Echt niet,quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heet gewoon Wijnaldem?
Misschien lag dat aan andere factoren. Maar WijnaldUm is gewoon blind. Gek gemaakt door een zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er was geen verschil tussen Wijnaldum die net zijn debuut maakte en laatste seizoen Wijnaldum bij Feyenoord.
Zegt genoeg.
Liever een aankoop.quote:
Weet ik, maar ik wil gewoon een keer een talent wissel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt al drie keer gewisseld. Kan jij wel tellen?
Alleen 27 miljoen aan uitgeven ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt al drie keer gewisseld. Kan jij wel tellen?
Foutje of gewoon respectloos tegen iemand anders zijn, als dat voor jou hetzelfde is heb ik medelijden met je omgeving. Maar ik ga stoppen met deze discussie want je bent het niet waardquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Heeft zijn nieuwe club ook niet. Triest.
Denk ik ook, door het punt dat de commentator al eerder aanhaalde. Als er bij PSV iemand inkomt, is die bijna even goed als diegene die er uitgaat. Enige punt bij PSV is nog de verdediging (en standaardsituaties tegen)quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is het grappige koosnaampje dat Feijenoord aan hem geven tegenwoordig. Geen idee waar dat vandaan komt.
PSV is imo topfavoriet voor de titel..
Kijk je welquote:
Wat moeten ze dan geven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen 27 miljoen aan uitgeven ofzo.
Publiek wil hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet dat je VOH inzet als je voorstaat.
Geef een talent de kans ofzo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens het respect om de achternaam van een oud speler goed te spellen? Triest.
Je loopt weg voor een discussie. Zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Foutje of gewoon respectloos tegen iemand anders zijn, als dat voor jou hetzelfde is heb ik medelijden met je omgeving. Maar ik ga stoppen met deze discussie want je bent het niet waard
PSV hequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet dat je VOH inzet als je voorstaat.
Geef een talent de kans ofzo.
Zou PSV niet nodig moeten hebben met die miljoenen van Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Zorro het volgende:
Daar heb je weer zo'n scheidsrechter die nog eens gewezen moet worden op het feit dat doelsaldo ook belangrijk kan zijn. 2007 Anyone?
Geen extra tijd
Boehoehoehoehoequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou PSV niet nodig moeten hebben met die miljoenen van Eindhoven.
Hey, jij speelde op Nordrassil EU he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahaha heerlijk, lekker met zijn allen haten op de beste ploeg van Nederland
Bring it on bitches.
Hoeveel tijd moest er dan bij?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Zorro het volgende:
Daar heb je weer zo'n scheidsrechter die nog eens gewezen moet worden op het feit dat doelsaldo ook belangrijk kan zijn. 2007 Anyone?
Geen extra tijd
Laat maar zien. Weinig die 30 miljoen subsidie hebben hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Haha nogsteeds dat gezeik over de gemeente, terwijl eigen clubs harder gesubsidieerd zijn..
PSV heeft geen subsidie, alleen wat verkocht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat maar zien. Weinig die 30 miljoen subsidie hebben hoor.
Fuck yea!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey, jij speelde op Nordrassil EU he.
Laat gaan man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft geen subsidie, alleen wat verkocht.
Shit, weer ingetrapt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat gaan man.
Zo vaak uitgelegd.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
We worden gewoon kampioen, geen gezever.
Heb jij even pech, ik heb medelijden met je.quote:
Kampioensfeest wordt een PSV-topic meet met fucking veel bier?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
We worden gewoon kampioen, geen gezever.
Ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioensfeest wordt een PSV-topic meet met fucking veel bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Eensch! Wat heb ik daar weer zin in, gewoon ouderwets zuipen op het stadhuisplein. Heel de stad vol prachtig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioensfeest wordt een PSV-topic meet met fucking veel bier?
Werd ook een keer tijdquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.Inburgeren gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |