Accent legger op haar tietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft haar capuchon-vest touwtjes ter hoogte van de tetten?
dit!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
OMG ze gaat in haar blootje vragen hoe het gaatx100
"Nou mevrouw, het ging even wat minder maar ik schwing hier nu even een gat door m'n dekbed mwooaaahhhh!"quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
OMG ze gaat in haar blootje vragen hoe het gaatx100
Honden houden niet zo van visquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef hexje het volgende:
Ik hoopte stiekem dat Herman zijn snuitje tegen haar kruis zou doen. Puur voor haar reactie.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Honden houden niet zo van vis
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vrouw liep de studio ineens binnen.
Waarom zou ze?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef tralalala het volgende:
Het erge was nog dat ze geen enkele vorm van schaamte toonde, toen ze zag dat ze zo gefilmd werd.
Dat jonge stel op Kreta? Dat was ook best erg. Henka en André.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat is de meest rampige aflevering ooit? Ik heb er nog niet zoveel gezien.. wel eentje in twee delen, waarbij ze naar Spanje gingen om een restaurant op te zetten.. wat niet vlekkeloos verliep zeg maar.
Die was echt geweldig, Henka en André zetten een restaurantje op in Griekenlandquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jonge stel op Kreta? Dat was ook best erg. Henka en André.
Dat stelletje in Portugal zonder electriciteit...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die was echt geweldig, Henka en André zetten een restaurantje op in Griekenland![]()
Maar er zijn meer pareltjes geweest.
Oja die had ik ook gezien, toen ging die man terug naar Nederland om geld te verdienen voor hun falende camping en lag zij daar de makelaar te neuken ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
En er was ook nog een stel dat in de loop van de aflevering uit elkaar ging en volgens mij had zij een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |