quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En als er mensen skyrim spelen die horen dan zeker niet op ts want daar is geen channel voor.
Nee dan kun je in de lobby blijven hangen,quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En als er mensen skyrim spelen die horen dan zeker niet op ts want daar is geen channel voor.
Ik heb geen skyrim was ff voorbeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dan kun je in de lobby blijven hangen,
Kan ook wel een kanaal maken voor jou alleen, Mag jij daar voortaan alleen komen. Toch jouw kanaal
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het is gewoon niet praktisch als iedereen in de lobby loopt te schreeuwen. Waarom maak je er nou zo'n probleem van dat je in een BF3 kanaal zit?
Valt inderdaad wel mee met de kills. Gewoon ribbons verzamelen en veul ammo uitdelenquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam hoe hij zijn punten sprokkelt? Misschien had hij maar 1 kill
Goed idee. veel plezier !!!!!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef -Dries- het volgende:
Oke jongens, toegegeven, Conquest is vet. Toch zou ik het niet erg vinden om een keer de Rush server vol te proppen....
Kom op teamspeak dan flapdrol !quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
In mijn eentje lukt het niet he wijsneus!
Koop een mic danquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zonder mic? Leuke geprekken kun je dan met me voeren hoor
Wat is dat met die sneue figuren die RPG's op infantry gebruiken?quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Longslar het volgende:
Wat is dat met die sneue servers waar je geen RPG's op infantry mag gebruiken?
Ga je ook boos worden als iemand een granaatje op je gooit?quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is dat met die sneue figuren die RPG's op infantry gebruiken?
Granaat is tegen infantery, niet tegen tanksquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Longslar het volgende:
[..]
Ga je ook boos worden als iemand een granaatje op je gooit?
Als er een paar bij elkaar zitten en ze zijn bereikbaar met een RPG , dan kunnen ze'm krijgen heurquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Granaat is tegen infantery, niet tegen tanksRPG is voor tanks en niet voor infantery.. Dus ja, ik zou daar ook pissig om worden. Het is gewoon triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |