quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
dit, circa 1x per 3 maanden dus.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dit, circa 1x per 3 maanden dus.
Ok geil dat magquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iedere dag en soms 2 keer op een dag.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef JennaSometimes het volgende:
Gelukkig douchen de meeste Fokkers gewoon 1x per dag.
Want je wordt enorm vies van al dat geslaap?quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef draaijer het volgende:
7 dagen per week 2x per dag. Voordat ik ga slapen en wanneer ik uit mijn bed kom
Iedereen zweet gedurende de nacht. Ik heb het nooit gemerkt, maar ik geloof het zeker. Tevens lig je op het einde van de week toch al een week in hetzelfde bed. Lijkt me niet erg fris als je dan niet even onder de douche staptquote:Op maandag 28 november 2011 08:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want je wordt enorm vies van al dat geslaap?
Dit.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |