Jep, vanaf aanstaande donderdag. Grote onzin overigens dat ik pas op 1 september kan wisselen naar weekend OV.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer is het weer vrij reizen? 16 augustus?
Ja, zie deze pagina.quote:Op zondag 16 september 2012 09:54 schreef MaxC het volgende:
Wordt dat bedrag dat ik komende maanden ontvang dan lager?
Als je vijf jaar voorbij zijnquote:Op zondag 16 september 2012 12:19 schreef MaxC het volgende:
Wanneer wordt de rente voor vijf jaar opnieuw vastgesteld?
Ik ben wel afgestudeerd maar zit nog niet in de aflosfase (en los nog niet af), dus mijn schuld kan alleen wijzigen door rente. Elke maand zie ik de schuld met ruim een tientje stijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:51 schreef Thrilled het volgende:
Dat laatste zinnetje kan je ook zonder rente opvatten, immers betaal je elke maand je termijn en veranderd dus de hoogte van je schuld, of dat nou met of zonder rente is.
Oh, ik dacht dat het erom ging wanneer je afstudeert, dat je dan je hele aflosperiode de rente op dat moment betaald (en dat om de 5 jaar veranderd)quote:Op zondag 16 september 2012 12:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Als je vijf jaar voorbij zijn
De rente verschilt per kalenderjaar, vanaf de aanloopfase wordt het steeds voor 5 jaar bevroren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef MaxC het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het erom ging wanneer je afstudeert, dat je dan je hele aflosperiode de rente op dat moment betaald (en dat om de 5 jaar veranderd)
Nope, kunnen ze niet checken..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef sittingtuck het volgende:
K*T
Stuur ik net een uitgebreide mail naar DUO via een contactformulier op hun site met al mijn gegevens; NAW ,BSN etc.
Krijg ik geen bevestiginsmail.
Nu weet ik dat deze normaalgesproken binnen een paar minuten komt en dat al deze gegevens plus je vraag daar in staan.
Er is of een technisch foutje geweest of ik een fout gemaakt bij het intikken van mijn emailadres![]()
Weet iemand of ze bij DUO op basis van het bsn dat ik heb vermeld kunnen checken of het ontvangen wel degelijk is aangekomen?
Wanneer je vergeet uit te checken, kun je het afgeschreven geld altijd terugvragenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch een grapje mag ik hopen hè?Ik ga dat serieus meerdere keren per jaar vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |