Proef ik hier wat sarcasme? Ik denk iig wel dat hij een belangrijke speler kan wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bazenaankoop, wordt de aanvoerder van PSV volgend jaar.
Nee, geen sarcasme. Bij ADO was hij absoluut top.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Proef ik hier wat sarcasme? Ik denk iig wel dat hij een belangrijke speler kan worden
Trommels moeten voor aanvang van de wedstrijd ritueel verbrand wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
je zou maar een trommel in je stadion hebben
Ik denk wel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Vraag me trouwens iets af, en wel het volgende: hoe gaat Wijnaldum volgende week ontvangen worden bij Feyenoord uit?!
Ik mag hopen goed; die kerel heeft zich altijd prima gedragen, ook ten opzichte van Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Vraag me trouwens iets af, en wel het volgende: hoe gaat Wijnaldum volgende week ontvangen worden bij Feyenoord uit?!
Wordt natuurlijk gewoon uitgefloten als hij aan de bal komt en zijn oma heeft een snor. Verwacht niet dat jullie het zo makkelijk krijgen daar trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Uhu daarom, lijkt mij ook geen vuiltje aan de lucht maar vroeg me dat af iig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen goed; die kerel heeft zich altijd prima gedragen, ook ten opzichte van Feyenoord.
Eigenlijk moeten ze dat op de rug zetten ipv Freo he. "Gemeente Eindhoven" *Trollmodus off*quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Smoofie het volgende:
This match has been sponsored by Eindhoven.
Niet goed denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Heeft PSV daar vorig jaar ook niet het kampioenschap (of iig de 2e plek) weggegeven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk gewoon uitgefloten als hij aan de bal komt en zijn oma heeft een snor. Verwacht niet dat jullie het zo makkelijk krijgen daar trouwens.
Je bent ook een mongool ook. Heb je niet gezien hoe laf hij was de laatste 11 maanden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen goed; die kerel heeft zich altijd prima gedragen, ook ten opzichte van Feyenoord.
als een judas natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik verwacht een degelijke 0-5. Doe maar 5 verschillende doelpuntenmakers. Iedereen kan en mag scoren bij PSVquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk gewoon uitgefloten als hij aan de bal komt en zijn oma heeft een snor. Verwacht niet dat jullie het zo makkelijk krijgen daar trouwens.
Je nickname klopt perfectquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze dat op de rug zetten ipv Freo he. "Gemeente Eindhoven" *Trollmodus off*
Paar dreig brieven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zou jammer zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft zeker een mooie tijd gehad bij Feijenoord, en ze hebben prima pieken gevangen. Maar al simpele havenslaven fluiten hem hoe dan ook uit.
Jepquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft PSV daar vorig jaar ook niet het kampioenschap (of iig de 2e plek) weggegeven?
Mogen geen spandoeken meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een ludieke spandoek waar Wijnaldums naam op een 'grappige' manier gebruikt wordt.
Waar zou PSV nu staan zonder Mertens, Wijnaldum, Matavz en Strootman.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:20 schreef Smoofie het volgende:
This match has been sponsored by Eindhoven.
Die supporters die hem laf en verrader noemen, dat zijn de mongolen hier. Heb jij je spandoek al gemaakt ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent ook een mongool ook. Heb je niet gezien hoe laf hij was de laatste 11 maanden.
Die hebben ze wel een keer of 3 weggeven voor mijn gevoel. Vooral tegen heerenveen thuis (vind ik)quote:
Hoger als Ajaxquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar zou PSV nu staan zonder Mertens, Wijnaldum, Matavz en Strootman.
Mertens in de winterstop naar Chelseaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar zou PSV nu staan zonder Mertens, Wijnaldum, Matavz en Strootman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |