SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Ja? Ja? Niet Haarclit?quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
Het is Haarklip hoor. Niet Haarzaad.
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Argo het volgende:
Hallo, ahoi, mag ik vragen wat een Arg7 is, het komt erg dichtbij mijn naam, en dat vind ik eng.
Oh mijn excuses, ik zag niet dat deze er was, maar er is blijkbaar een spoiler die gepaard gaat aan een grote lap tekst. Dat figures.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Ja? Niet Haarclit?
[..]
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.Dus bij dezen.
Ik heb de OP gelezen, ben ik nu een piraatquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees de OP zou ik zeggen tegen elke buitenstaander.Dus bij dezen.
Als je er wijs uit komt, want ik kom dat niet roze panter.quote:Op zondag 27 november 2011 00:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, ben ik nu een piraat?
Jij krijgt een pietendiploma.. omdat je Piet heet hahahah snap je hem ?!! ja ?? ik snap hem zelf niet eens man dus kom niet praten dat je het snapt !!quote:Op zondag 27 november 2011 00:09 schreef Syntraxx het volgende:
hehehe ja jij wel , binnen kort ontvang je een diploma thuis
Is er een goeie boterham mee te verdienen ?quote:Op zondag 27 november 2011 00:09 schreef Syntraxx het volgende:
hehehe ja jij wel , binnen kort ontvang je een diploma thuis
juist jaquote:Op zondag 27 november 2011 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij krijgt een pietendiploma.. omdat je Piet heet hahahah snap je hem ?!! ja ?? ik snap hem zelf niet eens man dus kom niet praten dat je het snapt !!
Ik was een keer bij jou thuis en toen was ik de slimste thuis... en je hele familie was daarquote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef Syntraxx het volgende:
en jij bent de slimste thuis???? das balen zeker en kom niet praten dat je het snapt???
.....................................................juist ja
Ik snap hem.quote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef Syntraxx het volgende:
en jij bent de slimste thuis???? das balen zeker en kom niet praten dat je het snapt???
.....................................................juist ja
was gezellig bij mn buren he ???quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was een keer bij jou thuis en toen was ik de slimste thuis... en je hele familie was daar
Krijg ik die ook thuisgestuurd ?quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij snapt hem, je wint de gouden veer
zucht........ hoe oud ben je 6 ???quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww ik snap hem je vader is de buurman maar de man van je moeder weet van nikssneaky shit
als je je hersens zoekt?................................................die hebt je nietquote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Hier hoort iets bij... even zoeken... heel even wachten
Die linker heeft best wel een grote hoofd vind je niet?quote:Op zondag 27 november 2011 00:21 schreef Syntraxx het volgende:
of ik moet ook nog spellie spellie voor jou doen
Jij met ook wel even bijblijven knaapquote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
of was het nou jou familie ... je moet wel bij blijven hoor
Ow een discussie niet aangaan, maar proberen het om te draaien. Damd jij bent volwassenquote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef Syntraxx het volgende:
en ook hersensloos ,kansloos, enz enz
Nou syntraxx de 'kleine' ging haten en ik vond hem wel bijzonder genoeg om een beetje aandacht te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
sorry ken geen flikkersquote:Op zondag 27 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke flikker nu maar weer op,
*komt tevoorschijn uit de schaduwen.''quote:Op zondag 27 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke flikker nu maar weer op,
schijnbaar wel hierquote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Argo het volgende:
[..]
*komt tevoorschijn uit de schaduwen.''
Dit is niet de juiste manier om zoiets af te handelen.
Eey je weet onze motto 'pics or it didn't happen'. Anders ben je namelijk een internet gangster zonder vriendenquote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef Syntraxx het volgende:
en wie is gefrustreerd .. ik ga dalijk naast mn vriendin liggen en jij ???? hmmm waarschijnlijk ben jij zon kansloos vet figuur dat de hele nacht niks beter te doen hebt dan een beetje ruzie te schoppen,althans proberen want mij heb je hier echt niet mee mannetje ... zucht!!!, yawnnn
en ja ik maak spel fouten ik geeft het toe . maar ja .. ik ben tenminste niet zo kansloos als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Hmm ergens behandelen ze je verkeerd, en doen ze alsof je ''niks'' voorstelt. Maar als een klein kind mij een klootzak noemt, doet me dat niets omdat ik beter weet. En als een leek mij zou zo noemen zou dat ook zo zijn, en ze noemen jou min of meer een kasthomo, maar toch voelen ze, ze zich nog beledigd door jouw woorden. Vindt je dit ook niet vreemd?quote:
Ik heb niks anders te doen laat mequote:Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ergens behandelen ze je verkeerd, en doen ze alsof je ''niks'' voorstelt. Maar als een klein kind mij een klootzak noemt, doet me dat niets omdat ik beter weet. En als een leek mij zou zo noemen zou dat ook zo zijn, en ze noemen jou min of meer een kasthomo, maar toch voelen ze, ze zich nog beledigd door jouw woorden. Vindt je dit ook niet vreemd?
quote:Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey je weet onze motto 'pics or it didn't happen'. Anders ben je namelijk een internet gangster zonder vrienden
Zo hey die rechter is wel een harde boi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
Dan nog is dit niet de correcte manier van handelen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb niks anders te doen laat me
Bedanktquote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Zo hey die rechter is wel een harde boi.
daar was ik al achterquote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb niks anders te doen laat me
Sorry, volgende keer laten we onze vuisten sprekenquote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet de correcte manier van handelen.
Hoe heet je vrienden alweer ?quote:
Half 4 bij de poort, of nee maak dat 20 voor 4 ik wil nog een sigaretje roken.quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer laten we onze vuisten spreken
ja dan is het altijd nog een beetje jammer van ...dit soort kinderenquote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Vanuit mijn oogpunt ben je welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Vanuit mijn oogpunt ben je welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ik wacht je op in Haaksbergenquote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Half 4 bij de poort, of nee maar dat 20 voor 4 ik wil nog een sigaretje roken.
Eey brede gastquote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja dan is het altijd nog een beetje jammer van ...dit soort kinderen
Als je zegt dat hij weg zou moeten, wie ben jij dan om dat te bepalen? Ik heet hem welkom vanuit mijn oogpunt. Dat oogpunt is van mij.quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wacht je op in Haaksbergen
haaks bergen??? ligt dat niet bij enschede??quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe heet je vrienden alweer ?
Jupquote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
[..]
haaks bergen??? ligt dat niet bij enschede??
Ik post sinds het begin hier? Troll ga weg.quote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je zegt dat hij weg zou moeten, wie ben jij dan om dat te bepalen? Ik heet hem welkom vanuit mijn oogpunt. Dat oogpunt is van mij.
En als je hem weg zou willen hebben vraag ik je, wie jij bent om dat dat te bepalen.
Klinkerbotsing, een persoon die meer aanzien heeft dan uquote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je zegt dat hij weg zou moeten, wie ben jij dan om dat te bepalen? Ik heet hem welkom vanuit mijn oogpunt. Dat oogpunt is van mij.
En als je hem weg zou willen hebben vraag ik je, wie jij bent om dat dat te bepalen.
Syntraxx wat een snelle beoordelingquote:
als jij hier al zo lang post moet jij wel beter wetenquote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik post sinds het begin hier? Troll ga weg.
wow je kan een letter zeggen en tot 14 tellen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Syntraxx wat een snelle beoordeling, wat studeer je.. laat maar ik denk dat je p doet en 14 jaar bent
Ik troll niet wat ik zeg zit een kern van waarheid in, wie ben jij om te kiezen voor een ander? Stel dat 10 mensen willen dat hij weg gaat, maar 2 mensen willen dat hij blijft. Waar halen die 10 het recht vandaan om dan te beslissen voor die 2? Omdat ze in de overmacht zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik post sinds het begin hier? Troll ga weg.
Kijk dat bedoel ik lage school mentaliteitquote:Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
wow je kan een leter zeggen en tot 14 tellen?
[quote]quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik lage school mentaliteit
Artrikel 1 dat bij speciale gelegenheden tot aanbouwing kan komen van artikel 123 B.quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik troll niet wat ik zeg zit een kern van waarheid in, wie ben jij om te kiezen voor een ander? Stel dat 10 mensen willen dat hij weg gaat, maar 2 mensen willen dat hij blijft. Waar halen die 10 het recht vandaan om dan te beslissen voor die 2? Omdat ze in de overmacht zijn?
...Een artikel? En wie heet iemand het recht gegeven dat artikel in te voeren, ik ben er nooit mee akkoord gegaan.quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Artrikel 1 dat bij speciale gelegenheden tot aanbouwing kan komen van artikel 123 B.
zal ik m anders gewoon negeren??? lijkt me beter ..quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Argo het volgende:
Syntraxx, playing with fire, hoe leuk het ook is elkaar af te kraken, waarom niet gewoon de hand schudden.
Dat hoef je niet te doen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef Syntraxx het volgende:
ik sprrek ff in jou taal zodat je het ook begrijpt
Wat liefquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zal ik m anders gewoon negeren??? lijkt me beter ..
Ach wat beter werkt voor jou, maar dadelijk gaat botsing huilen, en dat moeten we niet hebben. Gedraag jullie als mannen, okay?quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zal ik m anders gewoon negeren??? lijkt me beter ..
... Jij helpt ook niet echt met je volwassen houding heh?quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Of moet je slapen van je vader?
Hoi omdatappelquote:
Hij wou een flame warquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef Argo het volgende:
[..]
... Jij helpt ook niet echt met je volwassen houding heh?
ik doe mn best maar t kindje vanuit dat dorp kan schijnbaar niet ophouden die is ergens op uit ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach wat beter werkt voor jou, maar dadelijk gaat botsing huilen, en dat moeten we niet hebben. Gedraag jullie als mannen, okay?
tuig hoor dat dan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bang voor nieuwe users? Ja, door zulk soort tuig.
De wijze geeft niet in. Ik had je wijzer verwacht, of geef je iedereen wat ze willen?quote:
Haha koest koest, rustig okay het komt allemaal goed, negeer hem maar.quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ik doe mn best maar t kindje vanuit dat dorp kan schijnbaar niet ophouden die is ergens op uit ofzo
Lang niet meer gesproken, hoe gaat het?quote:
Ik dacht dat jij vrede wilde je helpt niet echt aan de zaak heh.quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bang voor nieuwe users? Ja, door zulk soort tuig.
Soms moet je gewoon mee ingaan totdat ze snappen hoe dom ze eigenlijk bezig zijnquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
De wijze geeft niet in. Ik had je wijzer verwacht, of geef je iedereen wat ze willen?
[..]
Haha koest koest, rustig okay het komt allemaal goed, negeer hem maar.Hou de eer aan jezelf.
Wel goed hoor! Met jou?quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken, hoe gaat het?
ach laat gaan als hij nieuw komers al gelijk tuig noemt is hij niet beter dan de rest van dat tuig!!quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vrede wilde je helpt niet echt aan de zaak heh.
Zo te zien faalt je strategie, zie dit in verander van tactiek.quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon mee ingaan totdat ze snappen hoe dom ze eigenlijk bezig zijn
Het klopt dat we nieuwkomers niet alleen kans moeten geven, maar ze ook moeten ondersteunen. Als we alleen tegen ze blaffen als honden, dan ontstaat er haat.quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ach laat gaan als hij nieuw komers al gelijk tuig noemt is hij niet beter dan de rest van dat tuig!!
Zeker wetenquote:
ja en niet iedereen over een kam scherenquote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo te zien faalt je strategie, zie dit in verander van tactiek.
[..]
Het klopt dat we nieuwkomers niet alleen kans moeten geven, maar ze ook moeten ondersteunen. Als we alleen tegen ze blaffen als honden, dan ontstaat er haat.
Meestal faalt het omdat iemand hem nog hoop geeft... *kuch* wie kan dat zijn ? *kuch*quote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo te zien faalt je strategie, zie dit in verander van tactiek.
[..]
Het klopt dat we nieuwkomers niet alleen kans moeten geven, maar ze ook moeten ondersteunen. Als we alleen tegen ze blaffen als honden, dan ontstaat er haat.
We moeten per individu kijken ja, ik ben blij dat we het wat beter met elkaar kunnen vinden. Ik hoop dat dit met de rest ook lukt.quote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en niet iedereen over een kam scheren
Hoop op wat?quote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal faalt het omdat iemand hem nog hoop geeft... *kuch* wie kan dat zijn ? *kuch*
Wanda toch!quote:
Nog heel evenquote:
Argo heb jij die nieuwe Donald Duck app alquote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
We moeten per individu kijken ja, ik ben blij dat we het wat beter met elkaar kunnen vinden. Ik hoop dat dit met de rest ook lukt.
[..]
Hoop op wat?
Nee ik ben de laatste tijd een fervent zombies vs plants speler, ook moet ik zeggen dat ik bezig ben met het na jagen, van een he-man lunchbox. En jij roze Panter bevalt hij?quote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Argo heb jij die nieuwe Donald Duck app al
quote:Op zondag 27 november 2011 00:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog heel even
/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met de een zal wel de ander wat minder maar dat blijf je toch houden he je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
We moeten per individu kijken ja, ik ben blij dat we het wat beter met elkaar kunnen vinden. Ik hoop dat dit met de rest ook lukt.
[..]
Hoop op wat?
Klopt het ligt eraan hoeveel je er persoonlijk voor over hebt, en hoeveel de andere partij ervoor over heeft. Dat is het ironische.quote:Op zondag 27 november 2011 00:49 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
met de een zal wel de ander wat minder maar dat blijf je toch houden he je kan niet alles hebben
Alle informatie van duckstad binnen handbereik wat wil je nog meer.quote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik ben de laatste tijd een fervent zombies vs plants speler, ook moet ik zeggen dat ik bezig ben met het na jagen, van een he-man lunchbox. En jij roze Panter bevalt hij?
Dit is erg handig, vooral als je de eenden wilt voeren. Ik kan me herinneren dat ik oud brood had, en ik maar geen eenden kon vinden. Ik heb 60 km gelopen, en toen nog eens 60 terug, en geen eend te vinden. Ik vraag me af waar ze waren, misschien worden ze wel opgehaald door vrachtwagens en naar een reservaat gebracht om de week. Ik weet het niet, weet jouw app hier iets over?quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Alle informatie van duckstad binnen handbereik wat wil je nog meer.
Even nagekeken, hij weet er niks over.quote:Op zondag 27 november 2011 00:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is erg handig, vooral als je de eenden wilt voeren. Ik kan me herinneren dat ik oud brood had, en ik maar geen eenden kon vinden. Ik heb 60 km gelopen, en toen nog eens 60 terug, en geen eend te vinden. Ik vraag me af waar ze waren, misschien worden ze wel opgehaald door vrachtwagens en naar een reservaat gebracht om de week. Ik weet het niet, weet jouw app hier iets over?
Argo op dergelijke wijze zou ik denken dat je mijn zin niet hebt verstaan. Dus ik formuleer het even anders voor u: Als A voor succes in het leven staat. Dan staat A gelijk aan X + Y + Z. X: Werken, Y:Plan vaan aanpak, Z: Hou je mond even.quote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Hoop op wat?
Jammer, ik had toch echt gehoopt dat jij helderheid kon brengen. Maar het maakt niet uit, we gaan in het vervolg patrouilles invoeren, waaraan we een bepaalde parameter onderzoeken, om te kijken waar de eenden heen gaan! Deze informatie kan belangrijk worden voor de app, en voor het welzijn van de eenden.quote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Even nagekeken, hij weet er niks over.
Hmm wat is een succesvol leven? Voor mij is dat gelukkig zijn, en ik kan gelukkig zijn zonder plan van aanpak, en zonder werk. Het zit in mij, de kracht van hoe je denkt, en met de dingen omgaat.quote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Argo op dergelijke wijze zou ik denken dat je mijn zin niet hebt verstaan. Dus ik formuleer het even anders voor u: Als A voor succes in het leven staat. Dan staat A gelijk aan X + Y + Z. X: Werken, Y:Plan vaan aanpak, Z: Hou je mond even.
laat die jongetje toch, hij geeft zelf toe dat met zijn berekening hij, EN geen leven heeft ( Failed at life )quote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer, ik had toch echt gehoopt dat jij helderheid kon brengen. Maar het maakt niet uit, we gaan in het vervolg patrouilles invoeren, waaraan we een bepaalde parameter onderzoeken, om te kijken waar de eenden heen gaan! Deze informatie kan belangrijk worden voor de app, en voor het welzijn van de eenden.
[..]
Hmm wat is een succesvol leven? Voor mij is dat gelukkig zijn, en ik kan gelukkig zijn zonder plan van aanpak, en zonder werk. Het zit in mij, de kracht van hoe je denkt, en met de dingen omgaat.
Update: Ik snap je sowieso niet persoonlijk. Je noemt een ander kinderachtig, terwijl je zelf niet veel anders reageert. En nu begin je kritiek op mij uit te oefenen, en zeggen dat ik mijn mond moet houden. Terwijl ik in principe niemand kwaad doe, en slechts het geflame wil sussen. Stank voor dank, of wat was de uitdrukking?
Jij hebt verwachtingen die niet zullen worden voldaan, waardoor je nooit gelukkig zult gaan leven. Zo'n gevoel heb ik tenminstequote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer, ik had toch echt gehoopt dat jij helderheid kon brengen. Maar het maakt niet uit, we gaan in het vervolg patrouilles invoeren, waaraan we een bepaalde parameter onderzoeken, om te kijken waar de eenden heen gaan! Deze informatie kan belangrijk worden voor de app, en voor het welzijn van de eenden.
[..]
Hmm wat is een succesvol leven? Voor mij is dat gelukkig zijn, en ik kan gelukkig zijn zonder plan van aanpak, en zonder werk. Het zit in mij, de kracht van hoe je denkt, en met de dingen omgaat.
Update: Ik snap je sowieso niet persoonlijk. Je noemt een ander kinderachtig, terwijl je zelf niet veel anders reageert. En nu begin je kritiek op mij uit te oefenen, en zeggen dat ik mijn mond moet houden. Terwijl ik in principe niemand kwaad doe, en slechts het geflame wil sussen. Stank voor dank, of wat was de uitdrukking? Of had je je juist plezier aan het bikkelen, als 14 jarige?
Oke doeiquote:Op zondag 27 november 2011 00:59 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
laat die jongetje toch, hij geeft zelf toe dat met zijn berekening hij, EN geen leven heeft ( Failed at life )
en ...oooh dat was het
Oeh smiley spam daarvoor blijf ik nog even wakkerquote:
Stoïcijnen en samoerai's zoek ze maar op.quote:Op zondag 27 november 2011 01:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij hebt verwachtingen die niet zullen worden voldaan, waardoor je nooit gelukkig zult gaan leven. Zo'n gevoel heb ik tenminste. *zegt iets over studie en psychologie*
Een kamp overgenomen door allochtonen die personen zoals jou graag erbij willenquote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef Syntraxx het volgende:
nou eigenlijk wel.
Ze hadden die vuurwerkt troep onder haaksbergen moeten leggen
waren we van die boeren troep af
of is het nou eigenlijk een kamp hmmmm
lijkt me gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een kamp overgenomen door allochtonen die personen zoals jou graag erbij willen
Bent niet echt zo zeer gefocusseerd op de oosterse denken en doenquote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Stoïcijnen en samoerai's zoek ze maar op.
klopt , al die twentenaren zijn op zichzelf wat de boer niet kent vret hij neit hequote:Op zondag 27 november 2011 01:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bent niet echt zo zeer gefocusseerd op de oosterse denken en doen
Naja, ik zeg doenquote:
Eigenlijk heb ik Turkse afkomstquote:Op zondag 27 november 2011 01:14 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
klopt , al die twentenaren zijn op zichzelf wat de boer niet kent vret hij neit he
klopt ben ook een leuke gabber , hou alleen nie zo van die boeren gatenquote:Op zondag 27 november 2011 01:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, ik zeg doen
Nee, ik meen het volgens mij ben je wel een leuke gabber alleen heb je het nu niet echt alles op een rijtje
geloof er geen reet vanquote:Op zondag 27 november 2011 01:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik Turkse afkomst
Kijk eens in mijn foboquote:Op zondag 27 november 2011 01:16 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
je bent gewoon kamper wannabe turk
Stoïcijnen zijn westers. Het stamt uit Griekenland.quote:Op zondag 27 november 2011 01:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bent niet echt zo zeer gefocusseerd op de oosterse denken en doen
Een Molukker had het niet verwachtquote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef Syntraxx het volgende:
nea.... niet nodig ...
als jij turk bent ben ik molukker .....ooooh laat ik nou echt molukker zijn ook joh
Is het iets dat uit het renaissance is uitgebloeid?quote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Stoïcijnen zijn westers. Het stamt uit Griekenland.
eigenlijk wel ja .. maar ik wil niet ik moet nog een filmpie kijken.. nee geen fap filmpie is mn vriendin niet blij meequote:Op zondag 27 november 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens slaaptijd voor jullie hoor.![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoicismquote:Op zondag 27 november 2011 01:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is het iets dat uit het renaissance is uitgebloeid?
Ik weet.. moet morgen de dyslexie protocol van de KPC groep nog doorlezen. Bah.. jakkes,quote:Op zondag 27 november 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens slaaptijd voor jullie hoor.![]()
![]()
Bedankt, dat verduidelijkt meerquote:Op zondag 27 november 2011 01:22 schreef Argo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoicism
Heb je er verstandig aan gedaan om niet verder te gaan studeren?quote:Op zondag 27 november 2011 01:23 schreef Syntraxx het volgende:
school dus??? zat ik nog maar op school de goeie ouwe tijd
nee, dus als je op school zit maak het af je zult je later echt gaan tegenkomenquote:Op zondag 27 november 2011 01:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je er verstandig aan gedaan om niet verder te gaan studeren?
ik ben meer zoiemand als ( Failed at school) gelukkig ben je nooit te oud om te leren maar je krijgt er wel spijt van vooral met de leuke crisis van vandaagquote:Op zondag 27 november 2011 01:27 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee, dus als je op school zit maak het af je zult je later echt gaan tegenkomen
Naja, Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Good night allquote:Op zondag 27 november 2011 01:27 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee, dus als je op school zit maak het af je zult je later echt gaan tegenkomen
quote:Op zondag 27 november 2011 10:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user) : Klinkerbotsing (7 stemmen)
Hehehe. Buigt voor mij!
Hehehe. Buigt voor mij!
Ow, momentje. Eventjes mijn adamskostuum aantrekken!quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 10:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, momentje. Eventjes mijn adamskostuum aantrekken!
ninjaquote:Op zondag 27 november 2011 11:50 schreef Renesite het volgende:
Patrick zit sipjes naar zijn kerstlampjes te kijken.
"He?"
Ik "Wat?"
"Er horen toch 100 lampjes te zijn?"
Ik "Ja?"
"Er zijn er 101? Dit klopt niet"
-blijft beteuterend kijken-
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 11:51 schreef Crocodi1e het volgende:
Hoi ik zit hier met een papegaai mag ik meespelen?
Piraat.quote:
Ik heb al een ander lied gezongen en toen faalde ik dus je volkslied ga ik niet doen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je ons volkslied zingt via Youtube
[..]
Piraat.
Heb ikquote:
OP ZONDAG!quote:
dat is niks johquote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit zijn van tentamens 5 weken geleden, waarvan iedereen al cijfers heeft behalve mijn richting. Bij ons gaat alles mis. Maar we hebben al 2 cijfers van de zoveel.
Aahjoh ik krijg nog rekeningen van een school waar ik al 5 keer ben uitgeschreven voor ik echt uitgeschreven was en die rekening heb ik ook al 3 keer eerder gehad en over gebeld/gemaild en die zou ook uit het systeem zijn en onterecht maar hij lag donderdag weer op de deurmat hoorquote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit zijn van tentamens 5 weken geleden, waarvan iedereen al cijfers heeft behalve mijn richting. Bij ons gaat alles mis. Maar we hebben al 2 cijfers van de zoveel.
Leuk is datquote:Op zondag 27 november 2011 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahjoh ik krijg nog rekeningen van een school waar ik al 5 keer ben uitgeschreven voor ik echt uitgeschreven was en die rekening heb ik ook al 3 keer over gebeld/gemaild en die zou ook uit het systeem zijn en onterecht maar hij lag donderdag weer op de deurmat hoor
wat wie was dat?quote:Op zondag 27 november 2011 12:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben geunfriend op Facebook omdat ik een post met persoonlijke informatie liet veranderen hier op Fok..
kennen we het?quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat laat ik in het midden, is totaal niet relevant..
Luister meisje!quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
weertje
lekker
zon ?!
strand....
oceaan ?
het was oceanview ?
quote:Op zondag 27 november 2011 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga wel nooit meer iets met inhoud posten.
jammerquote:Op zondag 27 november 2011 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga wel nooit meer iets met inhoud posten.
Hehehe. Buigt voor mij!
Hallon, ik ben Cosmo, koningin van dit topic. Stel jezelf eens voor mijn waarde.quote:Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef Crocodi1e het volgende:
Hoi daar ben ik weer, de user waarmee het altijd lachen is!
Pampampam Crocodi1e
Je haat slowchats en reeksen waarom blijf je hier dan posten in hemelsnaam?quote:Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef Crocodi1e het volgende:
Pampampam Crocodi1e
quote:Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef Crocodi1e het volgende:
Pampampam Crocodi1e
Hoi, ik ben een SC noob. Dit is eigenlijk mijn eerste SC, waar ik meer dan 1 post in heb. Vond SC-reeksen altijd intimiderend omdat iedereen elkaar kent enzo, en ik kon er niet tussenkomen als nieuweling. Dus dat is wel genoeg voorstelling denk ik.\quote:Op zondag 27 november 2011 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallon, ik ben Cosmo, koningin van dit topic. Stel jezelf eens voor mijn waarde.
Zie de post boven. Ik wil het gewoon ff proberenquote:Op zondag 27 november 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je haat slowchats en reeksen waarom blijf je hier dan posten in hemelsnaam?Serieus?
Ik wil namen, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur en smakenpallet weten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een SC noob. Dit is eigenlijk mijn eerste SC, waar ik meer dan 1 post in heb. Vond SC-reeksen altijd intimiderend omdat iedereen elkaar kent enzo, en ik kon er niet tussenkomen als nieuweling. Dus dat is wel genoeg voorstelling denk ik.\
[..]
Zie de post boven. Ik wil het gewoon ff proberen
De koningin heeft gesprokenquote:Op zondag 27 november 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je normaal en leuk meedoet mag je best meeposten. Waag het om het te verneuken.
Ik ben de moeder.quote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De koningin heeft gesprokenen Cosmo is de andere koningin
hjbquote:
er kunnen niet twee koninginnen zijn .quote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beatrix is ook koningin en moeder toch
quote:Op zondag 27 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hjb![]()
![]()
[..]
er kunnen niet twee koninginnen zijn .
Mijn schuilnamen zijn Maks en Crocodi1e. Mijn eckte naam zeg ik niet. Ik ben een man, Hetero en smakenpallet weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik wil namen, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur en smakenpallet weten..
Afgekeurd, zwakste schakelquote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Mijn schuilnamen zijn Maks en Crocodi1e. Mijn eckte naam zeg ik niet. Ik ben een man, Hetero en smakenpallet weet ik niet.
dit was de druppel ik haat jequote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Oh, klinkerbotsing is de koningin van deze SC?
FUCK HET KONINGSHUIS!
TR gemacht.quote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Oh, klinkerbotsing is de koningin van deze SC?
FUCK HET KONINGSHUIS!
quote:Op zondag 27 november 2011 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt een onwijze mee-blèr-mood.
Ja maar ja maar.quote:Op zondag 27 november 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu reageer ik alleen op mensen met een HK-UI.
Ja, zo ongeveer inderdaad.quote:
Pff, gelukkig.quote:Op zondag 27 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker bezig Cosmo
EN natuurlijk maak ik uitzonderingen voor de originele ARG-crew Appel.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geen uitzondering, met harde hand regeren! Zweep erover en boem.
Wat?quote:Op zondag 27 november 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu reageer ik alleen op mensen met een HK-UI.
Is hij er weer?quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hoi Appel, wil je even aan mijn baard voelen? Is lekker zacht..
En het homostelletje uit Groningen wilde ik erachter zettern.quote:
Oeh, spannend. Ja oké.quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Okanquote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is hij er weer?
[..]
En het homostelletje uit Groningen wilde ik erachter zettern.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Natuurlijk niet, dan gaan jullie zeggen dat ik rood haar heb en alles dus nee.
Is gewoon rossig.quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Natuurlijk niet, dan gaan jullie zeggen dat ik rood haar heb en alles dus nee.
Zullen we onze baarden langs elkaar laten schuren ?quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We kunnen ze ook aan elkaar vlechten en als Siamese tweeling door het leven gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we onze baarden langs elkaar laten schuren ?
Mother of god, visualisatieee.quote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We kunnen ze ook aan elkaar vlechten en als Siamese tweeling door het leven gaan.
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We kunnen ze ook aan elkaar vlechten en als Siamese tweeling door het leven gaan.
Dat kan wel nare situaties opleveren hoor voor ons beidenquote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoequote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Oftewel.. morgen van 08.30 tot 18.30 op school
Hallon.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle moederneukende tyfusautisten nog aan toe zeg, lees die OP dan eens. Kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |