Niks aan te doen, wees gewoon blij dat hij dit jaar bij ons speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah man, zo jammer dat Guidetti gehuurd is, en niet eigendom van Feyenoord is
niet overdrijven, hij was er 2x voorbij, 2x gele kaart voor RKCquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Schaken was wel heel erg slecht hoor, geen 1 keer de man voorbij en alleen maar slechte voorzetten
2 tegenstander van hem kregen geel nadat hij er voorbij was...quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Schaken was wel heel erg slecht hoor, geen 1 keer de man voorbij en alleen maar slechte voorzetten
Kom op Schaken was waardeloos, geen goede voorzet gegeven en veel de bal weer ingeleverd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
niet overdrijven, hij was er 2x voorbij, 2x gele kaart voor RKC
Nou dan was hij er toch niet voorbijquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
2 tegenstander van hem kregen geel nadat hij er voorbij was...
Niet mee eens dat hij zó enorm slecht was. Altijd aanspeelbaar, er gaat voortdurend dreiging vanuit, er vielen twee gele kaarten bij rkc omdat ze bij Schaken aan de noodrem moesten trekken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Chiich het volgende:
Eens.quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
Schaken had helemaal geen offday.
Dit is gewoon zijn niveau.
weer egoistisch als altijd, blind paard.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
Cabral speelde een prima wedstrijd.Dat gezeik altijd op hem..
2de helft was hij echt slecht, eerste helft was hij best gevaarlijkquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Chiich het volgende:
[..]
Nou dan was hij er toch niet voorbij
Het was wel een goal maar die bal had hij normaal gesproken nooit moeten schieten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
weer egoistisch als altijd, blind paard.
cabral is nu weer de held dankzij een van richting verandert zondagsschot.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, later ook nog een keer. Biseswar type.quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Het was wel een goal maar die bal had hij normaal gesproken nooit moeten schieten.
Had hem zo door 2x kunnen doorsteken op een vrijstaande Guidetti.
quote:
Iddquote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal blij zijn als Fernandez weer mag spelen.
Ik bedoelde Schakenquote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef Chiich het volgende:
Ik vind dat jullie de lat te laag leggen, ik heb geen fatsoenlijke voorzet van zijn voeten gezien. Vond hem echt slecht vandaag
Na die lucky goal zo overdreven 'zijn gelijk halen'.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
Cabral speelde een prima wedstrijd.Dat gezeik altijd op hem..
Dat doet hij ook niet.quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.
Dat Koeman hem de beste aanvaller noemt doet mij ernstig twijfelen over zijn geestelijke gesteldheid.
je weet nooit wat er achter zit...quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Na die lucky goal zo overdreven 'zijn gelijk halen'.
Hij heeft nog niet veel geleerd van zijn plaats op de bank.
Maar het was oké verder, zoals hij inviel.
Ik bedoelde Schaken. Hoe ik over Cabral denk lijkt me duidelijk, elke minuut speeltijd die hij krijgt is er een teveel.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat erg zeg een speler die even zijn frustratie eruit gooit na een doelpunt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Hadden vandaag beter gelijk kunnen spelen. En natuurlijk Guidetti op de bank.quote:Op zondag 27 november 2011 14:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoelde Schaken. Hoe ik over Cabral denk lijkt me duidelijk, elke minuut speeltijd die hij krijgt is er een teveel.
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Schaken is een schande voor Feyenoord.
Dat Koeman hem de beste aanvaller noemt doet mij ernstig twijfelen over zijn geestelijke gesteldheid.
Omdat hij niet echt kan voetballen misschien?quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..
hij moet toch op iets hatenquote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar dat is ie dit seizoen toch ook gewoon? Ik begrijp echt niet waar die haat tov Schaken van jou vandaan komt..
Wedstrijd gezien net?quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook prima goalquote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Hadden vandaag beter gelijk kunnen spelen. En natuurlijk Guidetti op de bank.
Zieltje.
Over het paar getilde snotapen die meteen een grote muil opzeten na een lucky shot zijn ook mensen ja.quote:Op zondag 27 november 2011 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg een speler die even zijn frustratie eruit gooit na een doelpunt.
Lijken wel mensen.
Wat zei hij dan ?quote:Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Over het paar getilde snotapen die meteen een grote muil opzeten na een lucky shot zijn ook mensen ja.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien net?
Nou. Daar vandaan dus
Dat Schaken een beperkte voetballer is, ziet iedereen. Maar wat valt hem dan precies te verwijten? Hij doet wat-ie kan. Ik vind zo'n offday van sommige anderen, Bakkal voorop, kwalijker. Daar straalde wat lamlendigs vanaf terwijl hij veel beter kan. Door dat soort gasten verlies je wedstrijden. Door gasten met de spirit van Guidetti win je ze.quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien net?
Nou. Daar vandaan dus
Ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima wedstrijd van Schaken, al heeft ie het beter gedaan dit seizoen. Haalde zijn niveau niet helemaal kan een keer gebeuren, is ie echt niet de enige in bij dit Feyenoord..
quote:
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in.
Als je daadwerkelijk van mening bent dat Schaken een prima wedstrijd speelde ben je of een briljante troll of een retard.
Ja daag.quote:Op zondag 27 november 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]Weet je wat, je hebt gelijk. Helemaal begrijpelijk van Cabralletje.
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die jongen te behouden! Met afstand de beste speler dit seizoen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:50 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi die begon vrije trappen te nemen, gaf een assist en schoot op de paal. Zijn traptechniek is echt zo goed geworden.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt altijd aan een ander. Heel Feyenoord haalde z'n niveau niet vandaag inlcuis Schaken maar om nou te zeggen dat hij een slecht wedstrijd speelde is gewoon onzin.
2x de paalquote:Op zondag 27 november 2011 14:50 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi die begon vrije trappen te nemen, gaf een assist en schoot op de paal. Zijn traptechniek is echt zo goed geworden.
Wie speelden er wel allemaal een geweldige wedstrijd dan? Noem ze maar eens opquote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]![]()
Meen je dit serieus? Die gast speelde zwaar belabberd!
"Feyenoord verdiend gewonnen".. da's toch wat anders dan de fortuinlijke punten die het volgens het AD waren.quote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Eens een keer geen Amsterdammer achter de teletekstpagina.
Thuis 6 - 10quote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we uit meer punten behaald dan thuis?
Een iets beter uit-gemiddelde dus.quote:
ja voor 1,3 miljoen salaris.quote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die jongen te behouden! Met afstand de beste speler dit seizoen.
Ga de wedstrijd maar kijken. Spreek je daarna.quote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien.Zelf moeten voetballen. Toch mooi dat ze gewoon die 3 punten hebben gepakt, ondanks het slechte spel als ik het goed gelezen heb.
Caland als vanouds weer aan het afgeven op Schaken?
Terecht. Speelde een van zn slechtste potjes voor Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Caland als vanouds weer aan het afgeven op Schaken?
Deal.quote:Op zondag 27 november 2011 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga de wedstrijd maar kijken. Spreek je daarna.
Investeren in Cabral en Cissé door speeltijd te geven. Schaken mag hooguit een jaartje bijtekenen voor de bank en Biseswar mag weg met dat salaris van 'm.quote:Op zondag 27 november 2011 15:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
Cissé, Cabral, Schaken, Biseswar; het is lood om oud ijzer. Geen van allen kunnen ze de goede lijn doortrekken langer dan twee wedstrijden.
1e helft was hij ook gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 15:27 schreef Muto het volgende:
Vlaar: Ruben was met name in de eerste helft aan de rechterkant heel gevaarlijk
Ik vraag me toch echt steeds meer af hoe de moeder (en voor Vlaar de vriendin of zus) van Schaken eruitziet.
Nee...onmogelijk. Schaken is een kutspeler punt uit. Kan niks goed doen, maakt niet uit hoe hij speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1e helft was hij ook gewoon gevaarlijk.
Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar ben het natuurlijk wel met je eens dat het treurig is als je als buitenspeler geen voorzet hebt. Ik vind alleen dat gehaat op Schaken zo geforceerd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral treurig dat je als buitenspeler gewoon geen voorzet in de benen hebt. Sterker nog, de ballen kwamen niet eens van de grond af
Vond Cisse juist wel aardig spelen. Sterk aan de bal, vaak goed overzicht.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Schaken passeerde tenminste nog 1 of 2 man, dat zat er bij Cissé vandaag helemaal niet in.
Gelukkig begrijpt Koeman het welquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond Cisse juist wel aardig spelen. Sterk aan de bal, vaak goed overzicht.
Onbegrijpelijk dat hij eruit moest ipv Schaken.
Het hele team liet zich weer eens afbluffen door de vechtlust van RKC, zelfs toen ze moet 10 man kwamen te spelen. En volgens mij het Achahbar ook haast geen bruikbare bal gehad nadat hij erin kwam.quote:Op zondag 27 november 2011 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zulke potjes worden gelukkig gewonnen. Wat een drama was het. Vind ik ook niet dat we bepaalde spelers (in de aanval) eruit kunnen pikken, want ze speelde stuk voor stuk dramatisch. Guidetti speelde wel aardig maar kreeg bijna geen ballen.
Vond ik totaal niet, de duels werden net zo fel aangegaan als RKC.quote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het hele team liet zich weer eens afbluffen door de vechtlust van RKC, zelfs toen ze moet 10 man kwamen te spelen. En volgens mij het Achahbar ook haast geen bruikbare bal gehad nadat hij erin kwam.
Veel te veel onnodig balverlies door dat spelers zich van de bal lieten zetten. Slecht uitverdedigen onder de druk waardoor RKC toch nog een paar keer gevaarlijk kon worden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, de duels werden net zo fel aangegaan als RKC.
Dat was omgekeerd ook allemaal, zie bijv. de 1-2, Nelom was feller dan die van RKC.quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Veel te veel onnodig balverlies door dat spelers zich van de bal lieten zetten. Slecht uitverdedigen onder de druk waardoor RKC toch nog een paar keer gevaarlijk kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |