quote:
Hij zegt toch beste combinatie voor Feyenoord!!quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij snap er HEEEELEEEMAAAAL NIKS VAN
Assaidi is beter dan Cisse en Carbral bij elkaar, Narsingh zelfs al.
![]()
ditquote:
Denk je dat ik serieus was?quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij snap er HEEEELEEEMAAAAL NIKS VAN
Assaidi is beter dan Cisse en Carbral bij elkaar, Narsingh zelfs al.
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus was?
Assaidi is beter dan heel Feyenoord, en ook meer waard dan heeel Feyenoord.
Nee joh.quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel terecht rood, is gewoon smerig inkomen
Sibon>>>Heel Feyenoordquote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus was?
Assaidi is beter dan heel Feyenoord, en ook meer waard dan heeel Feyenoord.
quote:
Dat van Strootman tegen Twente was harder en daar zaten alle PSV'ers ook over te zeiken...quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, als hij blijft staan breekt hij zijn enkel, dan vind iedereen het rood, raak je hem niet is het een kutscheids en moest het geel zijn
Welnee, gewoon te laat maar totaal geen smerige intenties. Geen gestrekt been en hij raakt hem niet.quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel terecht rood, is gewoon smerig inkomen
Onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 13:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als hij niet springt, breekt hij zn enkel. Is gewoon onbesuisd inkomen.
Furkan Alakmakquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef moz het volgende:
Volgende week geen Duits, Braber en van Peppen... ben benieuwd wie ze dan wel gaan opstellen.
Die kunnen niet op tegen de bedragen die ajax geeftquote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
De havenbaronnen hebben weer toegeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |