+1's en kudo's doen we niet aan op Fok!quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
O ok. Nou ik kijk wel ff. Nog tips hoe ik het zal filmen? Net als het vorige filmpje, of niet?
Trouwens ik vind het eerste filmpje al wel een +1. Niet omdat ie goed was ofzo maar niet iedereen post zo'n filmpje ook echt :p
Ok is goed, bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
+1's en kudo's doen we niet aan op Fok!.
Maar, het eerste filmpje is goed gefilmd. Je hele lichaam filmen is niet nodig en een close-up van je gezicht ook niet.
Trusten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:36 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ok is goed, bedankt
En ik ga nu slapen moet morgen weer vroeg op, lees morgen de evt nieuwe haatreactie's wel. Mischien deze week een nieuw filmpje maar ik beloof niks!
Haha scherpquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
protip als je zingt dat je geen feelings hebt betekent het nog niet dat je het zonder feelings hoeft te zingenbeetje agressie had geen kwaad gekunt.
Verder topik zou zeggen begin een punkband!
En voor het volgende filmpje
Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #3
doe je ook verzoekjes ik wil je wel beat the bastards van the exploited horen zingen
Echt punk is natuurlijk jezelf in zwart wit opnemen op the bowery...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Haha scherp
Ja ik weet het, maar het was mijn eerste nummer en ik zat voor de computer met een lyricvideo
Ja, beat the bastards kan wel, maar ik doe liever eerst Stepping Stone van Sex Pistols
Nog tips voor het filmen? Want ik denk niet echt dat mezelf voor de computer filmen de beste optie is
Inderdaad. Helaas heb ik geen mogelijkheid tot die 2 optiesquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Echt punk is natuurlijk jezelf in zwart wit opnemen op the bowery...
Vind dit topic ineens weer terug en ja! Ik heb spijt want ik sta op youtube godverdomme en niet eens zelf gepostquote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Een impulsieve veertienjarige. Hij gaat er nog spijt van krijgen, denk ik.
17, en nee dat kan nu al niet, gebruikte hier dus een fake voornaam (Maks wtfquote:Op woensdag 23 april 2014 01:16 schreef Moody het volgende:
Gewoon blijven doen
Je was 14, je bent nu 18. Voordat je een serieuze sollicitatie moet gaan doen, kan niemand die filmpjes meer vinden
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Vind dit topic ineens weer terug en ja! Ik heb spijt want ik sta op youtube godverdomme en niet eens zelf gepost
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik m nog eens zien, die cover rockte hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |