quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
dit, circa 1x per 3 maanden dus.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dit, circa 1x per 3 maanden dus.
Ok geil dat magquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iedere dag en soms 2 keer op een dag.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef JennaSometimes het volgende:
Gelukkig douchen de meeste Fokkers gewoon 1x per dag.
Want je wordt enorm vies van al dat geslaap?quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef draaijer het volgende:
7 dagen per week 2x per dag. Voordat ik ga slapen en wanneer ik uit mijn bed kom
Iedereen zweet gedurende de nacht. Ik heb het nooit gemerkt, maar ik geloof het zeker. Tevens lig je op het einde van de week toch al een week in hetzelfde bed. Lijkt me niet erg fris als je dan niet even onder de douche staptquote:Op maandag 28 november 2011 08:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want je wordt enorm vies van al dat geslaap?
Dit.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht eerst dat je kraker was, maar je zegt werk!quote:Op maandag 28 november 2011 12:57 schreef penny-wise het volgende:
Douche altijd op het werk.
En als ik weekend heb sla ik ook wel eens dag over.
Daarom betalen we ook maar zo`n ¤12 per maand
Ik doe het al 15 jaar 2x per dag en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik meen ooit iets gelezen te hebben dat elke dag douchen slecht is voor je huid. En tenzij je in de modder gaat rollen is het toch ook niet nodig? Alsof je zo vies wordt in een dag..
Maar het ging over dat je dan al het vet van je huid wast, terwijl je dat juist nodig hebt voor bescherming etc.. en op ten duur ga je een schrale huid krijgen van te vaak achter elkaar heet wassen.
En toch schijnt het niet goed voor de huid te zijn, meen ooit gehoord of gelezen te hebben dat één keer douchen in de drie dagen het beste is. Ik douche gewoon elke dag, maar zeep gebruik ik niet. Sinds ik gestopt ben met het gebruiken van zeep word ik ook veel sneller bruin en voelt de huid gewoon "beter" aan.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik doe het al 15 jaar 2x per dag en ik heb nergens last van
Ik ga niet vies mijn bed in.quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd het nut niet van savonds douchen en dan 8 uur later smorgens weer douchen. Of je doucht savonds,of smorgens. Tenzij je natuurlijk hebt gesport die dag.
Ik douche ook altijd savonds voor ik het bed in ga, maar dan ga ik niet meer smorgens douchen.quote:
Dat jij 's ochtends fris je bed uitkomt is mooi, maar geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:37 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd savonds voor ik het bed in ga, maar dan ga ik niet meer smorgens douchen.
Met welke interval (niet liegen) verschoon jij je bed?quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd het nut niet van savonds douchen en dan 8 uur later smorgens weer douchen. Of je doucht savonds,of smorgens. Tenzij je natuurlijk hebt gesport die dag.
Waarom? Sommigen willen zowel schoon hun bed in als schoon de dag beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef Anno2012 het volgende:
Precies. Het schijnt dat we allemaal in bed zweten. Ik merk er nooit wat van, maar de gedachte dat je er dan een hele week in ligt en vervolgens gewoon je kleren aan doet en je dag aftrapt vind ik een beetje viesquote:Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Waarom? Sommigen willen zowel schoon hun bed in en schoon de dag beginnen.
Ik douch behoorlijk 's nachts, en bijna niet overdag. Daarom douche ik 's ochtendsquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Precies. Het schijnt dat we allemaal in bed zweten. Ik merk er nooit wat van, maar de gedachte dat je er dan een hele week in ligt en vervolgens gewoon je kleren aan doet en je dag aftrapt vind ik een beetje vies
Douche je 's-nachts behoorlijk?quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik douch behoorlijk 's nachts, en bijna niet overdag. Daarom douche ik 's ochtends
quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dit, circa 1x per 3 maanden dus.
En als gevolg slaap ik dus slechtquote:Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
In de vorm van zweten waarschijnlijk.
WTF dat is een grap toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef Piger het volgende:
Standaard 1 - 2 x per week
Daarnaast na het sporten wat 1 soms 2x in de week voorkomt.
De meeste weken dus 2 a 3x. Soms 1xen 4x in een week is voor mij echt een uitzondering. Dan moet ik een paar dagen hebben gewerkt en gesport.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
Avonddoucher ben ik trouwens. En ik douche naakt.
Echt?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
Avonddoucher ben ik trouwens. En ik douche naakt.
Nu al naar bedquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik ga NU douchen en naar bed. Lekker schoon gaan slapen.
Ben jij twaalf of moet je om 03.00 uur opstaan?quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik ga NU douchen en naar bed. Lekker schoon gaan slapen.
Douchen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Faxie het volgende:
Is dit het smetvrees topic?
OT: 4 keer per week, soms meer.
Hangt er vanaf.quote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie ochtend- of avonddouchers? Fris het bed in of fris het huis uit?
Discuss.
Nee hoor, geen van beiden. Maar soms moet je eens wat vroeger naar bed.quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben jij twaalf of moet je om 03.00 uur opstaan?
Er zijn ook mensen zonder smetvreesquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Of van die mensen die de avond ervoor vast gaan douchen zodat ze s'ochtend meteen in de kleren kunnen. Alsof je s'nachts niet zweet
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik douche elke ochtend wordt ik wakker van en het is gewoon fris.
Of van die mensen die de avond ervoor vast gaan douchen zodat ze s'ochtend meteen in de kleren kunnen. Alsof je s'nachts niet zweet
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef DownBusiness het volgende:
Elke dag, soms meermaals per dag.
Valt me op dat buiten de muren van het internet iedereen minimaal 1x per dag doucht.
Ik ruik 's ochtends best fris als ik 's avonds gedouched heb. Niks aan te merken eigenlijk, en ik weet heel goed wanneer ik stink, ik ruik mezelf nog eerder dan anderen dat doen. Ik ben niet zo'n zweetvarken in bed. Tenzij ik ga rukken om de morning wood omlaag te krijgen, maar dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik douche elke ochtend wordt ik wakker van en het is gewoon fris.
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef Bakpao het volgende:
Elke keer na de sex dus dat is gemiddeld een keertje of 58 per week jaar
Douchen op je werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, als ik naar mijn werk fiets wil het wel eens voorkomen dat ik 2/3 keer op een dag douche. Als ik op mijn werk kom, als ik thuis ben en nadat ik 's avonds weer gesport hebt.
Meestal douche ik dan na mijn werk niet omdat ik om 17:30 thuis ben en om 19:00 weer begin
Ik fiets 30+ km op de racefiets. En aangezien ik op kantoor werk vind ik het wel zo fris om even onder de douchte stappen. Wel zo sociaal tov mijn collega's.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Douchen op je werk
Wij hebben geen douche op ons werk hoor
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik fiets 30+ km op de racefiets. En aangezien ik op kantoor werk vind ik het wel zo fris om even onder de douchte stappen. Wel zo sociaal tov mijn collega's.
Mijn werk heeft een werkplaats waar 50+ man werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |