef eight het volgende:
[..]
Triest dat een speler aan zijn eigen supporters moet vragen om achter het team te staan.
Het begint steeds meer op psv publiek te lijken
Eens. Vond dat spandoek met 'Wie fluit hoort niet op Zuid' wel passend, daarbij. Voor eigen spelers uitjouwen ga je maar naar de Arena.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij doelt natuurlijk op de wedstrijd tegen NEC. Ik heb me daar ook enorm aan gestoord. Niet des Feyenoords.
Twente is vooral op de 2 backs: rosales en tiendalli hard te pakken. Dus Koeman moet vooral Cabral en/of schaken sowieso in de basis zetten.quote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Caland het volgende:
Teen Twente en Utrecht schat ik onze kansen wat hoger in dan volgende week iig.
Ik denk 't nieeeeeeeeet....quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Helpmefok. Heerenveen gaat gewoon winnen van AZ
Tot nu toe op één na ELKE wedstrijd van Feijenoord goed voorspelt op mijn Unibet account. En dan heb ik het over Winst, gelijk, verlies.quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die nog aan voorspelling doen over Feyenoord.
Dit gaat ook fucking gebeurenquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat PSV een maatje te groot is. Dan maar weer een gekkenhuis ervan maken net als vorig seizoen. Wijnaldum helemaal kapot maken. Uitvak dat van bangheid stil is.
Ik denk dat we alledrie de potten gaan winnen zoals ik me nu voel. Het kán zijn dat die mening nog veranderd naar aanleiding van wat ik op trainingen ga zien en blessures e.d., maar voor nu houd ik het op drie winstpartijen in mijn unibet-mindset.quote:Mjah, vorig seizoen was een heel andere situatie. Die pot konden we gewoonweg niet verliezen.
Tegen Twente en Utrecht schat ik onze kansen wat hoger in dan volgende week iig.
Dit. Als gokkers van één team wegblijven is het Feyenoord wel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die nog aan voorspelling doen over Feyenoord.
Is nogal een bewering ja...quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
Tot nu toe op één na ELKE wedstrijd van Feijenoord goed voorspelt op mijn Unibet account. En dan heb ik het over Winst, gelijk, verlies.
Kan die gozert niet gewoon blijven?quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al een gifje van zijn dansje?
Linkje van de samenvatting/fragment ? Dan kan ik het wel fixen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al een gifje van zijn dansje?
Dit komt via via via van de EL-Site af. Maar daar moet je een betaald account voor hebben. Dus maar even afwachten tot ze op Youtube verschijnen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Linkje van de samenvatting/fragment ? Dan kan ik het wel fixen.
Haha, dit dusquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet echt een haters gonna hate tekstje onder
Kansloos volk inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
De hosanna stemming is alweer helemaal terug in Rotterdam
Denken dat je van PSV kan winnen met zo'n matig elftal
quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Idd, sowieso havenslaven.quote:
Gemeentezand in je kut?quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet echt een haters gonna hate tekstje onder
Zoals SuperHarregarre al zei: Heb je zand in je poentje ofzo, dat je zo komt huilen?quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad. Blij zijn dat je club heeft gewonnen. Hoe durven we.quote:
Ik zou net postten op FN, heb jij het al gedaanquote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahaha, wat een ongelofelijke baas.
Voelt nog altijd fijn die 3-1 winst en dat jullie geen kampioen meer werden. Re-do dit seizoen?quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Na dit seizoen er alles aan doen hem te kopen en dan met terugkoop prijs van 8 miljoen ofzo aan city.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Siyara het volgende:
Guidetti moet echt blijven, in tijden niet zo'n baas gezien...
Hij heeft nog een contract tot 2014, dat kan gewoon niet. Misschien kunnen we hem wel nog een jaartje extra hurenquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na dit seizoen er alles aan doen hem te kopen en dan met terugkoop prijs van 8 miljoen ofzo aan city.
Dat gaat echt nooit gebeuren. Maar dromen mag altijd.quote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na dit seizoen er alles aan doen hem te kopen en dan met terugkoop prijs van 8 miljoen ofzo aan city.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat gaat echt nooit gebeuren. Maar dromen mag altijd.
Dat sowieso. Nog steeds zonde dat Been hem de weg terug heeft geweigerd, had perfect geweest voor de jonge garde bij Feijenoord imo.quote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]true that, beste Feyenoord speler ooit (de kromme)
Ach ja, Beenquote:Op zondag 27 november 2011 21:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nog steeds zonde dat Been hem de weg terug heeft geweigerd, had perfect geweest voor de jonge garde bij Feijenoord imo.
Ja, zag dat ie nog niet gepost was.quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou net postten op FN, heb jij het al gedaan
Ohh heerlijkquote:
Volgens mij zeiden jullie binkies dat ook vlak voor het eind van het seizoen vorig jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Mwah garantie ?quote:Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef Chiich het volgende:
Wat heb ik zin in de wedstrijd zeg. Psv is altijd een garantie voor 3 puntjes
Precies, vooralsnog heeft PSV voor elk doelpunt dat ze gemaakt hebben ongeveer een miljoen uitgegeven.quote:Op zondag 27 november 2011 21:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ohh heerlijk
Ik weet nu wel wat er gespammed gaat worden na de wedstrijd Feyenoord - PSV
[..]
Volgens mij zeiden jullie binkies dat ook vlak voor het eind van het seizoen vorig jaar.
Pomp er een beetje geld in en ze hebben weer een grote bek, bah
Als de vlam in de kuip slaat en het geluk aan onze zijde is, dan is Feyenoord zeker niet kansloos inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef Chiich het volgende:
Wat heb ik zin in de wedstrijd zeg. Psv is altijd een garantie voor 3 puntjes
Nepsupporter. Kut TT.quote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Staat er al een samenvatting van RKC - Feyenoord online? Heb helaas de wedstrijd moeten missen en dat terwijl ik in Waalwijk woon.
Accepteer nu eens dat niemand jullie haat.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Grappig dat jullie kakkies zo haten op het feit dat Eindhoven, PSV wel de helpende hand heeft toegestoken, terwijl jullie op je blote knietjes de hele haven afgaan en niemand jullie zinkende schip een gevulde hand wil toereiken!
quote:Wijnaldem: 'Ik ga niet uitgebreid juichen als ik scoor'
Georginio Wijnaldem stond na afloop van PSV-FC Groningen opnieuw met een uitstekend humeur de pers te woord. Een week voor de topper tegen Feyenoord speelde hij opnieuw uitstekend.
"Nee, ik ga niet uitgebreid juichen als ik in De Kuip zou scoren, ik heb veel respect voor Feyenoord en de supporters. De club is altijd goed voor mij geweest. De sfeer bij PSV vind ik momenteel prima. Ik heb een goede klik met Labyad en vind ook dat Jeremain Lens ons ondanks zijn plek op de bank op een goede manier steunt."
Oh ik dacht dat je Caland was.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]Als ik bij elke wedstrijd aanwezig kon zijn, dan had ik het zo gedaan.
Wij haten niet. Wij hebben, net als heel Nederland, alleen eenquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Grappig dat jullie kakkies zo haten op het feit dat Eindhoven, PSV wel de helpende hand heeft toegestoken, terwijl jullie op je blote knietjes de hele haven afgaan en niemand jullie zinkende schip een gevulde hand wil toereiken!
850 man maar?! WTFquote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij haten niet. Wij hebben, net als heel Nederland, alleen een-gedachte bij jullie. Kom op man, 850 mensen meenemen naar De Kuip als PSV-zijnde.
Credits naar jullie.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Is dat Wijnaldem-typen een troll van jullie uiterst humoristische kakkies?
Feyenoord uit is voor ons ongeveer hetzelfde als ADO uit, doen we niet moeilijk over.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij haten niet. Wij hebben, net als heel Nederland, alleen een-gedachte bij jullie. Kom op man, 850 mensen meenemen naar De Kuip als PSV-zijnde.
Hee kanker anders gewoon even op uit dit topic.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Provincieboertjes die woorden gaan overnemen van joden, priceless.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha ja daarom krijgen jullie nergens een uitvak uitverkocht. Den Haag heeft een grotere achterban dan jullie trouwens, dus mondje dicht.quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Feyenoord uit is voor ons ongeveer hetzelfde als ADO uit, doen we niet moeilijk over.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die kostte jullie uiteindelijk het kampioenschap.
Van Björn Kuipers konden we niet winnen!quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die kostte jullie uiteindelijk het kampioenschap.
Dan moet hij in de kerk zitten onder het bureau van de pastoor.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Muto het volgende:
Maar, Stevenzenl, hoe laat vertrekt je bus richting De Kuip zondag?
Inderdaad, maar roep eens Psv in het buitenland en geen hond zal weten waar die club speelt. Noem je Feyenoord en Ajax dan is dat een andere zaak. Maar ga jij maar lekker met je klappertjes in dat inhoudsloze stadion zitten en genieten van die 40 miljoen dat de gemeente erin heeft gepompt. Geen rivalen, geen derby's, geen noemenswaardigheden binnen Europa. Ik snap niet wat je hier trots komt lopen doen?quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, de Europa League plekken zullen gaan tussen Feyenoord en Ajax ja![]()
Feyenoord wordt voornamelijk hoog gehouden door sentimenten, niet door hun spel van de laatste paar jaar.
Dit is de spijker op z'n kop, alles eronder is slechts ter aanvulling.quote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Accepteer nu eens dat niemand jullie haat.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dit is de spijker op z'n kop, alles eronder is slechts ter aanvulling.
Says it all...:')quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahaha, dat is toch waar voetbal omgaat, lekker plezier hebben in de bus. Ik moest lachen toen die snotneuzen hun schoen de lucht in gingen pompen
Lol wat?quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahaha, dat is toch waar voetbal omgaat, lekker plezier hebben in de bus.
Inderdaad, beter gewoon je club in diskrediet brengen en het maasgebouw bestormen!quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef Chiich het volgende:
[..]
Haha, wat een stelletje batties bij elkaar geraapt zeg. Daar zou je je toch kapot voor schamen?! En al helemaal als het zich de harde kern noemt![]()
![]()
Inderdaad, dan heb jij al die aanstekers voor niks gekocht.quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Hopen dat Wijnaldum wel fit blijft deze week.
Zou toch jammer zijn als 'ie volgende week niet speelt.
Nou inderdaad, dan winnen we misschien maar met 0-2. Ook zonder Wijnaldum hebben we genoeg kwaliteit om van Feyenoord te winnen. Doet Wijnaldum het niet, dan Mertens wel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Hopen dat Wijnaldum wel fit blijft deze week.
Zou toch jammer zijn als 'ie volgende week niet speelt.
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 27-11-2011 om 19:15:26Home made hamburgers.. celebrating @superguidetti reageer retweet
Primeur! Ze zijn zowaar home made.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
En dan nog dit :twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 27-11-2011 om 19:15:26Home made hamburgers.. celebrating @superguidetti reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb jij al die aanstekers voor niks gekocht.Nouja, in ieder geval kan ik er dan een paar aankopen om mijn kaarsen op mijn Schaken altaartje aan te steken.
Ik schrok ook.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Primeur! Ze zijn zowaar home made.
Jaja blabla.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dan winnen we misschien maar met 0-2. Ook zonder Wijnaldum hebben we genoeg kwaliteit om van Feyenoord te winnen. Doet Wijnaldum het niet, dan Mertens wel.
En wij kunnen dat weten want hij deed het geregeld in de kuipquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaja blabla.
Als Wijnaldum speelt komt dat de sfeer alleen maar ten goede natuurlijk. En Gini is typisch zo'n speler die dan totaal dichtklapt.
Verlatingsangst, hij en zijn oma zijn immers onscheidbaarquote:
Een oma.quote:
Vraag blijft waarom "supporters" van Feyenoord zo met oud spelers wil omgaan. Dat zie je nergens anders dan in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaja blabla.
Als Wijnaldum speelt komt dat de sfeer alleen maar ten goede natuurlijk. En Gini is typisch zo'n speler die dan totaal dichtklapt.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verlatingsangst, hij en zijn oma zijn immers onscheidbaar
He wat?quote:
Hij heeft het vooral heel druk dat weekend. Eerst de hele nacht over die daken banjeren en daarna huilend de Kuip uit.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral heel druk dat weekend. Eerst de hele nacht over die daken banjeren en daarna huilend de Kuip uit.
Mi gaddo Caland.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral heel druk dat weekend. Eerst de hele nacht over die daken banjeren en daarna huilend de Kuip uit.
96% van de spelers wordt toegezongen bij een terugkeer in De Kuip. Maar generaliseer maar.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom "supporters" van Feyenoord zo met oud spelers wil omgaan. Dat zie je nergens anders dan in Rotterdam en Amsterdam.
[..]
Van Feyenoord naar PSV accepteren 'wij' niet, zeker niet op deze manier.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom "supporters" van Feyenoord zo met oud spelers wil omgaan. Dat zie je nergens anders dan in Rotterdam en Amsterdam.
Een PSV'er die Feyenoorders nep noemt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad, best schandalig hoe jullie nep-supporters over Wijnaldum praten, heeft jullie 5 miljoen opgeleverd voor een nog éénjarig contract. Daarnaast heeft hij Varkenoord een bedrag toegeschoven en praat hij met groot respect voor Feyenoord.
De echte Feyenoord supporters laten zich weer zien
Want spelers mogen geen stap omhoog binnen Nederland gaan? Niet naar Ajax dat snap ik best, maar hij heeft een goede en logische stap gemaakt voor zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Feyenoord naar PSV accepteren 'wij' niet, zeker niet op deze manier.
[..]
Fixed.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad, best schandalig hoe jullie nep-supporters heel stoer naar een uitwedstrijd gaan om vervolgens in de bus als een stel verstandelijk gehandicapten op groepsreis de plopsa-dans te doen.
De echte PSV supporters laten zich weer zien
Juist.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad, best schandalig hoe jullie nep-supporters over Wijnaldum praten, heeft jullie 5 miljoen opgeleverd voor een nog éénjarig contract. Daarnaast heeft hij Varkenoord een bedrag toegeschoven en praat hij met groot respect voor Feyenoord.
Naja, dan reageer je niet inhoudelijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een PSV'er die Feyenoorders nep noemt.
Accepeteren? Wijnaldum heeft alles voor Feyenoord gedaan en andersom. Op een gegeven moment komt er een kans op een stapje hogerop en Wijnaldum heeft logischerwijs gedaan. Zoals 99% van alle spelers zouden hebben gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Feyenoord naar PSV accepteren 'wij' niet, zeker niet op deze manier.
Terecht, altijd de supporters aan het lijntje gehouden. Waarom hebben 'wij' geen hekel aan Castaignos? Die ging toch ook weg? Zelfs nog voor minder dan Wijnaldum en Fer. En wil je weten waarom?! Omdat hij al een jaar lang had aangegeven dat hij naar Inter gaat maar zijn contract nog wel wilt uitdienen. Niet een heel jaar net doen alsof je misschien bij zou tekenen en dan weg gaan onder het mom van: 'als jullie me niet laten gaan ga ik voor niks weg'.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
De manier waarop? Hij heeft nog een jaar contract, kan een mooi contract tekenen bij PSV en Feyenoord met 5 miljoen achterlaten. Hoeveel beter had hij het moeten doen dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Muto het volgende:
Voor de 39.412 keer. Het gaat ook om de manier waarop.
Elke keer vertragen met de beslissing bijtekenen of niet, en dan als PSV interesse heeft binnen 1 week verkast zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De manier waarop? Hij heeft nog een jaar contract, kan een mooi contract tekenen bij PSV en Feyenoord met 5 miljoen achterlaten. Hoeveel beter had hij het moeten doen dan?
Weet niet, niet naar een concurrent gaan maar je contract verlengen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De manier waarop? Hij heeft nog een jaar contract, kan een mooi contract tekenen bij PSV en Feyenoord met 5 miljoen achterlaten. Hoeveel beter had hij het moeten doen dan?
Ik neem dus aan dat jullie Leroy Fer hetzelfde gaan behandelen? Spelers mogen dus wel lekker naar het buitenland hun talent gaan lopen verkloten, maar binnen Nederland een stap hogerop is een no-go, lekker krom.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
Spelers die de club respecteren krijgen dat respect dubbel terug. Nergens in Nederland worden oud spelers zo op handen gedragen als in Rotterdam.
Zelfs Ali fucking Boussaboun werd toegezongen toen hij terugkeerde in De Kuip
Duidelijkheid geven. Hij heeft vanaf de zomer van 2010 elke maand zijn beslissing vooruit geschoven. Het was minder erg als Fer, btw.quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat jullie Leroy Fer hetzelfde gaan behandelen? Spelers mogen dus wel lekker naar het buitenland hun talent gaan lopen verkloten, maar binnen Nederland een stap hogerop is een no-go, lekker krom.
Mee eens.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef vandermar het volgende:
De overstap van Wijnaldum kan ik mee leven, maar de overstap van Feruiteindelijk ben ik er niet rouwig om. Wijnaldum gun ik het beste, prima jongen en ik zal zeker mijzelf niet als een downie gaan misdragen en debiel doen. Ik kan Wijnaldum goed begrijpen maar ik had hem liever gehouden omdat ik hem hoger inschat dan Bakkal en denk ik ook erg goed bij ons zou draaien dit seizoen.
Wijnaldum, het ga je goed, ik gun je alles maar zondag ga je verliezen
En terecht ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |