Je heb nog een hele weg te gaanquote:Op zondag 27 november 2011 17:12 schreef RickoKun het volgende:
Eindelijk een zoom ding geunlocked (lvl4) , gaat meteen veel beter tegen al die lvl30+erd
Heel veel geduld hebben want het is erg lastig als beginner maar gewoon doorzetten en dan gaat het vanzelf beter.quote:Op zondag 27 november 2011 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Tips voor een noob? Hoe te beginnen aan de multiplayer?
Oh dat is dus sinds de laatste patch. Ik zie het ook niet in deze configfile staan.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik dat uit moet zetten
Snap echt niet waarom hij nog steeds geen ban heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 17:23 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zag die Feynmann in de BoF server en ben gelijk uitgestapt, wat een irritante vent is dat
Waaruit blijkt dat hij cheater is dan?quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom hij nog steeds geen ban heeft.
Overduidelijk een cheater.
Recoil fixquote:Op zondag 27 november 2011 18:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat hij cheater is dan?
Onzin, ten eerste staat PB aan op onze server en ten tweede, zijn stats zijn gewoon in balans. Veel scores in tank, reviven, met M240 en veel Asus (duh).quote:
G neem ik aan. Anders kijk je even in de optiesquote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meen je nietmet welke toets pleur ik die dingen dan
Ik ben meerdere goede spelers tegengekomen die mij compleet 0wnde, maar Feynmann valt mij gewoon op. Hij is ook echt de enige die ik beschuldig van cheaten.quote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onzin, ten eerste staat PB aan op onze server en ten tweede, zijn stats zijn gewoon in balans. Veel scores in tank, reviven, met M240 en veel Asus (duh).
http://bf3stats.com/stats_pc/Feynmann
Gewoon een goede speler die je zal moeten verslaan
Zo jammer om elke goede speler maar gelijk cheater te noemen :/
Waar haal je de term recoil fix ineens vandaan dan?quote:Op zondag 27 november 2011 18:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meerdere goede spelers tegengekomen die mij compleet 0wnde, maar Feynmann valt mij gewoon op. Hij is ook echt de enige die ik beschuldig van cheaten.
Hij mist nooit, en alle schoten gaan recht op het doel af. Dit is mij gewoon opgevallen. Hij is de enige die mij instant doodt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Waar haal je de term recoil fix ineens vandaan dan?
Waar baseer je dit op ?
Sorry maar je moet met meer komen om me te overtuigen dat ik hem moet bannen...quote:Op zondag 27 november 2011 18:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meerdere goede spelers tegengekomen die mij compleet 0wnde, maar Feynmann valt mij gewoon op. Hij is ook echt de enige die ik beschuldig van cheaten.
Wat dacht je van de USAS? Die heeft een short range spray vlak met 100% kill effect.quote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij mist nooit, en alle schoten gaan recht op het doel af. Dit is mij gewoon opgevallen. Hij is de enige die mij instant doodt.
Als de meerderheid hier zo over denkt... wie ben ik om anders te oordelen?quote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry maar je moet met meer komen om me te overtuigen dat ik hem moet bannen...
Zover i kan zien is hij zo clean als wat en gewoon retegoed.
We gaan hem gewoon vragen hier even op te reageren, dan kan je het van hem zelf horen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als de meerderheid hier zo over denkt... wie ben ik om anders te oordelen?
Over feyeman hij is goed maar vammidag leek het net of hij wall hack had.quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We gaan hem gewoon vragen hier even op te reageren, dan kan je het van hem zelf horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |