eBay search op 'suction disk' en dan sorteren op goedkoopste prijs verzending inbegrepen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:34 schreef Racer88 het volgende:
Ik zoek dus dit:
[ afbeelding ]
Maar dan niet voor 20 euro
Sommige dingen wil je NIET uit china hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef Hydrogeny het volgende:
Verkopen ze ook pannen in China? Zoek zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hoefde hem niet terug te sturen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg gratis een nieuwe, niet zo'n goede service dus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet terug te sturen.Normaal zijn ze 49$
18,95 incl verzending misschien aantrekkelijk?quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Uiteraard al china prices gepakt maar helaas, welk woord past het beste voor sloffen/pantoffels?
Hahaha ik zag daar net zo'n Allu Wallet 2 voor 17 euro... hahahaha... ¤ 30 voor 4.... hahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
18,95 incl verzending misschien aantrekkelijk?
http://www.groupon.nl/lp/T5R/index.php
Is bij mij altijd al traag geweestquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef Zynthor het volgende:
is het eigenlijk normaal dat mrtao zo langzaam is?
Ik had de eerste keer ook problemen via Chrome. Naar PayPal en dan op betalen, maar de order status bleef staan op "Assessed"quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef Zynthor het volgende:
kvind dat ze wel een beetje vaag zijn met de betaling (het kan er ook aan liggen dat de betaal software ofzo er uit ligt).
dvr car cam blackboxquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef Martijn93 het volgende:
Weet iemand misschien een leuke dashboard camera voor in de auto die op sd/usb/micro sd op kan nemen voor een redelijk goedkope prijs? Of misschien wat zoektip's want met dashboard cam vind ik niet veel.
Ah, vandaag m'n Phonak's binnen van Amazon, die waren een dag eerder verstuurd, dus ik verwacht 'em morgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef rene90 het volgende:
Zojuist mijn sandisk sansa fuze binnen gekregen (refurbished). Zeer netjes alles in een nette verpakking. Dus nog de officiele oortjes erbij in plastic. Even kijken als ik sandisk aanschrijf of ik toch gewoon garantie kan claimen, er stond bij 3 maanden maar misschien kan sandisk zien of ik recht heb op 2 jaar of iets![]()
Het spelertje oogt zeer goed, een soort ruber achterkantje zodat je lekker veel grip hebt.
True story. Ben ook meer van de allrounders, niet dat ze alleen het goed doen bij bassheavy nummers. Eerder heeft de voorkeur hier dan de ES800M. Maar de Sonun SN-161 die ik gisteren heb binnengekregen is opperprettigst, dus heb die momenteel ff in gebruik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:20 schreef jonasr het volgende:
Kabel breuk bij men ck700's, eens zien of we korting/refund kunnen krijgen.
Maar net thuis,en...!
Awei 900's binnen!! Zijn aardig mooi in het grijs.
Leuke/aaridge bouwkwaliteit op het eerste zicht, spagettikabel lijkt me positief.
En de eerste keer dat de doos niet volledig naar de vaantjes is.
Als je het zo krijgt, is het prima zelfs voor een cadeau, zeer netjes!
Qua geluid, ik vind ze iets minder dan hier omgeschreven werden.
Ik vind ze qua bass eigenlijk ungebalanceerd net teveel.
Heb me equalizer aangepast naar minder bass, en dan klinken ze wel prima.
Ik hou van veel bass, maar het was bij de eerste luister beurt toch echt teveel bass (chase & status).
Wat me trouwens opvalt, focalprice is stukken sneller dan BIC.
BIC lijkt me de laatste tijd toch echt sloom aan het worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |