Nee hoor, geen van beiden. Maar soms moet je eens wat vroeger naar bed.quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben jij twaalf of moet je om 03.00 uur opstaan?
Er zijn ook mensen zonder smetvreesquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Of van die mensen die de avond ervoor vast gaan douchen zodat ze s'ochtend meteen in de kleren kunnen. Alsof je s'nachts niet zweet
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik douche elke ochtend wordt ik wakker van en het is gewoon fris.
Of van die mensen die de avond ervoor vast gaan douchen zodat ze s'ochtend meteen in de kleren kunnen. Alsof je s'nachts niet zweet
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef DownBusiness het volgende:
Elke dag, soms meermaals per dag.
Valt me op dat buiten de muren van het internet iedereen minimaal 1x per dag doucht.
Ik ruik 's ochtends best fris als ik 's avonds gedouched heb. Niks aan te merken eigenlijk, en ik weet heel goed wanneer ik stink, ik ruik mezelf nog eerder dan anderen dat doen. Ik ben niet zo'n zweetvarken in bed. Tenzij ik ga rukken om de morning wood omlaag te krijgen, maar dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik douche elke ochtend wordt ik wakker van en het is gewoon fris.
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef Bakpao het volgende:
Elke keer na de sex dus dat is gemiddeld een keertje of 58 per week jaar
Douchen op je werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, als ik naar mijn werk fiets wil het wel eens voorkomen dat ik 2/3 keer op een dag douche. Als ik op mijn werk kom, als ik thuis ben en nadat ik 's avonds weer gesport hebt.
Meestal douche ik dan na mijn werk niet omdat ik om 17:30 thuis ben en om 19:00 weer begin
Ik fiets 30+ km op de racefiets. En aangezien ik op kantoor werk vind ik het wel zo fris om even onder de douchte stappen. Wel zo sociaal tov mijn collega's.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Douchen op je werk
Wij hebben geen douche op ons werk hoor
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik fiets 30+ km op de racefiets. En aangezien ik op kantoor werk vind ik het wel zo fris om even onder de douchte stappen. Wel zo sociaal tov mijn collega's.
Mijn werk heeft een werkplaats waar 50+ man werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |