Echt niet,quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heet gewoon Wijnaldem?
Misschien lag dat aan andere factoren. Maar WijnaldUm is gewoon blind. Gek gemaakt door een zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er was geen verschil tussen Wijnaldum die net zijn debuut maakte en laatste seizoen Wijnaldum bij Feyenoord.
Zegt genoeg.
Liever een aankoop.quote:
Weet ik, maar ik wil gewoon een keer een talent wissel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt al drie keer gewisseld. Kan jij wel tellen?
Alleen 27 miljoen aan uitgeven ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt al drie keer gewisseld. Kan jij wel tellen?
Foutje of gewoon respectloos tegen iemand anders zijn, als dat voor jou hetzelfde is heb ik medelijden met je omgeving. Maar ik ga stoppen met deze discussie want je bent het niet waardquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Heeft zijn nieuwe club ook niet. Triest.
Denk ik ook, door het punt dat de commentator al eerder aanhaalde. Als er bij PSV iemand inkomt, is die bijna even goed als diegene die er uitgaat. Enige punt bij PSV is nog de verdediging (en standaardsituaties tegen)quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is het grappige koosnaampje dat Feijenoord aan hem geven tegenwoordig. Geen idee waar dat vandaan komt.
PSV is imo topfavoriet voor de titel..
Kijk je welquote:
Wat moeten ze dan geven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen 27 miljoen aan uitgeven ofzo.
Publiek wil hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet dat je VOH inzet als je voorstaat.
Geef een talent de kans ofzo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens het respect om de achternaam van een oud speler goed te spellen? Triest.
Je loopt weg voor een discussie. Zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Foutje of gewoon respectloos tegen iemand anders zijn, als dat voor jou hetzelfde is heb ik medelijden met je omgeving. Maar ik ga stoppen met deze discussie want je bent het niet waard
PSV hequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet dat je VOH inzet als je voorstaat.
Geef een talent de kans ofzo.
Zou PSV niet nodig moeten hebben met die miljoenen van Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Zorro het volgende:
Daar heb je weer zo'n scheidsrechter die nog eens gewezen moet worden op het feit dat doelsaldo ook belangrijk kan zijn. 2007 Anyone?
Geen extra tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |