Zal 'm van de week wel even bedanken!quote:Op zondag 27 november 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedank Rik ffZit in mn manager.
ligt feyenoord in duitsland dan?quote:Op zondag 27 november 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Jammer alleen dat het waarschijnlijk, net als vorige week tegen Heerenveen, in de laatste minuut weer gelijk wordt
Beter.quote:
Niemand.quote:Op zondag 27 november 2011 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staan er bij Feyenoord op scherp trouwens?
Niemand,slap spelquote:Op zondag 27 november 2011 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staan er bij Feyenoord op scherp trouwens?
Net nog in het feyenoord topic, het is altijd afwachten hoelang het duurt, maar onkruid komt altijd terug.quote:
Onkruid....daar is hij weer.quote:Op zondag 27 november 2011 13:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Net nog in het feyenoord topic, het is altijd afwachten hoelang het duurt, maar onkruid komt altijd terug.
Van Mosselveld ofzo, geen idee. Er moet toch beter materiaal op de bank zitten? Bandjar is wedstrijd op wedstrijd de minderequote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Onkruid....daar is hij weer.
Had het tegen Caland,jij bent ok man! xDquote:
xd lol ;pquote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had het tegen Caland,jij bent ok man! xD
Oh, denk al.. achja sommige zullen dat ook van mij vinden dusquote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had het tegen Caland,jij bent ok man! xD
Liverpool - Man City?quote:Op zondag 27 november 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, Zin in een prachtige fußball middag?
hahahaha ja bedankt,laat het verleden achter me man!quote:Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh, denk al.. achja sommige zullen dat ook van mij vinden dusmaar hoi jij bent ook oke (aan het worden hihiiahohauha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |