quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En als er mensen skyrim spelen die horen dan zeker niet op ts want daar is geen channel voor.
Nee dan kun je in de lobby blijven hangen,quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En als er mensen skyrim spelen die horen dan zeker niet op ts want daar is geen channel voor.
Ik heb geen skyrim was ff voorbeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dan kun je in de lobby blijven hangen,
Kan ook wel een kanaal maken voor jou alleen, Mag jij daar voortaan alleen komen. Toch jouw kanaal
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het is gewoon niet praktisch als iedereen in de lobby loopt te schreeuwen. Waarom maak je er nou zo'n probleem van dat je in een BF3 kanaal zit?
Valt inderdaad wel mee met de kills. Gewoon ribbons verzamelen en veul ammo uitdelenquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam hoe hij zijn punten sprokkelt? Misschien had hij maar 1 kill
Goed idee. veel plezier !!!!!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef -Dries- het volgende:
Oke jongens, toegegeven, Conquest is vet. Toch zou ik het niet erg vinden om een keer de Rush server vol te proppen....
Kom op teamspeak dan flapdrol !quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
In mijn eentje lukt het niet he wijsneus!
Koop een mic danquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zonder mic? Leuke geprekken kun je dan met me voeren hoor
Wat is dat met die sneue figuren die RPG's op infantry gebruiken?quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Longslar het volgende:
Wat is dat met die sneue servers waar je geen RPG's op infantry mag gebruiken?
Ga je ook boos worden als iemand een granaatje op je gooit?quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is dat met die sneue figuren die RPG's op infantry gebruiken?
Granaat is tegen infantery, niet tegen tanksquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Longslar het volgende:
[..]
Ga je ook boos worden als iemand een granaatje op je gooit?
Als er een paar bij elkaar zitten en ze zijn bereikbaar met een RPG , dan kunnen ze'm krijgen heurquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Granaat is tegen infantery, niet tegen tanksRPG is voor tanks en niet voor infantery.. Dus ja, ik zou daar ook pissig om worden. Het is gewoon triest.
Kan er altijd wel om lachen als een nerd helemaal pissig wordt omdat ik een squad met 1 RPG doodmaak.quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Granaat is tegen infantery, niet tegen tanksRPG is voor tanks en niet voor infantery.. Dus ja, ik zou daar ook pissig om worden. Het is gewoon triest.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:
Ja zit ik daar een uur te wachten op de rush servet
Maar er zijn wel anti personeel granaten die niet veel doen tegen tanksquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef JK het volgende:
Ach, een RPG is ook een granaat.. alleen dan raketaangedreven.. Rocket Propelled Grenade.
En in het echte leven gebruiken ze ook zeker wel RPG's op infantry.
Tjah je hebt een leven of je hebt 't nietquote:
Jezus, gebruikt TS serieus zoveel data?quote:
Mijn gelul kost niet veel data.. Dat iedereen naar mijn gelul luistert welquote:
Heb een leven hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah je hebt een leven of je hebt 't niet
quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan in een scheur liggen wat je wil, RPG op infantry is gewoon sneu. Vooral als diegene 't niet kan winnen in een normaal vuurgevecht en dan maar met RPG gaat gooien zodra de ander aan het reloaden isquote:Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef Longslar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lig hier echt in een scheur. Dankje.
Zit ik ook soms mee te kutten, erg vervelend.quote:Op maandag 28 november 2011 08:23 schreef dekilo het volgende:
Is er een mogelijkheid om ~ (console) uit te zetten!
Ik ram per ongeluk nog wel eens op ~ ipv 1!
Gisteren weer veel black screens gehad en alleen tijdens de overgang naar een nieuwe map.
Hmm dit kan niet via de instellingen? Anders ff zelf 't knopje uitschakelen, zijn wel programmaatjes voorquote:Op maandag 28 november 2011 08:23 schreef dekilo het volgende:
Is er een mogelijkheid om ~ (console) uit te zetten!
Ik ram per ongeluk nog wel eens op ~ ipv 1!
Gisteren weer veel black screens gehad en alleen tijdens de overgang naar een nieuwe map.
Zat met hem in de server en won constant van hem. Hij was wel goed maar cheaten ?quote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onzin, ten eerste staat PB aan op onze server en ten tweede, zijn stats zijn gewoon in balans. Veel scores in tank, reviven, met M240 en veel Asus (duh).
http://bf3stats.com/stats_pc/Feynmann
Gewoon een goede speler die je zal moeten verslaan
Zo jammer om elke goede speler maar gelijk cheater te noemen :/
Ik weet dat ik niet eens van de beste BoF'ers ben, en zo zijn er vast meerdere. Maar who cares, 't gaat ook een beetje om het plezier.quote:Op maandag 28 november 2011 09:54 schreef genakt het volgende:
[..]
Zat met hem in de server en won constant van hem. Hij was wel goed maar cheaten ?Enige was dat hij met kutgun liep heel de tijd.
Sowieso niveau van sommige boffers![]()
Dat lijstje staat ook in de OP, in de spoilerquote:Op maandag 28 november 2011 10:27 schreef Rp2009 het volgende:
Als jij me kan vertellen wie waar bij hoort wil ik de namen er wel even bij zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |