SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Ik heb het toch een linkje neergezet in mijn topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Zweetteef het volgende:
je kunt hem beter in onz zetten veel meer views dan!
Ja dat is waar. Maar ik had helaas geen andere optie's. Ik had ook mijn telefoon in mijn kamer kunnen zetten, met mij vol in beeld en dan gewoon ook losgaan op de muziek, maar ik weet de lyricsw niet 100% dus ik heb een lyricvideo nodigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Wel respect voor je hoor, dat je het lef hebt dit te doen.Meezingen met een youtube filmpje komt alleen meestal niet echt "krachtig" over, en klinkt ook meteen echt als "meezingen", dus dan valt daar al vrij weinig over te oordelen dan dat je het leuk meezingt.
Ja dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik had helaas geen andere optie's. Ik had ook mijn telefoon in mijn kamer kunnen zetten, met mij vol in beeld en dan gewoon ook losgaan op de muziek, maar ik weet de lyricsw niet 100% dus ik heb een lyricvideo nodig
Beter als mijn vorigequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef kosmetdesnor het volgende:
Maar, meende je dat nou, dat je vond dat het goed gegaan was, aan het eind van het filmpje?
Upload die ook danquote:
Een impulsieve veertienjarige. Hij gaat er nog spijt van krijgen, denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 01:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Deze user heeft echt schijt. Hij doet echt vrijwel alles.
Hoi Maksquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Crocodi1e het volgende:
View My Video
Ik ben niet de beste zanger ooit, maar ik had het beloofd
Ik heb liever dat ik niet ál te erg de grond in word geboord
En ik had bedacht dat dit topic het beste hier past, ookal is het een userfilmpje eigenlijk, maar daar is geen (sub)forum voor
Hoezo spijt, zoveel kan er niet gebeuren. Ik post hier onder 2 schuilnamen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Een impulsieve veertienjarige. Hij gaat er nog spijt van krijgen, denk ik.
Wat willen ze doen? Niemand hier weet - op mijn uiterlijk na - wie ik echt ben.quote:Op zondag 27 november 2011 02:00 schreef Dartanion het volgende:
Iets zegt mij dat dit gedownload is door mensen met snode plannen!
Iedereen weet nu al dat je Maks heet.quote:Op zondag 27 november 2011 11:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hoezo spijt, zoveel kan er niet gebeuren. Ik post hier onder 2 schuilnamen.
Schuilnaam 1 - crocodi1equote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Iedereen weet nu al dat je Maks heet.
Oke. Goed zo.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Schuilnaam 1 - crocodi1e
Schuilnaam 2 - Maks
Ja idd. Een vriend van mij had 1 keer mijn echte naam op FOK! gezegd, perongelijk. Alleen mijn voornaam trouwens, opeens stonden er foto's van mijn moeder op en mijn hyves adres enzo.Wil ik niet weer mee maken, da's best eng als 12 jarig jongentje toenquote:
Denk het wel. Ik had op dit moment wel al 1000 topics verwacht hierover.quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Niemand hier weet mijn échte naam, adres, e-mail, etc.quote:Op zondag 27 november 2011 18:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik had op dit moment wel al 1000 topics verwacht hierover.
Omdat ik dat niet had verwacht, en afzeiken niet mijn hobby is.quote:Op zondag 27 november 2011 11:48 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
En dan gebruik je een geschrokken smiley omdat?
O okquote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet had verwacht, en afzeiken niet mijn hobby is.
Had ik ook verwacht.quote:Op zondag 27 november 2011 18:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik had op dit moment wel al 1000 topics verwacht hierover.
Probeer de volgende keer een nummer waar je echt moet zingen. Nu is het een nummer waar je meer mee moet praten. Je zangstem is dan niet te beoordelen, dus dit is sowieso niet te beoordelen. Cover eens een heel cliché nummer als Use Somebody.quote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ghehe, was het zo slecht dan![]()
Ik wil wel een punkband gaan beginnen
Was geen praat nummer hoor, ik faal gewoon. Ik doe wel het nummer: stepping stone van: sex pistols.quote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Moffol het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer een nummer waar je echt moet zingen. Nu is het een nummer waar je meer mee moet praten. Je zangstem is dan niet te beoordelen, dus dit is sowieso niet te beoordelen. Cover eens een heel cliché nummer als Use Somebody.
Sowieso is No Feelings een heel moeilijk nummer. Echt gezongen wordt er ook niet, ik vind het meer heel snel praten. Stepping Stone is ook zo'n snel en moeilijk nummer, probeer eens iets rustigers. Al is het cliché, nummers als Use Somebody lenen zich goed voor coveren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Was geen praat nummer hoor, ik faal gewoon. Ik doe wel het nummer: stepping stone van: sex pistols.
En dan zal ik geen lyricvideo gebruiken.
Nog tips?
Ach, zo veel nummers zijn lastig. Maar ik doe wel Sex Pistols omdat bazenband.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Sowieso is No Feelings een heel moeilijk nummer. Echt gezongen wordt er ook niet, ik vind het meer heel snel praten.
Tips: goed op je timing letten en de tekst kennen.
Ja, ik snap dat je dat het chillst vind, maar je zang is dan niet echt te beoordelen. Bij een nummer van John Legend bijvoorbeeld kan je de zang heel goed beoordelen. Maar ja, doe wat je wilt, maar het is lastig om tips te geven danquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:23 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ach, zo veel nummers zijn lastig. Maar ik doe wel Sex Pistols omdat bazenband.
Zal ik dan weer alleen mn hoofd filmen zoals bij no feelings, of is een andere filmstijl beter? En thx voor de tips
Ps ik doe liever snelle punknummers omdat ik dat de chilste muziek vind
O ok. Nou ik kijk wel ff. Nog tips hoe ik het zal filmen? Net als het vorige filmpje, of niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dat het chillst vind, maar je zang is dan niet echt te beoordelen. Bij een nummer van John Legend bijvoorbeeld kan je de zang heel goed beoordelen. Maar ja, doe wat je wilt, maar het is lastig om tips te geven dan.
+1's en kudo's doen we niet aan op Fok!quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
O ok. Nou ik kijk wel ff. Nog tips hoe ik het zal filmen? Net als het vorige filmpje, of niet?
Trouwens ik vind het eerste filmpje al wel een +1. Niet omdat ie goed was ofzo maar niet iedereen post zo'n filmpje ook echt :p
Ok is goed, bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
+1's en kudo's doen we niet aan op Fok!.
Maar, het eerste filmpje is goed gefilmd. Je hele lichaam filmen is niet nodig en een close-up van je gezicht ook niet.
Trusten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:36 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ok is goed, bedankt
En ik ga nu slapen moet morgen weer vroeg op, lees morgen de evt nieuwe haatreactie's wel. Mischien deze week een nieuw filmpje maar ik beloof niks!
Haha scherpquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
protip als je zingt dat je geen feelings hebt betekent het nog niet dat je het zonder feelings hoeft te zingenbeetje agressie had geen kwaad gekunt.
Verder topik zou zeggen begin een punkband!
En voor het volgende filmpje
Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #3
doe je ook verzoekjes ik wil je wel beat the bastards van the exploited horen zingen
Echt punk is natuurlijk jezelf in zwart wit opnemen op the bowery...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Haha scherp
Ja ik weet het, maar het was mijn eerste nummer en ik zat voor de computer met een lyricvideo
Ja, beat the bastards kan wel, maar ik doe liever eerst Stepping Stone van Sex Pistols
Nog tips voor het filmen? Want ik denk niet echt dat mezelf voor de computer filmen de beste optie is
Inderdaad. Helaas heb ik geen mogelijkheid tot die 2 optiesquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Echt punk is natuurlijk jezelf in zwart wit opnemen op the bowery...
Vind dit topic ineens weer terug en ja! Ik heb spijt want ik sta op youtube godverdomme en niet eens zelf gepostquote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
17, en nee dat kan nu al niet, gebruikte hier dus een fake voornaam (Maks wtfquote:Op woensdag 23 april 2014 01:16 schreef Moody het volgende:
Gewoon blijven doen
Je was 14, je bent nu 18. Voordat je een serieuze sollicitatie moet gaan doen, kan niemand die filmpjes meer vinden
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Vind dit topic ineens weer terug en ja! Ik heb spijt want ik sta op youtube godverdomme en niet eens zelf gepost
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik m nog eens zien, die cover rockte hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |