Ik bedoelde in dit topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij al een maand of 2/3
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.Oh, ik dacht dat je 12 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke goal van Groningen trouwens. mooiste van de avond.
We hebben 6 fans? Hoeveel ervan durven buiten te komen? En hoeveel ervan mogen er bier drinken.. eminem is al te jongquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioensfeest wordt een PSV-topic meet met fucking veel bier?
Nja je zou kunnen zeggen bier is bier, maar dat gaat nu niet opquote:
Fuck dat kutjochquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We hebben 6 fans? Hoeveel ervan durven buiten te komen? En hoeveel ervan mogen er bier drinken.. eminem is al te jong
Movie's is wel grappig jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck dat kutjoch
Meet met Dj, Geo, BoWa, Gizmo, DP, ikzelf en we-zien-wel
Bier @ Movie's
Labyad heeft een paar erg goede passes gegeven vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want? Lens heeft veel meer kwaliteiten.
Valt wel meequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Muto het volgende:
Er was toch laatst al een PSV-FOK'kers meeting?
Buitenspel lopen jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kudde veequote:
Count me in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck dat kutjoch
Meet met Dj, Geo, BoWa, Gizmo, DP, ikzelf en we-zien-wel
Bier @ Movie's
Die gaat toch al naar Feyenoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Psv moet vormer volgd seizoen een contract aanbieden
Laten we nou eerst verdedigers halenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
We hebben Ojo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Die heeft al een mondelinge overeenkomst met Feijenoord. Vitesse zit er ook nog achteraan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Maar hij is een goeie backup voor strootman of wijnaldumquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laten we nou eerst verdedigers halen
Val te regelen met extra ¤quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die heeft al een mondelinge overeenkomst met Feijenoord. Vitesse zit er ook nog achteraan.
Kan ie kiezen tussen de belastingcenten van PSV of het mafia geld uit Georgie.quote:
Een mooie goal maken? En daarna reageren op zijn Balotteli's richting de supporters? Mooi om te zien toch. Die Guidetti spiegelt zich ook al aan Balotelli.quote:
Beetje jammer dat ze het alleen doen als er een hek tussen zit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een mooie goal maken? En daarna reageren op zijn Balotteli's richting de supporters? Mooi om te zien toch. Die Guidetti spiegelt zich ook al aan Balotelli.
Hij neemt de wereld over.
Balotteli rijdt gewoon door het United-gedeelte van Manchester met zijn Bentley om te trollen hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 00:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze het alleen doen als er een hek tussen zit.
Sorry hoor, maar Marcelo kunnen we wel missen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere overwinning, jammer van die debiele kaart van Marcelo. Volgende week naar kakkerlakkenstad.
Speelde de laatste weken (voor zijn kunnen) behoorlijk. Ik zie ook liever Timothy, daar niet van.quote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Marcelo kunnen we wel missen.
Oké, dat kan ik niet ontkennen. Zwakste schakels zijn Manolev, Bouma én Marcelo.. We moeten in de winterstop Alex eens terughalenquote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelde de laatste weken (voor zijn kunnen) behoorlijk. Ik zie ook liever Timothy, daar niet van.
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zag Manolev toch wel akelig vaak fouten maken hoor
ik ga niets voorspellen. Op Feijenoord is geen peil te trekken dit seizoen.quote:Op zondag 27 november 2011 08:21 schreef Happel het volgende:
En? Hoeveel gaat Feijenoord vandaag verliezen Ajacied422?
Klopt, zal wel 2-2 worden ofzo.quote:Op zondag 27 november 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga niets voorspellen. Op Feijenoord is geen peil te trekken dit seizoen.
Op Ajax ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga niets voorspellen. Op Feijenoord is geen peil te trekken dit seizoen.
hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 08:41 schreef manny het volgende:
Toch jammer dat er vandaag maar zo weinig wedstrijden zijn. Gewoon lekker allemaal zondag 14.30 aftrappen is toch het mooist.
Voorspellen is niet te doen dit jaar, maar mijn (volstrekt onbetrouwbare) voorgevoel zegt een simpele overwinning voor zowel Fey, Ajax en Twente.
Alleen heb ik liever dat ze de tijden zo doen:quote:Op zondag 27 november 2011 08:50 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi verdeeld, door de bank genomen op vrijdag 1, zaterdag en zondag 4.
En door de gespreide aanvangstijden kun je alles zien, maar ook een keuze maken. Zondagmiddag er lekker op uit buiten, 16.30 terug voor een wedstrijd. Of juist om 12.30 en daarna weg.
Wat een prachtige analysequote:Op zondag 27 november 2011 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wedstrijden vandaag zijn i.m.o onvoorspelbaar.
Echt he.quote:Op zondag 27 november 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wat lult die Bruggink toch altijd een hoop onzin.
Waarom geen Johan Derksen als analist.quote:Op zondag 27 november 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wat lult die Bruggink toch altijd een hoop onzin.
gelijkspel hoop ikquote:Op zondag 27 november 2011 11:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jij bent nu zeker ook voor twente vandaag ajacied422?
er zit verbetering inquote:Op zondag 27 november 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelijkspel hoop ik![]()
met veel goals van Bony
quote:Op zondag 27 november 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst voor Vitesse hoop ik![]()
met veel goals van Bony
Noujaquote:Op zondag 27 november 2011 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Ga nu maar weer weg en probeer het later nog eens.
quote:Op zondag 27 november 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm, Excelsior staat trouwens al voor sinds de eerste minuut.
Op papier aan elkaar gewaagd,vandaar mijn vraagquote:Op zondag 27 november 2011 12:57 schreef xCore het volgende:
[..]
RKC - Feyenoord
Excelsior - ADO
Wat denk je zelf?
RKCquote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef Paul het volgende:
Wat is deze, Feyenoord staat nog niet eens voor
feyenoord = onvoorspelbaarquote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef Paul het volgende:
Wat is deze, Feyenoord staat nog niet eens voor
Verwachte patroon, Feyenoord probeert druk te zetten, maar komt niet ver. RKC houdt vooral veel tegen met af en toe een aanvalletjequote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Op papier aan elkaar gewaagd,vandaar mijn vraag
Feyenoord publiekquote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
Lekker schelden met kanker weer jongens, goed zo
Kutpubliek
Triest figuurquote:
Niet in de randstad wonenquote:Op zondag 27 november 2011 13:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Feyenoord publiekStelletje zielige moederskindjes
Weer met kindjes op de arm tegen hun eigen spelers?quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
Lekker schelden met kanker weer jongens, goed zo
Kutpubliek
Ban, strooiert!quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Roffamannetje het volgende:
lol blom die is een kankerjood gescandeerd
Dat Nijland en/of Zeefuik ons straks maar een plezier doen door Ajax wat punten afhandig te makenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat dezelfde Blom net een 100% doorgebroken speler van RKC terugfluit zonder dat ie iets deed vergeten de rotterdommertjes voor het gemak natuurlijk even, want dan was het gewoon 1-0 geweest.
Intelligente mensen.
rotterdommertjesquote:Op zondag 27 november 2011 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat dezelfde Blom net een 100% doorgebroken speler van RKC terugfluit zonder dat ie iets deed vergeten de rotterdommertjes voor het gemak natuurlijk even, want dan was het gewoon 1-0 geweest.
Intelligente mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |