quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Saekerhett het volgende:
Hee, het uitpubliek wordt ook weer wakker.
QFTquote:
Een freekick ja?quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terwijl RKC freekick zou moeten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar in het stadion van RKC![]()
Niks boehoe, het zal me worst zijn verder wie er wint, het gaat me om het belachelijke niveau van de scheidsen.quote:
1-1 is genoeg hoorquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Kom op Feyenoord, nu nog winnen!lekker boven Ajax
Hier ookquote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver Braber![]()
![]()
![]()
Mn manager verneukt gvd
Deze meneer heeft een punt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niks boehoe, het zal me worst zijn verder wie er wint, het gaat me om het belachelijke niveau van de scheidsen.
Ja, maar om mee te blijven doen bovenin zullen we er toch wel 3 willen meenemen....quote:
Ten voorde hier nietquote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En Duits geel... sta nu op -1 voor m'n RKC'ers
Blom wilt blijkbaar promotie naar Barca.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd hoe het salarisstrookje van blom eruit ziet nu
Er staat een ajax logo opquote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd hoe het salarisstrookje van blom eruit ziet nu
Mwah, deze was donkergeel / lichtroodquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niks boehoe, het zal me worst zijn verder wie er wint, het gaat me om het belachelijke niveau van de scheidsen.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad, die Guidetti vind ik qua gedrag echt zo'n Ajax spelert
Joh de scheids ziet in zijn ooghoek dat een speler van RKC gestrekt met beide benen inkomt en de speler raakt. ja wij zien in de herhaling dat hij opspringt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door z'n medespelers zo aan te jagen? Ja, dat zien we altijd bij Ajaxquote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Inderdaad, die Guidetti vind ik qua gedrag echt zo'n Ajax spelert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |